pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

11,90 Kč/l

-------------------------

11,40 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 7 a 7 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 4432)
4432 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 19.10.20 11:50
Dobrý den Tomáši,
Do atmosférického dvoulitru o výkonu 85kW bychom použili svíčky Denso K20TT.
S pozdravem Ivan Vodička
4431 Tomáš18.10.20 22:53
Dobrý den. Jaké typy svíček by jste mi doporučili pro vuz Škoda Octavia 1 2.0 mpi ( LPG přestavba ). Děkuji
4430 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.10.20 15:37
Dobrý den Jane,
Nevím, jakou verzi jednotky Lovato ve voze máte. U naprosté většiny řídících jednotek plynu jsem se setkal s údaji o napájení v rozmezí 8-16V (byť některé registrují jako problém pokles již pod cca 10V). Pokud se bude akumulátor nabíjet napětím blížícím se horní udávané hodnotě (udáváte 15,8V), můžete pro jistotu odpojit pojistku LPG systému. Tím se rozepne okruh napájení jednotky LPG a nemělo by dojít k žádnému problému. Jednotky sekvenčního vstřikování plynné fáze Lovato při odpojení od napájení „nezapomenou“ hodnoty nastavení, a po opětovném připojení bude systém fungovat beze změny.
S pozdravem Ivan Vodička
4429 Jan16.10.20 12:55
Dobrý den,

Rád bych u svého vozu provedl nabití autobaterie s fcí RECOND, kdy se pouští do baterie napětí 15,8V a proud 1,5A. Rád bych se zeptal, zda to nemůže poškodit zástavbu LOVATO, myslím tím řídící jednotku nebo nějakou pojistku plynového systému. Děkuji za odpověď
4428 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.10.20 10:09
Dobrý den tazateli 4427,
Problémy s funkcí LPG systému se skutečně mohou přenést i do provozu na benzin, zejména do startů. Podle Vašeho popisu (jezdil jste několik dnů po sobě pouze na benzin a špatné starty zmizly, auto startuje bez problémů) to tak s největší pravděpodobností bude. Proto bych Vám doporučil najít někde ve Vašem okolí plynaře, který má se systém Landi Renzo zkušenosti. Ten by zkontroloval funkce jednotlivých komponentů a nastavení LPG systému, a zjištěné závady odstranil.
S pozdravem Ivan Vodička
4427 Anonym13.10.20 21:29
Dobrý den.Chtel by se zeptat kestli může lpg system mit zavadu pri startovani?Kazdy ranni starty sou dlouhe a nekdy to i chcipne.Druhy start je už o.k.
Ted mi dosel plyn a aby to porad nepipalo,tak sem to vypnul tlacitkem.Jelikos nemam po ceste zadnou lpg stanici,tak jezdim ten kousek do prace na benzin.Ale jak mam vypli lpg,tak starty sou uplne v pohode,rano,vecer,vse je v pořádku.Muze to mit vliv když je tedy system lpg zaplej?Jinak na lpg mi to jezdi ,necuka a nijakej problem sem nezaznamenal.
System landy renzo a auto je bmw e91 .
Dekuji za odpověď
4426 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.09.20 7:47
Dobrý den Luboši,
Příčinou problémů Vašeho auta může být mnoho, např. i Vámi zmiňovaná cívka. Nezbude než zjistit příčinu nějakým diagnostickým postupem, krok po kroku kontrolovat komponenty starající se o dávkování paliva a zapalování. Dnes jsou auta podstatně složitější než kdysi Moskvič, potenciálně vadných komponentů je ve voze podstatně více. Proto bych Vám doporučil nějakého zkušeného opraváře.
S pozdravem Ivan Vodička
4425 Luboš28.09.20 13:27
D.D.Fiat Multipla na LPG.Nestartuje.Točí normálně ale vždy jen škytne(asi 0.5sekundy)a pak nic.Kdysi se tak přesně choval můj Moskvič,když byla vadná indukční cívka.Napadá někoho co by to mohlo být.Předem díky.
4424 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.09.20 16:37
Dobrý den MarkuCS,
Trvalá spoluúčast benzinu při provozu na plyn je pouze u motorů s přímým vstřikováním benzinu do spalovacího prostoru (TSI, FSI, GDI, Ecoboost…) . U motorů klasických přestavovaných technologií sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG (to by byl Váš případ) je možné nastavit přívstřik benzinu v různé míře pro různé režimy otáček i zátěže. Ale není to nutnost, záleží na hodnotách, způsobu přestavby a domluvě se zákazníkem.
S pozdravem Ivan Vodička
4423 MarekCS10.09.20 6:55
Děkuji za odpovědˇ,zeptám se ještě jestli je u systému lpg u těchto motorů s turbem jako je v insignii nebo v té merivě použito přímes benzinu.Děkuji a jste nejlepší
4422 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 09.09.20 16:35
Dobrý den Davide K,
Vámi uváděné svíčka je velmi kvalitní s iridiovou elektrodou. Výrobce udává její životnost až 60.000km. Otázkou je, kolik km najedete za rok. Podle našich zkušeností i podle některých testů podstatně klesá výkon (a tím i životnost) svíčky také s počtem studených startů a provozem ne zcela ohřátého motoru. Někdy se dokonce udává životnost obdobných velmi výkonných svíček např. v hodnotě „60.000km nebo jedno zimní období“, jindy bývá uváděno „ životnost až 60.000km, v městském provozu se snižuje na polovinu“.
Další faktor, který má podstatný vliv na životnost svíček, je stav motoru. V motorech, které již nemají až tak těsný spalovací prostor (dostává se tam větší množství oleje kolem kroužků nebo olejových par odvětráním klikové skříně) se na svíčkách usazují ve větší míře spálené úsady z těchto nečistot. Ty také snižují životnost svíček.
Vámi uváděné svíčky bývají poměrně drahé, v řádu cca 500,- za kus. Vzhledem k výše uvedenému se osobně přikláním u těchto motorů (Váš je, jak píšete 18 let starý a pro výměnu svíček není potřeba nějaké složité demontování, svíčky jsou poměrně dobře přístupné) používat slušné svíčky s běžnou elektrodou ale s podstatně nižší cenou a pravidelně je měnit.
S pozdravem Ivan Vodička
4421 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 09.09.20 16:35
Dobrý den MarkuCS,
Motor A16LET, který patrně ve Vaší Insignii máte, jsme ještě na LPG nepřestavovali. Nejbližší motorizaci jsme montovali do Merivy, ta měla motor 1,4 Turbo 103kW, provedení si můžete prohlédnout zde: www.neptun-harfa.cz/… . Technologicky to u Vašeho modelu možné je, pouze bychom si prohlédli prostorové uspořádání v Insignii, a podle toho navrhli vhodné varianty přestavby.
S pozdravem Ivan Vodička
4420 David K.09.09.20 13:44
Dobrý den,
rád bych se s vámi poradil ohledně volby zapalovacích svíček pro Ford Galaxy 2.3 107kW, r.v.2002 s přestavbou Stag. Jaké svíčky byste mi prosím doporučil aby byly vhodné pro LPG přestavbu? Byla by vhodná např. zapalovací svíčka NGK (1496) Laser Line 1 NG LPG1?
Děkuji a přeji pěkný den
4419 MarekCS09.09.20 12:08
Dobrý den,obracím se na Vas s menším dotazem se kterým si lamu hlavu už dlouho.Uvažuji o koupi vozu Opel insignia 1,6 turbo rok 2011.zajímal by mě váš nazor o přestavbě na lpg..Vzhledem k dnešním nařízením EU nemohu najít vhodný vůz k přestavbě.Měl jsem auta jedině na lpg,vždy s pravidelným servisem a nedam na lpg dopustit,nikdy jsem s tím neměl žádný problém (tartariny + přimazávání ventilů)Děkuji Vám za odpovedˇ
4418 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.09.20 10:31
Dobrý den Karle,
Nechci Vám odpovídat kategoricky „musí“ nebo „nemusí“. Osobně bych se však u těchto motorů za nějaký způsob dodatečné ochrany ventilů a sedel přimlouval. Pak je otázkou, zda zvolit přívstřik benzinu, některý ze způsobů externí aditivace nějakou kapalinou nebo kombinaci obojího. Přestavba těchto motorů je možná.
Já sám mám nyní Hyundai ix20 s motorem 1.6 a LPG systém jsem doplnil elektronickou tlakovou aditivací ventilů.
S pozdravem Ivan Vodička
4417 Anonym07.09.20 2:22
Dobrý den, pane Vodička mám dotaz zda doporučujete přestavbu na
lpg u auta Hyundai ix20 1,4 66kW r.v.2017, typ motoru G4FA a zda by zde měl být přívstřik benzínu. Děkuji Karel Č.
4416 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.09.20 14:55
Dobrý den MiV,
Přestavby motorů s přímým vstřikováním mají svoje přísná specifika a odlišnosti od motorů se vstřikováním MPI (do sacího potrubí). Jedním z nich je i skutečnost, že celková dávka paliva pro pracovní cyklus válce se skládá z části benzinu a části plynu. Pokud změníte typ vstřikovače plynu, změní se hmota paliva, kterou vstřikovač nadávkuje za jednotku času a také celková suma obou paliv. Ve Vašem případě byste se po zvětšení LPG vstřikovačů mohl dostat v minimální zátěži motoru na omezení minimální délky impulzu, a naopak v režimech maximální zátěže by se v OL režimů mohla dávkovat příliš bohatá směs.
Pokud Vám tedy vozidlo funguje bez problémů, nic bych neměnil. Pokud Vám vozidlo začalo zlobit a nejezdí jako dříve, nechte si funkci zkontrolovat u Vaší montážní firmy.
S pozdravem Ivan Vodička
4415 LandiRenzo Superb 3,604.09.20 9:02
Dobrý den, mám montáž LPG LandiRenzo v Superb 3,6 (191 kW) při jízdě, kdy za to beru se začne projevovat škubání s tím, že vynechávají válce a ihned se rozsvítí - rozbliká kontrolka(kuře). Mám tam namontované modře značené vstřikovače a to se mi zdá že vzhledem k výkonu jsou slabé. Chtěl bych je vyměnit za fialové/nebo bílé. Je při případné výměně změnit nastavení SW - myslím že bych to zvládl sám. Děkuji za pomoc MiV
4414 LandiRenzo Superb 3,603.09.20 18:50
Dobrý den, mám montáž LPG LandiRenzo v Superb 3,6 (191 kW) při jízdě, kdy za to beru se začne projevovat škubání s tím, že vynechávají válce a ihned se rozsvítí - rozbliká kontrolka(kuře). Mám tam namontované modře značené vstřikovače a to se mi zdá že vzhledem k výkonu jsou slabé. Chtěl bych je vyměnit za fialové/nebo bílé. Je při případné výměně změnit nastavení SW - myslím že bych to zvládl sám. Děkuji za pomoc MiV
4413 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.09.20 13:13
Dobrý den pane Mrázek,
Škubání za jízdy bývají nezápaly v některém z válců. Příčina může být v mechanice motoru, problémech na straně zapalování nebo dávkování paliva. Pokud jste vyměnil všechny komponenty VN části zapalování (cívka, kabely a svíčky), zaměřil bych se patrně na kontrolu dávkování paliva. Múže být špatně nastavená plynová mapa jako celek, nebo špatně dávkuje některý ze vstřikovačů LPG. To se bez diagnostiky nedá určit, nezbude Vám, než najít nějakého plynaře, který má na Váš systém diagnostiku a zkušenosti.
S pozdravem Ivan Vodička
4412 Pavel Mrázek02.09.20 10:45
Dobrý den,měl bych dotaz ohledně škubání při pohonu na LPG.Mám Octavii 1 1.6MPI 75kW motor BFQ,kterou jsem koupil už s namontovaný zařízením a teď motor začal škubat,že musím přepnout na benzín.Po výměně svíček,kabelů a zapalovací cívky stále stejné.Filtr LPG vyměněn a stále stejné.Systém je Lováto SEQ.Nikdo z firem v okolí co montují plyn s tím nechtějí nic mít,že to nemontovali a nemají diagnostiku.Mám už páté auto na LPG a toto je první co takhle zlobí.S pozdravem Pavel.
4411 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.08.20 9:31
Dobrá den pane Kanos,
Přestavby hybridů provádíme pouze v malém počtu, a proto nemám přehled v novinkách na trhu hybridů. Omlouvám se, ale bez prohlídky konkrétního modelu nedokážu odpovědět.
S pozdravem Ivan Vodička
4410 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.08.20 9:31
Dobrý den Karle,
Příčina Vámi popisovaných problémů může být jak v benzinové části, tak se může jednat o následek problému v LPG instalaci. Pro základní rozlišení zkuste přepnout do přepínač do polohy provoz na benzin, a jezdit několik dnů po sobě pouze na benzin (bez ani krátkého přepínání na plyn). Pokud se studené ranní starty zlepší a budou opět bez problému, bude potřeba hledat závadu v plynové části. Pokud se studené starty ani po několika dnech provozu pouze na benzin nezlepší, bude problém patrně v benzinové části či mechanice vozu.
S pozdravem Ivan Vodička
4409 Kanos24.08.20 11:55
Dobrý den.
Nevíte náhodou o nějakém novém hybridovi od Toyoty nebo Lexusu, který by šel přestavět na LPG? Ta e-CVT převodovka je geniální.. Děkuji za odpověď.
4408 Karel22.08.20 15:27
Dobrý den,mám problém. Vůz škoda roomster 1.4,přestavba na lpg system BRC. Poslední měsíc se mě stává že většinou po ránu špatně startuje,někdy nastartuje až po 6 pokusech. Odpoledne zase nastartuje hned na poprvé je to různé. Byl na diagnostice a ta nic neukázala.Svíčky,baterka..vše Ok. V servise mě vyměnili hadičky od palivového systému nicméně opět se závada projevuje. Ještě jsem si vzpomněl že asi před měsícem mě dvakrát displej auto neukázal neukázal hladinu benzínu jako kdyby tam žádný nebyl...tedka už opet ukazuje že tam je...děkuji Karel
4407 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.08.20 14:52
Dobrý den Honzo,
optimalizaci výrobních nákladů (v překladu šetření na použitých materiálech…) používají všichni výrobci. Pravdou je, že přeplňované motory počítají s vyšší zátěží ne atmosféry a s ohledem na to jsou konstruované. Přestavbu Sandera s Vaším motorem si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . U tohoto konkrétního vozu jsme použili nejvyšší řadu od firmy AC s.a. – systém Stag Q-Next Plus, doplněný o elektronické tlakové dávkování aditiva před lištu vstřikovačů LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
4406 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.08.20 14:52
Dobrý den Petře,
Pokud bych měl ASX 1,6 86kW, určitě bych jezdil na plyn. Abych minimalizoval riziko možnosti rychlejšího opotřebovávání ventilů, volil bych elektronickou aktivaci.
S pozdravem Ivan Vodička
4405 Honza17.08.20 18:36
Zdravím Vás pane Vodičko, prosím o info k motoru 0.9 tce (Dacia Sandero, kód motoru H4B). Je pravda, že tento motor je vhodný na přestavbu - lepší hlava a ventily vzhledem k turbu? Jak je zajištěno přimazávání ventilů u turbomotoru nebo se nemusí přimazávání instalovat? Jde mi o Váš názor a zkušenosti s uvedeným motorem. Moc děkuji.
4404 Petr14.08.20 13:59
Dobrý den pane Vodičko,
děkuji za vyjádření k LPG přestavbě Mitsubishi ASX 1,6 2015, také jezdím na LPG 30 let, poslední vozidlo Opel Meriva s podtlakovým systémem přimazávání ventilů, další vůz a to je ASX bych již chtěl s automatickým tlakovým přimazáváním, přesto ve mě automechanici vzbuzují u tohoto typu vozu pochybnosti zdali je opravdu typ tohoto motoru tak nevhodný pro spalování LPG, vždyť je to normální atmosférický motor.
Děkuji a s pozdravem Petr.
4403 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.08.20 15:42
Dobrý den Petře,
Dotazy podobného typu se objevují neustále, těžko se mi na ně objektivně odpovídá. Jezdím na LPG posledních cca 30 let, přestavby na LPG mě posledních více než 20 let živí, z logiky věci jsem tedy zastáncem provozu na LPG. Pochopitelně je nezbytné kvalitní provedení montáže, slušné LPG zařízení, precizní nastavení systému a odpovídající zacházení a údržba.
Přesto s Vámi souhlasím - někteří lidé mají až hysterický odpor k LPG (ať již po vlastní negativní zkušenosti nebo jen tak – bezdůvodně). Jiní lidé jezdí na LPG již mnoho let, a vždycky když obnovují vozidlo, tak volají, jaké a s jakou motorizací si pořídit, aby šlo bez problémů přestavět na LPG. Je to obdobné, jako že existují skalní zastánci dieselových motorů a jiný by si nepořídili. Někdo je naopak zastánce benziňáku a nafta podle něj patří pouze do traktoru. Vedle těchto skalních zastánců konkrétního paliva jsou lidé, kteří řeší pohodlí společně s užitnými vlastnostmi vozu a neřeší typ pohonu. Pro LPG pohon většinu lidí vede snaha o finanční úsporu na provozních nákladech. Někdo ji pečlivě počítá a po započtení všech nákladů dochází k číslům, které provoz na LPG podstatně zlevňují. Jiní mají tabulky, kde úspora není nijak závratná.
To vše je to běžné a normální.
Pro Vaše rozhodnutí zda jezdit na benzin či LPG bude podstatné Vaše rozhodnutí. Do posuzování bych zohlednil zejména předpokládaný roční nájezd, a dále převládající provozní podmínky. Pokud byste chtěl podrobněji rozebrat aspekty LPG pohonu, můžete zalistovat staršími příspěvky na foru, nebo mi můžete zavolat na náš příjem zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
4402 Petr13.08.20 9:09
Dobrý den,
Vlastním Mitsubishi ASX 1,6 r.v. 2015. Ze strany automechaniků existuje až hysterický názor na přestavbu LPG pohonu "jenom to nééé - zlikviduje to motor". Tak nevím , nejsem schopen se v tom zorientovat, vyslechl jsem spoustu myšlenek i protichůdných, tak prosím o radu a případné vysvětlení.
Děkuji ... s pozdravem Petr
4401 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.08.20 15:13
Dobrý den Michaeli,
Podle Vašich údajů ( 3,6 V6 182 kW rok 2009 ) nejsem schopen jednoznačně identifikovat typ Vašeho motoru. Může se jednat o motor G6DB 3342ccm s výkonem 182kW, nebo G6CU 3497ccm s výkonem 143kW nebo G6DC 3470ccm a výkon 203kW, nebo G6DA 3778ccm a výkonem 196kW.
Napište mi mejlem přesný typ Vašeho motoru, podívám se do katalogu a odpovím Vám.
S pozdravem Ivan Vodička
4400 Michael10.08.20 16:51
Pane Vodičko, promňte, ještě dotaz: jaké svíčky radíte pro KIA Sorento 3.6 V6, 182 kW, LPG. Děkuji.
4399 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.08.20 16:03
Dobrý den Čestmíre,
Legislativa nijak neomezuje stáří nebo dobu používání multifunkčního ventilu. Multifunkční ventil má několik bezpečnostních funkcí.
Je v něm integrován přetlakový ventil, který brání nadměrnému nárůstu tlaku v nádrži. Např. pokud by došlo k požáru nádrže, žárem by v ní rostl tlak a hrozila by její destrukce. Přetlakový ventil v tom případě odpouští nadlimitní tlak a tím zabrání roztržení nádrže.
Plovák multiventilu omezuje natankování nádrže maximálně na cca 80% kapacity – kapalina je nestlačitelná, při natankování na 100% a odstavení vozidla na slunci by mohlo dojít roztažností kapalné fáze LPG k aktivaci přetlakového ventilu ev. poškození nádrže.
Na výstupu z nádrže je ventil max. průtoku – v případě náhlého zvýšení průtoku kapaliny z nádrže má za úkol výstup uzavřít.
Funkci těchto bezpečnostních komponentů nejsme schopni reálně odzkoušet – ověřit jejich správnou funkci (vystavit nádrž žáru, přetlaku atd…). Z důvodů bezpečnosti proto vždy s výměnou nádrže po 10 letech měníme i její bezpečnostní pojistky a dáváme nový multifunkční ventil.
Typ, číslo a platnost tlakové zkoušky bývá vyznačen v revizní příloze velkého techničáku. Jedná se o vyhrazené plynové zařízení, práce na něm by měla provádět odborně způsobilá osoba. Proto Vám nemohu doporučit amatérské práce bez odpovídajících znalostí a zkušeností.
S pozdravem Ivan Vodička
4398 Čestmír10.08.20 15:10
Dobrý den chtěl jsem se zeptat zda při výměně LPG nádrže je nezbytně nutné měnit také multiventil to znamená multiventil který byl vyroben v roce cca 2010,značka tomasetto achille, a zda se o výměně nádrže provádí také zápis do technického průkazu nebo podobně zkrátka zda je možné tu výměnu udělat případně i svépomocí, děkuji za info, hezký letní den
4397 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.08.20 9:26
Dobrý den Michaeli,
Systémy EZ SGI nemáme v nabídce, jejich montáž, diagnostiku ani servis neprovádíme, proto Vám nejsem schopen ani odhadnout, jak je to s jeho současnou funkcí, a předpokladem další životnosti. U podtlakové aditivace (píšete, že Vám odkapává) není až tak podstatný počet kapek na volnoběh za minutu – vždyť auto na volnoběh nejezdí. Podstatné je dávkování v běžném provozu. To znamená, kolik aditivace se spotřebuje na daný počet kilometrů. To by mělo být obecně cca 1 litr aditiva na 10.000km (po 1.000 ujetých kilometrů by mělo z nádobky ubýt cca 100ml). Ve Vašem případě bych doporučil dávkování o něco větší (podle spotřeby paliva, kterou udáváte 13 litrů), po 1.000km by mělo ubýt cca 130ml aditiva.
S pozdravem Ivan Vodička
4396 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.08.20 9:26
Dobrý den pane Lanča,
Pro Vaši Astru bychom mohli použít svíčky Denso K20TT.
S pozdravem Ivan Vodička
4395 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.08.20 9:26
Dobrý den pane Tobiáš,
Roční nájezd 10.000 km je z pohledu návratnosti poměrně malý. Přestavby Mercedesů ML jsou možné u motorů, které nemají přímé vstřikování. Určitým omezením může být fakt, že u modelů ML je při použití toroidní nádrže omezena jejich kapacita omezeným prostorem pro rezervní kolo. Některá provedení přestaveb si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Před eventuelním pořízením vozu bych doporučil, zjistěte rok výroby a konkrétní typ motoru, a kontaktujte např. telefonicky náš příjem zakázek. Pakk bychom mohli být v nabídce konkrétnější. Ceny přestaveb máme uvedeny v ceníku zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
4394 Michael05.08.20 8:29
Dobrý den pane Vodičko,
děkuji za odpověď a doplňuji. Vozidlo KIA Sorento 3.6 V6, r.v. 2009, perfektní stav. Najeto 120 tis. km, spotřeba 13 l plynu/100 km. Najezdím asi 30 tis. km/rok. Systém je holandký EZ SGi, nádrž 60 l. Nádrž se blíží výměně. Původní dotaz byl: 1) má ekonomický smysl investovat ještě do výměny nádrže s ohledem na možný konec životnosti dalších komponent systému a 2) má smysl používat aditiv Flash Lube? Nyní dikapávám cca 10 kapek/min. Děkuji.
4393 David Lanča04.08.20 17:34
Dobrý den pane Vodičko, chtěl jsem Vás poprosit, jaké byste mi doporučil svíčky pro Opel Astra H, 1,6 16V 85kW LPG (kód motoru A16XER). Děkuji.
4392 Petr Tobiáš04.08.20 11:31
Dobrý den,
přemýšlím o koupi MB ML 500,550,63. Nájezd ročně 12 - 15tkm
LPG ano či ne?
Předem děkuji.
4391 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.08.20 9:28
Dobrý den Michaleli,
Neznám celkový stav vozu, LPG systému a ani netuším, kolik kilometrů ročně najezdíte. Proto nedokážu odpovědět na otázku, jakou bude mít investice do výměny nádrže návratnost a zda to bude dávat smysl. Také nepíšete o jakém LPG systému od jakého výrobce se bavíme. Obecně mohu odpovědět pouze tak, že investice bude mít větší smysl, pokud najezdíte více kilometrů. Naopak, pokud vozidlo moc nejezdí, investice do LPG pohonu ztrácí na významu.
S pozdravem Ivan Vodička
4390 Michael31.07.20 12:43
Prosím Sorento, 3.3 , najeto 120 tis. km. Má smysl používat lubrikantu (nyní Flash Lube). Příští rok mi končí nádrž. Má smysl ještě investovat do nové nádrže, tj. zbytek systému má dobu života přes 10 let? Nebo už je to na konci života? Děkuji.
4389 Martin Fusek20.07.20 19:39
Děkuji, udělám to tak.
4388 Martin Fusek20.07.20 19:38
Dobrý den, zničeho nic mne přestalo jet na LPG. Natankoval jsem,odjel a zničehonic se to vyplo a nic. Odstavil jsem přes noc auto a ráno to chvíli jelo na LPG a pak zase se to vyplo. Prosím o radu..Děkuji
4387 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.07.20 9:58
Dobrý den pane Fusek,
Omlouvám se, ale podle Vašeho popisu jsem schopen dát jedinou radu. Vozidlo si musí prohlédnout odborník na Váš LPG systém, zjistit příčinu, a tu odstranit.
S pozdravem Ivan Vodička
4386 Miroslav Řehák20.07.20 8:09
Dobrý den, pane Vodičko,
děkuji za informace. Ozvu se Vám po telefonu a domluvili bychom se tedy na revizi a případném dalším postupu ohledně nádrže. Pěkný den a jsem s pozdravem.
Miroslav Řehák
4385 Martin Fusek19.07.20 12:44
Dobrý den, zničeho nic mne přestalo jet na LPG. Natankoval jsem,odjel a zničehonic se to vyplo a nic. Odstavil jsem přes noc auto a ráno to chvíli jelo na LPG a pak zase se to vyplo. Prosím o radu..Děkuji
4384 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.07.20 13:00
Dobrý den pane Řehák,
Systémy Teleflex GFI nemáme v nabídce. S řídící jednotkou LPG se nespojíme, ani nebudeme mít ND. Proto Vám nenabídneme servis, opravy či údržbu. Revize LPG systému je vpodstatě kontrola těsnosti a mechanického stavu – to Vám zkontrolovat můžeme. Ohledně nádrže bychom se domluvili po prohlídce skutečně použitých komponentů.
S pozdravem Ivan Vodička
4383 Miroslav Řehák17.07.20 6:38
Dobrý den,
rád bych Vás poprosil o radu. Koupil jsem ojetý Subaru Outback (2010) z DE s originální vestavbou od firmy Telefax GFI. Mohu k Vám přijet na kontrolu/revizi systému, aby se ujistil, že je v pořádku před tím, než začnu LPG využívat? Současně vzhledem k tomu, že bude končit životnost nádrže, chtěl bych se zeptat, zda je možné ji u Vás vyměnit a jaké další součásti systému LPG se budou při výměně nádrže měnit?
Děkuji za Váš čas, s pozdravem Miroslav Řehák
Vybrat stranu: 1
(Celkem 4432)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů