Dobrý den, mam ve Felicii plyn, a teď mě nechtějí pustit na emise, že je stará nádrž. Jak se to dá vyřešit, a kolik by to stálo. Děkuji za odpověď. Stránská
Dobrý den Michale,
Vaše Fabie má motor vycházející konstrukčně z motorů Felicie. Je ale doplněn o druhou lambdasondu a řízení bohatosti OBDII. Tento motor je ve Fabii možno přestavět za použití staršího systému s centrálním směšovačem, řídící jednotkou a emulátorem OBDII. V tomto případě by byla cena přestavby 23.000,- Kč. Ale osobně bych se přimlouval za použití technologicky novějšího systému sekvenčního vstřikování. Důvodem je zejména funkčnost vozu při provozu na LPG (zjednodušeně řečeno emulátor OBDII při provozu na LPG odpojuje některé funkce originální řídící jednotky, a v určitých intervalech odmazává její adaptační hodnoty). Při použití systému sekvenčního vstřikování jsou všechny funkce originální ŘJ zachovány i při provozu na LPG. Pro tento vůz bychom mohli použít i nejlevnější zařízení z naší nabídky – typ AC Stag 4 s cenou přestavby 27.000,- Kč. Použitá toroidní nádrž by měla objem 48 litrů.
Omlouvám se za delší odpověď, ale snažil jsem se alespoň stručně zdůvodnit své doporučení k použití dražšího systému sekvenčního vstřikování LPG. Zároveň Vám děkuji za projevenou důvěru ohledně přestavby Vašeho vozu.
Ivan Vodička
Dobrý den chtěl sem se zeptat jakou konfiguraci LPG a cenu montáže by jste doporučily na mojí Fabii 1,4 MPI 2002 AZF a na kolik litru je ta toroidní nádrž místo rezervy... děkuji Michal o přestavbě jsem již rozhodnutý určitě do ní chci jít na začátku roku 2011 u vaší firmy jen chci vědět nějaké parametry.. děkuji
Dobrý den Davide,
Vaši Thalii bychom přestavovali stejně jako tu, kterou máme zobrazenou v naší fotogalerii zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Thalia/1250.html">neptun-harfa.cz/Thal…</a> . Jedná se o Thalii vyrobenou v lednu 2010 s motorem 1,2 o výkonu 55kW typu D4F G7. K přestavbě jsme použili systém sekvenčního vstřikování LPG typu BRC Sequent24 s toroidní nádrží o objemu 42 litrů a přimazáváním ventilů Flash Lube. Cena přestavby za použití uvedených komponentů je 34.400,- Kč. Pokud bychom k přestavbě použili systém AC Stag 300 Plus, byla by cena přestavby včetně přimazávání ventilů 30.400,- Kč. Další případné podrobnosti můžeme probrat telefonicky na čísle naší přijímací kanceláře 777 30 50 80.
Děkuji za Váš zájem, Ivan Vodička
Dobrý den,
chtěl bych se vás zeptat, co by jste mi doporučili za LPG systém, případně ještě doplňkové komponenty, jedná se o vůz Renault Thalia 1.2 r.v. 2008 60 kW. Také by mě zajímala cena komponentů a LPG systému včetně montáže.
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den Michale,
Ptáte se na cenu přestavby, ale ta není v tomto případě podstatná. Ve Vašem případě je podstatné označení DIRECT v názvu vozu. Jedná se o motor technologie GDI (Gasoline Direct Injection – přímé vysokotlaké vstřikování benzinu do spalovacího prostoru). Přestavby motorů této technologie (u koncernu VW označované FSI) jsou v současnosti poměrně tvrdým oříškem. Výrobci LPG systémů postupně uvádějí na trh systémy pro přestavby, které jsou „ušité na míru“ vždy pro konkrétní motor podle jeho výrobního kódu. Bohužel pro Váš motor (typ motoru jsem odvodil pravděpodobně Z22YH o výkonu 114kW) však soupravu pro přestavbu nemáme, a proto Vám přestavbu v současné době nejsme schopni nabídnout. Nicméně do konce roku má přijít na trh nové zařízení, které by mělo umožnit přestavbu na LPG i u Vašeho motoru. Tolik ve stručnosti, v případě dotazů nás můžete kontaktovat i telefonicky na tel. 777 30 50 80.
Ivan Vodička
Dobry den, měl bych skromný dotaz jedna se mi o namontování LPG což asi tady každej kdo sem píše, ale já mám Opel Signum 2,2 DIRECT zajímala by mě cena a zda montujete do tohoto vozu plyn pokud ano předem děkuji za brzkou odpověd
Dobrý den pane Petr,
Pro přestavbu vozu Mitsubishi Lancer s motorem 1,8 bychom doporučili systém sekvenčního vstřikování LPG. Pro přestavbu Vašeho vozidla bychom použili systém AC Stag 300 Plus s cenou přestavby 29.000,- Kč. V nabídce máme i zařízení BRC. Tento systém je provozně dlouhodobě odzkoušen, funkčně bezproblémový i pro použití v nejmodernějších vozech. Používá nejen kvalitní software, ale i velmi přesné vstřikovače. Cena přestavby za použití zařízení této značky je 33.000,- Kč. Doporučil bych Vám i montáž přimazávání ventilů. Záruka je vztah mezi Vámi a prodejcem vozu, pro upřesnění eventuelního omezení záruky na vozidlo po přestavbě se informujte u Vašeho prodejce. My poskytujeme záruku po dobu dvou let na vlastní přestavbu a její komponenty, záruku vozu nepřebíráme.
Děkuji za Váš zájem, Ivan Vodička
Dobrý den Honzo,
Předně se Vám omlouvám za to, že jsem Vás nechal tak dlouho čekat na odpověď – měl jsem kratší dovolenou. Vaši Sonatu bychom přestavěli se systémem AC Stag 4, cena přestavby by byla 28.000,- Kč. Tento systém Vám nemusím představovat – jak dále píšete, znáte jej z Vaší Dacie Logan. S automatickou převodovkou by neměl být žádný problém – i já jezdím na LPG s automatem (… je to pohodlné). Důležité je, abyste měl vůz v dobrém technickém stavu.
Servis Dacie Logan po přestavbě se systémem AC Stag 4 Vám jsme schopni udělat. Po 10000 km je předepisována revize LPG systému, tu provádíme za 360,-Kč. Pokud potřebujete doseřízení LPG (provoz vozu není bez problému), doporučil bych nejprve návštěvu firmy, kde Vám LPG montovali (ohledně záruky, doseřízení po montáži…). Pokud to pro Vás není z nějakého důvodu možné, můžeme se Vám podívat i na funkci LPG systému. Pro objednání doporučuji tel. kontakt s naší přijímací kanceláří na tel. 777 305 080.
Ivan Vodička