pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

14,40 Kč/l

-------------------------

13,90 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 4 a 10 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4119)
4119 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.04.19 13:43
Dobrý den Stando,
Výměna válcové nádrže za toroidní je v zásadě možná. Měnili bychom nejen vlastní nádrž ale i příslušenství (multivetil) a s největší pravděpodobností i potrubí vedoucí do nádrže i z nádrže k motoru. Podmínkou je to, že se do prostoru rezervního kola nějaká toroidní nádrž vejde. Protože nepíšete nic o voze, neumím jednoznačně odpovědět, zda bude výměna možná a nebudou s ní spojené komplikace. Pokud budete mít i s vozem cestu kolem nás, můžete se v pracovních dnech mezi 7,00 a 17.00 hod. zastavit. Prohlédneme typ a provedení vozu, LPG systému a budeme Vám schopni udělat konkrétní nabídku.
S pozdravem Ivan Vodička
4118 Standa16.04.19 8:33
Dobrý den, je možná dodatečná výměna válcové nádrže za toroidní? Chci koupit vozidlo s již namontovaným lpg, ale válcová nádrž dost překáží. Jsou s tím spojené nějaké komplikace? Děkuji
4117 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.04.19 13:03
Dobrý den pane Šlajs,
Revize LPG a Emise BA/LPG provádíme bez předchozího objednání tak, jak postupně zákazníci přijíždějí. Oprávnění pro Vaše vozidlo i LPG systém máme. K provedení Revize a emisního měření budete potřebovat velký technický průkaz a Revizní přílohu od plynu (tu můžeme vystavit náhradní).
S pozdravem Ivan Vodička
4116 Jaroslav Šlajs08.04.19 9:23
Dobrý den, potřeboval bych udělat revizi LPG + emise před STK. Je nutné se u Vás objednat, nebo je možné přijet bez objednání. LPG zařízení je Magic 3 ve vozidle Renault Koleos obsah motoru 2.5. Děkuji za odpověď. Jaroslav Šlajs
4115 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.04.19 8:41
Dobrý den Karle,
Možnost a způsob přestavby závisí na použitém motoru. Zkuste od prodejce zjistit přesný typ motoru (198A4000, 940C100 … atd). Pokud bude mít motor vstřikování benzinu do sacího potrubí (MPI) bude přestavba reálná se systémem sekvenčního vstřikování plynné fáze do sacího potrubí. U těchto systémů startuje motor vždy na benzin, k přepnutí na LPG dojde automaticky po částečném ohřátí reduktoru. Po přepnutí se jako palivo používá pouze LPG. V odůvodněných případech a po domluvě se zákazníkem je u našich systémů možnost nastavení přívstřiku benzinu. To používáme většinou pouze ve vyšších a vysokých zátěžích motoru. Pokud se Vám podaří zjistit podrobnosti ohledně motoru, můžete mne kontaktovat mejlem nebo nejlépe telefonicky na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4114 Karel Karel07.04.19 14:46
Ještě upřesním,Doblo Maxi v osobní verzi je od výrobce bez alternativního pohonu.Na LPG a CNG ho nedělají.U vás v historii přestaveb tuto možnost vidím.Ale v souvislosti se změnou EURO na 6C a D nevím zda to je vůbec ještě možné.
4113 Karel Karel07.04.19 14:41
Dobrý den!
Zvažuji koupi vozu pro rodinu a práci.Rád bych se zeptal na možnou dodatečnou přestavbu na LPG úplně nového vozu Fiat Doblo Maxi v osobní verzi(pětimístnou dodávku).Výrobce dělá CNG v krátké verzi a v dodávkovách verzích krátkou i dlouhou.Zajímá mě zda je to možné předělat na lpg (zda to je jen na lpg nebo přívstřik benzínu),zda je tento motor vhodný k přestavbě.Předpokládám ,že u nového vozu přícházím o záruku na motor a karoserii.Děkuji za odpověď.S pozdravem Karel Vo.
4112 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.04.19 14:08
Dobrý den Karle,
Můžete i s vozem přijet ve všední dny mezi cca 8. a 16. Hodinou. Podíváme se o co se jedná a event. se domluvíme na dalším. S sebou si vezměte všechny doklady, které k vozu nebo LPG pohonu máte.
S pozdravem Ivan Vodička
4111 Karel05.04.19 6:58
Ještě jednou dobrý den,
Bohužel značku nádrže jsem nikde nenašel. Když přijedu s vozem k vám, jste schopni na místě zjistit platnost nádrže, případně udělat revizi?? Nebo by jste mi mohl případně někoho v Praze doporučit kdo dělá systém PRINS???
Děkuji.
4110 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.04.19 14:05
Dobrý den Karle,
Někteří výrobci nádrží uváděli datum výroby nádrží i konec platnosti tlakové zkoušky, jiní pouze datum výroby. Někteří v pořadí rok/měsíc (většina výrobců, např. Stako), jiní v pořadí měsíc/rok výroby (např. Saka). Protože nepíšete, o jakou nádrž se jedná, nemohu odpovědět. Myslím, že nejjednodušší bude, když to zkontroluje plynař při provádění revize. Vhodné by bylo, kdyby to byl plynař, který bude schopen servisovat Váš LPG systém Prins.
S pozdravem Ivan Vodička
4109 Karel03.04.19 9:35
Dobrý den, koupil jsem BMW 525i e61, r.v.2005, v autě je namontováno LPG PRINS. Potřeboval bych na voze udělat revizi LPG, ale nevím jestli mám platnou nádrž, našel jsem na ní vyraženo pouze 12/06. Co jsem koukal na nové nádrže mají vyraženo datum výroby i konce platnosti. Ale tady je jen toto. Že by končila 2012 mi přijde nesmysl jelikož auto mělo do konce roku platnou STK a navíc by byla nádrž v době montáže už 4 roky stará. Případně mohu někam zaslat foto?
4108 Michal29.03.19 11:10
Dobrý den,
velice děkuji za odpověď
s pozdravem Kopuletý
4107 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.03.19 9:32
Dobrý den Michale,
Není nic překvapivého, že Mazda nepíše ve své příručce nic o dodatečné ochraně ventilů při provozu na LPG – vždyť ani netušili, že se do některého jejich vozu někdy plyn namontuje… Pro provoz motorů Mazda na LPG bych nějaký ze způsobů aditivace ventilů doporučil.
Problematiku dodatečné aditivace ventilů máme podrobně popsanou na našich stránkách zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud byste měl nějaký další dotaz, můžete se na mne obrátit mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4106 Michal28.03.19 21:23
Ještě doplním přesný typ: Mazda 6 combi 2.0, 108kw benzín
4105 Michal28.03.19 20:33
Dobrý den, dnes jsem koupil Mazda 6, rv. 2009, má dodělané LPG, chtěl bych se prosím zeptat, jak je to s primazavanim ventilu, našel sem aditivum, které je prý určeno přímo pro vozy s LPG, ale v příručce Mazdy starsiho typu jsem našel, že se nemají přidávat žádná aditiva, nevíte prosím jak to je? Děkuji za odpověď
4104 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.03.19 6:39
Dobrý den Jindřichu,
Velikost toroidní nádrže je dána velikostí prostoru, do kterého se umisťuje. Pokud máte prolis pro rezervu ve verzi kombi stejně velký (já to z hlavy netuším…) jako u hatchbacku, vejde se Vám tam stejná nádrž. Toroidní nádrže se dělají v hlavních průměrech 580, 600, 630, 650, 680 a 720mm a výškách 180, 200, 220/225, 250 a 270mm. Pokud budete znát rozměry místa pro rezervu ve Vašem autě, můžete mi je poslat mejlem nebo zavolat, a pak mohu být ve své odpovědi přesnější. Také se u nás můžete zastavit, změříme a nabídneme Vám varianty přicházející do úvahy. Například i válcové nádrže. Ty bývají větší (např. 80-100 litrů), ale mě přijdou zejména pro vozidla kombi nepraktické.
S pozdravem Ivan Vodička
4103 Jindřich21.03.19 14:41
Dobrý den, chci se zeptat ohledně přestavby na LPG u Honda Civic Tourer 1,8 iVTEC (2016), zda lze u provedení kombi vložit nádrž na LPG větší než 46l, kterou uvádíte u provedení hatchback? Děkuji.
4102 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.03.19 11:02
Dobrý den Ladislave,
Každý výrobce postupně přidával do svých ŘJ LPG možnost nastavení přídavku benzinu, a každý má pro nastavení trochu jiný přístup. Jsme připraveni akceptovat přání a představy zákazníků i ohledně přívstřiku benzinu. Pokud bude Vaše představa o nastavených hodnotách podle našeho názoru smysluplná a bude možné ji v ŘJ LPG nastavit, tak to uděláme.
S pozdravem Ivan Vodička
4101 Ladislav20.03.19 10:10
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda lze podle požadavku zákazníka nastavit množství přidávaného benzínu u systému sekvenčního vstřikování plynu pro nepřímovstřikové motory (samozřejmě u systémů, které přívstřik vůbec umožňují, předpokládám, že se jedná o dražší značkové systémy, např. BRC nebo Landi Renzo) např. minimálně na 20% nebo je množství dáno pevně v ŘJ plynu. Chápu, že obvyklá snaha je kvůli nákladům na PHM mít podíl benzínu co nejnižší, ale já preferuji důkladnou ochranu ventilů a navíc dlouho nespotřebovávaný benzin v nádrži stárne a následně dělá problém u benzinových vstřikovačů.
Děkuji za odpověď.
4100 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.03.19 15:37
Dobrý den Renaulťáku,
Vozidlo s motorem H4M z roku 2018 které by mělo najeto přes 80.000km asi nenajdeme… V naší databázi jsem narazil na jednoho Megana s motorem H4M 7xx, 1.6 84kW kterého jsme přestavovali jako nového v 05/2017, jezdí k nám průběžně a naposledy tu byl v 01/2019 při stavu tachometru 197.855km! Jedná se o jedno z plynových vozidel menší firemní flotily, které skutečně jezdí denně velké porce kilometrů. Pro jeho přestavbu jsme použili systém BRC Seq32 a elektronickou aditivaci ventilů s dávkováním před lištu vstřikovačů LPG (a shodou okolností nemáme ve fotogalerii). U tohoto vozidla jsme podle našich poznámek průběžně prováděli běžný servis, výměny olejů, filtrů, svíček, 2x kompletně brzdy, ale nic s ventily. Z plynových komponentů kromě pravidelné výměny LPG filtrů jsme v 10/2018 při stavu tachometru 171.949km měnili reduktor, jinak je vše původní. Tím pochopitelně nedokážu zaručit, že se motor neopravoval jinde. Také netvrdím, že všechny motory vydrží to samé, jako tento. Ale pokud byste měl reálný zájem o přestavbu, ozvěte se. Myslím, že by se další informace od tohoto konkrétního zákazníka daly dodatečně zjistit.
S pozdravem Ivan Vodička
4099 Renaulťák14.03.19 12:14
Dobrý den, mám vozidlo Renault Megane Grandtour IV, r.v. 2018, označení motoru H4M D7, mám zájem o předělání na LPG, máte u Vás vozidlo, které má najeto více než 80 000 km bez problémů, protože jsem se dočetl, že každých 40 000 km musí kontrolovat vůle ventilů, tak jestli je předělání na LPG prověřeno u někoho s větším nájezdem km.Děkuji
4098 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.03.19 12:01
Dobrý den Jindro,
I pro provoz na LPG u Vašeho Volva bych používal běžné zapalovací svíčky podle doporučení výrobce motoru, a měnil po každých cca 20.000km a nebo jednom zimním období. Upřednostňoval bych svíčky s jednou kostřící elektrodou a běžnou doskokovou vzdáleností (nikoli prodlouženou – např. na 1,3 nebo dokonce 1,3mm – to je pro plyn příliš…). My pro provoz motorů na LPG používáme v naprosté většině zapalovací svíčky Denso, v tomto případě by se jednalo o typ Denso K20TT.
S pozdravem Ivan Vodička
4097 Jindra14.03.19 6:25
Dobré den děkuji za odpověď a ještě bych měl dotaz jaké mám pořídit zapalovací svíčky nejvhodnejsi (nejlepší) na LPG do Volva S60 rok 2002 103kw moc děkuji Jindra
4096 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.03.19 9:10
Dobrý den tazateli č. 4094,
Přestavba Citroenu Berlingo VTi 1,6 88kW je možná. Provedení přestavby tohoto vozu na LPG tak, jak jsme jej v minulosti přestavovali, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4095 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.03.19 9:10
Dobrý den Jindro,
Atmosférické pětiválce Volvo 2,4 ve verzích 103 i 125 kW je možné bez problémů přestavět i provozovat na LPG. K přestavbě bychom použili některý ze systémů sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG které máme v nabídce (viz náš ceník zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Protože Váš motor má 5 válců, museli bychom použít sady pro šestiválcové motory. Již základní sada AC Stag Q-Max Basic by pro Vaše Volvo odvedla dobrou službu a takového provedení přestavby bych se nijak neobával ani kdyby se jednalo o moje auto... Určitě Vám neřeknu co „si máte, nebo nemáte za Vaše peníze koupit“ – možnost svobodného rozhodnutí je přeci Vaše. Pokud byste chtěl nějaké další podrobnosti k námi nabízeným systémům, můžete se na mne obrátit např. telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek. Zkusil bych zohlednit stáří a stav vozu i Vaše požadavky a očekávání. Podle toho bych Vám mohl poradit, aby se Vám vybíralo lépe.
Provedení přestavby poptávaného vozu na LPG tak, jak jsme jej v minulosti přestavovali, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/…
S pozdravem Ivan Vodička
4094 otazka13.03.19 5:48
je vhodna prestavba citroen berlingo 16vti
4093 Jindra12.03.19 21:02
Dobrý den chci si koupit Volvo S60 motor 2,4/ 103 nebo 125 kW jaký systém a vyrobce LPG mám zvolit a který rozhodně ne a proč moc děkuji Jindra
4092 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.03.19 17:26
Dobrý den pane Lanča,
Konkrétní provedení přestaveb vždy domlouváme se zákazníkem, záleží na materiálu podlážky, event. uchycení rezervy, na tom, zda si pod zvýšenou podlážku nechce zákazník uložit lékárnu a další výbavu (tažné lano, rukavice, startovací kabely - to co mě se běžně v kufru povaluje…) atd. Takže i na vyplnění prostoru pod podlážkou bychom se mohli domluvit.
S pozdravem Ivan Vodička
4091 David Lanča06.03.19 7:52
Dobrý den pane Vodičko,
děkuji za odpověď na předešlou otázku ohledně nádrže ve Fordu Focus III a měl bych ještě navazující otázku. V případě té zvednuté podlážky vyplňujete nějak prostor (například polystyrenem) kolem té vyvýšené nádrže, aby byla vytvořená rovná plocha? Na Vašich fotkách nic takového vidět není, ale považoval bych to za celkem nutné, aby se mi později pod tíhou zavazadel nezdeformovala podlážka. Děkuji za odpověď.
4090 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.03.19 6:26
Dobrý den pane Lanča,
Provedení přestavby Fordu Focus (konkrétně z roku 2016 v provedení kombi) s toroidní nádrží si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . V tomto případě je použita nádrž s výškou 200 mm. Dojezdové kolo mívá šířku cca 130mm. Pokud vozidlo nemá pod podlahou meziprostor (a to Focus většinou nemívá) bude nádrž podlážku nadzvedávat. I to je v naší fotogalerii zjevné. Pokud máte k dispozici konkrétní vůz, můžete si odměřit 20 cm ode dna prolisu pro rezervu, a uvidíte přímo, o kolik to bude ve Vašem provedení.
Vyrábějí se i nižší toroidní nádrže (konkrétně ve výšce 180mm), ale i ty jsou vyšší než dojezdové kolo. Problém nadzvednutí podlážky kufru Focuse 2017 by tato menší nádrž neřešila – pouze zmenšila, ale je možné ji použít.
S pozdravem Ivan Vodička
4089 David Lanča05.03.19 10:59
Vážený pane Vodičko,
chtěl se Vás zeptat, jestli nevíte, jak velký prostor pro plynovou nádrž je ve Fordu Focus kombi III, r.v.2017. Z fotografii, které jsem viděl mám dojem, že prostor je pouze pro nouzovou rezervu. Tím pádem by se přestavbou na LPG zmenšil zavazadlový prostor zvednutím podlahy. Je to tak? O kolik cm se to tak standardně zvedá? Děkuji za odpověď.
4088 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.03.19 6:18
Dobrý den Petře, nerad Vás zklamu, ale plynové nádrže nejsou navěky, dokonce ani ty od Renaultu, a to ani v případě, že od nich nemáte žádný papír…
Zde je potřeba rozlišit dvě věci:
platnost tlakové zkoušky nádrže – u LPG nádrží je stanovena na 10 let od data výroby nádrže a (až na výjimky) ji není možné prodloužit. Po 10 letech se tedy musí LPG nádrž vyměnit. Zpravidla doporučujeme její výměnu i s bezpečnostními prvky (multiventilem).
Revize plynového systému – to je vpodstatě kontrola těsnosti, mechanického stavu a úplnosti. Tu předepisuje výrobce LPG systému a bývá uvedena v dokladech (nejčastěji 1x za 12 měsíců nebo každých 10.000km – podle toho, co nastane dříve). U přestaveb to je uvedeno v Příloze k TP, u vozů vyrobených výrobcem jako dvoupalivové to bývá nejčastěji v servisní knížce.
Pokud nemáte k LPG systému žádné doklady, bude možné vytvořit dodatečnou Revizní zprávu. Tam bude popsáno z jakých LPG komponentů se systém skládá (včetně homologačních čísel), a mj, také platnost tlakové zkoušky nádrže. Ta je na nádrži vyražena od výrobce. Pokud na nádrži tento údaj není uveden (nebo je nečitelný, nebo od výroby uběhlo více jak 10 let), Revizní zprávu Vám nepotvrdíme. Také vozidlo s takovou nádrží nemůže úspěšně projít měřením emisí a STK – již emisní technik zadává do systému platnost tlakové zkoušky nádrží.
S pozdravem Ivan Vodička
4087 Anonym02.03.19 18:55
Dobry den.je pravda ze LPG nádrž primo od výrobce Renault ,konkrétně espaceIII 98. 2,0 84kw je navěky bez nutnosti revize? Nemáme k tomu zadne papíry. Děkuji Petr
4086 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.02.19 13:58
Dobrý den Ladislave,
Pokud je to tak jak píšete, zbývá zodpovědět jedinou otázku – co dokáže v potrubí za kuličkou plnění vytvořit větší tlak, než vytváří čerpadlo tankovacího stojanu?
Mysím, že problém bude jinde… pohyblivost kuličky bude něčím omezena – nečistoty, deformace, cizí předmět…
Nic z toho se přes internet nezjistí, myslím, že to bez prohlídky a opravy u plynaře nepůjde. Pokud jste někde z našeho okolí, můžete nás kontaktovat nejlépe telefonicky na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4085 Ladislav25.02.19 10:25
Potrubí za trubičkou určitě není bez tlaku, naopak za kuličkou zůstává příliš vysoký tlak, takže pitole jej zřejmě není schopná "přetlačit". Koncovka vypadá v pořádku, LPG je v autě cca 3,5 roku a mám najeto jen cca 50tis. km
4084 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.02.19 7:15
Dobrý den Ladislave,
Zůstává kulička zaseknutá ve vnějším osazení, nebo za kuličkou zůstává příliš vysoký tlak? Pokud je potrubí za kuličkou bez tlaku, měla by se kulička volně pohybovat – děje s tak? Není kolem kuličky shrnutá část gumového „o“ kroužku z těsnění, která brání kuličce v pohybu?
Pravděpodobně bude potřeba výměna koncovky plnění, ale to opět jen hádám…
S pozdravem Ivan Vodička
4083 Ladislav23.02.19 7:11
Dobrý den,
mám auto na LPG s plněním vedle hrdla benzinové nádrže se šroubovacím nástavcem. Často se mi stává (cca v 1/2 případů), že po připojení plnící pistole nelze tankovat, i když v nádrži je např. jen 1/4 plynu. Stojan jakoby neumí přetlačit kuličku v plnícím hrdle LPG. Kuličku je potom nutné potlačit ručně např. šroubovákem a potom lze natankovat už bez problému. Čím je to způsobeno a jak lze takovou závadu odstranit.
Děkuji za odpověď.
4082 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.02.19 11:24
Dobrý den pane Bajusz,
Přestavba Vaší Imprezy je možná s některým ze systémů sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG. Ceník přestaveb máme uvedený zde: www.neptun-harfa.cz/… . Provedení přestavby obdobného vozu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud bude Vaše Subaru v obdobném provedení, bude i přestavba na LPG vypadat obdobně (např. co se velikosti LPG nádrže týká, ale i prostorového uspořádání motorového prostoru…). Podrobnosti bychom si domluvili při event. objednávání zakázky. Pro bližší domluvu nás můžete kontaktovat na našem příjmu zakázek telefonicky na čísle 777 30 50 80, nebo osobně.
S pozdravem Ivan Vodička
4081 Anonym22.02.19 9:31
Dobrý den.
Mám Subaru Impreza 2.0R-S Automat. Rok v.2009 a typ motoru EJ 20. Najeto 50 tisíc.
Mohu se zeptat, zda jde přestavět na plyn, jaký systém doporučíte, kolika litrová nádrž se vejde místo náhr.kola a přibližná cena všeho?
Moc děkuji za odpověď. J.Bajusz
4080 Anonym21.02.19 18:58
Dobrý den.
Mám Subaru Impreza 2.0R-S Automat. Rok v.2009 a typ motoru EJ 20. Najeto 50 tisíc.
Mohu se zeptat, zda jde přestavět na plyn, jaký systém doporučíte, kolika litrová nádrž se vejde místo náhr.kola a přibližná cena všeho?
Moc děkuji za odpověď. J.Bajusz
4079 Jan Kindl21.02.19 18:20
Mockrát děkuji za rychlou odpověď, bohužel mám právě motorizaci CAJA, takže možná přestavba není. Děkuji mockrát ještě jednou
4078 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.02.19 14:40
Dobrý den pane Kindl,
I Vám odpovím obdobně jako např. paní Kateřině v odpovědi 4072 o kousek níže.
Přestavba i provoz motorů TSI na LPG je komplikovanější než u předchozích generací motorů, a ne každý motor TSI jsme na LPG schopni přestavět. Podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pro jednoznačné určení zda je možné motor přestavět je směrodatný přesný typ motoru. Pokud máte motor typu CAJA, přestavba nebude možná. Pokud se jedná o jiný typ motoru, zjistěte ho, a pak nás můžete kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4077 Anonym21.02.19 12:24
Dobrý den, je v současné době možné předělat na pohon LPG motor 3.0 TSI 213kW v Audi A6 Allroad 2009? Děkuji za odpověď, Honza Kindl
4076 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.02.19 9:30
Dobrý den pane Baloun,
U svíček Denso Iridium uvádí výrobce interval „až 100.000km“ v běžných provozních podmínkách a při provozu na benzin. Provoz na LPG více zatěžuje zapalovací soustavu, krátké jízdy a časté jízdy se studeným nebo ne zcela ohřátým motorem snižují životnost svíček (podle některých výrobců až na polovinu, jiní uváděli malým drobným písmem např. jedno zimní období). Rovněž tak svíčkám neprospívá horší stav motoru (do spalovacího prostoru může pronikat více olejových par např. z odvětrání klikové skříně, více nečistot z recirkulace výfukových plynů v případě že je motor vybaven EGR ventilem) atd.
Netuším jak starý je Váš vůz, kolik km má najeto v jakých podmínkách, ale přesto bych odhadoval, že by byl čas svíčky vyměnit. Jestli to může souviset s Vámi popisovaným problémem, netuším. Na to by se dalo usuzovat až po kontrole parametrů za jízdy.
S pozdravem Ivan Vodička
4075 Miloš Baloun21.02.19 7:41
Dobrý den, mám dotaz ohledně výměny zapalovacích svíček. Dne 12.10.2015 jste montovali LPG do vozu Nissan Murano. Od té doby má najeto 45 tis. kilometrů. Při montáži byly dány i nové svíčky Denso IKH20. Teď při brzdění motorem a následném sešlapnutí plynového pedálu motor lehce zaškube. Dělá to i na provoz s benzínem. Je už čas na výměnu svíček? S pozdravem Baloun.
4074 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.02.19 7:29
Dobrý den Davide,
Motory 1,6 77kW typu IQDC používané ve Fordech Focus 2017 nemají přímé vstřikování, přestavba na alternativní pohon LPG je bezproblémová. Pro provoz těchto motorů na LPG bych Vám doporučil nějaký ze způsobů dodatečné ochrany ventilů a ventilových sedel (podrobnosti zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Provedení přestavby Fordu Focus s motorem 1,6 77kW Ti-VCT si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4073 David19.02.19 15:36
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli lze přestavět na LPG Ford Focus 1.6 Ti-VCT 77kW r.v.2017. Jde o motor s přímým vstřikem? Děkuji za odpověď.
4072 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.02.19 11:58
Dobrý den Kateřino,
Předně děkuji za důvěru, se kterou se na nás opět obracíte.
Přestavba i provoz motorů TSI na LPG je komplikovanější než u předchozích generací motorů, a ne každý motor TSI jsme na LPG schopni přestavět. Podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud bude ve Vaší Octavii motor typu CAXA (zjistíte ve velkém technickém průkazu ve zde naznačené kolonce: www.neptun-harfa.cz/… , bude přestavba možná. Pokud máte jiný typ motoru, zjistěte a předem kontaktujte náš příjem zakázek mejlem, telefonicky nebo osobně.
S pozdravem Ivan Vodička
4071 Kateřina V. 18.02.19 9:01
Dobrý den, v minulosti jsem si u Vás nechala dělat přestavbu na LPG. Nyní řeším koupi "nového" staršího auta. Ale samozřejmě budu chtít opět přestavbu na LPG. Půjde přestavba udělat na typ auta ŠKODA Octavia TSI 1,4 TSI / 90 kW Classic / manuál. Děkuji za odpověď a přeji krásný den,
4070 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 15.02.19 19:48
Dobrý den Jaroslave,
Předpokládám, že se jedná o atmosférický motor 1,8 82kW plnící normu Euro2. Vstřikovače BRC je možné nahradit nějakými elektricky kompatibilními, pouze nebudou mít odpovídající dávkování. Pak je potřeba zvolit adekvátní průměr trysky.
Proto nedoporučuji provést pouze výměnu bez následné kontroly a doseřízení parametrů celého systému.
S pozdravem Ivan Vodička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 4119)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů