Čištění vstřikovacích trysek zážehových motorů ultrazvukem je v naší republice stále ještě v plenkách. Jen málo autoservisů může nabídnout tyto služby. Zařízení ASNU, které vyvinula stejnojmenná firma, však brzy danou situaci změní. Systém slouží pro diagnostiku, testování a servis benzinových vstřikovačů.
Při provozu automobilu se mohou časem vyskytnout některé problémy jako např. zhoršené starty, nepravidelný chod motoru, zvýšená spotřeba paliva, citelně nižší výkon motoru a zvýšené emisní limity. Tyto problémy se mohou objevit i u vozidel jejichž motory spalují LPG. Některé závady mohou způsobovat znečištěné nebo poškozené vstřikovací trysky. Proto doporučujeme kontrolu vstřikovačů provádět každých 60 000 km, aby nedošlo k poškození motoru, lambdasondy a katalyzátoru.
Zařízení ASNU zvládne většinu problémů vyřešit ve velmi krátkém čase a za minimální náklady. Jednotlivé vstřikovače upevníme do přístroje ASNU, který simuluje různá pracovní zatížení motoru. Vizuálně a fyzikálně se zhodnotí tvar vstřikovaného paprsku, jeho směr a množství požadované dávky. Následně vstřikovač ponoříme do speciální ultrazvukové čistící lázně. Ta vyčistí i silně zanesené části vstřikovačů. Následně provedeme další zkušební test. Jsme schopni provést test a čištění až šesti vstřikovacích trysek současně. Přístroje ASNU chrání evropský patent. Diagnostické zařízení ASNU 01 jako jediné doporučuje firma ROBERT BOSCH.
Diagnostika funkce a dávky vstřikovačů, ultrazvukové čištění v lázni a následná kontrola. Případná výměna těsnění a filtrů vstřikovačů je účtována nad rámec ceny za čištění. |
1.190,- |
|