pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

14,40 Kč/l

-------------------------

13,90 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 10 a 6 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4153)
4153 Radek Olša14.06.19 15:12
Ne, špatně jste to pochopil. Když plyn dojde, tak se to správně přepne na benzín, ale tady zřejmě dochází k něčemu jinému.
Nicméně chyba bude zřejmě nahodilá, protože teď jsem ujel cca 120 km a auto fungovalo úplně normálně.
Je možné, že byla nějaká nečistota ve ventilu u nádrže, která zabraňovala správnému průtoku plynu a tak reduktor nestačil "vyrábět" dostatek plynu na zásobování lišt se vstřikovači.
Uvidím jestli se to bude ještě opakovat.
Každopádně děkuji za reakci a když bude potřeba tak se ozvu.
4152 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.06.19 13:31
Dobrý den pane Olša,
Pokud u systému sekvenčního vstřikování ESGI dochází plyn, klesá tlak na vstřikovací liště. Pokud klesne pod nastavenou hodnotu, systém přepne na benzin a přepínač Vás na to upozorní pískáním a blikáním. Z Vašeho popisu jsem pochopil, že když Vám dochází plyn tak systém nepřepne, ale jede špatně – to není správná funkce. Nyní Vám to začalo zlobit i při normální jízdě. Sám jste nahodile měnil nějaké díly, ale i Vy jste dospěl k poznání, že tato cesta není úspěšná. Systémy ESGI nemontujeme, ale máme k dispozici nějaké starší diagnostické programy. Pokud byste měl zájem, abychom se na to podívali, kontaktujte nejlépe telefonicky náš příjem zakázek na čísle 777 30 50 80. Pouze se musím omluvit, nebude to hned. V současnosti jsme poměrně hodně pracovně vytíženi.
S pozdravem Ivan Vodička
4151 Radek Olša14.06.19 10:50
Dobrý den, mám ve voze Volvo V70II motor 2,4 turbo namontovaný systém ESGI s reduktorem KME Red1 gold a vstřiky Valtek T30. Je to cca 3 týdny co mi motor začal na LPG zlobit. Chová se jako by do vstřiků nešlo palivo (podobně jako když dochází nádrž). Nemá výkon a někdy, při přidání plynu, jde jakoby na 4 válce.
Vyměnil jsem všechny filtry LPG, vyčistil a seřídil vstřiky, vyčistil reduktor a vyměnil membrány a vyčistil ventil na vstupu do reduktoru.
Jediné co ještě není zkontrolované je tlak reduktoru, ale nemám kabel, abych ho mohl zkontrolovat v PC. Ale tlak se asi z ničeho nic dám od sebe nezmění.
Co by ještě mohlo výše zmíněné chování způsobovat? Vadný MAP senzor? Nějaká hadička k němu? Systém se na benzín sám nepřepíná.
Na benzín jede auto normálně.
4150 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.06.19 12:36
Ještě jednou dobrý den Karle,
Pokud máte ve voze nějaký ze systémů, které máme v nabídce (zejména AC Stag a BRC v různých verzích), můžeme se Vám na kontrole a seřízení domluvit. Jen se omlouvám, termínově to nebude hned, v současnosti jsme poměrně dost vytíženi. Pro domluvu doporučím telefonický kontakt na náš příjem zakázek na čísle 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
4149 Anonym13.06.19 7:23
Děkuji za odpověď. Svíčky mám nové, určené to LPG. Stavil bych se u vás, nechat si zkontrolovat bohatost smesi. Musím se objednávat?
4148 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.06.19 6:49
Dobrý den Karle,
Provoz vozů, které rozvážejí po Praze Pizzu znám pouze zvnějšku, představuji si je jako „sprinty na krátkou vzdálenost“. Myslím, že v těchto provozních podmínkách může být spotřeba téměř „nekonečně veliká“. Proto bych své doporučení k seřízení plynu neřídil až tolik podle spotřeby. Spíš bych se Vás zeptal, jezdí, startuje a přepíná vozidlo bez problémů? Kontrolka motoru (i když u roku výroby 2001 to nemusí být tak směrodatné)nesvítí?
Pokud jste vozidlo koupil a neznáte jeho servisní historii, asi bych preventivně doporučil kontrolu či výměnu svíček, filtrů, oleje. Při té příležitosti bych nechal zkontrolovat i funkci řízení bohatosti směsi jak na benzin, tak i na plyn.
Pak budete vědět, že systém pracuje jak má, a spotřeba je výsledkem správné funkce dávkování paliva a provozních podmínek, ve kterých auto provozujete.
S pozdravem Ivan Vodička
4147 Karel12.06.19 18:20
Dobrý den. Rad bych věděl Váš názor.Mám nově fiatka Punto 1,2 8v, rok 2001. Je v LPG. Vozidlo slouží k rozvozu jídla po Praze. Tedy jízda v pražském provozu - někdy normální jízda, většinu času popojíždění. Cca 40x ta den nastartování motoru, pote přejíždění tras o vzdálenosti do 5 km. Klimatizace jede stale. Čekal jsem, že spotřeba bude kolem 9 litru, ale je 12,5 litru na 100 km. Je to dle vašich poznatků v normě, nebo bude chtít LPG seřídit? Děkuji za odpoved
4146 Romana Milbachrová12.06.19 17:56
Děkuji vám za odpověď!Dneska to bohužel tak funguje v bazarech,že vám udělají "na černo" technickou,prodají auto,a už se s váma nikdo nebaví,když to reklamujete.ještě vyhrožujou právníkama.ale děkuji Vám
4145 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.06.19 15:52
Dobrý den paní Milbachrová,
Systémy BRC běžně montujeme i servisujeme. Podle Vašeho popisu však bude patrně od výrobce blokovaný vstup do LPG řídící jednotky. Pak je diagnostika i možnost opravy podstatně omezena. Jestliže se rozsvěcí kontrolka motoru a opakovaně se ukládá chyba patrně P0172 – bohatá směs, určitě bych nad tím bez důkladné kontroly nemávnul rukou. Mohlo by se jednat o sporadický problém s bohatostí v některém z okrajových režimů práce motoru. Dále však píšete, že vozidlo zároveň špatně funguje. To mě vede k domněnce, že se nejedná o nějaký sporadický problém, ale o podstatný nedostatek ve funkci dávkování paliva. Kromě toho se jedná o emisně relevantní závadu, se kterou by vozidlo nemohlo úspěšně absolvovat emisní měření před STK. Proto nesouhlasím s tvrzením Vámi zmiňovaného servisu, „že svítící kontrolka ničemu nevadí“. Ale bez důkladné kontroly vozu Vám nedokážu konkrétně poradit. Pokud byste chtěla nějaké další doplňující informace, můžete mne kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička

4144 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.06.19 15:51
Dobrý den pane Novotný,
Pro systém Diego nebudeme mít k dispozici diagnostický program, a patrně ani žádné díly. Podle Vašeho popisu bych tipoval, že ŘJ LPG nebude občas dostávat potřebné hodnoty z některého z čidel (teploty, tlak, otáčky, napájení/ukostření). Protože uvádíte, že se to děje naprosto nahodile bez zjevné souvislosti, hádal bych na špatný kontakt v LPG elektroinstalaci.
S pozdravem Ivan Vodička
4143 Romana Milbachrová12.06.19 8:19
Zdravím,mám Citroen Picaso,Lpg BRC od výrobce.svítí mi chyba v motoru - příliš bohatá směs.V servisech mi řekli,že to neumí opravit,seřídit,že se do toho nedostanou.A že to ničemu nevadí.A dále pak teplé starty,dlouho musím točit než to naskočí.Když jedu do města,tak si radši přepnu na benzín než zastavím.ale kdo má na to pořád myslet 8-O   .děkuji za odpověd
4142 Novotny11.06.19 19:03
Dobrý den. LPG system Diego. Přepíná zpět na benzin, naprosto nahodne, bez ohledu na zatizeni motoru, jeho teplotu... Nekdy ujedu desitky km bez prepnuti, jindy prepina stale. Cely system nedavno po servisu (reduktor, filtry, vstriky...). Nemate nejaky napad po čem jít? Plynar je stale vytizeny...
4141 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.06.19 5:58
Dobrý den tazateli 4140,
Takhle na dálku a jenom zprostředkovaně Vám pochopitelně neřeknu, zda jste měl tankovací pistoli správně nasazenou, nebo byl problém jinde…
Obecně řečeno kleštiny v přípojce nedržely tak jak měly, možná i v kombinaci částečného opotřebení jejich hran a nedokonalého zapadnutí do přípojky plnění.
Kdyby se to opakovalo vícekrát i u jiných čerpacích stanic, stálo by to i za kontrolu přípojky plnění – zda není (byť je to málo pravděpodobné) poškozené.
S pozdravem Ivan Vodička
4140 Vystřelení pistole09.06.19 6:41
Po naplnění nádrže(typické drnčení) mi vystřelila pispistole. Mohlo to být špatným nasazením nebo je problém někde jinde?
4139 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.05.19 7:25
Dobrý den Adame,
Vámi popisovaný problém (delší startování pokud jezdíte na plyn a normální když jedete na benzin) patrně nebude souviset se svíčkami, ale s LPG pohonem. Příčin může být více (posunuté hodnoty korekcí dávkování benzinu, zavětrávání sacího potrubí plynem adt). Zde doporučím kontrolu funkce u Vašeho plynaře. Pro většinu motorů doporučujeme běžné svíčky předepisované výrobcem motoru, a výměnu v běžném kilometrickém proběhu.
S pozdravem Ivan Vodička
4138 Adam21.05.19 21:54
Dobrý den,
Když jezdím na LPG a motor vypnu, jeho další nastartování docela trvá. Když jezdím na benzín a motor vypnu na benzín, jeho další nastartování je okamžité. Můžou tnto problém způsobovat staré zapalovací svíčky nebo je to něco jiného? Případně je potřeba kupovat nějaké speciální svíčky na LPG? Koukal jsem, že jej výrobci nabízí.
Děkuji za odpověď.
Děkuji.
4137 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.05.19 6:34
Dobrý den pane Kečkeméti,
Váš Hyundai má motor s technologií přímého vstřikování benzinu do spalovacího motoru (GDI). Přestavby těchto motorů mají svoje přísná specifika a omezení, podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Předpokládám, že Váš Hyundai I40 2,0 GDI má motor typu G4NC. Pak by přestavby byla možná. Pro tento motor nabízí sadu pro přestavbu např. polský výrobce AC Stag ve verzi 400DPI. Cena přestavby je 34.000,- Kč. Typ motoru máte uveden ve Vašem velkém TP v tomto místě: www.neptun-harfa.cz/… .
Prosím zjistěte přesný typ motoru, typ převodovky (manuální nebo automatická), výkon a rok výroby. Tyto údaje mi pošlete mejlem, nebo lépe zavolejte. Podle toho Vám mohu poskytnout podrobnější informace o možnosti přestavby a specifikách provozu přímovstřikového vozu na LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
4136 Kečkeméti16.05.19 12:44
Dobrý den
Chtěl bych se informovat jestli by bylo možné na instalovat LPG nebo CNG do Hyundai i40 GDI 2,0l.
S pozdravem kecsi [zavinac] seznam.cz
4135 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.05.19 6:36
Dobrý den pane Dušek,
Dobrý den pane Dušek. Proč Vaše auto při téměř každém ubrání na pedálu plynu přepíná na benzin nevím. Patrně to bude proto, že ŘJ LPG dostane nějaký signál, který jí neumožňuje provoz na LPG. Může se jednat o nesprávný údaj o tlaku či teplotě plynu, teplotě reduktoru, otáčkách motoru atd. Tento nesprávný údaj může bát způsoben závadou příslušného snímače nebo kabeláží od snímače k jednotce. Doporučím Vám nehádat, ale zjistit konkrétní příčinu problémů Vašeho vozu a tu odstranit. To se dá provést nejlépe diagnostikou příslušného typu LPG systému, nejlépe u Vašeho plynaře.
S pozdravem Ivan Vodička
4134 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.05.19 6:36
Dobrý den Ladislave,
Jedná se o motory 1,6 TI-VCT využívající proměnného časování sacího i vačkového hřídele a MPI vstřikování benzinu (do jednotlivých větví sacího potrubí). Přestavba těchto motorů (81,88, 92kW) na LPG je možná. Pro jejich provoz bych doporučoval nějaký ze způsobů dodatečné aditivace ventilů, podrobnosti máme uvedeny na našich stránkách zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4133 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.05.19 6:36
Dobrý den Zdeňku,
Problematiku konfigurace Vašeho vozu a jeho event. přestavby bych řešil mimo forum – napište mi např. mejlem nebo zavolejte na náš příjem zakázek. Obávám se, že kdybych napsal mejl panu Kolovrátkovi, že si u nich pan Zdeněk bude kupovat Hodnu, asi by z toho nebyl moc moudrý…
Můžete mi také poslat mejlem Váš telefon, a já bych se Vám ozval.
S pozdravem Ivan Vodička
4132 Dušek08.05.19 16:09
dobrý den, chtěl jsem se zeptat proč přeskakuje lpg na benzín, když uberu plyn ,sundám nohu z plynu a přeskočí to ,když přidávám tak lpg drží, dělá to prakticky hned jak se to zahřeje a i když naplním nádrž,občas to drží ,ale už jen moc málo
4131 Ladislav08.05.19 8:58
Dobrý den pane Vodička. Chtěl jsem se zeptat jestli je možné přestavět Ford Mondeo 1.6 16V na LPG. Generace roku výroby od 2007. Motor může mít až 92kw, což je o hodně víc než ten samý objem ve Focusu. Ve vaší galerii tuto motorizaci přestavěnou taky nevidím. Děkuji.
4130 Zdeněk M.04.05.19 17:57
Děkuji za odpověď.Mám návrh zkuste oslovit prodejce honda [zavinac] kolovratek.com pan ing.Lukáš Kolovrátek.Tam budu vozidlo přebírat,Požádat zda by vám mohl poslat podklady co potřebujete,když místní prodejce stojí za houby a není vstřícný.Já to vidím na začátek června to bych mohl přijet odpoledne na prohlídku a další den pak provést montáž.Motor prý má přímé vstřikování takže to bude asi chtít elektronické tlakové dávkování,ale na to jste odborníci vy.Aby montáž měla smysl.
4129 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.05.19 16:09
Dobrý den Zdeňku,
Jsem rád, že jste byl s naší prací spokojený a děkuji, že se na nás opět obracíte. Bohužel jsem nebyl úspěšný v získání nějakých podrobností od prodejce Hondy – ten nám nejbližší prodejce je dlouhodobě „nevstřícný“ vůči plynu – k nové Hondě Jazz jsem se nedostal. Až budete mít auto koupené, zavolejte na náš příjem zakázek a zkusíme to dát nějak „na dálku“.
S pozdravem Ivan Vodička
4128 Zdeněk M.01.05.19 6:22
Děkuji za odpověď.A nemáte možnost si zažádat přímo u Hondy o podklady?Pro mě je to na podívání 360 km.Vyrobená je 2019 a měl bych ji dostat během května.Ve staré Hondě 2008 mám od vás BRC namontované a slouží už 9 let.
4127 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 30.04.19 5:45
Dobrý den Zdeňku,
Podle našich podkladů se motor L13B2 o výkonu 75kW montoval do modelu Jazz od roku 2016. Další podrobnosti k tomuto motoru nemáme k dispozici, takto novou Hondu Jazz jsme patrně ještě nepřestavovali. Proto by bylo dobré, kdybyste se u nás před montáží i s vozem zastavil. Prohlédli bychom si použitou technologii i prostorové uspořádání vozu. Následně bychom mohli zhodnotit i způsob používání Vašeho vozu, Vaše očekávání či požadavky, a podle toho bychom Vám nabídli konkrétní způsob přestavby (včetně typu LPG systému či aditivace ventilů). Cena by se odvíjela právě od provedení přestavby a použitého systému. Základní ceny přestaveb máme uvedeny v našem ceníku zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4126 Zdeněk M.29.04.19 12:35
Mám dotaz na montáž LPG do Hondy Jazz 1.3 i-VTEC číslo motoru L13B2. Buď typ BRC nebo ten nový,co doporučujete?A předpokládaná cena.Děkuji předem za odpověď.
4125 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.04.19 6:04
Dobrý den paní Pivoňková,
Na každé LPG nádrži je typový štítek kde jsou vyraženy identifikátory nádrže, včetně její kapacity. Při přestavbě nebo výměně LPG nádrže předáváme zákazníkovi pasport k nádrži, kde je mimo potvrzení o platnosti tlakové zkoušky uveden i její objem. Zároveň při přestavbě vystavujeme Servisní knížku LPG, kam kapacitu nádrže také opisujeme.
Pokud byste potřebovala nějaké konkrétnější informace, můžete se na mne obrátit mejlem, telefonicky nebo osobně i s autem.
S pozdravem Ivan Vodička
4124 Pivonkova26.04.19 15:55
Dobry den , je mozne zjistit velikost nadrze??
4123 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.04.19 12:06
Dobrý den Miro,
Motor Opel 1,4 103kW jsme přestavovali v modelu Opel Meriva, provedení přestavby si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Zde jsme pro přestavbu použili systém BRC a elektronickou aditivace ventilů. Myslím, že v karoserii Zafiry z roku 2015 bude v motorové části stejná technologie a se zástavbou tam nebude problém. Jedinou komplikací by mohl být eventuelní nedostatek vhodného místa pro LPG nádrž u 7místného provedení. Tam bychom museli prohlédnout a změřit možnosti umístění a velikosti LPG nádrže.
S pozdravem Ivan Vodička
4122 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.04.19 12:06
Dobrý den Eriku,
Přestavby motorů K4M v různých výkonových variantách (74, 78, 81… kW) a v různých karosářských verzích (Kangoo, Laguna, Megane…) jsou poměrně často přestavované. Provedení přestavby Renaultu Kangoo II 1,6 78kW na LPG si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .Co se týče zástavby či vlastního provozu na LPG, nejsou s tím problémy. Motor K45M Z8 má hydraulicky vymezené ventilové vůle. Pokud byste chtěl pro životnost ventilů a ventilových sedel udělat maximum, můžeme se domluvit na použití některého ze způsobů aditivace ventilů (podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… ). K popužití externí aditivace ventilů u těchto motorů přistupujeme po individuální domluvě se zákazníkem.
S pozdravem Ivan Vodička
4121 Mira23.04.19 11:44
Dobry den, chci se zeptat jestli mate zkusenosti s prestavbbou Opel Zafira 2015 1,4T 103 kW s automatickou prevodovkou? A jaky system by jste me doporucil v pripade moznosti prestavby.
4120 Erik23.04.19 10:51
Dobrý den pane Vodičko je možné instalovat LPG do Renault Kangoo
II 1.6 78kW.

Je to bez problémů nebo jsou zde nějaká úskalí?
Jak jsou na tom případně sedla těchto motorů po nainstalování plynu tečou nebo jinak zkracují životnost motoru?

Děkuji za Váš názor
4119 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.04.19 13:43
Dobrý den Stando,
Výměna válcové nádrže za toroidní je v zásadě možná. Měnili bychom nejen vlastní nádrž ale i příslušenství (multivetil) a s největší pravděpodobností i potrubí vedoucí do nádrže i z nádrže k motoru. Podmínkou je to, že se do prostoru rezervního kola nějaká toroidní nádrž vejde. Protože nepíšete nic o voze, neumím jednoznačně odpovědět, zda bude výměna možná a nebudou s ní spojené komplikace. Pokud budete mít i s vozem cestu kolem nás, můžete se v pracovních dnech mezi 7,00 a 17.00 hod. zastavit. Prohlédneme typ a provedení vozu, LPG systému a budeme Vám schopni udělat konkrétní nabídku.
S pozdravem Ivan Vodička
4118 Standa16.04.19 8:33
Dobrý den, je možná dodatečná výměna válcové nádrže za toroidní? Chci koupit vozidlo s již namontovaným lpg, ale válcová nádrž dost překáží. Jsou s tím spojené nějaké komplikace? Děkuji
4117 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.04.19 13:03
Dobrý den pane Šlajs,
Revize LPG a Emise BA/LPG provádíme bez předchozího objednání tak, jak postupně zákazníci přijíždějí. Oprávnění pro Vaše vozidlo i LPG systém máme. K provedení Revize a emisního měření budete potřebovat velký technický průkaz a Revizní přílohu od plynu (tu můžeme vystavit náhradní).
S pozdravem Ivan Vodička
4116 Jaroslav Šlajs08.04.19 9:23
Dobrý den, potřeboval bych udělat revizi LPG + emise před STK. Je nutné se u Vás objednat, nebo je možné přijet bez objednání. LPG zařízení je Magic 3 ve vozidle Renault Koleos obsah motoru 2.5. Děkuji za odpověď. Jaroslav Šlajs
4115 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 08.04.19 8:41
Dobrý den Karle,
Možnost a způsob přestavby závisí na použitém motoru. Zkuste od prodejce zjistit přesný typ motoru (198A4000, 940C100 … atd). Pokud bude mít motor vstřikování benzinu do sacího potrubí (MPI) bude přestavba reálná se systémem sekvenčního vstřikování plynné fáze do sacího potrubí. U těchto systémů startuje motor vždy na benzin, k přepnutí na LPG dojde automaticky po částečném ohřátí reduktoru. Po přepnutí se jako palivo používá pouze LPG. V odůvodněných případech a po domluvě se zákazníkem je u našich systémů možnost nastavení přívstřiku benzinu. To používáme většinou pouze ve vyšších a vysokých zátěžích motoru. Pokud se Vám podaří zjistit podrobnosti ohledně motoru, můžete mne kontaktovat mejlem nebo nejlépe telefonicky na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4114 Karel Karel07.04.19 14:46
Ještě upřesním,Doblo Maxi v osobní verzi je od výrobce bez alternativního pohonu.Na LPG a CNG ho nedělají.U vás v historii přestaveb tuto možnost vidím.Ale v souvislosti se změnou EURO na 6C a D nevím zda to je vůbec ještě možné.
4113 Karel Karel07.04.19 14:41
Dobrý den!
Zvažuji koupi vozu pro rodinu a práci.Rád bych se zeptal na možnou dodatečnou přestavbu na LPG úplně nového vozu Fiat Doblo Maxi v osobní verzi(pětimístnou dodávku).Výrobce dělá CNG v krátké verzi a v dodávkovách verzích krátkou i dlouhou.Zajímá mě zda je to možné předělat na lpg (zda to je jen na lpg nebo přívstřik benzínu),zda je tento motor vhodný k přestavbě.Předpokládám ,že u nového vozu přícházím o záruku na motor a karoserii.Děkuji za odpověď.S pozdravem Karel Vo.
4112 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.04.19 14:08
Dobrý den Karle,
Můžete i s vozem přijet ve všední dny mezi cca 8. a 16. Hodinou. Podíváme se o co se jedná a event. se domluvíme na dalším. S sebou si vezměte všechny doklady, které k vozu nebo LPG pohonu máte.
S pozdravem Ivan Vodička
4111 Karel05.04.19 6:58
Ještě jednou dobrý den,
Bohužel značku nádrže jsem nikde nenašel. Když přijedu s vozem k vám, jste schopni na místě zjistit platnost nádrže, případně udělat revizi?? Nebo by jste mi mohl případně někoho v Praze doporučit kdo dělá systém PRINS???
Děkuji.
4110 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.04.19 14:05
Dobrý den Karle,
Někteří výrobci nádrží uváděli datum výroby nádrží i konec platnosti tlakové zkoušky, jiní pouze datum výroby. Někteří v pořadí rok/měsíc (většina výrobců, např. Stako), jiní v pořadí měsíc/rok výroby (např. Saka). Protože nepíšete, o jakou nádrž se jedná, nemohu odpovědět. Myslím, že nejjednodušší bude, když to zkontroluje plynař při provádění revize. Vhodné by bylo, kdyby to byl plynař, který bude schopen servisovat Váš LPG systém Prins.
S pozdravem Ivan Vodička
4109 Karel03.04.19 9:35
Dobrý den, koupil jsem BMW 525i e61, r.v.2005, v autě je namontováno LPG PRINS. Potřeboval bych na voze udělat revizi LPG, ale nevím jestli mám platnou nádrž, našel jsem na ní vyraženo pouze 12/06. Co jsem koukal na nové nádrže mají vyraženo datum výroby i konce platnosti. Ale tady je jen toto. Že by končila 2012 mi přijde nesmysl jelikož auto mělo do konce roku platnou STK a navíc by byla nádrž v době montáže už 4 roky stará. Případně mohu někam zaslat foto?
4108 Michal29.03.19 11:10
Dobrý den,
velice děkuji za odpověď
s pozdravem Kopuletý
4107 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.03.19 9:32
Dobrý den Michale,
Není nic překvapivého, že Mazda nepíše ve své příručce nic o dodatečné ochraně ventilů při provozu na LPG – vždyť ani netušili, že se do některého jejich vozu někdy plyn namontuje… Pro provoz motorů Mazda na LPG bych nějaký ze způsobů aditivace ventilů doporučil.
Problematiku dodatečné aditivace ventilů máme podrobně popsanou na našich stránkách zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud byste měl nějaký další dotaz, můžete se na mne obrátit mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4106 Michal28.03.19 21:23
Ještě doplním přesný typ: Mazda 6 combi 2.0, 108kw benzín
4105 Michal28.03.19 20:33
Dobrý den, dnes jsem koupil Mazda 6, rv. 2009, má dodělané LPG, chtěl bych se prosím zeptat, jak je to s primazavanim ventilu, našel sem aditivum, které je prý určeno přímo pro vozy s LPG, ale v příručce Mazdy starsiho typu jsem našel, že se nemají přidávat žádná aditiva, nevíte prosím jak to je? Děkuji za odpověď
4104 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.03.19 6:39
Dobrý den Jindřichu,
Velikost toroidní nádrže je dána velikostí prostoru, do kterého se umisťuje. Pokud máte prolis pro rezervu ve verzi kombi stejně velký (já to z hlavy netuším…) jako u hatchbacku, vejde se Vám tam stejná nádrž. Toroidní nádrže se dělají v hlavních průměrech 580, 600, 630, 650, 680 a 720mm a výškách 180, 200, 220/225, 250 a 270mm. Pokud budete znát rozměry místa pro rezervu ve Vašem autě, můžete mi je poslat mejlem nebo zavolat, a pak mohu být ve své odpovědi přesnější. Také se u nás můžete zastavit, změříme a nabídneme Vám varianty přicházející do úvahy. Například i válcové nádrže. Ty bývají větší (např. 80-100 litrů), ale mě přijdou zejména pro vozidla kombi nepraktické.
S pozdravem Ivan Vodička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 4153)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů