Seznam příspěvků

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.04.2012 07:44

Dobrý den Michale,
Důležité je, že máte plynovou přestavbu zapsánu v dokladech od vozidla. V tomto případě se dostavíte na Revizi LPG, která však bude podrobnější v tom, že technik opíše včechna výrobní a homologační čísla z jednotlivých LPG komponentů které máte ve voze namontovány, a následně Vám vystaví "Revizní zprávu". Podrobnosti bude mít asi každá firma poněkud rozdílné, ale princip by měl být stejný.
S pozdravem Ivan Vodička

Karel Bergr 01.04.2012 00:55

Dobrý den
Je do vozu Suzuki ignis rv 2003 možné namontovat systém s centrálním směšovačem ? Investovat do 9 let starého vozu sekvenční vstřikovaní v ceně poloviny ceny vozu se mi nevyplatí,to centrální směšování do cca 20 tisíc kč bych nechal namontovat ihned.Děkuji za odpověď

michalek 31.03.2012 11:52

dobrý den chtel jsem se zeptat,koupil jsem si mazdu 3 benzin+LPG,jak jsem se docetl tak k technicke prohlidce potrebuji mit udelanou revizi lpg,dotaz je ten ze k autu mam jen velky a maly technicak,ve velkem je jen neco malo napsano o LPG ale nic jineho nemam.Asi v tom bude neaky hacek to udelat ze?dekuji za odpoved michalek

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.03.2012 14:31

Dobrý den Josefe,
Santa Fe 2,4 z roku 2001 nepatří mezi "typické motory ve ventilovém ohrožení". Při spotřebě 1 litru aditiva na cca 8-12 tis. km jsou provozní náklady na přimazávání ventilů zanedbatelné. Takže jak píšete, pro klid duše a z důvodu dálničního provozu můžete Flash Lube Valve Saver použít.
S pozdravem Ivan Vodička

Josef 28.03.2012 18:06

Dobrý den,
mám přestavěnou Hyunday Sannta Fe 2,4 r.v. 2001 na LPG, najeto na plyn asi 30 000 km zatím bez problémů, ale začali jsme nyní jezdit více delší trasy a dálnice. Mám pro klid duše nechat nyní instalovat přimazávání, nebo stačí jen občas při plné zátěži přepnout chvíli na benzín? Nebo to tento motor nepotřebuje vůbec? Děkuji za radu.

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.03.2012 11:16

Dobrý den pane Strnad,
ano, Ignise jsme montovali, ale pouze s nádržemí 39 nebo 42 litrů podle provedení konkrétního vozu (tak jak jste asi viděl i v naší fotogalerii). Obávám se, že se do tohoto malého vozu podstatně větší nádrž nevejde. Aditivaci ventilů bych u tohoto vozu doporučil.
S pozdravem Ivan Vodička

Michal Strnad DiS. 28.03.2012 09:43

Dobrý den, objednal jsem se u vás na přestavbu a mám Suzuki Ignis r.v.: 2004. Obsah 1.3 Koukal jsem že tohoto ignise už jste dělali, ale mě by zajímalo jaká největší nádrž se tam do rezervy vejde. Chtěl bych BRC systém a nevím jestli k tomu vzít i přimazávání. Budu jezdit často do práce a i po dálnicích. Děkuji

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.03.2012 08:37

Dobrý den Kateřino,
Problémem může být skutečně nižší účinnost katalyzátorů, ale také ne zcela ideální funkce plynového systému. Při provozu na LPG mají výfukové plyny pochopitelně jiné složení než na původní benzinové palivo. Katalyzátory mají za úkol „čistit“ tyto výfukové plyny od škodlivin. Elektronika řídící jednotky má čidla před i za katalyzátory, a m.j. je schopna sledovat účinnost „čistícího procesu“. Pokud je účinnost nedostatečná (a nebo elektronika „příliš citlivá“), může docházet k rozsvěcování kontrolky motoru tak, jak se děje i Vám. Bylo by dobré pokusit se např. zjistit, v jakém jízdním režimu je závada registrována. Cest k řešení toho, aby nesvítila kontrolka je více, ale stoprocentní úspěch Vám neslíbím… Pro bližší domluvu doporučuji tel. kontakt na čísle našeho příjmu zakázek 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.03.2012 07:14

Dobrý den Honzo,
redukce z plnění typu Tomasetto (M10) na Lovato (M14) jsem ještě neviděl, obávám se, že se běžně nedodává. Protože předpokládám, že po skandinávii najezdíte hodně kilometrů, možná by bylo jistější mít vlastní redukci a tím i jistotu možnosti všude natankovat LPG...
S pozdravem Ivan Vodička

Účinnost katalyzátoru 26.03.2012 21:04

Dobrý den, koupila jsem si Škodu Superb (2007) 2,8ccm 142kw s plynovým pohonem BRC, kterej tam není snad ani půl roku. Nechával instalovat předchozí majitel.
Potýkám se se stále se rozsvědcující kontrolkou emisí na motoru.
Nechávám to mazat v servisu a když jezdím na benzín, tak se nerozsvítí ani po tisíci kilometrech. Jakmile přepnu na plyn, kontrolka se rozsvítí po cca dvoustech kilometrech. V servisu mi řekli, že je to plynem. Mě osobně to taky tak připadá. Vždy mi řekli, že jsou tam dvě chyby, které to způsobují, jen špatný účinek katalyzátoru podle jejich diagnostiky čísla P0421 a P0431.
Dokážete mi poradit co s tím mám dělat?
Auto jede v pořádku, má výkon, necuká, neškube, tahne, prostě žádný jízdní problém, ale chtěla bych mít v pořádku i tu kontrolku.
Děkuji Kateřina