pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

14,30 Kč/l

-------------------------

13,80 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 6 a 5 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 3535)
3535 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.05.17 10:21
Dobrý den Karle,
Zejména ve starších generacích elektroniky jsou poměrně velké chladiče, které předávají teplo zejména z výkonových stupňů do pláště jednotky. Ta pak může být i poměrně dost teplá. Jestli vozidlo funguje bez problémů, patrně to bude v pořádku.
S pozdravem Ivan Vodička
3534 Karel25.05.17 22:42
Mám řídící jednotku AKME a za provozu je hodně horká, je to normální? Vzhledem k tomu, že je v tom nějaká elektronika, tak se mě to zdá dost divné. Je pravda, že jsem si toho nikdy nevšímal, tak nyní po téměř 11 letech provozu, jsem si toho náhodně všiml.
3533 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.05.17 9:59
Dobrý den Jiří,
Přestavba Vašeho Jeepu možná je. Pokud se pro ni rozhodnete, určitě jsme schopni prohlédnout Vaše provedení Jeepu a navrhnout Vám několik různých variant přestavby včetně různých velikostí nádrží a v případě zájmu i různé způsoby dodatečné aditivace ventilů (byť bych je u tohoto vozu nepovažoval za nutné). Podrobnosti o různých variantách dodatečné aditivace ventilů máme zde: www.neptun-harfa.cz/… . Funkci přívstřiku benzinu z pohledu dávkování a řízení souběhu paliva má skvěle vyřešenou systém BRC, ale i u posledních verzí jednotek AC Stag řady Q xxx je řada možností pro dobré nastavení této utility.
Oktanové číslo charakterizuje odolnost směsi paliva se vzduchem proti samozápalům – detonačnímu hoření. U automobilových benzinů je zvyšováno dodáváním aditiv (antidetonátorů např. na bázi manganu, který nahradil dříve používané sloučeniny olova). V Americe je benzin nejčastěji aditivován na 87 oktanů, v Evropě na 95 oktanů. Oktanové číslo směsi LPG se udává na hodnotě 110. Nemyslím si, že hodnota oktanového čísla sama o sobě nějak souvisí s odolností ventilů a ventilových sedel při provozu na LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
3532 Anonym24.05.17 21:08
.... aby bylo jasné, teď jezdím na lpg s Roomsterem 1,6MPI...:)  
3531 Jiří24.05.17 21:06
Dobrý den,
pořídil jsem Jeep Cherokee KJ Liberty, 2004 (před facelifem), V6 benzin. Je v supr stavu a jízda mi dělá radost. O lpg jsem uvažoval již před koupí, ale nejsem si úplně jistý,jaký systém, resp. na forech byl náznak možných problémů, klasika, ventily.... Dnes jsem si přečetl v manuálu, že motor byl postaven na 87oktanů us benzin a že je zbytečné dávat "lepší". Na lpg jezdím a zdejší forum pravidelně sleduji a tak dotaz: Vím, že plyn má "lepší" oktanové číslo než benzín, může to být problém u motorů v Jeepu ? Má tento fakt větší vliv na "problém" s ventily? Jaké procento "přívstříku" benzínu situaci vylepší ? S přívstříkem bych neměl problém, nejsem tak bohatý, abych šetříl moc... :)   Který lpg systém jistě zvládne uřídit lpg s přívstříkem benzínu ? Z doslechu vím, že to nezvládá moc dobře žádný....
Děkuji.
Jiří
3530 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.05.17 17:01
Dobrý den Michale,
Já jsem psal o vyfocení reduktoru, aby skladník věděl, zda poptáváte membrány na starší nebo novější typ…
Pokud vymontujete reduktor z vozu a zajistíte, aby se systém nemohl přepnout na LPG (mechanicky uzavřete nádrž, vyjmete pojistky LPG systému) a propojíte okruh vodního vyhřívání reduktoru, můžete s vozem jezdit na benzin.
S pozdravem Ivan Vodička
3529 Michal24.05.17 15:42
Dobrý den pane Vodička, děkuji za odpověď. Když tedy reduktor vymontuji ze systému, mohu s vozem jezdit na benzín?
3528 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.05.17 13:48
Dobrý den Michale,
Reduktory BRC Genius se vyráběly ve dvou různých provedeních. Nejlepší bude, když pošlete mejlem fotografii Vašeho reduktoru skladníkovi, on pozná, o co se jedná a obratem Vám pošle naši nabídku. Adresu máme uvedenu zde: www.neptun-harfa.cz/… v sekci kontakty - Sklad náhradních dílů - ve spodní části.
S pozdravem Ivan Vodička
3527 Michal24.05.17 11:37
Dobrý den pane Vodička, rád bych se vás zeptal, jak by měla vypadat sada na repasi reduktoru BRC Genius 1200mb? Na internetu jsem snad v každé nabídce našel trochu jiná těsnění. Děkuji.
3526 kiblik23.05.17 21:14
Diky pane Vodicka, tak nejak sem si to myslel, ze to nebude jen tak. Zda se, ze jakmile zacnout byt s fordi LPG zastavbou problemy bude nejlepsi system vymenit za neco jineho.
3525 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.05.17 12:07
Dobrý den René,
Pokud to bude skutečně ještě motor se vstřikováním benzinu do sacího potrubí, bude přestavba možná (tomu by napovídalo Vámi uváděné označení Ti-VCT). Provedení přestavby tohoto vozu (s motorem 1,6 77kW typu IQDC) si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud by se jednalo o motor s přímým vstřikováním, byl by označován jako Ecoboost – podstatný je vždy typ motoru – např. M9DG atd. V tomto případě by bylo nutné konzultovat přesný typ motoru a emisní limity.
S pozdravem Ivan Vodička
3524 René21.05.17 13:49
Dobrý den.
Chystám se ke koupi nového Fordu Focus 1.6Ti-VCT a mám dotaz ohledně vhodnosti přestavby na LPG. Děkuji
S pozdravem René
3523 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.05.17 16:31
Dobrý den tazateli pod nickem kiblik,
LPG přestavby prováděné prodejcem Ford (nebo např. Mercedes) nejsme schopni plnohodnotně servisovat. Firma BRC dodává pro tyto přestavby řídící jednotky s mírně odlišným firmwarem. Ten má za úkol zabránit úpravám v nastavení neoriginálním servisem. Ford si při objednávce LPG systému přál, aby nebylo možné provádět neautorizované zásahy a výrobce BRC jim vyhověl. Proto není možné dělat třetími stranami žádné úpravy, v některých případech ani číst skutečné hodnoty.
V současnosti ani nevím, zda má tuto diagnostiku některý dealer Fordu v ČR.
S pozdravem Ivan Vodička
3522 kiblik19.05.17 14:22
Dobry den, umi vase firma seridit LPG system s kodovanou jednotkou BRC? Jedna se o vozidlo Ford Focus 2 s motorem 2.0L 107kw SIDA, system LPG je BRC montovany primo ve ford tovarne proto take kodovana RJ LPG. Vozidlo rocnik 2009.
3521 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.05.17 7:17
Dobrý den Lukáši,
Takto signalizuje systém BRC chybový stav. Jestli je to např. chyba odpojení konektoru u LPG vstřikovače nebo interní chyba řídící jednotky se musí zjistit kontrolou přímo na voze. Mohu pochopitelně naprosto náhodně označit nějaký komponent, ale to by bylo pouhé hádání. Proto Vám raději doporučím svěřit Vaše vozidlo do servisu, který má systém BRC v nabídce.
S pozdravem Ivan Vodička
3520 Lukáš18.05.17 14:28
Dobrý den, i30 tricolor v tovární verzi instalace BRC nepřepíná na plyn, nádrž je plná, na spínači bliká současně červená dioda (typ paliva) a dvě prostřední ze čtyř diod ukazatele hladiny. Dá se odhadnout, o jakou závadu se pravděpodobně jedná a co nás jako oprava čeká? Děkuji.
3519 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.05.17 7:34
Dobrý den Libore,
Možné příčiny, které jsem uváděl, bych u nové montáže neviděl jako pravděpodobné. To se děje většinou u starších vozů. Skutečnost, že Vám problém závady která se vyskytuje sporadicky jednou za 14 dní, nevyřešili napoprvé, mě nepřekvapuje. Pokud vše funguje, dá se pouze hádat na základě předchozích zkušeností na možnou příčinu, a Vy pak musíte dlouhodobějším provozem vyzkoušet, zda se závada opakuje či nikoli.
Přeji Vám při odhalování závady pevné nervy a Vašemu mechaniku „šťastnou trefu“.
S pozdravem Ivan Vodička
3518 Libor16.05.17 20:06
Zdravím pane Vodičko, mnohokrát děkuji za Váš názor. Ještě bych doplnil to, že mám novou montáž od loňského roku a mám najeto 15000 km. Motorek jsem demontoval a díval se dovnitř, ale žádné úsady jsem uvnitř nenalezl, reduktor jsem odkaloval již dvakrát, pár kapek vyteklo když jsem reduktor odšrouboval a naklonil, ale nic zásadního. Napadlo mě, zda třeba nemůže být vadný elektroventil na reduktoru nebo vzadu na nádrži, ale myslím si,že by buď otevřel nebo zůstal zavřený, těžko by udělal něco mezi tím. Hloupé je to, že svého plynaře jsem navštívil již dvakrát a diagnostika pokaždé skončila výrokem - závada nenalezena, vše je v pořádku. Bohužel jsem z Vysočiny a mám to k Vám 150 km, ovšem je stejně otázka, zda by se taková sporadická závada podařila vyřešit na "první dobrou" :-(  
3517 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.05.17 17:06
Dobrý den Libore,
Jednou z možných příčin jsou úsady v reduktoru či krokovém motorku.
Při vypnutí a opětovném nastartování motoru si řídící jednotka LPG zavře krokový motorek a následně „odkrokuje“ na nastavenou polohu. Je možné, že drobné nečistoty a opotřebení mohou způsobit, že se občas tato defaultní poloha nenastaví správně, do motoru jde následně špatné množství paliva, směs špatně hoří a motor se hltí.
Při vypnutí a opětovném nastartování motoru se celek „zaklepe“, do reduktoru přijde opakovaně podtlak ze směšovače, který může uvolnit zatuhlou packu a membránu reduktoru.
Když je motor teplý, úsady jsou teplejší a tudíž i „tekutější“ – tolik neváznou.
Ale to jsou dvě možnosti, variant závad je mnohem více. Ke škodě věci je to, že se problém projevuje pouze sporadicky – bude se hůře specifikovat.
S pozdravem Ivan Vodička
3516 Libor16.05.17 13:26
... ještě doplním, jedná se o systém STAG 100
3515 Libor16.05.17 13:25
Dobrý den pane Vodičko, chtěl bych se Vás zeptat na Váš názor na následující problém. Mám felicii 1,3 MPI s centrálním směšovačem a krokovým motorkem. Občas (cca 1x za 7-14 dnů) se mi stane, že po přepnutí na LPG auto špatně jede,nedrží otáčky,dusí se, nechce jít do otáček. Někdy se projeví výrazněji, někdy méně. Spíše se stává za chladnějšího počasí při prvním ranním startu, při ohřátém/vlažném motoru nikdy. Co je zajímavé je to, že po vypnutí a opětovném nastartování motoru vše funguje jak má, volnoběh OK, nedusí se, jde do otáček. Máte prosím nějakou ideu, čím by toto mohlo být způsobeno? Systém se přepíná pouze v závislosti na otáčkách, teplotní čidlo není připojeno. Děkuji za Váš názor...
3514 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 15.05.17 17:57
Dobrý den Františku,
vzhledem k roku výroby a technologii motoru bychom mohli použít základní systém sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG – AC Stag 200 GoFast (ev. vyšší modely). Vzhledem ke stáří vozu si již nepamatuji možné velikosti nádrží – změřili bychom na voze a nabídli možné varianty.
S pozdravem Ivan Vodička
3513 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 15.05.17 17:57
Dobrý den Luboši,
Octavie vybavené pohonem LPG přímo při výrobě nejsme schopni servisovat. Výrobce neumožnil spojení s řídícím programem LPG systému třetím stranám. Proto se s jednotkou ani nespojíme, a tudíž nejsme schopni nic diagnostikovat ani změnit. Přepínání těchto vozů v mrazech údajně skutečně trvá velmi dlouho, ohledně ev. nastavení přívstřiku benzinu nemám informace zda a jak je použit. Ale to je stejně irelevantní, protože nemáme možnost nic z nastavení změnit.
Se servisem LPG se musíte obracet na servisy Škoda.
S pozdravem Ivan Vodička
3512 František14.05.17 21:18
Dobrý den kupuji Ford Escort 1,4, 55kW, r.v. 2001, 3 dvéřovy. Chtěl bych doporučit vhodný systém LPG a zdali je nutné přimazávání ventilů. A také jak veliká nádrž se vejde místo rezervy Děkuji
3511 Lubos B.14.05.17 12:07
Dobry den, prosim chtel jsem se zeptat zda je mozne zrusit pristik benzinu za jizdy. Mam octavii 2, 1.6 mpi, tovarni lpg. Jak jsem byl informovan je timto zpusobem u uvedeneho vozu reseno primazavani.Dale jsem se chtel zeptat zda umite vyresit problem s pozdnim prepinanim benzinu na lpg.Jedna se o to, ze pri teplote jiz kolem nuly se auto nechce prepnout na lpg a to trva i nekdy 20km jizdy.Jak jsem se docetl neni to individualni chyba, ale je tak auto nastaveno z vyroby i kdyz to nikde neni publikovano, ale dle referenci od jinych majitelu je to jak pisi.
Za Vasi odpoved predem dekuji.
3510 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.05.17 18:06
Dobrý den Tomáši,
V podstatě můžete používat aditivum jaké chcete. Jen bych doporučil nemíchat – jednu kapalinu zcela spotřebovat a až potom použít jinou, a průběžně kontrolovat skutečnou spotřebu aditiva. Také bych doporučil používat kapaliny ověřených výrobců. Ne všechny kapaliny, které nám některý z prodejců nabídl, dopadly v rozborech dobře. My používáme tyto kapaliny: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
3509 Tomáš12.05.17 16:46
Dobrý den, do LPG používám aditivum JLM. Je možná jeho záměna za jiné aditivum a opřípadně jaké. Děkuji.
3508 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.05.17 15:27
Dobrý den Adame,
Dnes bych už ani nenabízel klasický systém, i když ta možnost existuje. Sekvenční vstřikování určitě nabídne podstatně komfortnější provoz – takže systém sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG – byť v nejnižší verzi Stag 200 Go Fast.
S pozdravem Ivan Vodička
3507 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.05.17 15:27
Dobrý den Martine,
Tyto motory (oba uvedené) používají kombinaci vstřikování MPI a TSI. Pro každý válec je použit jeden vstřikovač do sacího potrubí (MPI) a jeden do spalovacího prostoru (TSI). V různých režimech používá motor pro dávkování paliva pouze jeden z nich, nebo současně oba vstřikovače. Navíc mají tyto motory za běhu motoru skokově měnitelný zdvih ventilů. Pro tyto motory zatím nemáme k dispozici sadu pro přestavbu, proto Vám ji nemůžeme nabídnout.
S pozdravem Ivan Vodička
3506 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.05.17 15:27
Dobrý den Davide,
Pokud je LPG nádrž platná, měl byste dostat technickou na 2 roky, před koncem platnosti pak nádrž vyměnit.
S pozdravem Ivan Vodička
3505 Adam12.05.17 14:42
Dobrý den, jakým způsobem je nejvhodněji přestavět starší Škodu Fabia I rok výroby 2000 motor 1,4 44 kW čtyři válce. Děkuji za odpověď Adam
3504 Martin C.12.05.17 10:54
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je možná přestavba vozu Škoda Octavia III RS 230, motor 2.0 TSI 169 kW (kód motoru CHHA) případně jeho slabší varianta 162 kW (kód motoru CHHB)
Velmi děkuji z alaskavou odpověď
3503 David12.05.17 9:34
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, když mi platnost LPG nádrže končí za půl roku, jestli mi teď STK dá technickou na 2 roky, nebo mi to může omezit jen do doby platnosti nádrže. Děkuji.
3502 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.05.17 12:34
Dobrý den Davide,
Přestavba Fiatu Grande Punto by měla být bez problémů. Aditivaci ventilů nevidím u tohoto motoru jako nutnou. Motor má mechanicky vymezované ventilové vůle, ale netuším, zda jsou tam seřizovací šrouby nebo výměnné podložky, zkuste se zeptat specialistů - motorářů Fiat. Provedení přestavby Punta s tímto motorem si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
3501 David09.05.17 23:11
Vážený pane Vodičko, chtěl jsem se zeptat jak je na přestavbu LPG vhodný Fiat Grande Punto 1,4, 57kW (8V)? Je nutná nějaká ochrana ventilových sedel? Jakým způsobem a jak finančně náročné je pak kontrola a seřizování ventilových vůlí? Děkuji za odpověď.
3500 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.05.17 18:34
... a ještě dodatek k mé odpovědi 3499,
protože se orientujeme výhradně na přestavby na LPG, tyto emulátory pro přestavby ani nevyužíváme. Věřte, že kdybych měl takové poznatky že při provozu na LPG je jejich použití relevantní, určitě bychom je našim zákazníkům nabízeli či doporučovali...
Pokud byste pane Štauber (či kdokoli jiný) měl zájem, můžete se ozvat. Myslím, že po jednom kousku máme i skladem.
S pozdravem Ivan Vodička
3499 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.05.17 18:27
Dobrý den pane Štauber,
Variátory předstihu TAP03/1 i 03/2 můžeme do patřičných vozů instalovat. Vlastnosti emulátoru (jeho technické parametry) budou určitě takové, jak výrobce uvádí. Ale jeho přínos pro určitý konkrétní motor a palivo (LPG či CNG) budou vždy podstatně ovlivněny parametry konkrétního motoru a jeho elektronickým řízení. Největších možných změn předstihu bude dosaženo u motorů s pevně zadanou charakteristikou. Naopak u motorů, které mají řízení předstihu nastaveno tak, že předstih zvyšují až do té hodnoty kdy začne docházet k detonačnímu hoření a pak nepatrně uberou, nemusí být přínos variátoru nijak znatelný. Z praxe i doporučení techniků výrobce se tyto emulátory podstatněji projeví při dodatečných přestavbách na CNG, u provozu na LPG není možná změna předstihu ani jízdní projev tak znatelný.
Dá se to říci i obráceně – při dodatečné přestavbě na CNG dochází ke znatelnému snížení výkonu motoru – to se dá emulací předstihu z velké části kompenzovat. Protože při přestavbě na LPG dochází pouze k neznatelnému snížení výkonu, téměř není co kompenzovat, a tudíž ani projev této kompenzace nemůže být nijak výrazně znát…
S pozdravem Ivan Vodička
3498 Štauber05.05.17 16:52
Dobrý den, instalujete také variátor předstihu co má Stag také v nabídce? Má tento variátor opravdu takové vlastnosti jak výrobce uvádí (lepší chod motoru, menší spotřeba a větší výkon? LPG a CNG hoří proti benzinu pomaleji, takže teoreticky by to mohlo fungovat, ale jak dokážou předstih přidat bez posunutí snímače proti směru otáčení to mi není jasné. Děkuji za odpověď
3497 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.05.17 15:41
Dobrý den Tomáši,
Multiventil obsahuje bezpečnostní prvky nádrže, je schvalován podle určitých homologačních předpisů. Dříve byly LPG komponenty homologovány podle předpisu 67R00xxxx, dnes podle předpisu 67R01xxxx. Legislativně není možné kombinovat novou nádrž homologovanou podle předpisu 01 se starším multiventilem homologovaným podle předpisu 00. Proto dříve bylo bezpodmínečně nutné měnit po 10 letech nádrž včetně multiventilu, a tak to máme i naceněno v naší nabídce. V dnešní době již mají i 10 let staré nádrže většinou multiventil podle normy 01, takže tato legislativní podmínka již neplatí. Pokud by se použil při výměně nádrže původní multiventil, zkomplikovalo (a mírně prodražilo) by to vlastní výměnu nádrže (vždy v ní nějaký plyn zůstává, bylo by nutné její okamžité odplynování a odvětrání). Zároveň je dobré si uvědomit, že i multiventil stárne, a 10 let staré bezpečnostní prvky již nemusí mít tak dobrou funkci jako nové.
Ohledně stáří nádrží montovaných do vozu je dobré uvědomit si, jak funguje systém výroby a distribuce. Výrobce vyrábí určitý počet nejčastěji používaných rozměrů nádrží, následně přenastaví výrobní linku na výrobu dalšího běžného rozměru atd. Ty nejběžnější rozměry se vyrábějí ve velkých sériích, méně běžné rozměry v menších. Vždy se však jedná o serii, další se vyrábí až ve chvíli, kdy je předchozí várka rozprodána jednotlivým distributorům. Z toho plyne, že se některé rozměry vyrábějí např. pouze 1-2x ročně, jiné s odstupem pár měsíců. K tomu je potřeba přidat čas, kdy jsou již vyrobené nádrže na skladě u výrobce, u dovozce i u nás. Proto je realita, že montované nádrže jsou minimálně 1-3 měsíce staré. Občas sháníme nestandardní rozměr, a jsme rádi, že seženeme individuelně dovezenou nádrž (tudíž i dražší) se stářím i více než rok, jindy naopak čeká zákazník na nějaký neobvyklý rozměr než se vyrobí i půl roku.
Z uvedeného vyplývá, že nejsem schopen na Vaši otázku, zda „dostanete nádrž opravdu novou“ konkrétně odpovědět. Pokud byste chtěl znát aktuální data výroby nádrží které máme momentálně skladem, zavolejte skladníkovi rozměr a typ Vaší nádrže, a můžete dostat konkrétní odpověď.
Pokud dnes montujeme nádrž s výrazným odstupem od výroby, montujeme ji po domluvě se zákazníkem se slevou.
S pozdravem Ivan Vodička
3496 Tomáš04.05.17 10:06
Dobrý den pane Vodičko.
V ceníku výměn nádrží máte cenu včetně multiventilu. Je třeba jej měnit v případě propadlé nádrže?
A druhý dotaz. Při montáži jste mi dali téměř rok starou nádrž, takže propadla dříve. Je šance, že při výměně nová nádrž bude opravdu nová?
3495 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.05.17 10:20
Dobrý den Lukáši,
Máte na mysli umístění přípojky plnění pod víčkem tankování benzinu. Toto umístění je možné ve všech případech, kam se mechanicky vejde jak přípojky, tak i přívodní potrubí, a provedení bude odpovídat platné legislativě. Toto posouzení provádíme při prohlídce konkrétního vozu – nedá se tedy paušálně říci jde – nejde. Vždy záleží na prostorovém a technologickém provedení konkrétního vozu.
S pozdravem Ivan Vodička
3494 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.05.17 10:20
Dobrý den Pepo,
Sekvenční vstřikování BRC se v ČR montovalo ve dvou zásadně odlišných verzích. Ty se lišily reduktory, snímači teplot a tlaků a vstřikovači. Jejich záměna je v zásadě možná, jen se musí vybrat správné varianty (např. starší a novější vstřikovače BRC mají jiné rozměry, u některých typů se ještě dají sehnat náhradní, jindy je vhodné či nutné měnit celou lištu za ekvivalent jiného provedení). Záleží tedy i na stáří Vašeho LPG systému, něco bychom mohli nahradit originálním dílem, něco by se muselo vyměnit za náhradu. Od toho by se odvíjela i cena. Pokud je vadný reduktor, většinou jej měníme celý – cena reduktoru Genius 1200 je cca 3.000,- Kč. U vstřikovačů je cena originálního dílu BRC IN03 MY09 cca 2.500,- za kus. Konkrétní nabídku bychom Vám udělali podle projevů závady a verze LPG komponentů – po prohlídce a diagnostice systému.
S pozdravem Ivan Vodička
3493 Lukáš03.05.17 9:54
Ještě jeden dotaz.. u fotogalerie bmw 328i jsem viděl jak je při palivové nádrži šikovně ukrytá i nádrž na LPG, což se mi rozhodně líbí více než díra v nárazníku... jde to tedy takto řešit i v ostatních přípdech ? Děkuji za odpoveď
3492 Lukáš02.05.17 21:37
Ještě jeden dotaz.. u fotogalerie bmw 328i jsem viděl jak je při palivové nádrži šikovně ukrytá i nádrž na LPG, což se mi rozhodně líbí více než díra v nárazníku... jde to tedy takto řešit i v ostatních přípdech ? Děkuji za odpoveď
3491 Pepa02.05.17 19:34
mam octavia 1 1.6 75kw BFQ s brc od vas namontovanym. ted najeto cca 110000km od montaze kolik by me vysla vymena membran reduktoru pripadne asi i vymena vstrikovacu plynu Dekuji
3490 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.05.17 7:59
Dobrý den Lukáši,
Tento model jsme tu ještě na přestavbu neměli. Proto Vám nemůžu říci nic konkrétního. Starší modely šestiválcových motorů 3,0 o výkonu cca 170kW jsme přestavovali v řadách BMW 3, 5, X3 i X5. Provedení přestaveb různých (ale starších)modelů BMW si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Většinou používáme nádrže umístěné v prostoru rezervního kola, konkrétní provedení přestavby bychom Vám nabídli po prohlídce konkrétního modelu. Zohlednili bychom jak technologii a výbavu vozu, tak i jeho prostorové uspořádání a Vaše nároky a očekávání. Na prohlídku vozu a domluvu konkrétností eventuelní přestavby se u nás můžete i s vozem zastavit kdykoli během všedního dne mezi cca 8. a 17. hodinou.
S pozdravem Ivan Vodička
3489 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.05.17 7:59
Dobrý den Petře,
Koncernový motor 1,8T o výkonu 110 kW je poměrně často přestavovaný motor, i já jsem měl jeden čas Octavii s tímto motorem. Přestavba i provoz na LPG je bez problémů.
Máte pravdu – někdo říká, že je lepší BRC, někdo říká Stag… Je to obdobné jako známá hláška z filmu Slavnosti sněženek – je lepší kančí s knedlíkem a zelím, nebo se šípkovou omáčkou???
Systémy BRC považujeme za skvělé zejména s ohledem na stálost parametrů a životnost vstřikovačů LPG (z pohledu počtu cyklů). Proto je doporučujeme zejména pro vozy plnící poslední emisní limity, nebo pro vozy s vysokým kilometrickým proběhem.
Pro provoz Octavie 1,8T z roku 2000 udělá dostatečnou službu i systém AC Stag, jeho poslední varianty Q-Box fungují úplně jinak než první verze Stagu300… Proto bych se vůbec nebál do Vašeho vozu doporučit i systém Stag.
S pozdravem Ivan Vodička
3488 Lukáš02.05.17 2:01
Dobrý den, chtěl bych radu a taky odborný pohled profíka. Chtěl bych přestavit na LPG moje BMW 328 e92 coupe /172kw/ 2996ccm/ 70000km /02/2011r.v. / ročně najezdím tak něco okolo 50000km průměrná spotřeba okolo12-15l/100. Taky jezdím často dálkovky jelikož pracuji v zahraničí. Taky by mně zajímalo okolik to ubude prostoru v kufru ( uz tak ho tam neni moc) a stále potřebuji místo na nějaké ty kufry atd. Můžete mi tak přibližně říct na kolik mně taková kvalitní přestavba výjde a zda se vůbec na takovéto auto hodí? Předem děkuji
3487 Petr01.05.17 18:19
Dobry den, chtel bych si předelat na LPG Octavia 1.8T r.v 2000 a muj dotaz jestli je vhodný tento motor na prestavbu a jaký system je pro tento motor nejlepší. Nekdo říka že je lepší STAG a někdo BRC ci jinej system. Tak by me zajimalo jakej je mezi tím rozdil a co je teda lepsi pro muj motor. Dekuji Petr
3486 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.04.17 8:49
Dobrý den Františku,
Provedení přestavby modelu Renault Fluence si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Motorizace M4R 2,0 103kW se nám zde nikdy neobjevila, neumím napsat nic o „úskalích či výsluních“ tohoto motoru při provozu na LPG. Podle našich podkladů se jedná o motor MPI, kde přestavba možná je.
S pozdravem Ivan Vodička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 3535)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů