Seznam příspěvků

Tomáš Chrenko 13.04.2012 09:59

Dobrý den pane Vodička, děkuji za odpověď u dotazu na citroen c4 1,4 16 v, VTI nemám takže připadá ten Valvetronic, a byl mi řečen tem problém v podtlaku v sacím potrubí, u toho Stagu300plus, mi řekli že by se to muselo déle štelovat, aby to fungovalo správně. Tudíž mi nabídli Landi Renso-omegas kde je to bez problému a kde se neprovádí vývrty na vstřikování oproti Stagu. Ale zase ceny Landi Renso oproti Stagu jsou mnohem vyšší tak ted nevim pro co se mám rozhodnout. Kolik by u Vás vyšel systém Stag i s přimazáváním. Děkuji

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.04.2012 08:20

Dobrý den pane Zmeškal,
s použitím systému BRC pro přestavbu vozu Hyundai i30 mohu pouze souhlasit. Funkce VSR (tak firma nazývá funkci přídavku benzinu ve vyšší zátěži) je jako variantní možnost. Její aktivace (standardně je funkce neaktivní - k "přižírání" benzinu nedochází) je dána SW nastavením - nastavuje se min. zatížení motoru (podle podtlaku v sání) od kterého je přídavek aktivován, rozsah otáček, a procento, o které se sníží množství plynu (právě toto chybějící množství plynu systém doplní benzinem tak, aby součet dávky odpovídal požadovanému celkovému množství paliva). Pokud se VSR aktivuje, vychází nastavení jak z obecných zásad a doporučení výrobce, tak i z konkrétních vlastností toho kterého vozu. Tuto funkci zpřístupnil výrobce jako jednu z možností snížení tepelného zatížení motorů ve vysoké zátěži, je to varianta systémům přimazávání ventilů FlashLube či VAP Saver, používá se zejména u motorů s "problematickou životností" ventilových sedel.
Tolik k Vašemu dotazu, pokud by Vás zajímaly další podrobnosti, můžete zavolat na náš příjem zakázek, tel. 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.04.2012 08:03

Dobrý den pane Navrátil,
slova o "dlouholeté praxi v oboru", "stovkách a tisících realizovaných přestaveb" či "vysoké profesionalitě" a pod. najdete na stránkách naprosté většiny montážních firem. Ale to jsou údaje poměrně těžce "uchopitelné", a ne vždy zobrazují skutečnou realitu. Pravdou je, že já osobně jsem první auto na LPG přestavoval v roce 1992 s dnes již dávno neexistujícím českým zařízením Comex, a až po něm přišly do republiky italské systémy Lovato a BRC. Poslední 4 roky pracuji v Neptunu. V sekci Fotogalerie montáží LPG se můžete přesvědčit, kolik různých modelů a variant značek i motorů jsme za poslední cca 2-3 roky přestavěli, všechny vyfocené vozy jsou skutečně naše přestavby (na některých konkurenčních stránkách jsem občas našel bez jediné úpravy naše texty popisů, a dokonce i fotografie přestaveb s naším logem...). Ale obtížně se mi argumentuje s tím, že konkurence má zkušenosti či odbornost nižší a provedené našich přestaveb kvalitnější - není to jak objektivně zvážit, a rozhodnutí je plně na Vás.
Záruku na přestavbu máme 2 roky nebo 60.000 km.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.04.2012 07:36

Dobrý den pane Peterka,
systém Omegas nemáme ve standardní nabídce. SW vybavení máme, ale náhradní díly skladem nedržíme. Obecně bývá výhodnější když provádí servis firma která provedla montáž. Servis Vašeho vozu se systémem LR Omegas jsme schopni provádět, ale v omezeném rozsahu ev. s delší dodací lhůtou. Pokud byste měl zájem o montáž v Praze, můžeme Vám nabídnou obdobně prestižní značku - italský systém BRC.
S pozdravem Ivan Vodička

Jan Zmeškal 13.04.2012 00:16

Dobrý den!
Rád bych přestavěl také náš Hyundai i 30 na LPG (1,6 benzin,sekvenční vstřikování). Nejraději bych použil system BRC, který si však při vyšších otáčkách nebo výkonu motoru přivstřikuje benzin jako mazání.Nikde se nemohu dopídit údaje, při jakých otáčkách nebo stlačení plynového pedálu k tomu dochází. Věděl byste, prosím přibližné hodnoty nebo něco blížšího, čím je "přižírání" benzinu řízeno?
Děkuji za odpověď a přeji všem "plyňákům" bezzávadový provoz! (Na Felicii mám jen na LPG více než 100 000km bez jediné závady!) Jan Zmeškal

Anonym 12.04.2012 19:02

Dobrý den, jak je to se zárukou na montáže od Vás. Máte něco navíc oproti konkurenci?

Děkuji Navrátil

Peterka 12.04.2012 19:00

Dobrý den, ve sStrakonicích mi nabídli systém Landi Renzo Omegas, na který mám dobré reference. Jelikož jsem od Prahy, tak se ptám, montujete i tento systém, popř. za kolik? Jestli ne, je možno po namontování ve Strakonicích u Vás servisovat?

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.04.2012 17:24

Dobrý den pane Malý,
technologicky nevidím žádný problém v přestavbě Vašeho vozu se systémem AC Stag 4/300 Plus. Roční nájezd 40.000 km je poměrně velký, vzhledem k větší stálosti parametrů nastavení a životnosti LPG komponentů by stálo za úvahu i použití systému BRC Seq24, který je v naší nebídce ten kvalitnější.
S pozdravem Ivan Vodička

Malý Jan 12.04.2012 13:53

Dobrý den, jaký systém by jste mi doporučovali vzhledem k mému nájezdu 40000 km ročně na mé auto Ford Mondeo 1,8 81 kW 2006 chtěl bych systém Stag. Udělám špatně se Stagem? Je to velký nájezd km, když jezdím pouze okres, ne dálnice? Děkuji

Malý Jan

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.04.2012 11:06

Dobrý den pane Vladimír,
správně píšete, že názorů je mnoho, každý má spoje vlastní zkušenosti s tím systémem, který do toho kterého vozu montuje, jak ho namontuje, jak provádí základní nastavení, úpravy za jízdy atd. Také není od věci zohlednit chování vozu. My doporučujeme (spíše nařizujeme...) jednozdačně doseřízení 1000 km po přestavbě u klasických systémů s centrálním směšovačem. Naopak sekvenční vstřikování (zejména výrobce BRC) po našich přestavbách v naprosté většině doseřízení nepotřebuje, ale přesto jej doporučujeme, podle možností zákazníka cca po 1000-2000 km od přestavby (v případě potřeby pochopitelně i dříve).
Takže jsem toho názoru, aby se každý řídil doporučením své montážní firmy.
S pozdravem Ivan Vodička