Seznam příspěvků

Honza 26.03.2012 14:27

Diky za reakci,zeptam se jeste tedy,existuje nejaka prechodka z M14 do M10 zavitu? V cizine vetsinou redukce k pujceni maji,trochu se bojim aby nahodou treba nemeli jen s M14 zavitem a ten do sveho BRC nenasroubuju..

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.03.2012 12:53

Dobrý den Honzo,
redukce se liší podle velikosti závitu, který má přípojka plnění ve Vašem voze. Většina přípojek "italského typu" které se v ČR montují má menší závit M10 (např. Tomasetto, BRC...). Některé přípojky plnění(např. Lovato, LovTec) mají větší závit M14. Ale pozor, někdy se kombunuje např. k systému Lovato přípojka plnění Tomasetto... Redukci tedy vyberte podle Vaší přípojky plnění a nikoli značky celého systému.
S pozdravem Ivan Vodička

Honza 26.03.2012 10:17

Dobry den,
mel bych dotaz ohledne LPG redukci.Chystam se do Norska a Svedska.V techto zemich se podle vasi mapky pouzivaji vetsinou redukce holandskeho typu.Na netu jsem vsak narazil na dva typy holandske redukce a to se zavitem M10 a M14.Nevite nahodou jestli se v nekterych zemich pouzivaji zavity odlisne od CR ktere se zde bezne montuji pri prestavbach LPG? Diky za info

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.03.2012 14:58

Dobrý den Davide,
u Škodovek jsme se nesetkali s problémy okolo ventilů, proto u nich nepovažuji aditivaci FlashLube nutnou.
S pozdravem Ivan Vodička

David 22.03.2012 12:51

Děkuji za odpověď.Ještě by mě zajímalo jestli je nutné mít přimazávání ventilů Flash Lube,nebo je to zbytečné?

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.03.2012 08:18

Dobrý den Jiří,
podle Vašeho popisu bych hádal, že jde do motoru málo paliva. Obecně pokud má motor správné množství paliva a přesto cuká, bývá to proto, že směs není kvalitně zapálena a ve válci neshoří. Ale pokud u systému (řídící jednotky) Stag300 bliká a píská přepínač, bývá to nejčastěji z důvodu nízkého tlaku LPG na vstřikovací liště (za reduktorem). Ale pokud Váš mechanik ví, že tam jde paliva dostatek, bude vada asi jinde. Doporučuji vyvolat problém za jízdy s připojenou diagnostikou, a pokusit se odhalit jeho příčiny.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.03.2012 08:12

Dobrý den Davide,
Octavii 1,8 92kW z roku 1996 můžeme přestavět se systémem sekvenčního vstřikování AC Stag 4 Plus s cenou 29.000,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.03.2012 08:07

Dobrý den Petře,
demontáž LPG Vám provedeme cca za 2.000,- Kč. Ceny výměny nádrže podle typu a velikosti jsou zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/LPG-nadrze---vymena-nadrzi/3377.html">neptun-harfa.cz/LPG-&hellip;</a> . Rozhodnutí zda vyměnit nádrž nebo LPG demontovat však bude pouze na Vás, zejména podle předpokladu toho, kolik kilometrů ještě s vozem ještě najezdíte.
Přeji dobré rozhodnutí, Ivan Vodička

Jiri 20.03.2012 12:33

Dobry den. Mam Audi 2,7biturbo 184Kw s namontovanym Lpg systemem stag 300 a splynovacem magic ad zacatku montaze kdyz pri cca 4000ot na to slapnu mi po par vterinach zacne poskubavat do toho blika kontrolka zapnuti lpg dale zacne pipat a hned se prepne na benzin je to uplne stejne jako kdyz dochazi plyn mam podezdreni ze nestiha dotekat to same mi delalo uz na audi 2.8 V6 142Kw ale muj mechanik me ujistuje ze ne ale nevi cim to je? Dekuji

David 20.03.2012 12:05

Dobrý den.Mám Škodu Octavii 1.8 92KW,rv. 1996.Chtěl bych se zeptat jaký systém LPG je nejlepší pro tento vůz a jestli je nutné přimazávání ventilů?Předem děkuji za odpovědi.