pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

14,50 Kč/l

-------------------------

14,00 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 2 a 9 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 3459)
3459 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.03.17 18:07
Dobrý den pane Vinter,
Přestavby na alternativní pohon LPG u motorů od výrobce připravených i pro použití paliva E85 není problém. Pouze bych doporučil před vlastní přestavbou a během provozu na LPG používat pouze benzin 95 oktanů. Je to proto, že LPG systém se kalibruje podle hodnot pro provoz na základní palivo. Hodnoty impulzů pro vstřikování paliva Natural 95 jsou jiné než pro E85. Takže použitím Naturalu 95 si vytvoří elektronika motoru kvalitní „databázi“ mapatury a korekcí dávkování směsi bez „zkreslení“ nějakým poměrem paliva E85. To nám dá ideální předpoklady pro správné nastavená plynové mapatury.
Pokud to zní složitě – nebojte se, přestavba motoru Ford 1,8 Flexifuel není o nic složitější než běžného Fordu 1,8.
S pozdravem Ivan Vodička
3458 Anonym29.03.17 11:28
Dobrý den pane Vodičko,
můj dotaz se týká instalace LPG systému do motoru Ford 1.8i 16V 92kw (C-Max). Jedna se ovšem o již z výroby upravený motor typu Flexifuel, tedy přispůsobený provozu na alternativní palivo Ethanol. Ani v servisu Ford mě nejsou schopni říct, co vše je v tomto motoru oproti standardnímu upraveno. Prý snad řídící jednotka a něco na motoru .... hm. Byl by prosím u vás nějaký problém (vzhledem k jeho odlišnostem) s přestavbou na některý ze systému LGP. Děkuji. Vinter
3457 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.03.17 16:16
Dobrý den pane Novák,
Svíčky s iridiovou elektrodou mají obecně delší životnost. Její omezení je dáno jednak kilometrickým proběhem, ale i stavem motoru a způsobem použití. Například časté krátké studené starty a jízdy, nebo např. opotřebovaný motor s prolínáním oleje do spalovacího prostoru jejich životnost zkracují. Myslím, že 80.000km je doba pro výměnu. Pokud se na starší svíčky, které jsou již ve špatném stavu „jezdí dokud to funguje“, může následně dojít k poškození izolátorů a koncovek zapalovacích cívek či kabelů.
My používáme nejčastěji běžné svíčky (ne iridiové), a tam doporučujeme výměnu po 20.000km.
S pozdravem Ivan Vodička
3456 Jar. Novák28.03.17 10:50
Dobrý den pane Vodičko,
doporučujete z vlastní zkušenosti měnit svíčky po najetí určitých km? Jedna se mi o typ Denso Iridium LongLife ZT20EPR11 v motoru 2.0, 107 kW (F C-Max). Mám na nich 80 000 km a zajímalo by mě, jestli už není čas na výměnu nebo jestli je ještě čas na jejich výměnu.
3455 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.03.17 17:21
Dobrý den pane Koníček,
Po výměně vstřikovačů vždy preferuji kontrolu nastavení, málokdy mají nové vstřikovače stejné parametry jako ty staré, nějak opotřebované. Kontrola event. úprava nastavení není bez připojení k řídící jednotce LPG možná. Proto bych doporučil kontrolu parametrů u LPG servisu vybaveného patřičnou diagnostikou.
S pozdravem Ivan Vodička
3454 Petr Konicek24.03.17 11:32
Dobrý den,
Mam Peugeot 407 sw rv 2006. LPG systém Tartarini. Potrebuju vyměnit vstrikovace i s lištou. Objednal jsem si originál náhradní díl a potřeboval bych poradit pokud je možné vstrikovace s lištou vyměnit bez připojení k řidiči jednotce. Děkuji
3453 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.03.17 18:04
Dobrý den Petře,
Protože nevím, jaké hodnoty vozidlo vykazovalo, nechci na základě částečných, zprostředkovaných informací hodnotit „taketo "odborne" doladovanie systemu“. Pro Vás je podstatné, že vozidlo stále nefunguje tak jak by mělo – píšete, že pocukává. Svoji pozornost bych tedy zaměřil na fakt, že vozidlo nepracuje podle Vašich představ (ať již je vada na straně plynového systému nebo vozu jako takového), a nikoli na způsob zjišťování a odstraňování .
Já osobně bych se patrně s vozidlem chtěl svézt (pokud bych staticky neviděl nějaký zjevný problém), a poznat Vámi popisované cukání. Ale tím netvrdím, že je to jediný možný způsob zjišťování problému a opravy, ani nenutím své postupy ostatním.
S pozdravem Ivan Vodička
3452 Peter22.03.17 12:19
Dobry den, pan Vodička. Chcel by som poznat Vas odborny nazor na moju situaciu. Po prestavbe mojho vozidla Fabia II HTP so systemom Lovato Easy Fast Smart som dvakrat v priebehu kratkeho casu navstivil montaznu dielnu ohladom vysokej priemernej spotreby (cca 10 l/100 km) a nepravidelne trhanie pri preradovani pri nizsich otackach. V obidvoch pripadoch pracovnik iba upravil MAP hodnoty v celom rozsahu a povedal, ze uz to bude OK. Ocakaval som pri druhej navsteve, ze pracovnik pojde s vozidlom aj na jazdu a bude chciet nacitat urcite hodnoty, aby vedel doladit lepsie system... Aky je Vas nazor na taketo "odborne" doladovanie systemu? Mimochodom, mnou udavane prejavy pretrvavaju nadalej...
3451 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.03.17 8:08
Dobrý den tazateli 3450,
Omlouvám se, ale podle takto neúplných informací Vám skutečně nemohu relevantně poradit, co to může být…
Nevím, o jakém motoru se bavíme, kódu chyby kterou elektronika hlásí, jaká relátka Vám měnili atd atd. Píšete „sériový LPG“ – některé Fiaty přestavuje přímo výrobce v Itálii, některé až prodejci v České republice.
Doporučím Vám, svěřte vůz nějakému Fiaťákovi (někomu kdo se specializuje na servis a opravy vozů Fiat – zejména v případě LPG instalovaného do vozu přímo výrobcem). Pokud se jedná o LPG systém montovaný prodejcem v ČR (u Fiata nejčastěji systém Tartarini), svěřte vozidlo svému prodejci, nebo někomu ze servisní sítě Tartarini. Ti mají šanci si vozidlo prohlédnout, poslechnout, přečíst kódy chyb, načíst relevantní signály, … tudíž možnost získat o autě a jeho problémech nejvíce přímých a nezprostředkovaných poznatků.
S pozdravem Ivan Vodička
3450 Anonym20.03.17 17:12
dobrý den
mám seriový lpg fiat punto 2015 vždy začne škubat a rosvítí se kontrolka motoru už jsem tento problem měl 2.x vždy mě vyměnili relátka a svíčky dnes už znova mužete poradit co to muže být
3449 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.03.17 7:54
Dobrý den pane Vašek,
Pokud to na Vás nebudou moc staré modely, tak např. Octavii či Passata s motorem 1,8T 110kW.
S pozdravem Ivan Vodička
3448 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.03.17 7:53
Dobrý den tazateli 3446,
Vašemu dotazu rozumím, ale přesto se obávám že nemůže nabídnout smysluplnou odpověď. Kompletní sortiment typů motorů, který BMW vyrábělo, by patrně bylo možno získat.
S tím dalším to bude horší. Nevím o žádném výrobci vozů, který by zjišťoval a následně zveřejňoval, které z jeho několika desítek typů motorů „lze přestavět na LPG“ – proč by to dělali? -kdo by jim to platil?
Pokud by se u některé montážní firmy objevily na přestavbu „všechny možné tipy BMW, motorů a roků výroby“ na přestavbu na LPG, pak by tato firma seznam měla. Ale takovou situaci si neumím představit.
Pokud by některá firma přestavěla konkrétní model, rok výroby a typ motoru, neznamená to ještě, že to dokáže udělat kterákoli jiná firma. Například záleží i na použité technologii a velikosti komponentů plynového systému. Pokud jedna firma používá např. prostorově malé vstřikovače, může se jí podařit přestavět určitý motor, ale jiné firmě používající jiný plynový systém s většími vstřiky se to podařit nemusí – pokud se tam vstřikovač mechanicky nevejde, tak to prostě nejde…
Z těchto důvodů si myslím, že i kdybyste měl jakýkoli obdobný seznam, moc Vám nepomůže. Pokud bezpodmínečně chcete nějaký konkrétní model BMW, tak si ho kupte, a půjde-li přestavět na LPG, berte to jako příjemný bonus.
Pokud chcete jezdit na LPG, vyberte si plynařskou firmu, a od ní si nechte poradit, co by Vám mohli na LPG přestavět. Pokud se s možnou přestavbou „trefí i do Vaší představy konkrétního modelu BMW“, berte to jako příjemný bonus.
S pozdravem Ivan Vodička
3447 Jan Vašek16.03.17 19:53
Dobrý den.
Můžete prosím doporučit nejake ojete kombi stredni tridy pro bezproblémoový chod na LPG? Bude jezdit hlavně po dálnici.
Dekuji.
3446 Přestavba BMW na LPG16.03.17 19:06
Dobrý den, prosím najdu někde seznam všech možných typů BMW, motor, rok výroby, které lze přestavět na LPG? Děkuji moc
3445 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.03.17 14:22
Dobrý den Jano,
servis holandského systém Prins Vám nenabídnem. U tohoto systému jsme oprávněni provádět pouze Revize (kontroly těsnosti a mechanického stavu) a emise.
S pozdravem Ivan Vodička
3444 Anonym14.03.17 12:53
Dobrý den , děláte i servis systému Prins?
S pozdravem Jana Repaši
3443 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.03.17 12:50
Dobrý den pane Teller,
Pokud bude mít Váš nový Hyundai IX 20 1,4 stále motor G4FA o výkonu 66kW, je přestavba na LPG možná. Pro provoz na LPG bych Vám doporučil doplnit LPG systém o dodatečnou aditivaci ventilů (podrobnosti máme zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Cena přestavby by se odvíjela od použitého systému LPG, ceník máme zde: www.neptun-harfa.cz/… . Osobně bych doporučil systém sekvenčního vstřikování BRC doplněný o tlakovou elektronickou aditivaci Electronic Valve Protector.
S pozdravem Ivan Vodička
3442 Jindřich Teller14.03.17 12:12
Dobrý den pane Vodičko,
zvažuji koupi nového Hyundai ix20 s motorem 1,4i. Je možno tento automobil bez problémů přestavět na LPG? Vyžaduje tato přestavba nějaké specifické zásahy? Jaká je orientační cena takovéto přestavby.
Děkuji Vám
3441 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.03.17 17:01
Dobrý den pane Moravec,
Do Dusterů se podle našich podkladů montovalo několik verzí motorů 1,6 s označením Sce a výkonem 84kW. Bohužel k nim v podkladech nemáme schema zapojení a v popisu jsou uvedeny protichůdné informace – „Vysokotlaký palivový zásobník Common rail“ (používá se pro motory s přímým vstřikováním) a zároveň „tlak vstřikovacího čerpadla 3,5 bar (to odpovídá motorům bez přímého vstřikování). Proto nemohu bez prohlídky vozu jednoznačně říci, zda je přestavba možná nebo nikoli. Pokud vozidlo máte, můžete se u nás zastavit. V opačném případě mě můžete kontaktovat třeba mejlem, pokusil bych se ověřit někde u prodejců.
S pozdravem Ivan Vodička
3440 Luboš Moravec09.03.17 17:25
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem ohledně nové Dacie Duster s pohonem 4x4. Tovární přestavba na LPG se pro tento pohon neprovádí, prosím o informaci, zda je možné ji u motoru 1.6 84 kW provést dodatečně, popř. zda jsou nějaká omezení. Mnohokrát děkuji.
3439 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 09.03.17 13:08
Dobrý den tazateli 3438,
Kia Spotrage od roku 2010 s motorem G4KD 120kW ještě nemá motor s přímým vstřikováním (to se týká až motoru G4NC 122kW). Takže u Vašeho motoru je přestavba technologicky možná. Pro konkrétní nabídku varianty přestavby, typu, velikosti a umístění nádrže bych doporučil prohlídku konkrétního vozu, protože (pokud se nepletu) tak jsme Vaši variantu ještě nepřestavovali.
S pozdravem Ivan Vodička
3438 Anonym08.03.17 13:17
Dobrý den,
je možné předělat Kiu Sportage 2011 benzín 2,0 CVVT 120kW, typ motoru G4KD na LPG?

Díky
3437 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.03.17 10:18
Dobrý den Michale,
Motory 1,6 77kw se podle našich podkladů do Seatu Leon montovaly v letech 2000-2006 ve čtyřech různých variantách. Všechny je možné na LPG přestavět. Aditivaci ventilů bych u těchto motorů nepovažoval za nutnou. Provedení přestavby motoru 1,6 77kW, konkrétně v modelu Ibiza si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
3436 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.03.17 10:18
Dobrý den pane Pánek,
130 tisíc km je úctyhodný nájezd, myslím, že za občasnými problémy může být opotřebování a úsady jak v reduktoru, tak i ve vstřikovačích. Systém Tartarini nemáme v nabídce, proto neumím odpovědět na Vaše otázky ohledně repase a ceny. Pro konkrétní diagnostiku a event. opravu doporučím, obraťte se na Vaši montážní firmu event. na jiné středisko sítě Tartarini.
S pozdravem Ivan Vodička
3435 leon08.03.17 0:37
Hezký den. Doporučíte přestavbu u motoru 1.6 16V 77kW konkrétně seat Leon? Potřebuje Přimazávání? Je to vhodný motor na přestavbu? Děkuji. Michal.
3434 Michal Pánek07.03.17 21:38
Dobrý den. Mám dotaz ohledně občasného chcípání motoru při zastavení vozidla (například na semaforu, křižovatce atd.) Mám Fabii 2009, 1,4 63kW, reduktor Tartarini G/SEG, řídící jednotka SEQ EVO 01 a vstřikovače Tartarini Evo 08. Vozidlo má už na LPG docela dost najeto cca 130 tis. km. Je možné, že by byla závada ve vstřikovačích nebo reduktoru a dále dá se vyměnit vnitřek reduktoru a repasovat vstřikovače? Jaká by byla cena těchto oprav. Děkuji
3433 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.03.17 15:43
Dobrý den Jardo,
Skutečně Vám píská po přepnutí reduktor (díl v motoru), nebo píská přepínač (obdobně jako když dojde plyn)? Jestli se ozývá pouze při provozu na LPG nějaký neobvyklý zvuk z motoru či přímo reduktoru, doporučil bych LPG pohon až do kontroly u Vašeho plynaře nepoužívat – jezdit pouze na benzin.
S pozdravem Ivan Vodička
3432 Jarda06.03.17 15:18
Dobrý den, mám v Renault Fluence instalováno LPG Magic 2. Po zapnutí zapalování mi píská reduktor. Jinak vozidlo jezdí jak na benzín tak na plyn normálně. Nevíte čím to může být? A především není to nebezpečné?
Děkuji za odpověď.
3431 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.03.17 8:32
Dobrý den pane Beran,
Zkoušel jste jezdit několik dnů po sobě pouze na benzin bez jediného ani krátkého přepnutí na LPG?
Zlepšilo se potom startování a studený běh na benzin? Pokud ano, je pravděpodobné že za Vašimi problémy je nesprávná funkce LPG systému – ať již nastavení LPG nebo nějaký mechanický problém. Pokud by problém přetrvával i po několikadenním provozu pouze na benzin, hledal bych ho spíše v mechanice či funkci základního palivového systému (mechanika motoru, elektronika vozu). Pokud je problém skutečně v LPG systému, bude nutná návštěva v LPG servisu podle typu Vašeho plynového systému.
S pozdravem Ivan Vodička
3430 Jaroslav Beran02.03.17 14:55
Dobrý den, U Opelu Astra H se mi vyskytl problém. Při startování na benzín neochota motoru držet volnoběžné otáčky, občas motor zhasne. Plynový pedál nereaguje, při startování se stlačeným plynovým pedálem ale na druhý třetí pokus motor naskočí. Otáčky kolem 500! často i méně, následně kolísání otáček motoru i po zahřátí motoru, jízda jinak na plyn i benzín vpořádku, jen při volnoběhu kolísání otáček. Když byla odpojena řídící jednotka plynu, vše naprosto vpořádku. Měnil jsem obě lambda sondy, těmi to tedy není. Je možné, že by se hádala řídící jednotka plynu s řídící jednotkou motoru nebo něco podobného? Nebo je vadná plynová řídící jednotka? Standardní servis měnil lambda sondu a pružný díl výfuku kvůli netěsnosti, po přehrání sw na benzín vše ok, po připojení řídící jednotky plynu opět stejný problém. Děkuji za informaci.
3429 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.03.17 18:08
Dobrý den pane Teller,
V tomto případě se na 99.99% nespojíme s řídící jednotkou plynu a proto Vám žádný servis LPG systému nebudeme schopni nabídnout. Podle mých informací zatím výrobci LPG systémů nenabízejí aftermarketové sady pro přestavbu těchto motorů na LPG. Z toho důvodu si myslím, že ani zkušenosti z reálného provozu nebudou. Ty může mít v současnosti pouze výrobce vozu, který zároveň garantuje i provoz na LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
3428 Jindřich Teller01.03.17 16:46
Dobrý den,
uvažuji o koupi nového vozu Dacia Logan 0,9 TCe se zabudovaným LPG od výrobce. Máte prosím zkušenost s tímto typem motoru? Je možno tuto přestavbu u Vás následně servisovat?
Děkuji Vám za odpověď.
3427 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.02.17 7:39
Dobrý den pane Borovička,
Ve Vašem případě půjde pravděpodobně o přestavbu realizovanou prodejcem či distributorem Fiat v ČR. Tam se používá systém sekvenčního vstřikování Tartarini. Jeho servis Vám může provádět některá z montážních firem sítě Tartarini – to my nejsme. Pro systémy Tartarini máme pouze emisní hardwarový klíč (ten neumožňuje provádět změny nastavení).
Pokud však byla zástavba provedena skutečně výrobcem v Itálii, může být blokován vstup do řídícího programu LPG, pak by mohl být se servisem problém. Tento rozdíl můžete poznat podle zápisu ve velkém techničáku, nebo prohlídkou u některého z plynařů Tartarini. My Vám však s tímto systémem v současnosti nepomůžeme.
S pozdravem Ivan Vodička
3426 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.02.17 7:39
Dobrý den pane Černý,
Základní servis dodatečných přestaveb LPG se systémem Landi Renzo Omegas jsme schopni provádět, filtry a diagnostické připojení máme k dispozici. Pro poslední verze LR a pro originální zástavby prováděné výrobcem vozu však diagnostické připojení nemáme, zrovna tak nedržíme skladem sortiment ND.
S pozdravem Ivan Vodička
3425 Kamil Borovička27.02.17 20:51
Zdravím, pane Vodičko,
mám možnost koupit Fiat Punto, 1.2 51kw, r.v. 2011 s LPG namontovaným originál z výroby. Nejsem si úplně jistý, ale tuším, že italové tam montovali systém Tartarini. Zajímalo by mne, jestli jste schopni tento systém diagnostikovat a v případě problému servisovat? Předem děkuji za odpověď.
3424 Martin Černý27.02.17 18:28
Dobrý den,

je možné u Vás servisovat systém Landi Renzo? Revize, výměny filtrů, diagnostika systému atd.

Díky za odpověď
3423 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.02.17 7:52
Dobrý den Milane,
Do podtlakových dávkovačů můžete použít i jinou kapalinu. Důležité je kontrolovat si v průběhui provozu správné dávkování (při spotřebě paliva 10 l/100km by to mělo být 1 litr aditiva na 10.000 km). Varoval bych před mícháním aditiv – občas jsme se setkali s tím, že se aditivum v nádržce srazilo, ale zákazník nebyl schopen říci, jaké kapaliny míchal – nevěděl to…
S pozdravem Ivan Vodička
3422 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.02.17 7:52
Dobrý den pane Roul,
Systém StagGas se podle mých informací do ČR nedováží, nemáme k dispozici ani diagnostiku pro tento systém. Systémy přimazávání (patrně máte na mysli dodatečnou aditivaci – ochranu ventilů) bývá nezávislý na LPG systému. Tam záleží na tom, jaký typ ve vozu máte. Možná by pomohlo několik fotografií, můžete mi je poslat mejlem.
Provoz na benzin by měl být bez problémů.
S pozdravem Ivan Vodička
3421 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.02.17 7:52
Dobrý den tazateli 3417,
Pokud si na repasi reduktoru technicky troufáte, pochopitelně „není síla“, která by Vám v tom zabránila. Pokud se do ní pustíte, určitě bych po repasi doporučil kontrolu těsnosti a funkce, doseřízení tlaku a dávkování LPG v řídícím programu LPG – liší se podle jednotlivých systémů.
S pozdravem Ivan Vodička.
3420 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.02.17 7:52
Dobrý den Jirko,
Přestavba Nisanu Note s motory 1,4 65kW i 1,2 59kW je technologicky možná. Variantu LPG systému a velikost a typ LPG nádrže bychom si domluvili při prohlídce vozu před event. přestavbou.
S pozdravem Ivan Vodička
3419 Milan24.02.17 0:03
Dobrý den,
mohu použít v kitu přimazávání (Vap) místo Vap Saveru třeba JLM nebo Gas Lube?
Děkuji
3418 Jiří Roul23.02.17 13:05
Dobrý den,

mam vozidlo Škoda Roomster 1.4 16V se systémem StarGas namontovaným cca před 8 lety.
Tento týden se mi prvně stalo, že se rozblikala kontrolka přimazávání.
Chtěl bych se proto jednak zeptat, zda mi ve Vašem servisu jste schopni pomoci, s ohledem na použitý systém Stargas? A pokud ano, tak s jak nákladnou opravou mohu počítat? (Vzhledem k tomu, že jste vozidlo neviděl, tak by mi samozřejmě stačil alespoň přibližný odhad.)

Dále by mě také zajímalo, zda mohu s vozidlem bezpečně jezdit zatím alespoň na benzín?

Co může být příčinou této poruchy?

Velice děkuji za odpověď!

S pozdravem

Jiří Roul
3417 Anonym22.02.17 21:53
Dobrý den,chci se zeptat jestli si muzu sam repasovat reduktor jako vymena mebran nebo je to nemozny?
3416 Jirka22.02.17 21:27
Dobrý večer, lze přestavět na lpg Nissan Note 1.4 65kw, Note 1.2 59 kw?
Děkuji za odpověď.









3415 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.02.17 17:55
Dobrý den Michale,
Sekvenční vstřikování AEB nepoužíváme. Setkáváme se pouze s elektronikou původem od výrobce AEB v systémech Lovato a Zavoli Alisei (kde používají na základě obdobného základu jednotlivé firmy svoje programy…). Proto není můj názor na komponenty AEB nijak vyhraněný a neodvažuji se veřejně posuzovat.
S pozdravem Ivan Vodička
3414 Michal20.02.17 9:24
Dobrý den,
jaký je Váš názor na komponenty sekvenčního vstřikování od A.E.B
3413 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.02.17 7:27
Dobrá den na Moravu Lukáši,
Nedokážu posoudit oprávněnost ani nutnost požadavku Vašeho plynaře na výměnu řídící jednotky. Je možné, že již má např. výpadky paměti, v které jsou uloženy nastavené parametry, nebo jiný problém. Ale také je možné, že se jedná o nějaký v ČR ne běžný a pochopil jsem i cca 10 let starý (proto ta výměna nádrže) systém, pro který není v ČR odpovídající diagnostické a programové vybavení. A pokud se Váš plynař s jednotkou nespojí, nelze pochopitelně nic seřídit (ale to by zase asi neměnil vstřikovače…). Proto mé rozpaky. Ale opakuji, na základě kusých informací zprostředkovaných (nezlobte se) laikem si nedovolím žádné hodnocení.
Přeji úspěšné vyřešení Vašich problémů, Ivan Vodička
3412 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.02.17 7:27
Dobrý den Ondro,
Omlouvám se, ale úplně nerozumím Vašemu dotazu. Lovato je italská firma s výrobním závodem ve Vicenze. Vyrábí tam své vstřikovače a kompletuje své reduktory (alespoň před pár lety jsem to tam tak viděl…). Nevidím žádný důvod, proč by Lovato mělo současně s výrobou svých komponentů montovat komponenty od konkurence.
Pokud byl Váš dotaz míněn tak, zda některá z montážních firem v ČR která má „na vratech dílny“ pověšeno logo výrobce Lovato zároveň montuje polské vstřikovače a reduktory – tak to pochopitelně možné je. Ceny polských komponentů bývají zpravidla o něco nižší. V ČR si nemyslím, že by si některá montážní firma mohla dovolit nabízet pouze jeden z LPG systémů. Je to dáno přetlakem nabídky výrobců a dovozců LPG systémů, ale i snahou montážních firem nabídnout svým zákazníkům různé cenové a kvalitativní řešení přestaveb. Jen si myslím, že Lovato by se mělo nazývat Lovatem, Stag Stagem, atd. „Polské Lovato“ pokud vím, neexistuje.
S pozdravem Ivan Vodička
3411 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.02.17 7:27
Dobrý den Karle,
Technologicky by nemělo přestavbě motorů E-torq nic bránit. Konkrétní nabídku systému i celkového provedení přestavby bych udělal až po prohlídce vozu a jeho prostorového řešení.
S pozdravem Ivan Vodička
3410 lukas morava19.02.17 11:00
zdravim,chci se zeptat na :-/   vas nazor.po vymene nadrze a lpg vstrikovacu zaclo postupne delat neplechu cukani,hlavne pri tzv lechtani pynu jizda za jinym autem uz i na benzin po 2 letech problemi.dlouhe starty a cukani.po nasteve pry rid. jednotka.vymenatak 14tis.zaruka pryc a chteji dalsi penize.
Vybrat stranu: 1
(Celkem 3459)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů