pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

12,40 Kč/l

-------------------------

11,90 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták
dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 5 a 2 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 3100)
3100 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.07.16 12:15
Dobrý den Petře,
Opět jsem si vzpomněl na klasiku – ve filmu Slavnosti sněženek také hořel zásadní spor o to, zda je lepší kančí se zelím, nebo se šípkovou omáčkou…
U teploty přepnutí jde mj. také o to, o jakém systému se bavíme – některé systémy mají čidlo teploty na reduktoru, některé na hadici vody na přívodu k reduktoru atd. Nejsem příznivcem velmi rychlého přepínání na LPG u studeného motoru – plyn nebude kvalitně odpařený. Pak hrozí, že půjde do motoru jakoby jako jemný aerosol nebo mlha – drobounké kapičky. Protože se plyn dávkuje vstřikovačem v objemových jednotkách, tak vlastně systém nadávkuje výrazně větší hmotu paliva (aerosol po odpaření podstatně zvětší svůj objem) a tudíž bude směs velmi bohatá.
Poměrně hodně se mi líbí filozofie přepínání BRC. Tam se nastavuje jiná hodnota teploty a času pro přepnutí studeného motoru, a jiné hodnoty pro přepnutí motoru teplého. U zcela studeného motoru je k přepnutí zapotřebí delší doby, aby se reduktor dostatečně ohřál, a plyn se průchodem promrzlého filtru plynné fáze a vstřikovací lištou příliš neochladil. Naopak pokud u BRC startuji poloteplý motor, k přepnutí dochází téměř okamžitě.
Obecně Vámi udávanou hodnotu 25 stupňů považuji za velmi nízkou.
S pozdravem Ivan Vodička
3099 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.07.16 12:14
Dobrý den Ondřeji,
Obecně nemají Hyundaie z pohledu životnosti ventilových sedel při provozu na LPG dobrou pověst. Tento problém se dá částečně eliminovat např. dodatečnou aditivací ventilů. Ale konkrétněji k Vašemu dotazu: v našich podkladech jsem našel, že jsme v minulosti přestavovali dva Hyundaie I30 s Vámi poptávaným motorem typu G4FG 1,6 88kW (modelů I30 s jinými motory jsme předělávali také několik…). První jsme montovali v 8/2014 při stavu tachometru 7.500km, naposledy u nás byl na revizi v 07/2015 při stavu tachometru 35.000km. Druhý kus jsme přestavovali v 04/2014 při stravu tachometru 3.400km a naposledy u nás byl na revizi a výměně filtrů v 06/2015 při stavu tachometru 53.000km. Ani u jednoho vozu zákazníci neudávali žádný problém. Oba vozy jsme přestavovali se systémem BRC Seq24 a doplnili elektronickou aditivací ventilů Electronic Valve Protector s dávkováním aditiva před lištu vstřikovačů LPG. Od posledních návštěv o vozech nemáme žádné informace. Uvědomuji si, že rok provozu ani konkrétně najeté kilometry nejsou nijak zásadně vypovídající. Ale to jsou jediné relevantní informace, které Vám ke konkrétnímu typu motoru mohu poskytnout. Vše ostatní je pouze v obecné rovině a tak jak jsem psal v úvodu – možná trochu typu „jedna paní povídala“. Myslím, že při troše slušného zacházení a údržby se i Hyundai na LPG může dožít slušného stáří. Shodou okolností u nás máme dnes na servis jednu I30 (s motorem 1,4) montovanou jinde do nového vozu, nyní má na tachometru 149.000km a na LPG jede bezproblémově. Ale neznám celou historii vozu, zákazník ho právě koupil v bazaru. Proto nemohu jednoznačně říci, že motor již nebyl někdy opravován (i když na to zvenku nevypadá).
Přeji Vám dobré rozhodnutí, Ivan Vodička
3098 Petr T.26.07.16 10:13
Dobrý den.
Chci se Vás zeptat často oblíbenej dotaz a velmi mě zajímá Váš názor - teplota přepnutí z benzínu na LPG po zahřátí reduktoru. Preferujete jenom standardní teplotu 35 C? Jaký je Váš názor na nastavení na hodnotu 25 C? Myslím, co se týče vlivu na motor...
3097 Anonym26.07.16 0:17
Dobrý den, zvažuji přestavbu na LPG u vozidla Hyundai i30 motor 1.6 88 KW GDH typ G4FG rok výroby 2012. Dočetl jsem se, že tyto motory prý údajně nejsou moc vhodné na přestavbu LPG (problém katalyzátor, ventily).
Poraďte mi prosím. Děkuji!
S pozdravem Ondřej L.
3096 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.07.16 16:52
Dobrý den Olgo,
Tříválcové motory 1,2 HTP nepatří mezi mé oblíbené, ten bych si pro svoji potřebu nevybral. Fabie s těmito motory jsou zaměřeny na nízkou cenu a spotřebu, nikoli na vysoký výkon, kultivovaný chod a dlouhou životnost. Přesto je fakt, že motorů 1,2 v různých provedeních jsme přestavovali poměrně velké množství, a nemyslím, že by je provoz na LPG nějak negativně poznamenával. Pro Vaše zvážení zda přestavbu provádět či nikoli bych (kromě faktického stavu vozu i motoru) spíše zohlednil předpokládaný počet kilometrů které ještě s vozem po přestavbě najezdíte, aby se investice vynaložená na přestavbu vrátila a ještě jste něco ušetřila. Pro eventuelní konzultaci mi můžete napsat mejlem, zavolat na náš příjem zakázek, a nebo se i s vozem zastavit.
S pozdravem Ivan Vodička
3095 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.07.16 16:51
Dobrý den Jiří,
Děkuji, a jsem rád, že jste našel servis, který je schopen Vám pomoci.
S pozdravem Ivan Vodička
3094 Olga Š.25.07.16 8:57
Dobrý den vážený pane Vodičko, chtěla bych Vás touto cestou požádat o profesionální radu. Zvažuji přestavbu svého vozidla Škoda Fabia 1,2, typ 6Y, rok výroby 2005, 47 kW, 3-tří válec na systém LPG (systém sekvenčního vstřikování). Setkala jsem se s názorem, že tento typ motoru není vhodný pro přestavbu, z důvodu častých poruch u třívalcových motorů. Budu velmi ráda za Váš názor. Předem děkuji.
3093 Jiří23.07.16 23:11
Pane Vodičko, dekuji za odpoveď. Duster je skutecne osazen lpg od vyrobce a vy jste jediny ktery vi o cem mluvi. Ostatn " opravari" me jem balamutily. Problem jsem skutecne vyresil , tak ze vuz opravuje firma kde jsem ho koupil. Dekuji
3092 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.07.16 11:01
Dobrý den René a Hanko z Příbrami,
Jménem celé firmy Vám děkuji za slova uznání a pochvalu naší práce. Poděkování jsem tlumočil i všem kolegům, kteří se na Vaší zakázce podíleli.
Ještě jednou děkuji, a přeji Vám mnoho levných a bezproblémových kilometrů na LPG.
Ivan Vodička
3091 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.07.16 11:01
Dobrý den Radku,
Pro přestavby na LPG jsou obecně vhodnější motory s nepřímým vstřikováním benzinu do sacího potrubí (MPI). Přestavby motorů s přímým vstřikováním (u vozů Kia/Hyundai značeny jako GDI) jsou komplikovanější, podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pro motory MPI bych doporučoval nějaký ze způsobů dodatečné aditivace ventilů.
Pro přestavby přímovstřikových motorů používáme pouze systémy, které dávkují plynnou fázi LPG do sacího potrubí a k tomu přidávají určité technologické množství benzinu. Systémy dávkování kapalné fáze LPG nemáme v nabídce. Podmínky eventuelního omezení záruky vozu po přestavbě musíte konzultovat s jejím poskytovatelem – prodejcem Hyundai. Připojištění mechaniky motoru proti eventuelnímu poškození způsobenému prokazatelně provozem na LPG je možné v několika variantách, pošlete mi na Vás kontakt, a já Vás s jednotlivými možnostmi seznámím.
S pozdravem Ivan Vodička
3090 René a Hanka20.07.16 21:56
Dobrý den, chtěli bychom veřejně poděkovat a pochválit Vaši práci při přestavbě auta na LPG. Konkrétně Š Fabia II, 1.2htp 51kW, kterou si u Vás včera vyzvedávala moje žena. Dnes jsem si zástavbu prohlížel a je to řemeslně nejdokonalejší provedení, jaké jsem kdy viděl. Sám mám taky Fabii 1,2htp (270t km) předělávanou na LPG u někoho jiného a jen závidím. U Vás spokojenost od projednání, předání až po převzetí. Děkujeme ještě jednou a prosíme i vzkázat klukům na dílnu!
3089 Radek20.07.16 18:23
Mám zájem o montáž plynu do nového vozu kia ceed 1,4 D-CVVT 73kw, nebo 1,6 GDI -přímé vstřikování, jaký z těchto motorů je vhodnější na přestavbu LPG, motor 1,4 má hydraulické vymezování
vůlí ventilů- je to výhodnější vzhledem k zaklepávání ventilů?
Přímaz ventilů je nutný? U 1,6 GDI jde nainstalovat kapalné vstřikování LPG bez přívstřiku benzínu?, je nutný přímaz ventilů? Kia má 7 let záruku, yůstane zachována? Jde u vás připojistit motor na škodu způsobenou plynem? Dekuji za odpověď
3088 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.07.16 16:36
Dobrý den Jiří,
Diagnostiku pro systém Fandi Renzo máme. Pokud je Váš Duster přestavován dodatečně u některé montážní firmy, můžete se u nás zastavit. Pokud se však jedná o tovární přestavbu originál od Dacie, bude komunikace s LPG jednotkou blokována a budete se muset obrátit na importéra vozu.
S pozdravem Ivan Vodička
3087 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.07.16 16:36
Dobrý den Čestmíre,
Pro provoz těchto motorů na LPG doporučujeme používat jednobodové svíčky. My používáme již mnoho let japonské svíčky Denso, pro Octavie buďto starší typ Denso Q20PRU a nebo jejich současnou náhradu – K20TT. Tyto svíčky při provozu na LPG doporučujeme měnit po 20.000km. Existují i svíčky s iridiovou či platinovou elektrodou (např. Denso IK20). Tyto svíčky jsou podstatně dražší, mají od výrobce stanoven interval výměny např. 60.000km. Ale i u těchto svíček je „malým písmem“ dodatek typu „…a nebo jedno zimní období“ , nebo „ … při provozu v městském provozu se životnost snižuje až na polovinu“.
S pozdravem Ivan Vodička
3086 jIŘÍ20.07.16 13:58
DOBRÝ DEN MÁM PROSBU , ČI DOTAZ - NEPROVÁDÍTE I OPRAVY LPG.MÁM SYSTÉM LANDI RENZO NA DACIA DUSTER. DĚKUJI
3085 čestmír20.07.16 10:47
prosím jaké svíčky byste doporučil na OCTAVII I 1,6 74kW, systém Lovato Easy ? (jednobodové /vícebodové, jaký výrobce, jaká životnost - některé prý vydrží i 50.000 km apod.
3084 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.07.16 16:58
Dobrý den Jindřichu,
Ve Vašem případě se jedná o nový typ motoru. Legislativní otázky jsem předal legislativcům, po technické stránce bych Vám přesněji odpověděl po prohlídce vozu. Prosím pošlete mi kontakt mejlem nebo zavolejte, ať Vám mohu dát vědět, až dostanu odpověď od dovozce a výrobců.
S pozdravem Ivan Vodička
3083 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.07.16 16:58
Dobrý den Lukáši,
Nevím, zda Váš LPG systém umožňuje nastavit přívstřik benzinu. Také nevidím prostorové uspořádání, typ vstřikovačů… Proto nebudu radit, názor bych si udělal po event. prohlídce vozu. Pouze snad, že řadové 6 válce BMW jezdily hodně na LPG a nevím o tom, že by se jim zaklepávaly ventily…
S pozdravem Ivan Vodička
3082 Jindrich18.07.16 12:37
K odpovedi 3080..typ motoru je H4M (jiz euro 6), jedna se o nasledovnika motoru K4M...
3081 Lukas D.18.07.16 12:07
Dekuji za odpoved, jeste jedna otazka.
po vyreseni techtoproblemu. je lepsi nastavit prisvstrik paliva pro domazavani nebo je lepsi si koupit system davkovani aditiv popripade ktery by jste vybral do meho vozu?
3080 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.07.16 11:33
Dobrý den Jindřichu,
V našich podkladech jsem nenalezl motor Dacia 1,6 75kW. Podle obsahu a výkonu předpokládám, že je to motor MPI (dávkuje benzin do sacího potrubí), pak by byla přestavba reálná. Pošlete mi třeba mejlem (nebo zavolejte na náš příjem zakázek, kontakty máme zde: www.neptun-harfa.cz/… ) typ motoru podle velkého TP a budeme moudřejší.
S pozdravem Ivan Vodička
3079 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.07.16 11:32
Dobrý den Lukáši,
výrobce Prins vyrábí více typů LPG systémů. Předpokládám, že máte ve voze systém, který dávkuje do sacího potrubí motoru plynnou fázi LPG. Startování může být ovlivněno předchozím provozem na LPG, ale tlak benzinu 1bar je nízký. U BMW 328 nepředpokládám, že máte elektronické řízení tlaku paliva. Proto si na základě těchto dohadů odvažuji hádat, že je problém někde v benzinové části. Ostatně můžete zkusit přepnout do provozu pouze na benzin a jezdit několik dnů po sobě pouze na benzin, bez jediného byť krátkého přepnutí do plynu. Pokud by se jednalo o problémy startování způsobené např. posunutými korekčními hodnotami, ty by se přizpůsobily provozu na benzin a starty by byly opět normální.
Pokud Vám motor ve vysokých otáčkách přepíná na benzin, obdobně jako když dochází plyn, bude na vině patrně nedostatečná dodávka plynu do vstřikovací lišty. Pak nezbude než zjistit příčinu (nedostatečně dimenzovaný reduktor, potrubí, přicpané filtry, elektroventily, reduktor, event. nevhodné nastavení ovládacího programu), a zjištěnou závadu odstranit.
Systém Prins nemáme v nabídce, proto Vám s opravou nepomůžeme.
S pozdravem Ivan Vodička
3078 Jindrich17.07.16 18:30
Dobry den pane Vodicka, je realizovatelna prestavba Dacia Dokker 1,6 SCe, 75Kw, Euro 6 ? Pripadne doporucujete montaz primazavani ventilu ? Dekuji za odpoved.
3077 Lukas D.17.07.16 11:33
Dobrý den pane Vodička, mám systém Prins na svém BMW 328 a momentálně mám problém se startováním. a k tomu dalsi 2otazky na vás.
Auto nechce startovat - nastartuji tak na 15.pokus a kdyz se chytne tak je chod hodne nepravidelny- tlak paliva neni ani 1atm. je možné že by byl problém v systému plynu? respektive ze by plyn odstavil benzin byt jen castecne. napriklad nejakym nedovrenym ventilkem resp neotevrenym. po zahrati motoru a prepnuti na plyn je vse v naprostem poradku. mam sice objednane nove palivove cerpadlo ale vase odpoved by me zajimala.
Dalsi otazka se tyka prepinani z plynu na benzin ve vysokych otackach. casto se mne stava, ze pri vysokem vykonu motoru a pri nizsim zustatku paliva mne motor cukne a to dost podstatne, ozve se rana a prepne se na benzin. v nizkych otackach potom po prepnuti znovu na plyn ujedu treba i 100-150 km takze paliva tam je cca vzdy pres 10L. je to normalni jev? nebo je neco spatne.
a posledni otazka je na aditiva a system davkování. Montujete to u vás a co stoji montaz takoveho zarizeni? precetl jsem si nektere informace a pripada mne to jako vhodny doplnek pro ochranu soucasti motoru.

dekuji za odpoved
3076 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 15.07.16 10:37
Dobrý den pane Jonáš,
Netuším, jakou řídící jednotku máte ve Vašem Volvu a zda se s ní dokážeme spojit. Mnohdy mají LPG systémy montované přímo výrobcem zablokovaný diagnostický vstup do ŘJ LPG. Pak není možná diagnostika ani oprava jinde, než u výrobce, který má patřičné diagnostické nástroje. Doporučím Vám, zastavte se u Vašeho nejbližšího plynaře, ať alespoň zjistí o jaký typ LPG systému se jedná. Pak můžete zvažovat jednotlivé varianty.
S pozdravem Ivan Vodička
3075 Jakub Jonáš14.07.16 15:00
Dobrý den!
Nově vlsatním Volvo V70 bi-fuel, které je již vyrobené jako auto na LPG. Je to pětiválec, 2,435l, 103KW. Trápí mne jeden poměrně závažný problém. Pokud jedu na benzín, auto šlape jako hodinky. Když jedu na plyn plynulou jízdou a motor je v zápřahu, tak je také vše v pořádku. Jakmile ale začnu snižovat rychost, podřadím, či zastavuji, motor se vypíná. Vždy se tak děje, v momentech, když už jedu malou rychlostí. Není tomu tak vždy, ale stává se to ninimálně 1x za 100 km. Setkáváte se s takovouto poruchou často? Doneslo se ke mne, že tento problém se občas vyskytuje. Chápu, že dokud auto neuvidíte, není možné dělat nějaké závěry, ale napadá vás v čem by mohla být chyba a kolik by mohlo stát její odstranění?
3074 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.07.16 16:56
Dobrý den Simone,
Náhradní doklad, Revizní zprávu Vám vystaví některá z firem, které mají pro Váš plynový systém patřičné oprávnění. Zkuste najít nejlépe na řídící jednotce název výrobce (BRC, Zavoli, AC Stag, Lovato, Landi Renzo, Tartarini, atd). Také můžete mít uvedený typ LPG systému ve velkém technickém průkazu (např. typ AGC 01.16, …). Pokud nenajdete plynovou ŘJ ani žádný jiný identifikátor, navštivte nejbližšího plynaře. Ten by měl poznat, co ve voze máte. Pak rovnou vystaví náhradní doklady, nebo alespoň poradí, kam se můžete obrátit.
S pozdravem Ivan Vodička
3073 simon12.07.16 11:06
Dobry den, koupil jsem auto na lpg pohon, ale az doma jsem zjistil, ze mi prodavajici nedal papiry k plynu. Bohuzel semnou prestal komunikovat, takze papity k plynu nemam. V technickem prukazu je zmena zaznamenana. Kde mi vystavi nahradni papir?

3072 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.07.16 17:38
Dobrý den Radku,
Motory Ford 2,0 107kW přestavujeme na LPG poměrně často. Pro plynový provoz motorů Ford doporučujeme některý ze způsobů dodatečné ochrany ventilů (více zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Vzhledem k předpokládaným jízdám zejména po dálnici bych volil spíše Mondeo než Focuse II. Ford Focus druhé generace je zpřevodován více do pomala – při rychlostech 130 km/h již má motor poměrně vysoké otáčky.
S pozdravem Ivan Vodička
3071 Radek11.07.16 14:11
Dobrý den,
prosím o Váš názor. Je vhodný motor Duratec 2.0 pro přestavbu na LPG? Např. ve vozech Mondeo IV nebo Focus II po faceliftu). Sháním komfortní auto na každodenní cesty na dálnici s možností přestavby na LPG. Mám Fabii 1,2 na LPG, na dálnici to moc není. Popřípadě doporučte jiný typ auta a motoru na 100 km denně.
Díky za odpověď.
S pozdravem Radek
3070 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.07.16 12:05
Dobrý den Borisenko,
Spotřeba kolem 9 litrů je možná, vždy záleží také na způsobu jízdy a provozních podmínkách. Jestli Vám jezdí vozidlo bez problémů, nesvítí varovná kontrolka motoru a plyn nikde neuchází, asi to bude odpovídat. Pokud byste chtěl zkontrolovat nastavení Vašeho systému Lovato EF Smart, je to u nás možné.
S pozdravem Ivan Vodička
3069 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.07.16 12:05
Dobrý den Karle,
Patrně máte na mysli motor HMZ 1,2 VTi 60kW, který se do C3 montuje od roku 2012. Tento tříválcový motor se u nás na přestavbu ještě neobjevil. O jeho odolnosti nemám žádné relevantní informace. Proto bych pro provoz na LPG nějaký ze způsobů aditivace doporučil.
S pozdravem Ivan Vodička
3068 borisenko11.07.16 10:49
dobrý den, pane vodičko. mám dotaz ohledem spotřeby na vozidle fabia combi 2010, motor 51 kW. je normální kombinovaná spotřeba cca 9 l / 100 km? system lovato easy fast smart. dík za info.
3067 Karel11.07.16 7:40
Dobrý den, prosím jak je vhodný či nevhodný motor na přestavbu z hlediska možného předčasného opotřebení ventilů/sedel u C3 1.2 PureTech 82 MAN. Díky
3066 Jiří Bartoň09.07.16 21:16
K předchozímu příspěvku. Také mám 1,6MPI a Lovato. Každý rok měněn filtr a .. také když jsem měl najete na plyn 60 000 tak ucpáno. Po vyčištění vše OK....
3065 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.07.16 16:32
Dobrý den Romane,
Pokud systém Lovato (ale i další systémy) přepne na benzin a píská přepínač (nebo při pokusu o přepnutí na LPG ihned přepne zpět na benzin a píská), je to s největší pravděpodobností proto, že řídící jednotka LPG nemá údaj o správném tlaku plynu na vstřikovací liště. Příčinou toho může být špatné vyhodnocení tlaku (vadné tlakové čidlo či kabeláž k němu). Další možností je to, že v liště z nějakého důvodu tlak plynu skutečně není. Příčinou může být to, že některý elektroventil (na nádrži či v motorovém prostoru na reduktoru) neotevře, ať již z důvodu mechanického (např. znečištění) nebo elektrického. Poslední možností je přicpané potrubí či reduktor. Pochopitelně máme nějaké tipy podle projevu (pokud se u nás závada projeví), i zkušenosti toho, co bývá nejčastěji. Ale ani jedno z toho nejde řešit „bezkontaktně“ – bez auta (viz např. nedávný příspěvek č. 3057). Proto si myslím, že kontrola funkce a oprava u plynaře je v daném případě vhodné řešení, byť určitý čas skutečně vyžaduje. Termín opravy si můžete domluvit na našem příjmu zakázek na čísle 777 30 50 80. Pokud přes léto nemáte dost času, tak můžete zavolat i později, až nebudete tolik zaneprázdněn.
S pozdravem Ivan Vodička
3064 Roman F.07.07.16 14:09
Dobrý den, Octavia II Combi, 1,6mpi, r.v. 2007, přestavěna na LPG u Vás (sys. Lovato). Prosím o radu. Po ohřátí na provozní teplotu se nechce přepnout na LPG (píská jako když dojde plyn) musím ohřát na 90° a pak přepnout manuálně. Jinak předtím cca 60tis. km bez problému. Prosím o radu, v době dovolených nemám moc času se u Vás zastavit.
3063 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.07.16 9:18
Dobrý den pane Weiner,
Pro přestavbu Vašeho vozu (předpokládám verzi Connect z let 2002-2006) bychom mohli použít jakýkoli systém sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG z naší nabídky. Osobně bych vybíral mezi systémy AC Stag a BRC. Konkrétní variantu bych Vám doporučil podle stáří vozu a očekávaných provozních podmínek, popovídáme si a něco vybereme…
S pozdravem Ivan Vodička
3062 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.07.16 9:18
Dobrý den Petře,
Systémy Magic již delší dobu nemontujeme, a proto nemám s jejich funkcí zejména v posledních letech dostatečně bohaté zkušenosti. V tuto chvíli by bylo moje jakékoli hodnocení neseriózní, a proto jej nebudu dělat.
S pozdravem Ivan Vodička
3061 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.07.16 9:18
Dobrý den pane Sivera,
Děkuji za zprávu, že nyní již ke sporadickému přepínání zpět na benzin nedochází.
S pozdravem Ivan Vodička
3060 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.07.16 9:18
Dobrý den Tomáši,
V Octavii I jsem v minulosti jezdil na LPG s motorem 1,8T 110kW, jako další eventuality lze uvažovat o některém z motorů 1,6 74/75kW. S Octaviemi je provoz na LPG bezproblémový i bez aditivace ventilů.
S pozdravem Ivan Vodička
3059 Weiner06.07.16 9:23
Dobrý den,
můžete mi doporučit systém LPG pro Ford Transit Connect 1,8 16V, 85kw?? Diky Weiner
3058 Petr05.07.16 17:33
Dobrý den,mužete mi prosím napsat Váš názor na český systém Lpg Magic G4,děkuji.
3057 Martin Sivera03.07.16 13:32
Dobrý den,
chtěl bych poděkovat za opravu mé Š-Octavia I 1.6 - Lovato. I když se nepodařilo závadu odstranit hned napoprvé (chápu, že je složité odstranit poruchu, která se projeví jen někdy), vaši pracovníci mi vyšli vstříc a napodruhé je vše v pořádku a k mému milému překvapení jsem ani nic nedoplácel.(OK)   (OK)   (OK)  
3056 tomas03.07.16 12:58
Zdravím,
můžete mi prosím doporučit nejvhodnější motorizaci pro přestavbu na LPG? vůz škoda octavia 1.
Děkuji,
3055 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.07.16 11:25
Dobrý den Pavle,
Pro přestavbu Thalie 1,4 8V pravděpodobně 55kW můžeme použít libovolný systém sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG, který nabízíme (viz náš ceník zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Osobně bych preferoval systém BRC Seq24, a nebo některou z vyšších řad systémů AC Stag.
S pozdravem Ivan Vodička
3054 Pavel01.07.16 4:47
Dobrý den,prosím o doporučení značky a systemu Lpg do Renault Thalia r.v.2005 motor 1.4 8V,děkuji za odpověd.
3053 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.06.16 11:41
Dobrý den Libore,
Nastavení LPG systému je nutné provádět pro teplý motor a funkční lambdasondu. Další utility pro funkci studeného motoru jsou nadstavbou, jejich nastavení je nutné odzkoušet. V minulosti neměly klasické LPG systémy (např. pro Felicii) blokování přepnutí podle teploty reduktoru, nyní ano. Neřekl bych, že je brzké přepnutí na úkor životnosti membrán, ale před ohřátím reduktoru nemusí být funkce LPG ideální a bezproblémová. Díky za pochvalu našeho fora a přeji bezproblémový provoz na LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
3052 Libor28.06.16 19:58
Dobrý den pane Vodička,děkuji za odpověď. Pro upřesnění, hodnotu ignoruj lambdasignál po dobu 3 minut nastavil plynař, který mi přestavbu prováděl. Ale to jen tak off topic. Už jsem zkrátil dobu ignorace lambdy na 1 min a zároveň snížil pozici aktuatoru po přepnutí ze 120 na 100. Tak uvidíme, jak se to projeví při studeném startu. Zkusím ještě laborovat s hodnotami pro studený motor. Poslední věc; považujete u felicie 1,3 MPI (podtlakový systém) za nezbytnou teplotní podmínku přepnutí na LPG nebo je možné přepínat na LPG okamžitě po startu například i v zimním období? Byl jsem poučen,že to je na úkor životnosti membrán,ale mám spíše pocit,že si můj plynař ulehčuje práci s nastavováním hodnot pro studený motor.Několik mých známých s felicií při přepínání na LPG okamžitě po startu měnilo membrány až okolo 100 tkm. Tak ještě jednou děkuji za Vaše podnětné a konkrétní odpovědi i za toto skvělé fórum (OK)  
3051 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.06.16 18:45
Dobrý den Libore,
Tak jsem ve své předchozí odpovědi střílel naslepo, ale možná jsem se trefil. Pokud jste nastavil v ŘJ LPG „ignoruj lambdasignál první 3 minuty po startu“ a auto Vám jede první cca 3 minuty po startu špatně, patrně jde po tuto dobu do motoru nesprávné složení směsi. Přednastavená poloha krokového motorku nebude odpovídat potřebnému množství plynu. Zkuste tento parametr upravit tak, aby byl chod motoru v uvedeném režimu uspokojivý. Můžete např. dobu ignorování lambdasignálu změnit na 1 minutu a pozorovat jak se to projeví na funkci, můžete upravit polohu krokového motorku pro režim studeného motoru na jinou hodnotu, můžete změnit nastavení regulačních prvků reduktoru atd. Konkrétní hodnoty dalších nastavení, na které se ptáte, Vám neřeknu. Ty se mění pro každý typ směšovače, nastavení regulačních šroubů reduktoru, zanešení vzduchového filtru atd. Ostatně kdyby existovaly jedny „univerzální a správné hodnoty“, výrobce by je do jednotky zadal a neumožňoval jejich změnu. Pro začátek asi zkuste zkrátit dobu „ohřevu lambdy“.
S pozdravem Ivan Vodička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 3100)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů