Dobrý den,
velice děkuji za rychlou a obsáhlou odpověď. Každodenní zkušenost je nedocenitelnou radou a tak i já teď víc uvažuji o BRC. Teď už stačí "jen" najít vhodný vůz. Jakmile se tak stane, zamířím k Vám.
Ještě jednou děkuji,
TS
Dobrý den pane Svoboda,
Děkuji Vám za důvěru, a oplatím Vám ji otevřeností – i za cenu že bude odpověď obsáhlejší. V přestavbě Vaší uvažované Sonaty 3,3 V6 bych neviděl problém. Ale Váš dotaz proč jsme pro přestavbu vozu Hyundai Grandeur použili BRC a nikoli Stag 300 Premium mne přivedl k hlubšímu zamyšlení.
Mohl bych Vám pochopitelně odpovědět, že si to zákazník přál, že byl se značkou BRC spokojen i v minulosti. Také bych to mohl „odbýt“ konstatováním, že je značka BRC prestižnější, že tradiční italský systém má lepší pověst, parametry, životnost. Ano, kdybych to napsal, nelhal bych (i když si konkrétně neuvědomuji, zda si majitel Vámi zmiňovaného Grandeura vybral BRC sám, nebo na základě našich doporučení…). Zrovna tak je pravda, že poslední verze Stagu (např Vámi zmiňované Premium) mají množství softwarových „vychytávek“ a možností nastavení, včetně velmi příjemného uživatelského prostředí – pracuje se s tím dobře. Ale Váš dotaz mne přiměl k tomu, abych opustil pocity, a chvíli počítal fakta.
Kromě jiného se ve firmě věnuji i nastavování, úpravám či zjišťováním problémů s LPG systémy za jízdy. Jinými slovy, potřebuje-li nějaké vozidlo kontrolu či servisní zásah za jízdy, mám o něm uložený údaj ve svém notebooku. Když sečtu tyto zásahy za poslední 4 měsíce, (je to 116 servisních jízd) vychází 81% pro Stag a 19% pro BRC. Můžete namítnout, že Stagů jezdí více, a proto se i častěji servisují. Ano, Stagů namontujeme více než BRC, ale pouze v poměru 6/4 (čili 60% přestavených vozidel odjíždí se Stagem a 40% s BRC). Když tedy porovnám procento přestaveb s procentem servisu, vyjde mi jednoznačně následující: sekvenční vstřikování Stag vyžaduje více (nebo častěji) servisní zásah. Potvrzuje to naši zkušenost s větší spolehlivostí, stálostí parametrů i životností systému BRC.
Takže zpět k Vaší nabídce, přestavbu Sonaty 3,3V6 můžeme provést jak se systémem BRC, konkrétně Sequent Plug&Drive za 41.000,-Kč, tak i se systémem AC Stag - konkrétně Stag 300 Plus s cenou 34.000,- Kč, nebo Stag 300 Premium s cenou 37.000,-Kč.
Použití aditiv VapSaver nebo FlashLube nabízíme, předpokládám však že pro Váš vůz to není nezbytně nutné.
Pokud si koupíte vůz s LPG zařízením namontovaným v Německu, je možné že budete mít problém s následným servisem v ČR. Je možné, že tam bude zařízení, které se k nám nedováží. Pokud by tam však byl např. Stag300 nebo BRC, nebyl by se servisem problém. Přípojku plnění mohou mít italského či holandského typu, pokud by byl na voze „holanďan“, potřeboval byste pro tankování v ČR redukci. Tu máme k dispozici skladem.
Dobrý den,
uvažuji o koupi vozu Hyundai Sonata 3.3 V6 173kW z roku 2005 a následně o přestavbě na LPG u Vás. Chci se zeptat na Váš názor na přestavbu tohoto motoru. Ve fotogalerii máte Grandeur se stejným motorem se systémem BRC. Proč právě BRC a ne Stag Premium? A doporučujete Vap-saver? Poslední otázka: pokud bych koupil auto z Německa již přestavěné, nebude to pro provoz v ČR problém (kvalita DE LPG, kvalita a způsob jejich přestavby, přípojka plnění)?
Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný den,
TS
Dobrý den pane Zubek,
Forda Focus 1,6 bychom pochopitelně na LPG přestavěli. Pro přestavbu bych Vám doporučil systém sekvenčního vstřikování AC Stag 300 Plus s cenou přestavby 28.000,-Kč. Ochrana ventilů a ventilových sedel je u Fordů podle naší zkušenosti skutečně aktuální, nabízíme jak australský Flash Lube, tak i italský Vap Saver, cena montáže je 2.500,-Kč.
Děkuji za Vaši poptávku, Ivan Vodička
Dobrý den. Prosím Vás, kolik by mně stála přestavba na LPG u Fokuse 1,6 16V z roku 1999. Měl bych zájem i o zmíněnou ochranu sedel. Prý to Fokusy vyžadují. Děkuji
Dobrý den,
Možnost přestavby vozidla Škoda Octavia s motorem 2,0 FSI o výkonu 110 kW na LPG je v současnosti poměrně omezená.
Vozidla s motory technologie FSI (TSI, TFSI…) jsou pro přestavbu na LPG poměrně „tvrdým oříškem“. Největší potíž spočívá v tom, že tyto motory mají vstřikovače benzinu umístěny tak, že přímo zasahují do spalovacího prostoru válce (na rozdíl od dřívějších motorů, kde vstřikovače dávkovaly benzin do sacího potrubí). Při provozu na benzin je vstřikovač ochlazován odpařujícím se benzinem. Při provozu na LPG nedochází ke vstřikování benzinu, a tudíž ani k ochlazování vstřikovače. Toto teplotní zatížení by mělo pro benzinové vstřikovače fatální následky. Proto výrobci LPG zařízení vyvíjejí soupravy pro přestavby motorů FSI tak, že i při provozu na LPG je do motoru částečně dávkován benzin. Podle provozních podmínek a zátěže motoru probíhá zhruba 10-30% dávek paliva v benzinu, zbývajících cca 90-70% v plynu. V současnosti jsou k dispozici pouze sady vázané na konkrétní motor konkrétního výrobce (např. Škoda Octavia 2,0 používá podle našich podkladů 6 motorů s různým kódem, všechny o výkonu 110kW). Na podzim byla očekávána novinka, která by umožňovala přestavovat na LPG vozidla i bez ohledu na konkrétní motorkód. Ale podle vyjádření výrobce ještě probíhají schvalovací testy a zkoušky. Uvedení tohoto systému na trh se v současnosti odhaduje až po novém roce. Pro posouzení možnosti přestavby Vašeho vozu doporučuji zjistit konkrétní kód Vašeho motoru, a telefonicky kontaktovat naši přijímací kancelář na tel. 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den,chci se zeptat jestli děláte i přestavby na plyn,škoda octavia 2.0 FSI,jestli jo tak kolik by to stálo zhruba,diky
Dobrý den, Fabii 1,4 MPI jsme schopni přestavět i během jednoho dne. Záleží na konkrétní domluvě se zákazníkem, typu použitého zařízení a našich provozních možnostech.
Ivan Vodička
Dobry den muzu se zeptat jak dlouho trva prestavba na LPG ? Fabia 1,4 MPI
Dobrý den paní Stránská,
Platnost tlakové zkoušky nádrže na LPG je stanovena na 10 let od data výroby nádrže. Pokud Vám řekli, že má nádrž propadlou tlakovou zkoušku, je nutné ji vyměnit za nádrž novou (tlaková zkouška nádrže se nesmí prodlužovat). Součástí nádrže je i multifunkční ventil, který jednak zajišťuje plnění a odběr plynu z nádrže, ale současně obsahuje i bezpečnostní prvky nádrže. Tento multiventil je v současnosti nutné vyměnit také. Zároveň měníme i koncovku plnění. Po výměně nádrže Vám ji natankujeme plynem, a provedeme revizi LPG. Zároveň provedeme záznam o výměně nádrže s příslušenstvím do přílohy k technickému průkazu.
Ve Felicii můžete mít buďto válcovou nádrž 45 nebo 60 litrů, a nebo toroidní nádrž (umístěnou místo rezervy) o objemu 40 litrů. Kompletní výměnu válcové nádrže (vlastní nádrž, multiventil s plynotěsnou schránkou, koncovka plnění, plynová náplň, práce, potvrzení a DPH) bychom provedli za cca 6.000,- až 6.500,- Kč podle velikosti nádrže a množství dotankovaného plynu. Pokud máte nádrž toroidní, je cena cca 7.500 ,- Kč.
Výměnu nádrže provádíme na objednání během jednoho dne. Objednat se můžete telefonicky na čísle 777 30 50 80.
Dále jsem z Vašeho dotazu pochopil, že potřebujete měření emisí. Jsme i emisní středisko, a provádíme zákonné měření emisí. Po výměně nádrže Vám tedy můžeme provést emisní test, cena je pro obě paliva 850,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička