Seznam příspěvků

petr konečný 14.10.2011 23:36

Dobrý den,mám felicii system BRC s reduktorem AT 90e.Rád bych si sám seřídil spotřebu protože mi auto po výměně membrán dost žere.Prosí o radu jak si auto seřídit.Pzn.nemá krokový motorek.(jeden škrtící šroub na hadici + imbus na reduktoru+šroubek na doladění volnoběhu.

díky

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.10.2011 14:29

Dobrý den pane Petr,
pochopitelně záleží i na provozních podmínkách ve kterých budete vozidlo používat, ale za aditivaci ventilů bych se u tohoto motoru přimlouval (ať již VAP Saver či FlashLube, a nebo přídavek benzinu v max. zátěži). Probrali bychom to osobně v úterý při přebírání vozu.
S pozdravem Ivan Vodička

Petr 14.10.2011 13:38

Dobrý den,
mám u Vás objednané auto na vestavbu LPG a chtěl bych se zeptat, jestli pro motor 2.0 Duratec HE 107kW, Ford Mondeo r.v. 2005 je vhodné používat ochranu ventilových sedel Flash Lube či VAP SAVER. Předem děkuji a přeji hezký den.

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.10.2011 18:18

Dobrý den pane Tomeš,
Přestavba Vašeho Range Rovera s osmiválcovým motorem je možná, cena přestavby je podle ceníku zde: <a href="http://www.neptun-harfa.cz/Cenik-montazi-LPG/3143.html">www.neptun-harfa.cz/&hellip;</a> při použití systému AC Stag 37.000,- Kč, a např. se systémem BRC 45.000,- Kč. Ohledně velikosti nádrže bych doporučil Vaši návštěvu u nás, proměřili bychom prostorové uspořádání karoserie a navrhli Vám varianty. V minulosti jsme po tento typ (konkrétně Range Rover s motorem 4,4 V8, 240kW rok 2003) použili nádrž 650/240 o objemu 62 litrů, ale nejsem bohužel schopen určit, zda bude tato nádrž vhodná i do Vašeho konkrétního modelu z r. 2002.
S pozdravem Ivan Vodička

Richard Tomeš 10.10.2011 11:15

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat kolik by stála přestavba Range Rover 4.4 2002 na LPG. A jaká nádrž by se vešla místo rezervy.

Děkuji

Tomeš

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.10.2011 09:32

Dobrý den paní Církovská,
Pokud máte Felici, byla patrně vyrobena dříve. Pokud máte motor 1,3, provádíme přestavbu se systémem s centrálním směšovačem a elektronickou regulací bohatosti směsi. Systém i celá přestavba Felicie 1,3 je dlouhodobě ověřená a bezproblémová. Pro eventuální objednání přestavby doporučuji telefonní kontakt na náš příjem zakázek 777 30 50 80. Zároveň připomínám platnost akce cenového zvýhodnění přestaveb do konce října.
S pozdravem Ivan Vodička

Církovska 09.10.2011 15:28

Dobrý den,
uvažuji u vás o předělaní na LPG,týká se to auta škoda felicie rok výroby 2011.Jen by mě zajímalo zda se auto díky přestavbě víc nepoškozuje a nejsou častější opravy než u benzínu

děkuji za dotaz

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.10.2011 18:19

Dobrý večer pane David,
Je mi líto Vašeho trápení s vozem po přestavbě. Předně doporučuji zjistit příčinu, proč se opakovaně rozsvěcí kontrolka motoru, a tu se následně pokusit odstranit. Systém AC Stag4 máme v nabídce, jeho nastavování provádíme, a ve Vašem vozu by neměl být žádný problém. Pokud nám chcete vozidlo svěřit, doporučuji tel. objednávku na našem čísle 777 30 50 80 (event. po domluvě s montážní firmou, která Vám zástavbu provedla – z důvodu neporušení záruky na přestavbu). Pro Vaši informaci, v roce 2011 přestavoval Neptun Harfa 3 vozy Ford Galaxy 2,3 107 kW se systémem AC Stag, v jednom případě ve verzi Stag 300, a dvakrát se systémem Stag 4. Vozidla se přestavovala v březnu, květnu a červnu. Po přestavbě se u nás ještě ani jedno z nich neukázalo. Je možné, že vozidla zákazníci např. prodali, ale pravděpodobnější bude to, že po přestavbě jezdí bez problémů, k vyhledání servisu nemají důvod, a do najetí 10 000 km, kdy je předepsaná revize LPG jim ještě nějaký ten kilometr chybí… Takže si myslím, že i Vaše vozidlo by mělo na LPG jezdit bez problémů, v klidu si můžete zavolat a domluvíme se.
S pozdravem Ivan Vodička

david 07.10.2011 14:16

Dobrý den,
vlastníme Ford Galaxy 2.3 s dostavbou LPG (Stag 4 plus). Na lpg najeto asi 6tis km. Opakovaně se mi rozsvěcí kontrolka check engine. Jste schopni seřídit auto tak aby k tomuto nedocházelo? Děkuji.

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.10.2011 10:58

Dobrý den Jardo,
v přestavbě Dacie Duster bych neviděl problém, použít můžeme systém sekvenčního vstřikování jak polský AC Stag 4 Plus s cenou 29.000,-, tak i italský BRC Sequent24 s cenou 33.000,- Kč. Pokud byste se rozhodl pro přestavbu, můžeme podrobněji probrat Vaše požadavky na přestavbu, a podle toho vybrat konkrétní typ zařízení, a zároveň se domluvíme i na aditivaci (jako 100% nutnost to nevidím). Na závěr bych Vás upozornil na slevovou akci platnou do konce října. Pro bližší podrobnosti doporučuji tel. kontakt na našem příjmu zakázek 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička