Tlakové dávkování s elektronickou regulací

Pro motory turbo (přeplňované), a nebo motory s technologií Valvetronic např. některé motory BMW nebo koncernu PSA není možné použít podtlakové dávkování aditiva. Pro tyto motory jsou určeny elektronické dávkovače s čerpadlem.

 V motorovém prostoru je nádobka se zásobou aditivační kapaliny. Další částí soupravy je elektronická řídící část s tlakovým „miničerpadlem". Ta zajišťuje přesné dávkování aditiva do motoru. Dávkování se děje pouze při provozu na LPG v závislosti na otáčkách a zatížení motoru. V programu se zadají základní parametry motoru (obsah, počet válců, výkon, typ aditiva atd).

 

 Řídící elektronika podle zadaných parametrů zajišťuje dodávku aditiva do motoru v celém rozsahu zatížení. Vlastní aditivum je podle typu sady a plynového systému dávkováno buďto do centrálního tělesa sacího potrubí, nebo do jednotlivých větví sacího potrubí. Dále je možné přivádět aditivum i do plynové hadice mezi filtr plynné fáze a plynové vstřikovače. Tudy je aditivum dávkováno společně s plynem do jednotlivých větví sání. Tento systém tedy umožňuje skutečně přesné a spolehlivé dávkování účinné látky podle provozních režimů motoru. Navíc umožňuje použití externí aditivace u těch motorů, kde podtlakové dávkování možné není. K dispozici jsou sady pro jednotné dávkování do centrální komory sacího potrubí, před LPG vstřikovače a nebo do jednotlivých větví sacího potrubí.

 

Ceník montáže dodatečné ochrany ventilů

Tlakové dávkování s elektronickou regulací (Electronic Valve Protector Kit 1,2,4,5) určeno pro motory klasické, přeplňované, turbo, přímovstřikové, Valvetronic


Tlakové dávkování s elektronickou regulací (Electronic Valve Protector Kit "D" "W") určeno pro motory klasické, přeplňované, turbo, přímovstřikové, Valvetronic