Seznam příspěvků

Zejda 04.04.2012 20:16

Dobrý den pane Vodičko,
mám takový asi trochu divný dotaz, myslíte že by zhotovení průduchu v kapotě pomohlo nižšímu zahřívání plynových zplodin při odchodu ze spalovacího prostoru? Mám na mysli tedy ventilů a sedel, neumím to lépe popsat, snad pochopíte o co jde. Představa je taková, že uvnitř by byl přizpůsoben plech, který by směroval příchozí vzduch na stanovené místo a tím ochlazoval tento prostor. Nevím ale, jestli rozdílná teplota by nemohla poškodit jinou součást motoru, např. hlavu nebo tak nějak. :-( Děkuji za odpověď.

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.04.2012 17:13

Dobrý den pane Jansta,
Vozy Ford Mondeo 1,8 se běžně přestavují, není v tom žádná komplikace. Pouze bych se přimlouval za aditivaci ventilů. Přestavbu se systémem AC Stag 300 Plus Vám nabídneme za 29.000,- Kč, se systémem BRC za 33.000,- Kč (viz náš ceník zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Cenik-montazi-LPG/3143.html">neptun-harfa.cz/Ceni&hellip;</a> ). S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.04.2012 16:58

Dobrý den pane Hanák,
předně děkuji za Vaši pochvalu tohoto fora. Ale zrovna Váš dotaz mě lehce zaskočil. Některé motory Mazda 1,6 mohou mít technologické komplikace přestavby. Pro konkrétnější odpověď doporučuji, abyste zjistil přesný typ motoru podle velkého techničáku, a zavolejte na náš příjem zakázek 777 30 50 80. Pak by snad mohla být odpověď jednoznačnější...
S pozdravem Ivan Vodička

Jansta 04.04.2012 11:10

Dobrý den, mám Ford Mondeo benzín 1,8, r.v. 2006, typ motoru CGBB. Je vhodný k přestavbě, popř. jaké a s promazáváním ventilů či ne, popř. cena? děkuji za odpověď

Anonym 04.04.2012 10:12

Dobrý den,
jednak chci poděkovat za Vaše erudované odpovědi, a rád bych věděl, jaké máte zkušenosti s montáží na Mazdu 3, 1.6,r.v.2007. Zajímá mě Váš názor na sys. Prins a zda ho také montujete,je nutné přimazávání? Děkuji.
Přeji hezký den

M. Hanák

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.04.2012 07:41

Dobrý den pane Roštík,
pokud plánujete koupi vozu a následnou přestavbu na LPG, doporučil bych v současnosti vybrat motor se vstřikováním MPI. Přestavba motorů s přímým vstřikováním je zatím omezena pouze na několik přesně daných typů motorů, u Vašeho výběru se jedná pouze o motory typu CDHB a CDAA. Tam se jedná vždy o souběh paliva, při provozu na LPG je do motoru také částečně dávkován benzin. Množství je pevně dáno vnitřními algoritmy podle otáček a zatížení motoru, při běžné jízdě to bývá 10-40% benzinu. Cena přestavby motorů 1,8 TFSI se pohybuje na úrovni cca 42.000,- Kč. Pro bližší informace doporučuji tel. kontakt na příjem zakázek 777 30 50 80.
S pzdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.04.2012 07:35

Dobrý den pame Michálek,
pokud máte LPG v dokladech od vozu, je to v pořádku. Revize LPG bývá předepsána každý rok, nebo 10.000 km, a na STK byste měl přijet s platnou revizí.
S pozdravem Ivan Vodička

Roštík 02.04.2012 17:20

Dobrý den Mám už nekolikáté auto v plynu a tím to bych se chtěl zeptat a poprosit o radu a cenu.Jsem rozhodnut si koupit Superba Combi a nevim jaký motor je nejvhodnější pro LPG co se týče poruchovosti.Jestli 3.6FSI nebo 1,8TSI.Jde mi oto,že předchozi auta jsem mněl MPI a apsolutně bez poruchy,pouze dělané jednou menbrany,jinak bez poruchy.Tímto se chci zeptat,jak je na tom poruchovost u těchto motoruv LPG.Většinou píšou,že je to poruchové a že se to neviplatí.Tak nevím načem jsem:-(Jestli zůstat u motorů MPÍ.Dale se chi zeptat,jak je návratnost u těchto motorů a cena.Obracim se na Vás,na doporučení,tak jsem přesvědčen o pravdivé radě a odpovědi.Děkuji za odpověd Roštík.

Anonym 02.04.2012 14:40

Dobrý den.takze jestly tomu dobre rozumim tak kdys nemam v ruce teda zadny papir o tom plynu jen ho mam zapsany v malem a velkem TP,ve velkem to mam potvrzene i od uřadu tak to mi bude stacit dekuji michalek

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.04.2012 07:59

Dobrý den pane Berger,
Systém s centrálním směšovačem lze v principu namontovat na téměř libovolné auto. Ale Suzuki z roku 2003 (a další vozidla s obdobným typem motorů) má určité technologické požadavky, které starší systémy nejsou schopny plnit. Také provozní vlastnosti vozidla by byly tímto systémem značně devalvovány. To jsou důvody, proč Vám přestavbu tohoto vozu se systémem s centrálním směšovačem neprovedeme. (obdobně např. diagonální pneumatiky by dnes mohly stát o třetinu méně než pneumatiky s radiální konstrukcí. Ale pro jejich výrazně horší vlastnosti se v praxi přestaly vyrábět a prodávat - byť by jejich prodej a provoz žádnému předpisu neodporoval).
S pozdravem Ivan Vodička