Dobrý den , chtěl jsem zde jen napsat že jsem si u vaši firmy nechával přestavovat auto /hyundai / asi před 4 roky za tu dobu jsem na přestavbě najel okolo 150000km bez jediného problému na soustavě LPG /brc/ tímto bych chtěl vaši firmě poděkovat. Jsem sám automechanik a i způsob provedení přestavby velmi dobrý , není to žádná odfláklá práce kterou často vidím u jiných aut které byli přestavovaný. Zkrátka vás můžu jen doporučit , je vdět že to děláte dlouho a kvalitně , přeju vám spoustu úspěchů i nadále
Dobrý den Davide,
Vaše slova uznání nás velmi potěšila, a jsem rád, že Vás LPG „začíná bavit“. To, že nepoznáte rozdíl mezi benzinem a plynem je v pořádku. Ohledně Vámi udávaného poklesu spotřeby bych byl opatrnější. Píšete, že jste ujel 200 kilometrů, a to není mnoho. Při provozu na LPG doporučuji počítat spotřebu v průměru na více tankování. Ale pokud vycházíte z údajů palubního počítače, tak je to správné, ten by měl zobrazovat při provozu na LPG spotřebu velmi blízkou hodnotám jaké jsou při provozu na BA. Závěrem Vám ještě jednou děkuji za pochvalu, a věřím, že Vám „plynová zábava“, ale i „plynová úspora“ vydrží co nejdéle.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den,
minulý týden v pátek jsem u vás byl s Fordem Galaxy 2.3, u kterého jste provedli seřízení LPG. Od této doby jsem najel něco málo přes 200 km. Check engine je prozatím zhasnutý. Subjektivně mohu říci, že při jízdě nepoznám rozdíl mezi provozem na benzín a LPG, spotřeba šla mimo město o 2 l/100km dolů, ve městě o 5 l/100km (spotřeba LPG je na úrovni papírových hodnot z TP).Tímto vám chci poděkovat. Z auta mám nyní dobrý pocit a LPG mě začíná bavit :-). Pěkný den a hodně spokojených zákazníků.
Dobrý den pane Pánek,
Technologicky přestavbě přeplňovaného pětiválcového motoru nic nebrání – je to podobné jako např. ve Volvu V70 2,5T. Horší je to s prostorovým uspořádáním, Focus je podstatně menší vozidlo, a proto je motorový prostor poměrně „napěchovaný“ tímto velkým motorem a příslušenstvím. Pro posouzení možnosti přestavby (včetně velikosti a typu nádrže) bych doporučil prohlídku vozu. Podle toho bychom se domluvili na typu LPG zařízení tak, aby přestavba splňovala Vaše představy i technická i legislativní omezení, a od toho by se odvíjela i cena přestavby.
Na téma rozdílů mezi jednotlivými systémy bylo již napsáno mnoho, a vydalo by to na několik stran (stejně tak jako rozdíly např. mezi Fordem Mondeo, VW Passat a nebo Škoda Superb). Zjednodušeně řečeno - tato zařízení pracují na stejném principu, ale používají jiné mechanické komponenty i řídící software. Systém BRC má podle našich zkušeností přesnější dávkování paliva, systémy AC Stag jsou naopak uživatelsky (pro montážníky) příjemnější, a pro zákazníky cenově přijatelnější. Provozní parametry (výkon, spotřeba) budou při použití obou těchto značek obdobné.
Tolik ve stručnosti, v případě dotazů mne můžete kontaktovat na čísle příjmu zakázek 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je možná přestavba na LPG vůz Ford Focus ST 2009 166 kW. Pokud ano, kolik by přestavba stála, jaký je rozdíl mezi Stag +, premium a BRC, a zda se dá dát nádž do kufur na místo kde bývá rezerva, i když v ST není...
Děkuji za odpověď a s pozdravem,
Petr Pánek
Dobrý den pane Kouba,
děkuji za projevenou důvěru. Systém BRC pro přestavbu Accentu vidím jako dobrou volbu. Systém BRC si vybrala firma Hyundai i pro přestavby nových vozů (zejména současných modelů Hyundai i 10/20/30) nejen v Evropě, ale pravděpodobně v blízké budoucnosti i v ČR (doufám, že jsem neprozradil nic tajného…). Cena přestavby je 32.000,- Kč, a cenové akční zvýhodnění platné do konce října určitě platí, akce ještě neskončila. Aditivaci ventilů namontovat můžeme, nicméně u tohoto vozu si nemyslím, že je nezbytná. Provedení přestavby si můžete prohlédnout zde: <a href="http://www.neptun-harfa.cz/Accent/3355.html">www.neptun-harfa.cz/…</a> , byť je toto provedení se systémem AC Stag (se systémem BRC nemáme ve fotogalerii). Pro domluvu konkrétností doporučuji telefonní kontakt na náš příjem zakázek 777 30 50 80. S pozdravem Ivan Vodička.
Dobrý den,
uvažuji o přestavbě svého automobilu Hyundai Accent 1.4, 71 Kw, r.v. 2006 (modelový rok 2007) na LPG. Zajímal by mě Váš názor na přestavbu tohoto vozu systémem BRC. Popřípadě na kolik by přestavba celkově vyšla s ukazatelem stavu nádrže na přepínači ve voze a aditivací ventilů. Popřípadě zda by byla možnost financovat na splátky v rámci Vaší aktuální akce. Děkuji za odpověď a přeji příjemný zbytek dne.
S pozdravem Jaroslav Kouba.
Dobrý den pane Kohout,
u nás, v Polsku, na Slovensku, v Chorvatsku, Slovinsku, Itálii, Francii se používá plnění "italského typu", to znamená že nepotřebujete redukci. V Německu a Rakousku se používá jak italský typ plnění, tak i "holandský typ", v zemích Beneluxu pouze holandské a belgické plnění. Redukce máme skladem, ceny jsou cca 500,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den pane Konečný,
Seřízení bohatosti Felicií, (ale i jiných motorů se systémem se směšovačem) jsem prováděl vždy na základě hodnot analyzátoru výfukových plynů. Po určité době se dá udělat přibližné nastavení reduktoru i škrťáku „na ucho“, ale tuto zkušenost nejsem schopen nijak popsat. Projevy motoru člověk musí slyšet a vnímat, ale popsat to neumím (může to být podobné tomu, když mi někdo popíše, jak naladit např. housle nebo piáno, obávám se, že se mi to stejně nepovede). Kromě toho, pokud máte tento vůz bez elektronického řízení bohatosti, nejedná se o kompletní systém a dále reálně hrozí předčasné opotřebení katalyzátoru a následné problémy s emisním testem i na benzin.
Jednu obecnou radu Vám dám – pokud budete dotahovat škrticí šroub na hadici, půjde celkově do motoru méně plynu a mohla by i klesnout spotřeba – ale pokud to přeženete, a nebo bude problém i jinde, motor ztratí výrazně na výkonu, a spotřeba příliš klesat nemusí (apropo píši zde o klesnutí spotřeby, ale vlastně ani nevím její původní hodnotu…)
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den, chtěl bych si u Vás nainstalovat plyn do Fabie 1,4 Mpi, rv. 2001. Dále bych chtěl cestovat mimo ČR. Vím, že v cizích zemích jsou jiné stojany, než u nás. Prodáváte i redukce? Jedná se o tyto země - Rakousko, Německo, Itálie, Francie Španělsko. Děkuji za odpověď.