pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

15,90 Kč/l

-------------------------

15,40 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 10 a 9 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4016)
4016 Anonym15.12.18 17:33
Dobrý den, koupil jsem fabii II s BRC přestavbou plynem. Máte ve fotogalerii stejný typ s takovým kolečkem s diodama.
Můžete mě prosím poradit jak to funguje? Prodejce mě řekl že diody dokola znamenají kolik je plynu v nádrži. Diody ubývaly a když blikala poslední natankovat jsem plyn. Čekal jsem, že se zase všechny rosvítí jako že je plno. Ale svítí pořád jen blikající jedna a teď asi po týdnu blikají všechny čtyři.
Co a kdy indikují tyto diody na tom kolečku ? Moc děkuji za pomoc. Bredler
4015 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.12.18 8:15
Dobrý den Jaroslave,
To, že diagnostika vozu nevykazuje žádnou závadu, mě nepřekvapuje. V roce 1998 nebyly vnitřní diagnostiky „tak citlivé“, a na většinu drobných nepravidelností nijak nereagují. Hláška „řídící jednotka byla x krát resetována“ v LPG jednotce Stag 4+ souvisí s poklesem napájení. Patrně to bude pokles během startu motoru (elektronika Stag je na to poměrně citlivá), na nastavení ani funkci systému to nemá vliv. Pokud by však k poklesu napájení docházelo z důvodu problémů na elektroinstalaci (studené spoje, přechodový odpor na zoxidovaných kontaktech pojistky atd.) mohlo by to na funkcí LPG mít vliv. Ale pak bych hádal, že počet hlášek o resetování ŘJ by byl mnohem větší než 41x.
Pokud motor teplý funguje bezchybně ale studený nikoli, hádal bych na problém související se znečištěnými vstřikovači LPG (ale skutečně pouze hádám, může to být i něco jiného). Pokud by byly ve vstřikovači např. olejové úsady, mohou zejména studené brzdit pohyb jadýrka vstřikovače. Po ohřátí přestanou olejové úsady tolik lepit, a jadýrko začne chodit volněji. Tyto rozdíly v dávkování směsi při studeném chodu se nemusejí projevit na rozdílu křivek v množnou, protože jednotky Stag zaznamenávají body do křivky až od určité teploty reduktoru (liší se podle verze FW jednotky).
Další možností je nesprávný tlak reduktoru. V některých přestavbách s jednotkami AC Stag se používaly reduktory Tomasetto Alaska. Tyto reduktory (na rozdíl od reduktorů výrobce AC Stag) když jsou studené, drží vyšší tlak. Po ohřátí na provozní teplotu klesne na původní nastavenou hodnotu.
Jako poslední (podle Vašeho popisu asi nejméně pravděpodobnou variantu) zmíním možné problémy na zapalování.
Pro kontrolu funkce v režimu ohřevu motoru je dobré (protože vozidlo nepodporuje OBD diagnostiku) sledovat hodnoty časů vstřikovačů při provozu na benzina LPG a hodnoty sigmálu lambdasondy.
S pozdravem Ivan Vodička
4014 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.12.18 8:14
Dobrý den Davide,
Podle registračních značek jsem zjistil, že u nás vozidlo bylo na výměnu LPG filtrů již v 10/2005, montáž tedy musela proběhnout dříve (starší záznamy nemáme nijak uchovávány). Další návštěva u nás proběhla v roce 2015, vícekrát u nás vozidlo nebylo. V roce 2015 máme poznámku, že je ve voze systém, který již nejsme schopni servisovat, protože jej nemáme v nabídce. Proto Vám ani dnes nenabídneme přepínač. Doporučím Vám, až budete mít vozidlo v pojízdném stavu, najděte si ve Vašem okolí plynaře, který se specializuje na Vaše LPG zařízení. Ten Vám může nabídnout nejen přepínač, ale i servis LPG systému.
S pozdravem Ivan Vodička
4013 Jaroslav14.12.18 5:19
Dobrý den,
mám ve svém voze VW GOLF 1.4 55kw r.v. 1998 namontován již 7 let LPG systém STAG 4+ se vstřikovači Valtek T30 3ohm a najeto na LPG 90 000 km. Po celou dobu provozu nebyl žádný problém. Až letos na podzim. Po přepnutí na LPG (30 ͦ C) motor jede normálně až prvního vyřazení rychlosti a jízdy na volnoběh ke křižovatce.Ve většině případů motor zhasne,někdy je potřeba přidat trochu plyn aby motor nezhasl a někdy kolísají otáčky 600-1000/min.Až se motor ohřeje cca po 2-3 km se toto už nikdy neděje a volnoběh drží normálně.Pokud se dá křižovatka projet plynule(bez nutnosti zastavit), tak žádný problém nenastane.Když přepnu před křižovatkou na benzín,motor nezhasne a jen kolísají otáčky na volnoběh.Když studený motor nastartuji na benzín a jedu pouze na benzín,tak otáčky drží normálně.Studené i teplé starty jsou OK.

Od přepnutí na LPG do ohřátí motoru(cca 80 ͦ C) je cítit slabé cukání motoru v rozmezí 1800-2000 ot/min. čím je motor teplejší cukání slábne.Mapa LPG a odchylka OK a chyby diagnostika nevykazuje.

Při připojení diagnostiky se objevila hláška "řídící jednotka byla 41x resetována".

Mohl by jste mi prosím vysvětlit co tato hláška znamená a poradit co způsobuje zhášení motoru a jak tento problém odstranit.Děkuji
4012 David13.12.18 19:55
Puvodni spz je 4A94991, pripadne potom preregistrace na 3J14411. Automobil zrovna neni ve stavu, kdy by k Vam dojel, opravu a revizi vidim urcite az pristi rok.
4011 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.12.18 9:58
Dobrý den Davide,
Cena přepínačů se liší podle typu LPG systému a přepínače použitého ve Vašem voze, řádově cca 500-1.500,- Kč. Cena revize LPG je 390,- Kč.
Revizi LPG (zjednodušeně řečeno kontrolu těsnosti a mechanického stavu) provádíme bez nutnosti se objednat na počkání. Opravy, servis, diagnostiku atd. (např. výměnu přepínače) provádíme po objednání, většinou v rámci jednoho dne. Na Revizi můžete přijet ještě příští týden, pro objednání servisu máme volno až po Novém roce. Pro event. domluvu servisu doporučuji telefonický kontakt našeho příjmu zakázek, když nám prozradíte registrační značku vozu, dohledáme i typ systému, který jsme pro přestavbu Vašeho vozu použili.
S pozdravem Ivan Vodička
4010 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.12.18 9:58
Dobrý den Petře,
Omlouvám, se, že jsem Váš dotaz nezodpověděl celý. Neznám žádné „speciální zapalovací kabely“ pro LPG. Pro zapálení směsi při provozu na LPG je potřebné vyšší přeskokové napětí. To klade na všechny VN části z pohledu izolace vyšší nároky. Proto doporučuji kvalitní kabely určené pro Vaši motorizaci.
S pozdravem Ivan Vodička
4009 David13.12.18 9:09
Dobrý den, mám škodu Fabii 1.2 HTP 47kw. Přestavba na LPG je od Vás.
Potřeboval bych nový přepínač LPG/benzín + revizi systému. Jaká je prosím + - částka? Děkuji za odpověď.
4008 Petr13.12.18 7:52
a co ty zapalovací kabely ?
4007 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.12.18 8:15
Dobrý den Petře,
Pro provoz na LPG (zejména s ohledem k typu a stáří Vašeho vozu) bych doporučil jednobodové svíčky předepisované výrobcem, nebo jejich ekvivalenty. My bychom v současnosti nabídli svíčky Denso K20TT.
S pozdravem Ivan Vodička
4006 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.12.18 8:14
Dobrý den Josefe,
Vámi popisované rozdíly předepsaných kontrol jsou dány rozdílnou schvalovací legislativou.
Podmínky pro provoz stanovuje výrobce. Pokud se jedná o vůz vyrobený jako dvoupalivový přímo u výrobce vozu (např. Vámi zmiňovaný Opel Astra), stanovuje podmínky firma Opel, a jejich schválení se provádí současně se schválením celého vozu. Podrobnosti většinou uvádí výrobce v servisní knížce vozu např. vloženým listem.
Naproti tomu dodatečné přestavby jsou povětšinou schvalovány jako typové pro určitou skupinu vozů a LPG systémů. Jednou z podmínek jejich schválení je stanovení servisních intervalů a kontrol. Toto je většinou uvedeno v „Příloze k technickému průkazu“, který vystavuje montážní firma při přestavbě.
Ohledně doporučení kontroly nastavení a funkce – jedná se o doporučení, ta se už z logiky věci individuelně liší. Je pouze na uživateli, jakou váhu jednotlivým doporučením přisoudí.
S pozdravem Ivan Vodička
4005 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.12.18 8:14
Dobrý den Rudolfe,
Nevím, zdaje v pořádku, že jste někde viděl plnit LPG lahve u čerpací stanice. To záleží na jejich povolení, schválení atd. Zkuste se zeptat jich… „Znatelný mrak“ může být odpařující se LPG, to se děje vždy při úniku kapalné fáze a jejím odpaření. Pokud je únik značný, evidentně to v pořádku není.
S pozdravem Ivan Vodička
4004 Petr11.12.18 17:59
Dobrý den. Měl bych dotaz na Octavia 1 2.0 mpi přestavěne na LPG. Pro tuhle motorizaci v plynu se používají nějaké speciální zapalovací kabely, nebo ty klasické ? A jaké by jste mi doporucil svíčky ? Děkuji za odpoved
4003 Josef11.12.18 13:49
Dobrý den,
rád bych se zeptal, proč u se dodatečných montáží LPG musí provádět ročně revize a doporučuje se seřízení nastavení bohatosti směsi. Švagr má Opel Astra 1.4T 103kW, který má pohon LPG přímo z výroby a tam se žádné revize ani seřizování bohatosti směsi neprovádí, ani je výrobce nepředepisuje. Přitom jednotlivé komponenty LPG systému (nádrž, vstřikovače, reduktor, ŘJ, ...) vypadají stejně s výjimkou odlišného přepínače.
Děkuji za odpověď.
4002 Rudolf10.12.18 11:16
Dobrý den, děkuji za odpověď a ještě bych měl dotaz k plnění pb lahví na lpg čerpací stanici. U jedné mimopražské lpg čerpačce jsem nedávno viděl, jak obsluha plní pb lahve. Kolem byl celkem znatelný mrak lpg. Je toto v pořádku,může obsluha plnit pb lahve? Na čerpačce prodávají i pb lahve.
4001 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.12.18 17:13
Dobrý den Rudolfe,
Ne, LPG si nemůžete plnit do vozu z běžných propanbutanových lahví. Oproti LPG v čerpacích stanicích (pokud se to v poslední době nezměnilo) je propanbutan v lahvích daňově zvýhodněn. Poměr propanu a butanu v lahvích bude jiný, než je v současnosti LPG na čerpacích stanicích. Na čistotu propanbutanu v lahvích nejsou kladeny zdaleka takové nároky jako na LPG pro čerpací stanice.
Plničku na přečerpávání plynu z lahví jsem viděl naposledy v devadesátých letech. Bývaly ruční, a přečerpání jedné 10kg lahve zabralo čtvrt hodiny poctivého posilování. Dneska bych to nechtěl dělat, ani kdyby to možné bylo. Elektrická čerpadla stála tenkrát nehorázné peníze.
S pozdravem Ivan Vodička
4000 Rudolf06.12.18 7:50
Dobrý den, je možné si plnit lpg sám do auta pomocí plničky z pb láhví? Případně kde se dá plnička sehnat?
3999 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.12.18 17:36
Dobrý den tazateli 3997,
Ve Vašem případě se patrně bude jednat o nový motor s přímým vstřikováním benzinu do spalovacího prostoru. Podrobnosti možností přestavby přímovstřikových vozů na LPG máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Neuvádíte sice přesný typ Vašeho motoru, ale v našich seznamech nemáme uvedeno, že by byl zpracován jakýkoli motor Renault 1,3 TCE o výkonu 104kW (140 koňských sil). Proto se obávám, že Vám přestavbu v současnosti nenabídneme.
S pozdravem Ivan Vodička
3998 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.12.18 17:35
Dobrý den tazateli 3996,
Pro provoz vozu Chevrolet Cruze na LPG doporučujeme použití dodatečné aditivace ventilů. Podrobnosti máme uvedeny na našich stránkách zde: www.neptun-harfa.cz/… . V případě použití kvalitní dávkovací sady a kapaliny máme jistotu, že jsme udělali vše pro to, aby provoz na LPG zatěžoval ventily a jejich sedla co nejméně. Provedení přestaveb různých motorizací Chevroletu Cruze si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
3997 Anonym05.12.18 11:01
Dobrý den, uvažuji o Renault Scénic Zen TCe 140 , lze tento motor přestavět na LPG.
Děkuji za odpověď
3996 Chevrolet Cruze05.12.18 10:16
Rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s montáží a následným provozem LPG ve vozidle Chevrolet Cruze, rok výroby od 2011, s motory 1.6 91 kw a 1.8 kw, kdy motory nejsou vybaveny hydraulickým vymezováním ventilové vůle. Chtěl bych i toto vozidlo jako ojetinu pořídit a přestavět opět na LPG, ale nejsem si jistý, jestli provoz na LPG ventily bez problémů vydrží. Děkuji za radu.
3995 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.11.18 8:23
Dobrý den pane Polákiloš,
Podle Vašeho popisu projevů provozu na LPG bych viděl dva různé problémy. Přepínání na benzin s pískáním přepínače ve chvíli kdy motor při výrazné akceleraci podřadí a jde ve vysokých otáčkách, a pocukávání (patrně při akceleraci) v nízkých otáčkách.
Přepínání bych připisoval nedostatečnému tlaku plynu na vstřikovací liště. Proč jde do vstřikovací lišty málo plynu, může mít vícero důvodů. Je nutné mechanicky na autě zjisti příčinu a tu nějakým způsobem odstranit.
Pocukávání při akceleraci v nízkých otáčkách bývá projevem výpadků zapalování směsi v jednom či více válcích (svítí kontrolka chyb na palubní desce?). Příčina nezápalů může být na straně zapalování (svíčky, Vámi zmiňované kabely či cívky), v nesprávném složení směsi (např. nesprávnou funkcí jednoho či více LPG vstřikovačů), nebo vlivem nedobré mechaniky motoru (netěsnost spalovacích prostorů, podsávání falešného vzduchu do sacího potrubí…). Směs LPG se vzduchem se zapaluje hůř než směs benzinu se vzduchem. Sporadické nezápaly se proto projevují při provozu na LPG podstatně dříve než při provozu na benzin. Opět neumím přes internet uhodnout co je příčinou potíží Vašeho vozu, to musí odhalit mechanik přímo na voze. Některé příčiny bývají zřejmé i pouhým pohledem či poslechem, jindy je jejich odhalování na delší dobu.
S pozdravem Ivan Vodička
3994 Polákiloš26.11.18 19:49
Zdravím Vas, chcem sa opytat, mam lpg systen BRC asi 80 000 km v Chrysler Pacifica 4.0 190 kW. Fičalo to bez problemov, teraz mi vraj odišiel reduktor a firma , do ktorej som chdieval na servis lpg mi ho vymenila za novy , ale značky Tartariny, či take niečo talianske. A na odporučanie ich technika som vymenil vsetky sviečky preože auto jemne šklbalo v nizkych otačkach. Potom som isiel nemecko a spet a motor každe pridanie plynu zatrasie, jednoducho mykne celym autom. A ked potrebujem predbiehat a šlapnem viac na plyn, automat podradi,otor sa dostane nad 4000 otačiek, tak lpg hned vypina a prepne na benzin, co predtym nerobilo. Technik v lpg servise mi povedal, že mam vymenit aj sviečkove kable a bude to ok a ak nie, tak sa vymenia plynove vstreky. Na benzine to ale nerobi, tak prečo menit kable? A pred vymenou reduktora boli vstreky v poriadku? Tak prečo teraz niesu v poriadku. Dokonca ten reduktor prerobili a dali ho zpod auta do motoroveho priestoru, hned vedla motora. Mate s tymto nejake skúsenosti? Dakujem
3993 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.11.18 15:01
Dobrý den Miroslave,
Myslím, že demontáž Vám budeme schopni nabídnout a potvrdit. Důležité bude, jaký systém Landi Renzo, a na základě jakého legislativního schválení máte namontován. Pro bližší domluvu doporučuji telefonický kontakt na náš příjem zakázek 777 30 50 80. Odkup starších komponentů běžně neprovádíme. Můžete je zkusit nabídnout našemu skladníkovi na čísle 266 035 621. Myslím, že utržíte víc, když si najdete přímo nového uživatele Vaší LPG nádrže (např. přes inzerát).
S pozdravem Ivan Vodička
3992 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.11.18 15:01
Dobrý den Štefane,
Právě jsme se domluvili telefonicky – a pro ostatní ve zkratce popíšu i zde: Jedná se o novou montáž, zákazník přijede na první kontrolu po 3.000km od přestavby a zkontrolujeme, zda si „nesedl“ reduktor, upravíme nastavení tlaku plynu a event. další nastavení.
S pozdravem Ivan Vodička
3991 Miroslav19.11.18 13:52
Dobrý den, mám dotaz ohledně demontáže lpg soustavy .. několik let používané sekvenční Landi Renzo v Toyota Celica a již dále neplánuji ve vozidle provozovat. Lze u vás provést demontáž zařízení případně lze domluvit i odkup (např. plynové nádrže s platností ještě cca 4roky)? Děkuji.
3990 Štefan18.11.18 12:45
Mám od Vás přestavěné vozidlo Jaguar XJ6 na LPG.

Jel jsem najednou cca 900km, takže jsem 2x tankoval do plna na dálnici a hned po natankování jel dál. Nádrž byla vyjetá jednou úplně od nuly, po druhé prakticky do nuly. Po natankování doplna, zaplacení a odjetí od stojanu se systém automaticky přepnul na plyn a poté se na dálnici (motor stále pod kontinuální zátěží) několikrát sám vypnul včetně pípání ovladače, které bylo stejné jako když plyn dojde.

Může to být tím, že je požadovaná dodávky poměrně velké dávky plynu hned po natankování? Nebo je to nějaká jiná chyba?

Vždy šlo systém plynu vypnout a zapnout a chytlo se to, a po ujetí 20km došlo zase k varovnému pípání a vypnutí. To jsem udělal ještě 2x a dojel zbytek 200km už bez problémů.

Díky.
3989 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.11.18 10:42
Dobrý den pane Šťastný,
Pro provoz na LPG bych doporučil vybírat z motorů, které nemají přímé vstřikování benzinu do spalovacího prostoru. U nich vychází přestavba levněji, a návratnost je rychlejší než u motorů s přímým vstřikováním (TSI…). Ohledně velikosti použité nádrže musíme vždy vycházet z prostorových možností vozu. Každá LPG nádrž se plní maximálně cca na 80% své kapacity. Určitou inspiraci a představu o možnostech přestaveb si můžete udělat v naší fotogalerii. Tam máme poměrně hodně variant značek, typů a motorizací které jsme přestavovali. Až bude obměna Vašeho vozového parku aktuální, klidně nám zavolejte. Z Vašich favoritů modelů a motorizací na nové služební vozy Vám zkusíme poradit ty, se kterými již máme s LPG provozem nějaké zkušenosti.
S pozdravem Ivan Vodička

3988 Rada09.11.18 15:33
Dobry den, momentalne provozuji 4 LPG Dacia Dokker, které jsem koupil jako nove s LPG jiz z vyroby(kvůli zaruce). Nicmene s nimi nejsem moc spokojen a uvazuji o vymene v horizontu jednoho roku. Asi bych se nebranil koupi starsich malo jetych aut s prestavbou. Auta najedou cca 100tis km za rok, mohl bych poprosit o radu, jakym smerem se divat? U Dacii nefunguje spolehlive automaticke prepinani z benzinu na LPG a je tam pomerne mala nadrz-32l. Spotreba 9-10 l LPG/100km, motor 1,6. Cena nového vozu 300 000,-. Doporucil byste mi nejake alternativy? Dekuji, Stastny
3987 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.11.18 14:57
Dobrý den Petře,
Pokud byly benzinové vstřikovače uvnitř skutečně znečištěné tak, že to omezovalo průtok, budou po vyčištění chodit volněji a přesněji, a vstřikovací dávka bude patrně větší. Pokud Vám motor před „čištěním“ fungoval normálně, nemyslím si, že po čištění může být dávka benzinu o tolik větší, že byste to byl schopen odečíst na ukazateli benzinu. Ale každopádně bych doporučil kontrolu funkce dávkování paliva u Vašeho plynaře. Je možné, že se skutečně používáním benzinu Verva 100 (také ho tankuji…) něco drobně změnilo a nastavení LPG bude potřeba upravit.
S pozdravem Ivan Vodička
3986 Petr05.11.18 8:42
Dobrý den pane Vodičkova, dlouhodobě jsem do Fabie TSI(LPG) tankoval N 95. Nyní asi již třetí nádrž tankuji Verva 100, kdy pridavam do nádrže aditivum na pročištění proti usazeninam-vstriky,ventily. Nyní otázka, je možné, že díky vyčištění vstřikovací soustavy, jde do vstřiků více benzínu? Nemám noc změřené, pouze z vyzuslniho kontaktů na palivomeru z palubní desky mám pocit, že nějak rychleji ubývá benzín. Děkuji za odpověď
3985 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.11.18 7:00
Dobrý den Tomáši,
Multiventil na nádrži tvoří bezpečnostní prvek nádrže a podléhá mezinárodní homologaci. Proto není možné do nich jakkoli zasahovat. Nevím o tom, že by se vyráběly mutliventily s vývodem kapalné fáze LPG pro pohon a zároveň s vývodem plynné fáze pro spotřebiče.
Obecně je možné namontovat dvě nádrže za dodržení patřičných bezpečnostních podmínek.
Přesto to má jedno omezení. Naprostá většina realizovaných přestaveb je schvalována jako tzv. Hromadná přestavba. To znamená, že si dovozce nebo výrobce LPG systému nechal státem schválit konkrétní provedení přestavby s konkrétními variantami jednotlivých komponentů. A nevím o žádném vozu, u kterého by byly schváleny formou Hromadné přestavby dvě nádrže.
S pozdravem Ivan Vodička
3984 Tomáš02.11.18 17:41
Dobrý den pane Vodičko.
Můj dotaz:
Dá se ze stávajícího multiventilu nádrže vytáhnout navíc výstup plynné fáze pro vařič, chladničku, topení...?
Případně existuje speciální multiventil, který to umožňuje?
A druhý dotaz: Za jakých podmínek se dají namontovat dvě nádrže? mohou být propojené, nebo má každá tankování zvlášť?
Děkuji
3983 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.11.18 12:57
Dobrý den pane Chaloupka,
Přestavba Hondy Accord s motorem 2,4 140kW je možná. Tento motor nemá přímé vstřikování benzinu, proto není přestavba nijak přesně vázána na jeho typ. Provedení přestavby tohoto vozu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: www.neptun-harfa.cz/… . Cena přestavby se dána použitým systémem, ceník máme zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pro přestavbu tohoto vozu bychom použili zařízení minimálně na úrovni AC Stag Q-Box Basic, kde je cena přestavby po slevě od 23.400,- Kč. Ve Vašem případě bychom určitě použili výkonnější reduktor (výkon nad 100kW) s příplatkem dle ceníku 600,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička
3982 Chaloupka02.11.18 11:02
dobrý den pane Vodičko,
chtěl bych si přivézt HONDA ACCORD 2,4i 16V i-VTEC 140 kW (r.v.2003-2008) a nechat u vás přestavět na LPG. umíte to? Je s přestavbou problém a cena sady je těch cca 22.000,-Kč. Někde na stránkách jste měli seznam vozidel s vstřikováním, kde přestavbu umíte a kde zatím nejde..nemohu jej najít..
s díky za info zdraví Chaloupka
3981 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.10.18 6:43
Dobrý den pane Štěpnička,
Patrně budete mít ve voze klasický systém s krokovým motorkem a řídící jednotkou Tartarini Junior nebo TEC99. K těmto systémům v současnosti nemáme žádné ND. Podle Vašeho popisu (jen mě nenapadá, co by mělo pod palubkou nebo v motoru cvakat jako projev správné funkce LPG…) spíše tipuji na nějaký přechodový odpor na některém z kontaktů. Na servisy objednáváme, v současné době máme cca na týden dopředu obsazeno. Pokud pojedete kolem, můžeme se podívat pod kapotu o jaký vůz, motorizaci a LPG systém se jedná. Pak se buďto domluvíme na nějakém termínu, nebo Vám alespoň zkusíme doporučit, kam se obrátit.
S pozdravem Ivan Vodička
3980 Filip Štěpnička. 27.10.18 17:55
Dobrý den. Měl bych na Vás dotaz :-)   mám v autě systém Tartariny. Vozidlo je z roku 1994 a ma jednobodove vstrikovani. Prepinani na LPG a benzin nemam automaticky, ale na vypínač, který si přepinam manualne dle potreby. Vse fungovalo v pohode az na posledni tyden. Auto na plyn zacalo vynechavat a hrozne skubat. Absolutni vypadky treba na 2 vteriny a pak to zase jede treba 3 vteriny a pak zas vynecha. Na benzin se to nedeje. Vymenil jsem vcera svicky a dnes jsem to zkusil projet a prvnich 50km na lpg naprosto v pohode. Uz jsem se chtel radovat, ale pak prislo opet vynechavani a skubani. Na benzin v poradku. Mam k tomu maly poznatek. Kdyz bylo auto preple na lpg tak jsem slysel pravidelne cvakani po cca dvou vterinach nekde z palubni desky, mozna z notoroveho prostoru. Cvakani jako nejaka pojistka nebo relatko. Pokud tohle cvakani je slyset tak na plyn jede krasne, ale v momente kdy na plyn nejede tak nic necvaka, jakmile se ozve ccaknuti tak zase chvilku jede, pak nic necvakne a motor netahne az do doby nez zase uslysim cvaknuti a opet motor zacne tahnout. Predpokladam, ze by to mohlo byt nejake rele nebo spinac, ktery blbne? V tydnu se u Vas zastavim ve Vysocanech. Je treba se objednavat predem? Dekuji a hezky zbytek vikendu preji.
3979 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.10.18 6:33
Ještě jednou dobrý den Petře,
možná jste to přehlédl, ale na Váš dotaz jsem již odpovídal. Je to odpověď 3977. Pokud se chcete zeptat na něco ohledně problematiky LPG, můžete mne kontaktovat nejlépe telefonicky na našem příjmu zakázek na čísle 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
3978 Peter 25.10.18 17:21
dobry den chcem kupit aktualne cisto novu skodu superb 2,0 TSI 4x4 200 kW 7 AP DSG predny pohon a prerobit na LPG...je to mozne ?? ..ak ano co by to asi stalo ( v tej najlepsej kvalite??) nehrozi strata zaruky ??? vdaka
3977 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.10.18 8:12
Dobrý den Petře,
V současnosti prodávané Superby s benzinovým motorem budou mít vždy přímé vstřikování benzinu do spalovacího prostoru. Přestavba těchto motorů má svoje přísné podmínky. Ty máme podrobněji rozepsané zde: www.neptun-harfa.cz/… . Nejprve tedy musíme znát přesný typ motoru, verzi ŘJ benzinu event. další podrobnosti, a pak je možné odpovědět, zda bude přestavba možná. V našich podkladech současně vyráběných motorů nemáme žádný motor 2,0TSI o výkonu 200kW. Nejbližší by byl motor typu CJXA 2,0 TFSI o výkonu 206kW. Ten Vám však na LPG nebudeme schopni přestavět.
Zkuste si tedy nejprve zjistit přesný typ motoru, a pak mě můžete kontaktovat mejlem, telefonicky nebo osobně na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
3976 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.10.18 8:12
Dobrý den pane Dolejší,
Nevím, zda se nyní na vzrůstu cen LPG více podílí inflace nebo začátek topné sezony (o jiných vlivech nevím…). LPG se využívá i k topení, proto po něm bývá v zimě větší poptávka. Posledních cca 20 let se poměrně pravidelně stává, že cena LPG na podzim, se začátkem topné sezony vzroste, a když se na jaře oteplí, zase klesá.
I v současnosti se jeho cena pohybuje zhruba na 50% ceny benzinu. Myslím si, že s tímto poměrem cen benzin/plyn je provoz auta na LPG z ekonomického hlediska velmi zajímavý.
S pozdravem Ivan Vodička
3975 Peter 24.10.18 19:34
dobry den chcem kupit aktualne cisto novu skodu superb 2,0 TSI 4x4 200 kW 7 AP DSG predny pohon a prerobit na LPG...je to mozne ?? ..ak ano co by to asi stalo ( v tej najlepsej kvalite??) nehrozi strata zaruky ??? vdaka
3974 Dolejší23.10.18 11:07
Zdravím. Proč teď zdražil plyn? Je to jen inflací a zimou? Proti benzínu je to ale pořád fajn.
3973 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.10.18 5:47
Dobrý den Lukáši,
Jsme schopni udělat určité zásahy i u systémů, které momentálně nemontujeme. Ale nemusíme mít k dispozici ND, příslušnou verzi SW či další podklady. To naše servisní možnosti jiných systémů omezuje. Protože Vy stejně netušíte jaký systém a od jakého výrobce ve voze máte, doporučím. Zastavte se u nějaké firmy zabývající se přestavbami na LPG (třeba i u nás). Pak bude postačovat „krátký pohled pod kapotu“ a budeme vědět, o čem se bavíme. Následně se budeme moci domluvit na nějakém termínu opravy u nás, nebo Vám doporučíme, na koho se nejlépe obrátit.
S pozdravem Ivan Vodička
3972 Lukáš18.10.18 19:48
Dobrý den, mám staré Volvo 440 1.8i 66kw předělanou na LPG někdy v roce 2013. Auto jaem koupil pred tydnem a nikde jsem nezjistil jaky typ/znacka lpg to je. Nicmene auto na plyn skube a nejede jak by melo. Deje se to jen obcas. Jste schopni opravy i jinych lpg systemu nez nabizite k montazi? Dekuji
3971 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.10.18 5:36
Dobrý den pane Šimkovič,
Mohu Vám nabídnout pár typů vozů, které splňují Vaše požadavky a již jsme je přestavovali. Provedení jejich přestaveb si můžete prohlédnout v naší fotogalerii např. zde: Citroen C-Crosser www.neptun-harfa.cz/… , Ford Mondeo www.neptun-harfa.cz/… , Jeep Grand Cherokee www.neptun-harfa.cz/… , Honda Accord www.neptun-harfa.cz/… atd. Modelů aut, která by splňovala Vaše očekávání, může být pochopitelně mnohem víc. Neumím je všechny vyjmenovat. Tak možná – zkuste si Vy vybrat co by se Vám líbilo a pak se můžete zeptat konkrétně. Když budeme mít nějaké podklady a zkušenosti na Vámi vybraný model, rádi se o ně s Vámi podělíme.
S pozdravem Ivan Vodička
3970 Anonym17.10.18 7:19
Dobrý deň,
žiadam Vás o radu pri výbere automobilu vhodného na prestavbu LPG s viacbodovým vstrekovaním ( bez nutnosti primazávania ventilov ak je to možné)

Požiadavky na vozidlo:
1. Karoséria: kombi, suv, mpv
2. Rok výroby: od 2009 a vyššie
3. Objem motora : viac ako 2000 ccm
4. Počet valcov: 4,6, príp.8


Ďakujem
S pozdravom
Peter Šimkovič
3969 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.10.18 6:41
Dobrý den pane Černý,
Měření emisí provádíme bez nutnosti se předem objednat, na počkání (viz zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Počítejte s tím, že u nás vozidlo stráví minimálně hodinu. Proto přijímáme poslední vozy na emise nejpozději v cca 16.00 hodin.
Vzhledem k nové, podle mluvčího ministerstva dopravy „zatím ne zcela dokonalé legislativě“ se doba emisní kontroly jednotlivých vozů může podstatně lišit. Nejvhodnější dobu Vám neumím doporučit, je to každý den jiné (nejen podle počtu, ale i typů vozů a druhů pohonu) které na měření přijedou.
Proto doporučím, nenechávejte emisní kontrolu na poslední chvíli před skončením platnosti STK. V případě problémů (ať již technického nebo legislativního rázu) byste se mohli dostat do situace, kdy STK propadne a vozidlo přestane být způsobilé pro provoz.
S pozdravem Ivan Vodička
3968 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.10.18 6:41
Dobrý den Karle,
Systémy sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG při přepnutí na LPG elektricky odpojují benzinové vstřikovače. Ty se tedy přestanou otvírat a tím pádem nevstřikují benzin. Pochopitelně, může se stát, že se něco rozbije (přestane mechanicky těsnit některý benzinový vstřikovač, nebude docházet k elektrickému odpojování některého vstřikovače, přeruší se kabeláž atd …). Pak je nutné zjistit příčinu a tu odstranit. Mechanická netěsnost benzinového vstřikovače se dá ověřit např. jeho natlakováním v testovací stolici ASNU (více máme zde: www.neptun-harfa.cz/… ).
S pozdravem Ivan Vodička
3967 Černý16.10.18 13:32
Dobrý den,

je nutné se u Vás objednávat na měření emisí motoru na benzín a LPG? A pokud ne, jaká je čekací lhůta u Vás v průběhu dne? Je lepší přijet hned ráno, během dne nebo až ke konci Vaší provozní doby? Děkuji za odpověď

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4016)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů