pict
Vyhledávání

 

KONTAKT

 

 

Neptun Harfa s.r.o.

Na Harfě 929/12

190 00, Praha 9 - Vysočany

 

Telefon:

266 035 620, 777 305 080

 

Provozní doba:

Po-Pá 7:00-18:00

 

více kontaktů zde:

 

 

Aktuální cena LPG na

naší čerpací stanici.

 

14,70 Kč/l

-------------------------

14,20 Kč/l

 

Po přestavbě na LPG,

obdrží každý náš zákazník

trvalou slevu 0,50Kč/l.

 

 

Jsme autorizovaný servis

LPG systémů STAG.

 

 

Naši dodavatelé:

 

 

 

 

pict
Často hledané
pict
Přihlášení/odhlášení
pouták

 

 

dolu
Napsat příspěvek
dolu

Napsat příspěvek

:-) :-D :-( :*( :-/ :-* :-| B-) :-O ;-) 8-O ]:-> f@ :-|| $:-| :-P 9_9 |-) :-(0) :-X (LOVE) :-... (OK) (KO)

Podpis:
Součet 8 a 3 (antispamová kontrola, nutné vyplnit)

Seznam příspěvků

Vybrat stranu: 1
(Celkem 3718)
3718 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.11.17 15:14
Dobrý den Zdeňku,
Nevím, co si přesně představit pod sdělením, že FT při provozu na benzin docela ujdou. Je regulace na obou půlkách motoru (myslím, že tento model by mohl mít lambdaregulaci samostatně pro 2 a 2 válce) v součtu dlouhých a krátkodobých korektorů někde v rozmezí cca +-10%, a na obou bankách obdobně? A je tomu tak i po přepnutí na LPG (po seřízení LPG systému)? Není na plyn jedna řada „jinde“ než druhá? Pokud je nastavení LPG po seřízení v pořádku, ale po určité době je směs bohatá tak, že se uloží chyba do paměti závad BA jednotky, bude patrně na příčině nějaká mechanická vada. Vstřikovač, regulátor tlaku plynu. Také může být problém např. na mechanice motoru – např. podsávání falešného vzduchu do sacího potrubí. Ale na řídící jednotku mi to nepřipadá (pochopitelně neznám typ LPG komponentů a mám pouze zprostředkované a částečné informace).
Pokud nevěříte Vašemu plynaři, pochopitelně můžete navštívit i jiný servis. Osobně bych v tom případě doporučil kontaktovat dovozce LPG systému, a od nich si nechat doporučit nějaký servis ve Vašem okolí. Dovozci totiž pořádají školení pro svoje dealery (takže alespoň tuší, kdo jejich systémy montuje…), a navíc jim jde o to, (alespoň si myslím, že by jim o to mělo jít…)aby jimi dovážené zařízení mělo u koncových uživatelů dobrou pověst. Proto si myslím, že by Vám v případě potřeby dokázali poradit.
S pozdravem Ivan Vodička
3717 Zdenek23.11.17 22:48
Dobrý den, prosím o radu. Mam BMW E46 316i. Již nějakou dobu opakovaně dojizdim do LPG servisu kde byla provedena montáž s problémy se směsí paliva. Na benzín Fuel trimy celkem ujdou a lambda osciluje. Když však přepnu na LPG, tak mi lambda vyletí na maximální hodnotu trvale a Fuel trimy jsou na maximální záporné hodnote(STFT-20%,LTFT-20) takže bohatá směs. Vždy premapují jednotku, ale problém je za chvíli zpět. Naposled mi řekli, že jestli to nepomůže, tak je to na výměnu řídící jednotky LPG. Nevěřím jim ani slovo. Protozei ani nedotáhli svíčky a málem podpálili auto nedotaženou baterií. Nemohou to dělat vstřikovače ci směšovač? Děkuji.
3716 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.11.17 15:58
Dobrý den Vlastimile,
Nevím, kde jste obdržel informaci, že je přestavba nevhodná, a z jakého důvodu. Proto s ní nemohu jakkoli polemizovat. Pokud máte na mysli motory 1,6 97kW použité například v modelech Corolla (viz zde: www.neptun-harfa.cz/… ), je přestavba možná. V tomto konkrétním případě se systémem BRC a elektronickou aditivací ventilů.
S pozdravem Ivan Vodička
3715 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.11.17 15:58
Dobrý den Karle,
Přeplňované motory Saab 2,8 mají elektronické snímání tlaku benzinu. To poněkud komplikuje přestavbu, nicméně s poslední generací jednotek AC Stag (které mají integrovaný emulátor tlaku benzinu) je přestavba možná. Druhou otázkou je mechanické provedení vozu. Nyní nemám k dispozici naše podklady, ale pokud si pamatuje, tak jsme tuto variantu zatím nepřestavovali. Pro jednoznačné posouzení by bylo dobré si provedení konkrétního modelu prohlédnout – ať již prostorové uspořádání motorového prostoru, tak i možnost umístění a velikosti plynové nádrže.
S pozdravem Ivan Vodička
3714 Toyota 1.6 DUAL VVT-I21.11.17 13:51
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s motorem Toyota 1,6 Valvematic 132 koní, četl jsem že pro tyto motory je montáž LPG nevhodná.
Děkuji za odpověď s přáním pěkného dne Vlastimil.
3713 Karel21.11.17 7:37
Dobrý den. Chtěl bych koupit Saab 9-3 Aero 2,8 V6, 275k. Byla by možná montáž LPG a kolik by to stálo? Typ nádrže ještě nevím, ale to bychom vyřešili až potom, tam ten cenový rozdíl nebude až tak velký. Si myslím.
3712 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.11.17 8:40
Dobrý den Jirko,
Nepíšete o jaký LPG systém v jakém motoru a voze se jedná. Některé LPG jednotky mají možnost aktivovat funkce které umožňují určité autoadaptivní režimy. Pak by se nastavení LPG jednotky skutečně mohlo samo přizpůsobovat – někdy i směrem k horší funkci motoru jako celku. Důležitá bude kontrola nastavení celého LPG systému a jeho funkce i v návaznosti na stav motoru.
Autoadaptační režimy umožňují obecně pouze systémy sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG, u nich by nemělo docházet k Vámi uváděnému zpětnému zášlehu do sání. Pokud máte systém klasický s centrálním směšovačem, u něj k zpětnému zášlehu docházet může, ale tyto systémy neměly autoadaptační funkce.
Pocukávání a střílení do sání bývá nejčastěji následkem nezápalu směsi ve válci. Nejnáchylnější jsou režimy velké akcelerace v nízkých otáčkách – tam se nezápaly projevují nejčastěji.
S pozdravem Ivan Vodička
3711 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.11.17 8:37
Dobrý den Martine,
Některé montáže dovezené ze zahraničí (zejména montované přímo prodejcem či výrobcem do nového vozu) mohou mít výrobcem zablokovaný vstup do řídící jednotky plynu. V tom případě bychom se s jednotkou nedokázali spojit. V opačném případě kontrolu funkce systému můžeme provést. Takže si můžete domluvit na našem příjmu zakázek nějaký termín, přijeďte, pokusíme se spojit s jednotkou a pokud bude komunikace funkční, můžeme kontrolovat, zda je vše OK.
S pozdravem Ivan Vodička
3710 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 20.11.17 8:37
Dobrý den paní Hertnerová,
Omlouvám se, ale takto na dálku neumím říci, zda je u Vašeho vozu něco v nepořádku (ani co to je). Proto jsem doporučoval fyzickou kontrolu vozu. Jen tak se dá zjistit, zda je Vámi popisovaný jev v pořádku či nikoli.
S pozdravem Ivan Vodička
3709 Jirka19.11.17 16:17
Dobrý den.
Je možné stylem jízdy rozhodit funkci LPG. Kolega s tím jezdí jako s dieslem a každé auto po něm za určitou dobu má problémy s cukáním a střílením do sání. Děkuji.
3708 Martin.K17.11.17 13:42
Dobrý den, rád bych se zeptal zda-li je možné u Vás provést kotrolu lpg systému. Před půl rokem jsem si koupil z Německa Subaru Legacy IV 2.0 138hp. Byla mi provedena STK s emisemi a plynem od překupníka. Rád bych měl ale jistotu, že vše pracuje tak jak má. (Jedná se o Landirenzo RID.GPL IG1 con EV ins)

Děkuji apřeji hezký den.
3707 Ivana Hertnerová16.11.17 15:32
Dobrý den, ano jedná se o kouř i u zahřátého motoru. Jedná se o bílý kouř, ale jak jsem zmiňovala, voda se mi z auta nevytrácí a to mi bylo potvrzeno i v servisu.
Po přestavbě mi začaly malinko kolísat otáčky. Ale dým se objevuje především při akceleraci opravdu ve velkém množství, že je za autem neskutečná mlha.
Děkuji za vaší odpověď. Zajímalo mě, zdali by se mohlo jednat o chybu v přestavbě, nebo zdali to mám rovnou vyloučit a zaměřit se spíše na vadu jinde.
3706 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.11.17 14:32
Dobrý den paní Hertnerová,
Na Vaši otázku, zda se mohla stát chyba ze strany přestavby, musím odpovědět, že pochopitelně mohla. Ale jestli se skutečně stala, nevím.
Píšete, že motor hodně kouří. Je to kouř i u motoru prohřátého delší jízdou? Bílý (vodní pára), modrý (olej), černý (velmi bohatá nespálená směs)? Při akceleraci nebo i ustálených otáčkách?
V principu se z výfuku vždy kouří, větší „efekty“ tvoří výfukové plyny v chladném a vlhkém počasí. Vlhký studený vzduch se za výfukem mísí s teplými výfukovými plyny a vlhkost kondenzuje do bílé mlhy (obdobně jako když v zimě vydechujete ústy). Podle popisu neumím odhalit, zda je Váš vůz v pořádku nebo nikoli (natož co ho trápí…). Proto budete muset navštívit nějaký servis ve Vašem okolí. Pokud nevěříte servisu, kde Vám říkali, že je to v pořádku, můžete pochopitelně navštívit i několik jiných.
S pozdravem Ivan Vodička
3705 Ivana Hertnerová15.11.17 14:27
Dobrý den, moc bych prosila o radu. Zakoupila jsem starší vůz peugeot 306 1.8 16v. Nechala jsem si jej přestavit na LPG. Od té doby mi začaly problémy s vozem. Hrozně moc se z výfuku kouří. Nedělá to během celé jízdy. I když je auto zahřáté, po sešlápnutí pedálu je za autem neskutečná mlha.
V autoservise automobil byl, na volnoběh auto tolik nehulí a prý je v pořádku.
Mohla se někde stát chyba ze strany přestavby?
3704 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.11.17 10:58
Dobrý den Pavle,
Váš podtlakový dávkovač aditiv JLM bude vybaven plovákem s elektrickým kontaktem. Po připojení LED diody na plovák by dioda signalizovala pokles hladiny aditiva v nádobce na minimum. Na funkci dávkování aditiva ani na nic jiného nemá nezapojení kabelů žádný vliv.
Pokud Vám při maximální akceleraci systém přepíná na benzin a píská přepínač, patrně to bude z důvodu poklesu tlaku plynu právě v režimu jeho maximálního odběru. Příčinou mohou být přicpané plynové filtry nebo jakákoli část potrubí, nižší tlak či průtok přes reduktor, nedostatečně dimenzovaný LPG systém atd. Jestli jste koupil vůz s LPG systémem, doporučuji, podle typu LPG zařízení, si ve Vašem okolí najděte nějakou solidní firmu. Jim popište problémy Vašeho vozu, nechte si ho prohlédnout a zkontrolovat stav a funkci LPG systému.
S pozdravem Ivan Vodička
3703 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.11.17 10:58
Dobrý den Dušane,
Po každé opravě či výměně některého z komponentů podílejících se na dávkování paliva či snímání emisně relevantních veličin, doporučujeme kontrolu správného nastavení dávkování paliva. Při výměně vstřikovačů Valtec 30 je důležité použít stejné trysky a zdvihy.
Ve Vašem případě bych doporučil návštěvu plynaře, který nabízí montáže a servisy systému Magic. Ten by udělal kontrolu event. doseřízení LPG systému po výměně vstřikovačů.
S pozdravem Ivan Vodička
3702 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 06.11.17 10:57
Dobrý den Jirko,
Patrně to v principu možné bude, ale musím se omluvit, my Vám takovou přestavbu nenabídneme.
S pozdravem Ivan Vodička
3701 Anonym06.11.17 8:05
Dobrý den, mám Mitsubishi outlander 2,4 a je na LPG. Už jsem ho takhle koupil. Má také přímaz mechanický podtlakový JLM. Na vrchu nádržky je nalévací hrdlo, regulační šroub a mezi je asi záslepka. Jsou tam odstřihlé dráty. Zajímá mě k čemu slouží a jestli to nemá vliv na funkci systému. Také se mi stalo asi dvakrát když jsem hodně přidal plyn, že došlo k výpadku LPG. Děkuji Pavel
3700 Dušan05.11.17 14:01
Dobry den, mam ve svem VW Passat, r.v. 2003, 142kw system Magic. Mel jsem najeto asi 60.000km a musel jsem menit vstriky Valtek t30. Koupil jsem nove a vymenil je. Nyni vsak po nastartovani a prepnuti na lpg mi motor "chcipne". Muzete mi, prosim, poradit? Dekuji
3699 Jirka03.11.17 21:02
Přeji hezký den.
Je možné namontovat plyn do lodního motoru Volvo Penta 4,3GL. U motoru je ještě starší provedení, karburátor.
Díky a s pozdravem Jiří Kopal tel.737759868
3698 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.11.17 15:35
Dobrý den Martine,
Píšete, že je to lepší. Mělo by to být bezproblémové, nikoli jen lepší…
Omlouvám se, ale neumím Vám na dálku a pouze na základě zprostředkovaných a neúplných informací říci, zda je provoz na benzin v pořádku nebo nikoli. Pokud máte ve voze běžné svíčky, mohou mít po 30.000km skutečně „svá nejlepší léta dávno za sebou“, a jejich funkce nebude v pořádku. Ale ani to neumím na dálku jednoznačně posoudit. Posunuté korekční hodnoty (stejně jako např. opotřebované svíčky) jsou jen jedna z možností, proč Váš motor nepracuje dobře. Příčinu není možné zjistit na dálku, je nutká kontrola skutečných hodnot na motoru.
S pozdravem Ivan Vodička
3697 Martin.K.03.11.17 13:46
Dobrý den,teď jezdím pár dní jenom na benzín a je to lepší.Tak myslíte, že je chyba posunutým regulačním pásmem? Svíčky mají najeto necelých 30tisíc. Předem děkuji
3696 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.11.17 8:40
Dobrý den Martine,
Pro bezproblémový provoz na LPG je mj. nutné, aby bylo v pořádku zapalování – např. i svíčky. Pro tyto motory používáme v současnosti svíčky Denso T20TT, doporučujeme je měnit po 20.000km. Použití jejich ekvivalentu v platině je možné, životnost by měla být větší.
Netuším, jaké a jak staré svíčky máte ve voze nyní. Je možné, že špatný studený chod motoru souvisí např. i s posunutým regulačním pásmem. ŘJ benzinu si v rámci dlouhodobých a krátkodobých korekcí přizpůsobuje dávkování paliva aktuálním podmínkám. Pokud nebude LPG systém správně nastaven, tyto korekční hodnoty nemusejí odpovídat bezproblémovému provozu na benzin. Proto by stálo za to, kdybyste zkusil jezdit několik dní po sobě pouze na benzin bez jediného přepnutí na plyn. Pak by se při provozu na benzin korekce dávkování paliva mohly posunout do odpovídajících hodnot a studený provoz by se zlepšil. Pokud se nezlepší ani při provozu pouze na benzin, bude problém patrně v motoru jako takovém (zapalování, mechanika či elektronika motoru) a nebude souviset s LPG pohonem. Pak bude nutné nejprve dát do pořádku funkci motoru jako takového, a následně tomu přizpůsobit nastavení LPG systému.
S pozdravem Ivan Vodička
3695 Martin.K.03.11.17 1:25
Dobrý den,mám MondeoIV 2 benzin/plyn 107kw. Mám problém při studených startech, špatný výkon jako by to jelo na dva válce,střílí do vejfuku a otáčky lítají. Při zahřátí auto jede jak má, měl jsem to servisu na lpg, auto seřízené a dělato pořád. Ještě mě říkali, že jsi mám vyměnit svíčky? Myslíte, že svíčky by byli dobré Denní Ik16tt. Předem děkuji
3694 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 30.10.17 12:13
Dobrý den Roberte,
Pokud se Vám rozsvítila kontrolka motoru, znamená to, že elektronika motoru zaznamenala nějaký emisně relevantní problém. Ostatně i Vy uvádíte, že chod motoru není optimální. Proto bych doporučil, obraťte se na Vaši montážní firmu. Patrně bude nutné doseřízení nastavení LPG systému i za jízdy – podle toho, z jakého důvodu se kontrolka motoru rozsvítila (výpadky zapalování, bohatost směsi…). Pokud jsme přestavbu prováděli u nás, můžete si termín domluvit telefonicky na našem příjmu zakázek.
S pozdravem Ivan Vodička
3693 Robert30.10.17 6:40
Dobrý den,
po přestavbě na lpg, při jízdě na lpg, mi občas při akceleraci vynechá motor. Na palubní desce se rosvitila kontrolka, že je problém s emisemi.
3692 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 27.10.17 18:18
Dobrý den pane Lanča,
Z katologu zde: www.denso-am.pl/e-ka… lze dohledat např. klasická Denso KJ16CRL11, které běžně na LPG používáme. Pokud byste chtěl něco extra, vychází tam iridiové IK16TT.
S pozdravem Ivan Vodička
3691 Lanča27.10.17 11:18
Dobrý den, můžete mi prosím doporučit svíčky do Opel Astra G, r.v.2005, 1,6 74kW (Z16XE)? Děkuji
3690 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.10.17 9:53
Dobrý den pane Pracháč,
Motory s proměnným časováním ventilů nejsou pro přestavbu a provoz na LPG problém. Tato technologie je dnes naprosto běžná. Některé motory mění časování pouze jedné, jiné i obou vačkových hřídelí.
Jiné už je to s motory s proměnným zdvihem ventilů (motory s technologií Valvetronic a Multiair). Ty lze na LPG přestavět také, ale přestavba má svoje specifika.
Pokud byste se chtěl zeptat konkrétněji, napište mi nejlépe mejlem typ vozu a motoru, a podle konkrétností Vám mohu zkusit doporučit.
S pozdravem Ivan Vodička
3689 pracháč23.10.17 14:04
Zdravím,chtěl bych se poptat na motory s variabilním
časováním ventilů,je v tom nějaké riziko pro provoz na lpg a je pro přestavbu vhodnější motor s normálním zavírání/otvírání ventilů
3688 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.10.17 7:54
Dobrý den pane Brázda,
V roce 2010 se do Fordů Mondeo montovalo několik verzí motorů 2,0. Pro provoz na LPG bych doporučil motory se vstřikováním MPI, u Fordů označované obchodním názvem Duratec, s výkonem 107kW. Tyto motory se na LPG přestavují poměrně často. Pro jejich provoz na LPG bych doporučil doplnit ještě nějaký ze systémů dodatečné aditivace ventilů (podrobnosti máme uvedeny zde: www.neptun-harfa.cz/… ).
Motory 2,0 s obchodním označením EcoBoost (s výkony 120, 149 nebo 176kW) mají přímé vstřikování benzinu, a u nich je možnost přestavby podstatně omezena (podrobnosti zde: www.neptun-harfa.cz/… ).
S pozdravem Ivan Vodička
3687 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.10.17 7:53
Dobrý den Moniko,
Typ Vašeho LPG systému můžete mít napsaný v dokladech, nebo na řídící jednotce LPG. Pokud nenajdete žádný nápis, asi bude potřeba navštívit někoho, kdo to pozná. Podle Vašeho popisu (čerpadlo LPG v plynové nádrži) bych hádal na vstřikování kapalné fáze, např. Vialle.
S pozdravem Ivan Vodička
3686 Brazda15.10.17 23:15
Dobry den.
Chtel bych koupit modeo kombi 2l.Od roku 2010. Je mozna prestavba na lpg bez problemu?
Dekuji za odpoved Brazda
3685 Monika14.10.17 12:49
Dobry den. Chtela bych se zeptat jak zjistim jaky typ lpg mam v aute. Je to dotah z nemecka a na tankovani musim pouzivat prechodku. A nadrz mam s cerpadlem (soucast nadrze). Jde mi o to ze bych nejspis potrebovala prehrat softver nb jak se to pise a nvm kam stim zajet... dekuji moc za odpoved
3684 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.10.17 17:54
Dobrý den Adame,
V LPG nádrži je plovák, který se pohupuje na hladině plynu. Plovák je spojen s magnetem na vnitřní straně multiventilu - natáčí jej podle výšky hladiny. Snímač (ve Vašem případě patrně VPGH1) na vnější straně multiventilu má na ručičce také magnet, který se natáčí podle polohy vnitřního magnetu. Jeho poloha je přenášena na elektrický signál, podle kterého ŘJ LPG rozsvěcuje odpovídající počet LED diod na přepínači. Snímače se vyrábějí v různých mechanických a elektrických provedeních, nicméně tento princip bývá použit u jejich naprosté většiny.
V programu mnoha řídících jednotek je pak možno udělat individuelní úpravu přepočtu elektrického signálu na odpovídající počet LED diod. Největší nepřesnost je podle mě právě v magnetickém přenosu z nádrže na snímač. Ostatně i proto hovořím o orientačním ukazateli – systém tento údaj nijak nevyužívá, jedná se pouze o přibližnou orientaci řidiče o zbývající zásobě plynu.
S pozdravem Ivan Vodička
3683 Anonym11.10.17 9:20
Dobrý den, musím doplnit předcházející dotaz jedená se o system stag 300 plus
Adam
3682 Adam10.10.17 22:00
Dobrý den, můžete mi rict jaký systém používá k odečtu hodnot ukazatel na nádrži. Vim, že je to formou odečtu odporu. Ale to je vše. Ukazatel má tři piny. Děkuji
3681 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 09.10.17 14:43
Dobrý den pane Helvin,
Příčin může být spousta. Jednou z možností je to, že není funkční lambdaregulace vozu. Vůz z nějakého důvodu ani při provozu na benzin správně nereguluje složení výfukových plynů. Další možností je, že i přes Vámi zmiňované ochuzení směsi pro provoz na LPG není složení výfukových plynů správné. Další příčina může být nesprávná funkce některého z mechanických komponent (falešný vzduch, některý ze vstřikovačů, regulátor tlaku, váha vzduchu, atd.). Nezbude, než aby Váš servis pokračoval ve zjišťování příčin a ty následně odstranil.
S pozdravem Ivan Vodička
3680 Radim Helvin09.10.17 11:00
Dobrý den.Mám system Lovtec a stále se rozsvěcí kontrolka motoru s chbovou hláškou příliš bohatá směs.v servise na lpg mi zkoušeli tzv.ochudit směs,ale stále se kontrolka objevuje.Nemůžete mi poradit čím by to mohlo být?? Mám octavii 2002 2.0i
3679 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 09.10.17 10:19
Dobrý den pane Machač,
Podle našich zkušeností je provoz přeplňovaných motorů na LPG bezproblémový. Já sám jsem v minulosti používal jako soukromé vozidlo Volvo 850 s přeplňovaným motorem 2,0 T 155kW, a potom ještě Octavii 1,8Turbo 110kW. Pochopitelně musíte se k motoru chovat jako k turbomotoru – nevyužívat plný výkon hned po nastartování studeného motoru, naopak po jízdě na velký výkon nechat před vypnutím turbo trochu vychladit chodem motoru (nebo jízdou) v nižších úrovních zátěže, pravidelně měnit správný olej atd.
S pozdravem Ivan Vodička
3678 Mojmír Machač08.10.17 14:04
Dobrý den, jak jsou zkušenosti s přestavbou LPG aut s turbomotory, není to na úkor životnosti?
3677 Patrik Nguyen06.10.17 13:32
Zvu všechny zájemce/majitele/montážní firmy a všechny příznivce aut na LPG do nově vzniklé Facebookové skupiny „Jezdíme na LPG“ viz www.facebook.com/gro… . Ptej se, diskutuj, piš zkušenosti, pochlub se svým autem, poptávej/nabízej auta na LPG, rozumně propaguj svoji firmu na montáž a servis LPG systémů... Pokud toto sdělení vnímá jako spam, omlouvám se ;)   .
3676 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.10.17 11:29
Dobrý den pane Wunsch,
S plynovou jednotkou vozů Dacia vyrobených originál s pohonem LPG se nespojíme. Jejich servis Vám tedy neprovedeme, musíte se domluvit u Vašeho prodejce.
S pozdravem Ivan Vodička
3675 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.10.17 11:28
Dobrý den pane Orel,
Co Vám hrozí, pokud si tankujete sám? V podstatě jste si odpověděl - od pochvaly po vyhrožování či nějakou represi cokoli.
V ČR je tankování LPG do aut popsáno jako „plnění tlakových nádob plyny“ a to má svoje legislativně dané podmínky – např. jej může provádět pouze oprávněná osoba. Proč pro stejný úkon (zde tankování LPG) platí jiná legislativa u nás a např. v Německu přesně netuším, jen mám obavu, že to tak prostě chceme, námi zvolení zákonodárci tak schválili zákony.
S pozdravem Ivan Vodička
3674 Jan Wunsch05.10.17 0:30
Dobrý den, prosím máte diagnostiku na originální řídící jednotku LPG Dacia? Díky za odpověď.
3673 Orel04.10.17 21:47
Zdravím,chci se zeptat co mi hrozí když si natankuji lpg u čerpací stanice sám.Někde jsou rádi když si natankuji sám,jelikož obsluha by musela zamknout benzinku a jít tankovat plyn.Jinde mi zase vypadali,že mohu dostat pokutu,což mi přijde nesmyslné, kdo by mi tu pokutu jako dal.pokutu by mohla dostat tak akorát čerpací stanice.Už jsem si tankoval asi 100 krát a jen jednou se mi to nepovedlo,jelikož byla špatně připojená pistole a trochu plynu holt uteklo mimo,ale nic se nestalo.v Německu a občas ve Slovinsku pouze samoobsluha a jde to,proč to nejde v ČR?
3672 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.10.17 14:45
Dobrý den Miroslave,
Zkušeností s novými typy motorů je z logiky věci málo. Zkušenosti se nabývají po letech provozu většího počtu na plyn jezdících motorů. Motory TCe jsme zatím přestavovali ve velmi omezeném počtu a to starší verze. V současnosti se vyrábějí motory s označením TCe které mají buďto vícebodové vstřikování benzinu do spalovacího prostoru, ale nebo také přímé vstřikování do spalovacího prostoru. Z obchodního označení to není u motorů Renault zřejmé, vždy bude podstatný přesný typ motoru (např. H4B B4, H5F D4 atd). Motory MPI (s dávkováním benzinu do sacího potrubí) na LPG přestavíme, u motorů s přímým vstřikováním benzinu do spalovacího prostoru to bude komplikovanější (podrobnosti zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Zda je motor přeplňovaný nebo nasávaný (atmosferický), není pro možnost přestavby podstatné.
S pozdravem Ivan Vodička
3671 Miroslav 01.10.17 22:38
Dobry den.Zajimam se o prestavbu u noveho vozu Renault Captur. maji motory Tce 90 nebo Tce 120 Jsou tyto motory vhodne na prestavbu ? Drive jsme koupili ren.s motorem Sce 110 ktery dodnes nabizeji i s plynem v tovarni uprave. Jenze to je stary sfericky tip motoru. Jsou dnesni turbomotory nevhodne,nespolehlive na prestavbu ? dekuji za odpoved.
3670 Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 25.09.17 16:04
Dobrý den Martine,
Nejprve děkuji za důvěru, se kterou se na nás opět obracíte. Motory 2,0 o výkonu 107kW jsou poměrně často přestavované. Pro jejich provoz doporučujeme dodatečnou aditivaci ventilů (na rozdíl od Octavie). Pro vlastní přestavbu bych doporučil některý ze systémů sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG (máme je včetně cen zde: www.neptun-harfa.cz/… ). Konkrétní způsob přestavby (typ LPG systému a aditivace ventilů) bychom si domluvili při event. objednání přestaby podle Vašich preferencí i provozních podmínek ve kterých nejčastěji budete jezdit.
S pozdravem Ivan Vodička
3669 Martin24.09.17 0:21
Dobrý den pane Vodička
Mám od Vás přestavěnou Oktávku a moc si vážím Vašich odborných rad. Protože mi končí mé druhé auto na LPG Ford Mondeo 1998, tak přemýšlím, čím ho nahradit. Líbí se mi Ford Mondeo kolem roku 2013 s motorem Duratec 2,0 l. Myslíte si, že je to dobrá volba na LPG? Na kolik by přestavba vyšla a jestli je na tomto motoru potřeba přimazávání ventilů? Jezdím s auty na LPG už 20 let a na naftu ani benzín už jezdit nechci. Předem děkuji za radu.
Vybrat stranu: 1
(Celkem 3718)

NEPTUN HARFA s.r.o., Na Harfě 929/12, 190 00 Praha 9 – Vysočany, Tel: 266 035 620, mob: 777 305 080, webmaster: info@neptun-harfa.cz, powered on bubileg cms v2.14L     slovník pojmů