pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

18,30 Kč/l

-------------------------

17,80 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 5 a 8 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4669)
4669 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.07.22 11:44
Dobrý den pane Žemlička,
Omlouvám se, ale podle takto obecného dotazu nemohu uhodnout co je na Vašem voze rozbitého. Mohu odpovědět pouze obecně, a to Vám mnoho nepomůže.
Patrně nebude správné dávkování paliva, zapalování paliva nebo je problém v mechanice motoru. Ale proč je při provozu na LPG dávkována chudá nebo bohatá směs, jestli dává špatný signál váha vzduchu, kyslíkový senzor, čidlo tlaku plynu atd atd – to nevím.
Proto bude nutné provést diagnostiku – zjišťování a kontrolu jednotlivých parametrů majících vliv na správný chod motoru. Pouze tím se dá identifikovat konkrétní problém a následně i jeho příčina. Podle typu LPG systému se obraťte na svého plynaře a nechte zkontrolovat funkci Vaší Fabie.
S pozdravem Ivan Vodička
4668 Pavel Žemlička26.07.22 5:06

Dobrý den .Mám fabii 1.4 16v 63kw začal se mi ztrácet výkon na LPG na benzín to jede normálně . Čímž to může být.Diky za odpověď
4667 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.07.22 11:40
Dobrý den pane Hajný,
Přestavba Vitary 1,6 88kW je možná, pro provoz na LPG bych doporučil nějaký ze způsobů dodatečné ochrany ventilových sedel, podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Tyto motorizace jsme montovali ve vozech SX4 a s provozem nemáme negativní zkušenosti. Pro přestavbu bych doporučil jako bezproblémové minimum systém AC Stag Q-Box basic, ev. vyšší typy.
S pozdravem Ivan Vodička
4666 Václav Hajný22.07.22 9:48
Dobrý den pane Vodičko, chtěl jsem se optat zda doporučujete LPG do Suzuki Vitara, 1.6VVTi 88kW, a který typ. Děkuji Václav
4665 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.07.22 15:28
Dobrý den paní Severová,
V tom Vám neumím poradit, zkuste vyhledat přes internet a tam kde budou psát že dělají i servis systému Prins zkuste zavolat…
S pozdravem Ivan Vodička.
4664 Linda Severová 01.07.22 14:22
Dobrý den pane Vodičko.
Moc děkuji za vaši odpověď. Nenapadá vás náhodou někdo, kdo to v Praze nebo severních Čechách dělá? Předem děkuji za pomoc. Linda
4663 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.07.22 8:15
Dobrý den paní Severová,
Pro systémy Prins nemáme podporu, diagnostický SW ani ND, jejich montáž ani servis nenabízíme.
S pozdravem Ivan Vodička
4662 Linda Severová 30.06.22 18:04
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, zda servisujete lpg prins. Jedna se o vůz škoda roomster. Případně, že ano, jak dlouho předem je nutné se objednat? Děkuji
4661 Čestmír28.06.22 3:41
Dobrý den pane Vodičko,
moc Vám děkuji za odpověď ohledně cen a dostupnosti hadiček a spon.
Zároveň se omlouvám, že se můj předchozí dotaz na toto téma objevil v tomto fóru nedopatřením vícekrát. Došlo k tomu zřejmě tak, že když jsem nahlížel, zda se objevila již vaše odpověď, a dával refresh stránky, zřejmě se také znovu odeslala tato odpověď zde fóra, jinak si to nedokážu vysvětlit. (Mimochodem to po mě ale při tom nechtělo ty odpovědi na antispamové otázky).
Klidně ty opakující se odpovědi smažte.
Děkuji za pochopení
Hezký den.
4660 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.06.22 15:50
Dobrý den pane Novák,
Z pohledu častého vypínání spalovacího motoru v hybridním provozu bych žádnou obavu o LPG systém neměl. Problém přestavby hybridních vozidel může být prostorové uspořádání vozu a umístění elektropříslušenství vozu. Pokud byste chtěl podrobnější informace, zastavte se u nás s vozem. Prohlédneme si prostorové řešení Vašeho konkrétního modelu, a podle toho Vám nabídneme optimální provedení přestavby.
S pozdravem Ivan Vodička
4659 Martin Novák23.06.22 21:13
Dobrý den, přemýšlím o přestavbě Toyoty Corolla 1,8 hybrid. Chtěl bych se zeptat, jestli máte zkušenosti s přestavbou tohoto typu vozu a zda se domníváte, že provoz na LPG by mohl být bezproblémový. Jde mi především o to, zda LPG provozu nějak zásadně nevadí, že dochází k pravidelnému vypínání běžného motoru, ve chvílích, kdy funguje pouze na elektro. Děkuji za váš názor, s pozdravem Novák.
4658 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.06.22 5:34
Dobrý den Čestmíre,
několik dnů jsem nebyl v práci, proto reaguji opožděně - i když se mi zdá, že se nejedná o regulerní dotaz ale nějakého elektronického "šotka" mezi Vaším a naším počítačem.
Odpověď zde máte uvedenou z minulého týdne, je to pod číslem 4650. Pokud chcete přesnější dopověď s konkrétní cenou, zjistěte se jaký průměr hadiček je použit ve Vašem voze a zavolejte nám telefonicky, a nebo se tu i s autem zastavte.
S pozdravem Ivan Vodička
4657 Čestmír20.06.22 20:33
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4656 Čestmír19.06.22 11:56
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4655 Čestmír17.06.22 22:34
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4654 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.06.22 14:11
Dobrý den Ondřeji,
Pokud by to bylo moje auto, použil bych pro přestavbu 11 let starého vozu (neznám dosavadní najeté kilometry ani předpokládaný roční nájezd ani Vaše převládající provozní podmínky…) systém AC Stag Q-Box. Žádný z dodatečně montovaných systémů nemá propojení s palubním počítačem tak, aby PP zobrazoval skutečnou spotřebu plynu, dojezd na plyn atd. To by vyžadovalo zásah do řídícího programu palubního počítače, to mají pouze vozy vyrobené výrobcem jako dvoupalivové. Nádrž by měla vodní obsah 60 litrů, každá LPG nádrž se tankuje cca na 80%, tj. cca 48 litrů. Provedení takové přestavby si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4653 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.06.22 14:11
Dobrý den pane Hudec,
Nejsem v práci takže nemám všechny podklady, ale obávám se že se jedná o motor s přímým vstřikování, pro který nebudeme mít k dispozici konfigurační soubor žádného z námi nabízených výrobců LPG systému. V tom případě Vám přestavbu nebudeme schopni nabídnout.
Pro upřesnění mi pošlete mejlem rok výroby a přesný typ motoru (např. H5B-G4) a podobně. Příští týden až budu v práci, tak Vám odpovím.
S pozdravem Ivan Vodička
4652 Ondřej17.06.22 9:05
Dobrý den, uvažuji o přestavbě Octavie II, 1.6MPi, kombi, r.v. 2011. Chtěl bych se zeptat který systém kterého výrobce považujete za nejlepší z vaší zkušenosti (bez ohledu na cenu). Umožňuje některý ze systémů integraci s palubním počítačem (ukazatel spotřeby lpg na display) a jaká je maximální velikost toroidní nádrže pro tento typ vozidla místo rezervy a kolik se do ní dá ve skutečnosti natankovat (procento plnění 80 či 85?)
Děkuji za odpověď
4651 Radim Hudec17.06.22 6:22
Dobrý den, umíte předělat na LPG i benzínový motor 1,3 tce 110 kw? Konkrétně vozidlo Dacia Duster 4x4. S pozdravem Hudec
4650 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.06.22 12:15
Dobrý den Čestmíre,
Hadičky ke vstřikovačům v metráži máme v průměrech 4, 5, 6 a 8mm v cenách 79-115,- Kč za metr. Hadicově sponky máme také v různých rozměrech, cena je kolem 10,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička
4649 Čestmír16.06.22 7:59
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4648 Čestmír15.06.22 23:16
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné u vás koupit v metráži tenké hadice které vedou o filtru plynné fáze ke vstřikovačům ?
A tak objímky na tyto hadice?

Hadice mám na povrchu popraskané, takže výhledově to
by chtěly Vyměnit

Kolik ty součásti atokí. ?

Díky za info hezký den
4647 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.06.22 14:14
Dobrý den Čestmíre,
Je nutné, aby bylo použité zařízení technicky vhodné do nového vozu, a jednalo se o zařízení, které jsme schopni namontovat a zprovoznit. Legislativně je nutné potvrdit demontáž a s doklady od LPG z původního vozu požádat držitele Hromadného schválení o vydání nových dokladů. Bližší podrobnosti bych doporučil probrat telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4646 Čestmír09.06.22 23:40
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné přestavbu vozidla na LPG provést i s využitím třeba použitého vymontovaného ale funkčního systému z jiného vozidla, (které již třeba dojezdilo) ?
Pokud ano, za jakých podmínek ?
Děkuji za odpověď
Hezký den
4645 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.05.22 13:08
Dobrý den pane Suchan,
Podle Vašeho popisu bude patrně problém v multiventilu, domluvte se s firmou, která Vám nádrž měnila.
S pozdravem Ivan Vodička
4644 Miroslav Suchan26.05.22 5:59
Dobry den, rad bych se zeptal....mam nove vymenenou nadrz LPG (misto rezervy) na rozdil od te stare vsak pri tankovani LPg nevypne pistol. Rozciluje me pak zdlouhave cekani pri pomalem "dotacení" na konci plneni nadrze. Jedna se o zavadu? Lze to resit nejakym serizenim ci nastavenim ? Dela to u vsech cerp. stanic. Dekuji
4643 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.05.22 11:53
Dobrý den pane Červinka,
Přestavby Toyoty Auris s motorizací 1,6 97kW jsme prováděli se systémem BRC Seq32. Provoz je bez problémů. Provedení přestavby si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: www.neptun-harfa.cz/… . Provedení hybrid jsme u nás patrně neměli, potíže přestavby hybridních vozů jsou zejména v prostorovém řešení. Ve voze jsou akumulátory, a v motorové části další díly elektropohonu. Pro posouzení možnosti přestavby je nejlepší prohlédnout si konkrétní provedení vozu.
S pozdravem Ivan Vodička
4642 Lukáš Červinka 23.05.22 14:05
Dobrý den,
zvažuji nákup Toyoty Auris s tím,že ihned po jejím pořízení bych ji dal přestavět na LPG.První možnost je atmosféra 1.6 97kw z roku cca 2015 a druhá možnost je Auris Hybrid 73 (100kw) z roku cca 2016-2017.Jaká motorizace je z Vašeho pohledu pro přestavbu vhodnější ?Předem Vám děkuji za názor.
Lukáš Červinka
4641 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.05.22 6:20
Dobrý den Libore,
Pokud se v paměti závad pouze při provozu na LPG opakovaně ukládají chyby P0171 a P0174 – chudá směs na obou půlkách motoru, bude potřeba zjistit příčinu a tu odstranit. Může to být nesprávné nastavení LPG programu nebo nějaká mechanická překážka (např. vadné vstřikovače, nesprávný údaj o tlaku či teplotě plynu, ale i např. netěsnost někde na sacím potrubí atd). Doporučím, navštivte Vašeho plynaře nebo někoho kdo má systémy KME „v malíčku“ a nechte funkci zařízení zkontrolovat.
S pozdravem Ivan Vodička
4640 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.05.22 6:20
Dobrý den Jakube,
Termín pravidelných Revizí plyne ze způsobu schválení přestavby na alternativní pohon LPG.
Podmínky provozu LPG systému stanovuje jeho výrobce. Pokud je to vozidlo přímo vyrobené v továrně se dvěma druhy paliva, je to výrobce vozu, u dodatečných přestaveb (to je většina vozidel a alternativním pohonem na LPG) je to pak držitel Oprávnění k hromadné přestavbě. Součástí dokumentace k žádosti o schválení typu, kterou výrobce LPG systému předkládá státním orgánům k posouzení, je také interval, ve kterém je nutné provádět bezpečnostní revize LPG zařízení. Podle typu schválení bývá tento interval zpravidla 12 měsíců, nebo určitý počet kilometrů. V naší firmě provádíme v naprosté většině přestavby typu AGC, nebo GC01. U nich je v rámci schvalovacího řízení předepsán revizní interval 12 měsíců, nebo 10.000km – podle toho, co uplyne dříve.
S pozdravem Ivan Vodička
4639 Anonym22.05.22 7:15
Dobrý den,mondeo 2.5 v6 system lpg KME. Neustále se objevují chyby P0171 a P0174,dá se s tím něco udělat? Děkuji Libor
4638 Jakub N.19.05.22 17:42
Dobrý den, panuje všeobecný úzus povinné revize LPG systému 1x ročně či každých 10.000 km podle toho co nastane dříve. Ale marně se snažím najít konkrétní legislativu, která to nařizuje - zákon, vyhlášku, směrnici, metodiku MDCR apod. Poradíte prosím? Děkuji!
4637 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.05.22 13:33
Dobrý den pane Vetešník,
Nezlobte se, ale neumím vyjmenovávat zpracované varianty možných motorizací v různých vozech, které jsme schopni přestavět na LPG. Můžete se podívat zde: www.ac.com.pl/en-ser… , na svých stránkách zveřejňuje výrobce AC Stag seznam zpracovaných motorů. Ostatní výrobci to takto zpracované nemají, provádíme dotazy individuelně.
S pozdravem Ivan Vodička
4636 Roman Vetešník16.05.22 19:23
Dobrý den, už jsem psal dříve a "schválil" jste mi motor VW koncern- CZDA – 1,4 TSI 110kW z let 2015-2020. Mohl bych poprosit o případné alternativy VW- Passat, Golf, Octavia, Superb 1.4, rok výroby kolem 2015, kombi....? Děkuji!
4635 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 09.05.22 11:33
Dobrý den pane Chaloupka,
Koncernový motor 1,6 o výkonu 77kW, pravděpodobně BTS, je možné bez problémů přestavět na alternativní pohon LPG. Pro přestavbu bychom použili některý ze systémů sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG od systému AC Stag Q-Box Basic výš. Použití aditivace ventilů nepovažuji u tohoto motoru za nutné. Aktuální ceny přestaveb máme uvedeny v našem ceníku zde: www.neptun-harfa.cz/… , pro zmiňovaný systém Stag Q-Box Basic je to 26.400,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička
4634 Chaloupka08.05.22 17:50
Dobrý den pane Vodičko, mám v plánu koupi Romster, atmostf.motor 1.6, 77kW 16V, r.v.2009. Prosím o info, zda je vhodný pro provoz na LPG (počítám s přímazem) a kolik to u Vás bude stát.
S díky za odpověď zdraví Chaloupka
4633 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.04.22 12:36
Dobrý den Zdeňku,
Revize LPG (kontrola těsnosti a mechanického stavu) a emise provádíme bez nutnosti předchozího objednání. Auto můžete přistavit mezi 7,00 a cca 15-16.00 hod. Revize a emisní měření trvá cca 45 minut, pokud by šlo Vaše auto hned na řadu, tak můžete za ¾ hodinky odjíždět. Pokud před Vámi budou nějaká auta „ve frontě“, budeme Vaše auto měřit po doměření předchozích, a až bude to Vaše hotové, pošleme Vám SMS.
S pozdravem Ivan Vodička
4632 Anonym28.04.22 3:59
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jak je to v dnešní době vzhledem k vytíženosti servisu s revizí a emisemi plynového pohonu zda-li se musí objednávat nebo přijet kdykoliv během dne. Děkuji za odpověď Zdeněk.
4631 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.04.22 5:52
Dobrý den Zdeňku,
„Ideálnímu“ umístění LPG komponentů z hlediska funkčnosti u naprosté většiny vozů „překáží“ nějaká část motoru, mechanického nebo elektronického příslušenství, akumulátor či další příslušenství vozu. Proto bývá jejich umístění vždy záležitost kompromisů a ty vyhodnocuje montážník při montáži. Já ve všeobecnosti nemám rád umístění reduktoru v přední části motorového prostoru, ale někdy není jiné smysluplné varianty. I u spousty montáží provedených v Neptunu je reduktor připevněn na chladičovku.
Umístění LPG komponentů do přední části vozu není nijak legislativně omezeno. Protože nevidím uspořádání motoru u Vašeho konkrétního vozu, nemohu napsat, zda se mi provedení přestavby „líbí“, „nelíbí a řešil bych to tak a tak“, nebo „sice nelíbí, ale nevidím jinou možnost“. I proto si nemohu přisvojit roli arbitra a konstatovat „je – není to z pohledu bezpečnosti při větší ráně dostatečné“.
Jestli se Vám provedení přestavby nelíbí, zkuste se domluvit, zdali by bylo možné umístit reduktor jinam. Nejlépe by bylo, kdyby to udělala Vaše montážní firma. V případě problémů se můžete s Vaším požadavkem obrátit i na jakéhokoli jiného plynaře.
S pozdravem Ivan Vodička
4630 Zdeněk22.04.22 5:38
Dobrý den pane Vodičko, díky za Vaše fórum. Mám dotaz, mám v Megane 2 1.6 16V čerstvě instalované LPG. Montážní firma mi umístila reduktor a filtr kapalné fáze na příčku nad chladičem (tam co je zámek kapoty) a reduktor je tak cca 3 cm od motoru. Co vy na to z hlediska bezpečnosti při čelním nárazu? Vždyť ten reduktor při větší ráně bude rozmáčknutý o motor. Montážní firma tvrdí, že takto je to ok. Díky za Váš názor.
4629 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.04.22 13:25
Dobrý den pane Richter,
Pravděpodobně to bude vozidlo vyrobené jako dvoupalivové, primárně s pohonem na CNG, možná dokonce bez přepínače benzin/plyn. Elektronické řízení CNG pohonu je u těchto vozů integrováno v jedné řídící jednotce s benzinovým pohonem. U těchto provedení nejsme schopni deaktivovat CNG pohon ani ho demontovat. Také legislativně by se to dalo řešit patrně pouze žádostí o schválení individuelní přestavby. Proto se obávám, že Vám nebudeme schopni přestavbu nabídnout.
Pokud je u Vašeho vozu CNG nikoli od výroby, ale jako dodatečná přestavba, je situace jiná. Pak mne můžete kontaktovat, nejlépe telefonicky na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4628 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.04.22 13:25
Dobrý den Petře,
Systém Landi Renzo nemáme v nabídce a nebudeme mít patřičný diagnostický program. Proto Vám nemůžeme nabídnout seřízení. Kontaktujte Vaši montážní dílnu, nebo rovnou dovozce systému Landi Renzo – firmu Autogas Centrum Plus. Ti by Vám poradili, kde nejblíže Vašemu bydlišti mají šikovný smluvní servis.
S pozdravem Ivan Vodička
4627 Milan Richter21.04.22 9:18
Dobrý den p. Vodička, mám technický dotaz. Mám již 5 let VW Cady Ecofuel, tedy pohon CNG a atmosférický dvoulitrový motor. Za mě absolutní spokojenost, ale jen do doby, kdy ceny vystřelily během pár měsíců z nějakých 25 Kč na 60 Kč za kilo. Vzhledem ke skutečnosti, že nepředpokládám v budoucnu nějakou zásadní změnu, zajímala by mě možnost auto přestavět na LPG. A to jak po technické stránce, tak po té legislativní (to bude možná obtížnější). Najedu kolem 20 tis. km za rok, takže úspora by dávala smysl. Jezdím v současnosti nákladově podobně jako s naftovou variantou, ale mohlo by to být veselejší a auto nemá smysl prodávat, protože díky vyhroceným cenám CNG by bylo prodejné dost obtížně a s velkou ztrátou. Díky za info.
4626 Anonym20.04.22 12:54
Dobrý den, na kontrole emisí mě "vyhodili" - velký obsah CO2 při volnoběhu na LPG, vše ostatní OK. Je možné u Vás provést diagnostiku, nastavení + případné emise - Opel Zafira - systém dle revizního protokolu LandiRenzo-Omega .Děkuji Petr
4625 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.04.22 15:19
Dobrý den Libore,
Ve Vašem příspěvku se patrně směšují dvě rozdílné věci. Vstřikování kapalné fáze LPG je možné dvěma způsoby. Ty se liší podle toho, jak ten který motor dávkuje benzin.
Starší generace motorů vstřikuje benzin pod tlakem cca 4 bary benzinovými vstřikovači do jednotlivých větví sacího potrubí. U těchto motorů existuje LPG systém, který má v nádrži vlastní tlakové čerpadlo plynu a vstřikuje kapalnou fázi LPG plynovými vstřikovači určenými pro dávkování kapalného LPG do jednotlivých větví sacího potrubí.
U generačně novějších motorů s přímým vstřikováním je vše jinak. Benzin je vstřikován pod vysokým tlakem (cca 50-200 bar) přímo do spalovacího prostoru. Tyto motory lze také přestavět na LPG se vstřikováním kapalné fáze LPG. LPG je z plynové nádrže čerpáno vlastním čerpadlem a je napojeno do benzinové větve před vysokotlaké čerpadla benzinu. Dále je dávkování LPG stále v kapalné fázi prováděno benzinovými komponenty (vysokotlakým čerpadlem benzinu, potrubím a benzinovými vstřikovači).
Představa, že by se v rámci přestavby dodatečně montovaly nějaké vstřikovače s výstupem přímo do spalovacího prostoru, je lichá – to si nedovedu představit ani u přímostřikových ani u MPI motorů.
Vstřikování kapalné fáze nenabízíme ani v jedné podobě. Přestavbu Vašeho motoru jsme schopni nabídnout se systémem sekvenčního vstřikování plynné fáze. Přestavbu motoru Fiat 1,4T 88kW, konkrétně v modelu Doblo si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4624 Anonym09.04.22 9:39
Dobrý den, zvažuji přestavbu na LPG u auta Fiat Grande Punto 1.4 T-jet 88 kw - tedy nepřímovstřik. Něco málo jsem si o tom načetl a zaujal mě systém sice pro nepřímovstřiky, ale vstřikující LPG v kapalné fázi přímo do válců - tedy bez nutnosti startovaní na LPG a s dalšími výhodami. To je stejný systém jako pro přímovstřikové motory nebo to je něco jiného? Je to sem vhodné - popř. jaká značka a typ. děkuji za odpověď Libor
4623 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.04.22 5:12
Dobrý den Pepo,
Pro provoz na LPG používáme dlouhodobě zapalovací svíčky Denso.
Konkrétně pro vůz Dacia 2019 1,6 Sce 75kw H4M D7 je to typ XE20HRU9 s cenou 295,-Kč za kus, a pro vůz Škoda Octavia II 2011 1,6mpi 75kw BSE je to typ K20TT s cenou 133,-Kč. Ceny jsou včetně DPH, oba typy máme běžně skladem.
S pozdravem Ivan Vodička
4622 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.04.22 14:02
Dobrý den pane Rybička,
přestavbě tohoto vozu na LPG nic nebrání. Provedení přestavby tak, jak jsme ji v minulosti prováděli, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: www.neptun-harfa.cz/… .
U tohoto vozu jsme použili elektronickou aditivaci ventilů. To je to nej, co technicky můžeme pro dodatečnou ochranu ventilů nabídnout. O konkrétním provedení přestavby Vašeho vozu bychom se domluvili při ev. zadávání zakázky.
S pozdravem Ivan Vodička
4621 Pepa03.04.22 8:10
Dobrý den,mám dvě vozidla na LPG,a prosím o doporučení vhodných svíček-zlatá střední cesta./přesný název,popř.kod označení/ pro danou motorizaci.
Dacia 2019 1,6 Sce 75kw H4M D7
Škoda octavia II 2011 1,6mpi 75kw BSE
Děkuji Pepa
4620 Lukáš Rybička02.04.22 16:37
Dobrý den pane Vodička,
Velmi uvažuji o přestavbě mé Toyoty Yaris 1.generace z roku 2005 na LPG.Jedná se o motor 1.3 64kw.
Můžete mi z Vaší zkušenosti přestavbu pro daný vůz doporučit?Je nutné realizovat přimazávání ventilů?V tomto směru podotknu,že jsem velmi klidný řidič a jezdím delší trasy po okresních silnicích.Velice Vám předem děkuji za informaci.
S pozdravem,Lukáš Rybička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 4669)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů