pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

11,90 Kč/l

-------------------------

11,40 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták
dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 7 a 3 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 3053)
3053 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.06.16 11:41
Dobrý den Libore,
Nastavení LPG systému je nutné provádět pro teplý motor a funkční lambdasondu. Další utility pro funkci studeného motoru jsou nadstavbou, jejich nastavení je nutné odzkoušet. V minulosti neměly klasické LPG systémy (např. pro Felicii) blokování přepnutí podle teploty reduktoru, nyní ano. Neřekl bych, že je brzké přepnutí na úkor životnosti membrán, ale před ohřátím reduktoru nemusí být funkce LPG ideální a bezproblémová. Díky za pochvalu našeho fora a přeji bezproblémový provoz na LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
3052 Libor28.06.16 19:58
Dobrý den pane Vodička,děkuji za odpověď. Pro upřesnění, hodnotu ignoruj lambdasignál po dobu 3 minut nastavil plynař, který mi přestavbu prováděl. Ale to jen tak off topic. Už jsem zkrátil dobu ignorace lambdy na 1 min a zároveň snížil pozici aktuatoru po přepnutí ze 120 na 100. Tak uvidíme, jak se to projeví při studeném startu. Zkusím ještě laborovat s hodnotami pro studený motor. Poslední věc; považujete u felicie 1,3 MPI (podtlakový systém) za nezbytnou teplotní podmínku přepnutí na LPG nebo je možné přepínat na LPG okamžitě po startu například i v zimním období? Byl jsem poučen,že to je na úkor životnosti membrán,ale mám spíše pocit,že si můj plynař ulehčuje práci s nastavováním hodnot pro studený motor.Několik mých známých s felicií při přepínání na LPG okamžitě po startu měnilo membrány až okolo 100 tkm. Tak ještě jednou děkuji za Vaše podnětné a konkrétní odpovědi i za toto skvělé fórum (OK)  
3051 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.06.16 18:45
Dobrý den Libore,
Tak jsem ve své předchozí odpovědi střílel naslepo, ale možná jsem se trefil. Pokud jste nastavil v ŘJ LPG „ignoruj lambdasignál první 3 minuty po startu“ a auto Vám jede první cca 3 minuty po startu špatně, patrně jde po tuto dobu do motoru nesprávné složení směsi. Přednastavená poloha krokového motorku nebude odpovídat potřebnému množství plynu. Zkuste tento parametr upravit tak, aby byl chod motoru v uvedeném režimu uspokojivý. Můžete např. dobu ignorování lambdasignálu změnit na 1 minutu a pozorovat jak se to projeví na funkci, můžete upravit polohu krokového motorku pro režim studeného motoru na jinou hodnotu, můžete změnit nastavení regulačních prvků reduktoru atd. Konkrétní hodnoty dalších nastavení, na které se ptáte, Vám neřeknu. Ty se mění pro každý typ směšovače, nastavení regulačních šroubů reduktoru, zanešení vzduchového filtru atd. Ostatně kdyby existovaly jedny „univerzální a správné hodnoty“, výrobce by je do jednotky zadal a neumožňoval jejich změnu. Pro začátek asi zkuste zkrátit dobu „ohřevu lambdy“.
S pozdravem Ivan Vodička
3050 Libor28.06.16 14:10
Dobrý den pane Vodička, díky za Vaši odpověď. Je to tak,vzhledem k venkovním teplotám se motor přepne prakticky ihned po startu. Lambda je vyměněná nedávno za originální jaká tam má být, žádná čína. V ŘJ je nastavena ignorace lambdy 3 min (180 s).Je tam i nastaveno aktivní TPS s prahem 4,2 V.Přepnutí při 2000 ot/min při pozici aktuatoru 120.Maximální pozice aktuatoru/3000 ot/900 ot/minimum je na hodnotách 200/82/81/60. Plynaře mám poměrně daleko a hloupé je, že u teplého motoru to nezlobí,což znamená nechat tam auto minimálně jeden den, shánět někoho na odvoz,pak na dovoz... je to komplikace.Takže budu moc rád,když se mi k nastaveným hodnotám vyjádříte,popřípadě mi naznačíte která je problematická.Děkuji Vám ještě jednou mnohokrát
3049 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.06.16 13:22
Dobrý den do Liberce, Tomáši
Myslím, že u novější verze Mercedesu ML je pouze dojezdová rezerva uvnitř kufru. Dojezdová kola bývají široká cca 12-15 cm, nejnižší toroidní nádrže mají výšku 18cm (a to jsou ty s malou kapacitou…). Pokud by se použila toroidní nádrž, nadzvedávala by podlážku kufru, což u této kategorie vozidel většinou nebývá akceptováno. Proto u takto konstruovaných vozů používáme pro přestavbu na LPG většinou válcovou nádrž (pochopitelně po domluvě se zákazníkem). Pro nabídku možných variant by bylo nutné prohlédnout vozidlo a změřit rozměry.
S pozdravem Ivan Vodička
3048 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.06.16 13:22
Dobrý den Libore,
U klasických systémů bývá po montáži potřebné doseřízení. Podle Vašeho popisu hádám, že motor přepne na LPG vpodstatě ihned po nastartování. Pro dokonalou funkci je potřeba aby se dobře odpařoval plyn v reduktoru a byla funkční lambdaregulace. Samotná lambdasonda je vyhřívaná elektricky (pokud nemá cca 600 stupňu, principielně není funkční), podle stáří bývá funkční cca po 1 minutě. Jestli čekáte na správnou funkci chodu motoru déle, může to být do doby lepšího prohřátí reduktoru, nebo se lambdasonda déle prohřívá. Také může být v řídící jednotce LPG nastavena dlouhá prodleva pro ohřev lambdasondy (to je variantní možnost jednotky Stag 100). To vše se musí zjistit u auta – na dálku to nejde. Proto navštivte Vaši montážní firmu a problémy řešte ve spolupráci s nimi.
S pozdravem Ivan Vodička
3047 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.06.16 13:22
Dobrý den René,
Výběr dávkovače aditivace záleží mimo jiné i na prostorovém řešení motorového prostoru. Při výběru vhodného dávkovače zohledňujeme také předpokládané provozní podmínky, ve kterých budete nejčastěji s vozidlem jezdit, počet najetých kilometrů a další. Pokud chcete toto podrobněji prodiskutovat, můžete se u nás zastavit kdykoli ne všední den mezi cca 8. a 17. hodinou. Také můžete zavolat na náš příjem zakázek na číslo 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
3046 Tomas Liberec28.06.16 10:31
Dobry den pane Vodicka,

Chtel jsem se zeptat, jestli je mozne do Mercedesu ML w164 (r.v. od 2005) namontovat toroidni nadrz. Vidim ve vasi galerii, ze jste jiz stejny typ prestavovali, ale s valcovou nadrzi.

Dekuji
3045 Libor28.06.16 10:11
Dobrý den pane Vodička, je normální, že u fungl nové montáže podtlakového LPG s krokovým motorkem (STAG100),teplotní podmínka přepnutí +15°C se felicia 1,3 MPI dusí,motor zhasíná a auto jede velmi ztěžka, škubavě cca první 3 km? Po zahřátí už jde motor pěkně, pravidelně, jde krásně za plynem a vše funguje jak má.Zastudena utrpení.Je třeba najet nějakou porci km a pak nechat doseřídit anebo je dobré to řešit hned? Filtry, svíčky, olej vše nové, lambda funguje OK, ventily seštelované. Benzínový provoz naprosto bez problémů.Děkuji mnohokrát za reakci.
3044 René27.06.16 12:48
Děkuju pane Vodičko za odpověď. Ještě k aditivaci ventilů: Který z nabízených typů aditivace ventilů byste doporučoval? Děkuju
3043 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 27.06.16 11:43
Dobrý den René,
Přestavba Thalie 1,2 55kW je možná, pro provoz tohoto motoru bych jednoznačně doporučil některý ze způsobů aditivace ventilů (podrobnosti zde: : www.neptun-harfa.cz/… ). Použít můžeme jakoukoli z námi nabízených značek, já osobně bych vybíral mezi systémy BRC a Stag. Provedení přestavby tohoto vozu na LPG si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
3042 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 27.06.16 11:42
Dobrý den Jane,
Přestavba Fordu Focus z roku 2007 s motorem 1,6 85kW je možná. Problematiku ventilů, ventilových sedel a možností jejich dodatečné ochrany máme popsány zde: www.neptun-harfa.cz/… . Nabízené plynové systémy včetně ceny přestaveb máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… . Já sám používám nyní pro soukromé účely Focuse (s motorem 1,6 74kW), na LPG jezdí již 9 let (příští rok mě čeká výměna nádrže…), používám externí aditivaci FlashLube a problémy s ventily jsem u svého vozu zatím neřešil.
S pozdravem Ivan Vodička
3041 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 27.06.16 11:42
Dobrý den Duffys,
Patrně se může jednat o systém RBC, který zaregistroval nějakou chybu na signálech snímaných LPG jednotkou. Zjistit kod chyby a následně ji odstranit na dálku nedokážeme. Nezbude než se s vozem dostavit do servisu kde jsou schopni Váš plynový systém diagnostikovat, zkontrolovat a opravit.
S pozdravem Ivan Vodička
3040 S pozdravem René27.06.16 10:54
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na vhodnost přestavby auta Renault Thalia 1.2, r.v. 2010 na LPG. Očekávaný nájezd 15.000km ročně. Je u těchto motorů nutné přimazáván ventilů? Které z Vámi nabízených výrobců LPG zařízení byste v tomto případě doporučili?
3039 Jan G.26.06.16 11:28
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat na vhodnost přestavby na LPG u vozu Ford Focus 1.6 Ti-vct, 85 KW, r.v. 2007. Možná je to hloupý dotaz, ale moc se v tom nevyznám. Pátral jsem různě na fórech, ale pořádně jsem se nedočetl, zda v případě přestavby nehrozí nějaké závady např. na ventilech apod. Také by mě zajímal použitý systém a případně jeho cena u Vaší firmy. Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem Jan G.
3038 Duffys26.06.16 6:42
Dovezl jsem si dnes Hyundai i30 2012 s přestavbou na LPG přímo od Hyundai a cestou z5 mi začali blikat kontrolky...nahoře červeně + zeleně a dole 2 ze 4 zeleně...zkoušel jsem dotankovat LPG, jestli se to nesrovná a nepovedlo se. Kde by mohla být chyba?

S pozdravem
3037 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.06.16 17:50
Dobrý den pane Beníček,
Ochrana přívstřikem benzinu je jedna z možností, další variantou může být externí aditivace. Popisy jednotlivých možností máme zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pokud jezdíte často po dálnici, může být aditivace benzinem „drahá“ na pohonných hmotách, ale tam záleží také na nastavení přívstřiku a Vašem způsobu jízdy. My poměrně často doporučujeme kombinaci externí aditivace a přívstřiku, konkrétní volba je na zákazníkovi, jeho požadavcích a preferencích. V případě přestavby do nového vozu provedené dealerem jsou podstatné také záruční podmínky, které Vám prodejce nabízí. Ty pochopitelně budou souviset s předepsaným provedením přestavby, nastavením, a ve Vašem případě patrně i s předepsanou aditivací ventilů. Proto Vám doporučím, dodržujte předpisy a doporučení Vašeho dealera, on Vám doporučuje a také nese svoji odpovědnost.
S pozdravem Ivan Vodička
3036 Benicek24.06.16 13:48
Dobry den. Mam hyunai i20,motor vykon 57kw predelany u dealera jako novy vuz na lpg system BRC. Ochrana ventilu je privstrikem 20%. Jakou ochranu byste mi doporucili vy prosim?
3035 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.06.16 18:05
Dobrý den pane Kubín,
Je mi líto, že jste u nás nebyl spokojen. Pokud jsem auta správně identifikoval, o Hondu CR-V se jednalo 24.3. a Avensis u nás byl 16.6. a vždy se jednalo o jednu návštěvu. Ani u jednoho vozu jsem nebyl osobně, v tuto chvíli vycházím pouze z našich poznámek. Popisovaný problém se nám na diagnostice neprojevil, a ani v jednom případě Vám nebyla účtována žádná částka za opravy. Vím, že to není omluva. Ještě před dovolenou projednám věc s mechanikem, který Vaše vozy kontroloval, a pokusím se s Vámi spojit.
S pozdravem Ivan Vodička
3034 Petr Kubín22.06.16 15:20
Dobrý den,
ač nerad, musím Vám oznámit, že jste dnes definitivně přišli o zákazníka a dva servisované vozy Toyota avensis a Honda CR-V. Poslední dvě závady jste nedokázali odstranit a tvrdili, že je vše v pořádku. V konkurenčním servisu vyřešeno (KO)   .
3033 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.06.16 17:59
Ještě jednou dobrý den Radomíre,
našel jsem ještě delší sledované období spotřeby u motoru CDAA než máme ve fotogalerii. Ale na naše stránky to dát neumím, tak se můžete podívat na našem FB zde: www.facebook.com/nep… . Je to opět reálné tankování v reálném provozu od února do srpna loňského roku. Delší údaje o tankování k dispozici nemáme.
S pozdravem Ivan Vodička
3032 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.06.16 17:39
Dobrý den Radomíre,
My už jsme si popovídali po telefonu, tak zde jen krátce. Sady LR Omegas DI a Zavoli Alisei DI pro přestavbu motoru CDAA vycházení ze stejné elektroniky od firmy AEB. Řídící jednotka je mechanicky i firmwarem identická. Nepatrný rozdíl bude v ovládacím programu, zcela jiné jsou mechanické komponenty – regulátor tlaku a vstřikovače. Se systémy Zavoli Alisei DI, jeho montáží i provozem máme dobré zkušenosti, používáme jej i v našich firemních vozech (viz např. zde: www.facebook.com/nep… ). V současnosti tedy preferujeme systém Zavoli. Je to dáno nejen našimi zkušenostmi, ale také výbornou podporou a spoluprací s techniky Zavoli v Itálii.
S pozdravem Ivan Vodička
3031 Radomír K.20.06.16 16:50
Dobrý den, podle jakého klíče či zkušenosti provádíte montáž LANDI RENZO nebo ZAVOLI do motoru 1.8 TSI kod motoru CDAA. Stojím před rozhodnutím, který systém si nechat namontovat.
3030 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.06.16 7:54
Dobrý den Stando,
Pro provoz na LPG obecně bych doporučil motor, který nemá přímé vstřikování benzinu (i když i u přímovstřiků na LPG už mám určité favority…). Takový motor už ale bude u nových vozů problematické sehnat, u zánovních ještě ano. Je to proto, že motory s technologií přímého vstřikování (TSI, FSI, GDI, THP, Ecoboost…) mají podstatně omezené možnosti přestavby, a ekonomika jejich provozu nebývá až tak dobrá (podrobnosti např. zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Protože nemám představu jaké vozidlo, výbavu, stáří vybíráte, ani nemám představu o cenách vozů, poradím jinak. Vyberte si auto, zjistěte, jaký má motor a to nám zavolejte. Pak budeme moci konkrétně odpovědět.
S pozdravem Ivan Vodička
3029 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.06.16 7:54
Dobrý den Jakube H.,
Pokud nemáte Přílohu k TP, můžeme Vám vystavit alternativní doklad – Revizní zprávu. Tam popíšeme z jakých komponentů se Váš LPG systém skládá, zkontrolujeme kompletnost, těsnost a mechanický stav plynového systému a pokud neobjevíme nějaký nedostatek Revizi LPG Vám do této zprávy potvrdíme.
S pozdravem Ivan Vodička
3028 Standa19.06.16 10:39
Dobry den najedu ročně 40000 a chtěl bych koupit benzinové auto nejlepe střední třídy a nechat u vás přestavět na lpg jaky auto a motor bys te doporučil co nejmladší s cenou do 400000
3027 Jakub H.17.06.16 21:41
Dobrý den,
mám Škodu Octavii II 1.6 LPG od výroby , rok 2012. Byl jsem na STK a na emisích bylo požadována revize nebo příloha TP o LPG, ale nic takového jsem k vozu nedostal. Jsem druhý majitel, ale ani první nic takového neměl. Revize behem těch 4 let nebyla dělaná,jen servisy vozu v autorizovaném servisu Škoda . Chtěl jsem se zeptat, zda je možnost tuto revizi nějak dodělat, když nemám tento průkaz o revizi, abych mohl projít na STK?
Děkuji
3026 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.06.16 17:29
Dobrý den pane Rašner,
Přestavba vozu Peugeot 307 s motorem 1,6 80kW je možná. Provedení přestavby tohoto vozu na LPG se systémem BRC si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… , a se systémem AC Stag zde: www.neptun-harfa.cz/… . Pro provoz tohoto vozy bych použití dodatečné ochrany ventilů doporučoval. Ceny přestavby podle jednotlivých variant použitého plynového systému máme v našem ceníku zde: www.neptun-harfa.cz/… .
Pokud byste chtěl nějaké další podrobnosti k eventuelní přestavbě Vašeho vozu, můžete se na nás obrátit mejlem nebo telefonicky na čísle našeho příjmu zakázek 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
3025 Rašner14.06.16 12:46
Dobrý den,
je vhodný na přestavbu Peugeot 307SW 1,6 80kw (NFU) a je potřeba přimazávání? Jaká je cca cena za přestavbu?
3024 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.06.16 10:20
Dobrý den pane Pavlíček,
Přestavba je možná, použít bychom mohli i systém AC Stag 300 Isa2, event. novější generaci AC Stag Q-Max. Protože i Váš model bude mít pravděpodobně rezervu nastojato na boku v kufru, patrně bychom použili válcovou nádrž za zadními sedadly. Provedení přestavby podobného modelu s menším motorem si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… . Další podrobnosti bychom si mohli domluvit při prohlídce vozu.
S pozdravem Ivan Vodička
3023 Jan Pavlíček14.06.16 8:54
Vážený pane Vodičko,
vlastním Jeep Grand Cherokee 5.9, r.v.1998. Protože jeho provoz je poměrně finančně náročný, zvažuji přestavbu na LPG, Jako palivo je předepsán benzin s min 98 oktany. Co byste mi doporučil?
3022 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.06.16 7:50
Dobrý den pane Faltýnek,
ve Vašem případě bych hádal obecně na nějaký špatný kontakt na straně napájení či ukostření systému. Ale jestli je špatný konektor na LPG řídící jednotce, u přepínače, u pojistky nebo na ukostření (podle typu Vašeho LPG systému), to netuším – nezbyde než bádat...
S pozdravem Ivan Vodička
3021 Děkuji Faltýnek14.06.16 7:33
Dobrý den,
v čem může být problém, že LPG systém zapíná někdy s velkým zpožděním (ukazatel s diodami je úplně mrtvý a červená kontrolka naskočí po ujetí cca 5-10 km, poté zelené dle stavu nádrže a přepnutí na LPG-zhasnutí červené) a někdy ihned po nastartování (po nastartování okamžitě naskočí červená, poté několik zelených dle stavu nádrže a přepnutí na LPG po cca 500m-1 minuta-zhasnutí červené)? Podmínky startu jsou v podstatě stejné.
3020 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.06.16 17:12
Dobrý den pane Matějka,
Tento motor má běžné vícebodové vstřikování benzinu do sacího potrubí, je možné použít standardní systémy sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG. Mohu Vám nabídnout např. systém BRC Seq24. Pro posouzení typu a velikosti nádrže by bylo nejlepší prohlédnout si Vaše konkrétní vozidlo. Posoudili bychom prostorové uspořádání a Vaše požadavky a očekávání. Podle nich bychom Vám nabídli variantu provedení přestavby. Na prohlídku vozu se u nás můžete zastavit ve všední dny mezi cca 8. a 17. hodinou.
S pozdravem Ivan Vodička
3019 Jan Matějka07.06.16 12:17
Ještě doplnění otázky - je pro tento typ motoru smysluplná/potřebná montáž ochrany ventilových sedel? Děkuji.
3018 Jan Matějka07.06.16 12:12
Dobrý den, chci si ověřit vhonost motoru N46 B20, který byl montován do BMW 320i řady E90 mezi lety 2005 až 2007, pro přestavbu na LPG. Existuje pro tento motor přestavbová sada od BRC? Pro tento model není možné jednoduché použití toroidní nádrže - máte z některé z předchozích přestaveb zkušenost jak velká válcová nádrž se vejde vodorovně za zadní sedačky? Předem Děkuji za Vaše odpovědi. S pozdravem Jan Matějka
3017 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.06.16 9:03
Dobrý den tazateli 3011 a 3012,
Pokud to zvládnete, můžete plyn odpojit. Pro zpětné zapojení doporučím někoho, kdo se ve Vašem LPG systému vyzná. Po každém větším zásahu do motoru bych doporučil jezdit několik dní pouze na benzin, a následně zkontrolovat a doseřídit plyn u Vašeho plynaře.
S pozdravem Ivan Vodička
3016 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.06.16 9:03
Dobrý den pane Zuska,
dohledám si informace o Vašem voze i telefon na Vás, a budu Vás kontaktovat.
S pozdravem Ivan Vodička
3015 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.06.16 9:03
Dobrý den tazateli 3009,
pro Fabie 1,4 používáme svíčky Denso K20PRU, Q20 PRU, nebo nově K20TT.
S pozdravem Ivan Vodička
3014 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.06.16 9:02
Dobrý den Čestmíre,
mýtů, polopravd i „zaručených rad“ kolem olejů existuje mnoho. Já bych se držel toho, používat olej předepsaný výrobcem, protože s tímto typem oleje bylo provedeno mnoho zkoušek a je pro danou konstrukci motoru optimální. Nemyslím, že je nutné držet výrobce, ale předepsané specifikace určitě (viskozitu a specifikaci API (např SL) nebo ACEA (např. B2/B3), ev. Značkovou specifikaci VW (např. 505.00). Naopak určitě bych nedoléval jiný typ oleje. Rozdílným složením aditiv a detergentů se může podstatně zkrátot jeho životnost.
S pozdravem Ivan Vodička
3013 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.06.16 9:02
Dobrý den pane Václavík,
přestavba Fiata Doblo je možná, vybíral bych z motorizací 1,4 nebo lépa 1,6 MPI. Aditivaci ventilů bych zde neviděl jako nutnou, její použití bych uvážil podle provozních podmínek. Zrovna tak bych volil i typ LPG systému. Provedení přestaveb některých verzí Dobla si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: www.neptun-harfa.cz/… .
S pozdravem Ivan Vodička
3012 Foxstaple@gmail.com05.06.16 2:02
dobry den, mam motor duratec v6 2.5 a budu provadet demontaz motoru, mohu si sam odpojit lpg od motoru?
3011 Foxstaple@gmail.com04.06.16 22:08
dobry den, mam motor duratec v6 2.5 a budu provadet demontaz motoru, mohu si sam odpojit lpg od motoru?
3010 Zuska josef03.06.16 18:45
Dobrý den.
Ranní start na BA v pohodě přepne se mi to na plyn prská a chcípne nic nepípá jako když dochází benzín potom se to chytne musím přidat více plynu jako by se to dusilo a jede jak vítr nevím si rady svíčky nové 8000km najeto po revizi jedná se o Seat Altea plyn montován u vás Stag 300+ Děkuji za radu
3009 Anonym03.06.16 12:58
Dobrý den,
jaké svíčky mi doporučíte pro Škoda Fabia I,
1,4MPi, 50kW, najeto 15o tis.km pro LPG ?
Děkuji
3008 čestmír31.05.16 10:48
Dobrý den pane Vodička,
mám starší OCTAVII I (1,6 74 kW) přestavěnou na LPG (EASY Lovato) v roce 2013,s LPG jsem doposud najezdil cca 22.000 km, (předtím měla údajně 150 tis. pokud nebyl stočen tachometr). Chtěl jsem poprosit o radu ohledně výměny motorového oleje, první výměnu jsem dělal plně syntetickým 5W-40, posléze mi připadalo (možná subjektivně), že motor žere dost oleje, tak jsem začal dolívat méně kvalitní a myslím polosyntetický 10 W-40, (ale ve skutečnosti to bylo asi pořád v normě - 0,5 l/1000 km, nyní se chystám olej měnit a dal bych raději znovu 5W-40. Jenže prodejně kde už jsem se ptal na přípravek "průplach motoru" (-se používá prý v případě, když se přechází z horšího oleje na lepší) mi odpověděli, že se přechod z polosyntetiky na plnou nedoporučuje, takže teď moc nevím, jak dál. Díky za radu, pěkný den
3007 Václavík28.05.16 23:45
dobrý den,mám dotaz ohledně možnosti přestavby Fiata dobló 1.6 16V r.v.2004 na LPG.
Zda je to typ motoru vhodný na přestavbu a pokud ano jaký systém LPG by jste doporučil.A zda je potřeba přimazávání ventilů.Děkuji
3006 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.05.16 19:02
Dobrý den pane Moc,
Některé, jak píšete „novější“ motory jsou již zpracovány. Je to např. motor CJZC 66kW s řídící jednotkou Bosch MED 17.5.25 s LPG systémem Zavoli Bora Direct, a nebo ten samý motor s jednotku Bosch MED 17.5.21 s LPG systémem Landi Renzo DI.
Ale obecně říci, že je možné přestavovat na LPG motory konstrukční řady EA211 nelze. Zatím je to u námi nabízených systémů vždy motorkod a příslušná verze benzinové ŘJ.
S pozdravem Ivan Vodička
3005 Ondřej Moc16.05.16 16:25
Dobrý den,
jelikož nejsou v seznamu www.neptun-harfa.cz/… uvedeny, chtěl bych se touto cestou zeptat na možnost přestavby "novějších" TSi motorů (EA211 s Euro 6) s výkony 66kW a 81kW?
S pozdravem
Ondřej Moc
3004 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.05.16 10:44
Dobrý den pane Košatka,
Předně Vám děkuji za důvěru. Pro přestavbu Vašeho vozu bych doporučil systém sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG. S Vámi zmiňovaným systémem BRC máme výborné zkušenosti, zejména při použití u posledních generací motorů (jako je např. ve Vašem Chevroletu) a také u vozů s vysokým kilometrickým proběhem. Pro provoz tohoto motoru na LPG bych doporučil dodatečnou aditivaci ventilů, podrobnosti o jednotlivých variantách máme zde: www.neptun-harfa.cz/… . Podrobnosti provedení přestavby bychom si domluvili při event. zadávání zakázky.
S pozdravem Ivan Vodička
Vybrat stranu: 1
(Celkem 3053)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů