Dobry den,
poridil jsem si novou Dacia Duster 1,6 16V 77kW 4x4,zajimalo by me zda-li byste byli schopni ji predelat na lpg.Jaky system by se pouzil a jaka by byla cena? Flashlube by bylo nutny?
Diky za info
Dobrý den pane Vinter,
Přestavba Fordu Mondeo 2,5 V6 je možná. Pokud budete jezdit uváděných 2500 km měsíčně, vrátí se Vám prostředky vložené do přestavby zhruba za rok a čtvrt, takže pokud nechcete příští rok vozidlo prodávat, měla by investice do přestavby smysl. Vzhledem k prostorovým podmínkám v motorovém prostoru a technickému řešení sacího potrubí jsme tyto motory zatím vždy přestavovali se systémem AC Stag (či jeho předchůdci). U těchto motorů jsme zatím nikdy nepoužívali aditivaci ventilů (např. Flash Lube), a ani nevím, že by měl tento motor s ventily problémy. Provedení přestavby Mondea s tímto motorem a systémem AC Stag si můžete prohlédnout zde: <a href="http://www.neptun-harfa.cz/Mondeo/3394.html">www.neptun-harfa.cz/…</a> . Dále bych Vám nabídl právě probíhající akci – montáž na splátky bez navýšení. V tomto případě byste zaplatil 30% akontaci, a zbytek splácel v 10 měsíčních splátkách. Takže byste vlastně každý měsíc splácel v podstatě to, co byste provozem na LPG ušetřil na rozdílu cen paliva.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den. Jelikož se mě nyní rapidně zvyší počet najetých kilometrů na cca 2500km/měsíc, uvažuji o předělání svého vozidla na pohon LPG u vaší firmy. Jedná se o vůz Ford Mondeo 2.5l 6V 125kw z roku 2002. Rád bych znal váš názor na toto rozhodnutí a případné doporučení, který váš nabízený systém zvolit. Rovněž zda je potřeba přídavné mazání flash lube. Děkuji. Vinter
Dobrý den pane Huml,
předně děkuji za slova uznání, potěší to každého pravovníka naší firmy. Nyní k přepínači - pokud nemáte manontován a zapojen snímač množství plynu v nádrži, není vstup do ŘJ LPG nijak ošetřen. Pak se může stávat (a i u mého vozu se to děje), že se např. ve svazku naindukuje nepatrné napětí, které však řídící jednotka již považuje za signál o mnžství plynu, a na základě toho rozbliká 1. (vyjímečně všechny 4) LED diodu. Takže pokud je systém bez snímače, neznamená to nic jiného, nemusíte se obávat.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den pane Ivane, je to 2 měsíce co jsem si nechal u Vás ve firmě Neptun Harfa namontovat systém BRC do vozu Škoda Roomster 1,4 16V.Zatím vše funguje k plné spokojenosti,chci se zeptat spíš na ukazatel stavu plynu na palubce, který nemám aktivován, přesto mi někdy po nastartování bliká zeleně levá dioda ve spodní řadě. Můžete mi prosím sdělit o co se jedná? Jinak, jak jsem již řekl systém pracuje na jedničku. Děkuji a s pozdravem Jarda H.
Administrativu spojenou s individuálními přestavbami vozidel nejsme schopni zajistit. Ale o jaký vůz se jedná? Dnes má naprostá většina běžných modelů hromadné schválení přestavby na LPG...
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den,
mám dotaz, zda k přestavbě vozidla na LPG též zajistíte na úřadech schválení individuelní přestavby vozidla na LPG a příslušný zápis do TP vozidla.
Děkuji
T.Beran
Dobrý den paní Zarubanová,
Neptun Harfa nemá v nabídce holandské systémy, ani neprovádíme jejich servis. Ale přesto Vám zkusím poradit. Na revizní zprávě by měla být platnost uvedena. Součástí nádrže bývá její "pasport" - doklad o platnosti tlakové zkoušky vydávaný výrobcem. Kyž jsem v minulosti objednával i holandské nádrže WVM, vždy jsem s nádrží dostal i pasport. Pokud to v žádných papírech skutečně nemáte, je to vyraženo i na nádrži - v oblasti připojení ventilů bývá i typový štítek, kde je kromě označení výrobce a homologačního čísla i údaj o výrobě, ev. platnosti tlakové zkoušky. Bohužel přesnější být neumím, umístění a variaty těchto údajů jsou u různých výrobců různé. Pro Vaši jistotu doporučuji návštěvu nějakého plynaře - ten Vám jistě odpoví.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den HonzoV,
při příjmu zakázky se Vás přijímací technik bude ptát na to, co Vás na voze zlobí, kdy byly měněny jaké komponenty (eventuelně se podívá do historie zakázek Vašeho vozu kdy jsme co dělali v Neptunu...). Podle stavu i Vašich připomínek k funkci vozu se domluvíte na rozsahu prováděných prací, cena pak bude odvislá od provedené práce a použitého materiálu. Servis provádíme na základě prací objednaných v zakázkovém listu. Servisní knížka je určité vodítko vycházející z našich zkušeností i závazných pravidel, a mimo jiné slouží jako určitý přehled, jak bylo v minulosti o vozidlo pečováno (např. pro budoucího majitele vozu...).
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den Tomáši,
Systém AC Stag 100 je systém klasický, s centrálním směšovačem. Pro přestavbu Fabie 1.2 bych jej určitě nepoužil. Tuto Fabii by Vám firma Neptun Harfa přestavěla pouze se systémem sekvenčního vstřikování. Pak by se z Vaší Felicie dala použít pouze nádrž, ale byla by zbytečně malá (Felicie mívali nádrže 580/200 - 40 litrů, kdežto do Fábie se dá použít nádrž 600/220 - 48 litrů). Otázkou také je, dokdy má nádrž platnou tlakovou zkoušku - ta platí 10 let od výroby nádrže.
S pozdravem Ivan Vodička