Seznam příspěvků

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.04.2012 16:26

Dobrý den Ivane,
Pokud jezdíte s Mazdou5 často po dálnici, asi bych se za nějaký způsob ochrany ventilů přimlouval. Je možné použít Vámi zmiňovaný Flash Lube Valve Saver, a nebo přídavek benzinu ve vyšších zátěžích. Ten současné řidicí jednotky Tartarini umožňují (nešel nastavit pouze u prvních generací), ale jako pevnou hodnotu v závislosti pouze na otáčkách. Proto by mohl být výhodnější FlashLube. Ohledně těchto variant kontaktujte Vaši montážní firmu, Neptun Harfa Váš systém nemá v nabídce, proto Vám úpravu SW nenabídnu (naopak FlashLube Vám namontovat můžeme...)
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan 16.04.2012 15:54

Dobrý den .Mám LPG od Tartarini v Mazdě5 2litr r.v. 2005.
Chci se zeptat zda je potřeba namontovat na tento motor i přimazávání Flasch lube nebo né.
Roční nájezd cca 25.000km dost po dálnici

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.04.2012 09:38

Dobrý den pane Hýbl,
do vozů Audi A6 se podle našich podkladů montoval od roku 2011 pouze jeden motor 2,0 TFSI - a sice typ CDNB. Přestavby motorů s přímým vstřikem, které jsme schopni provádět jsou striktně omezeny pouze na ty typy motorů, pro které již výrobce LPG systému zařízení vyvinul, odzkoušel a uvedl na trh. Pro Váš motor takový plynový systém k dispozici momentálně nemáme.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.04.2012 09:32

Dobrý den pane Chrenko,
přestavby motoru KFU je bez problémová , nevidím žádný problém ani v použití systému AC Stag 4/300 Plus. Ohledně vhodnosti systémů - já neumím polemizovat s Vámi citovaným názorem: "vhodnější pro méně komplikované motory" - nevím, co je pro pisatele méně a co více komplikovaný motor, chybí jakákoli argumentace (to je ostatně společný znak většiny internetovských názorů – bývají vytrženy z kontextu, a málo konkrétní…). Navíc i každý LPG systém prochází postupným vývojem, pokud někdo napsal svůj názor na určitou modifikaci nějaké řídící jednotky v minulém roce, dnes již může mít řídící jednotka pod tím samým názvem jiné funkce, a rok starý názor pro ni nemusí platit.
Takže Váš motor je běžný motor s proměnným časováním ventilů. Pokud použijeme pro přestavbu systém AC Stag 4 Plus či AC Stag 300 Plus, nebude žádný rozdíl v uživatelských funkcích, vozidlo bude mít s oběma typy jednotek stejné parametry. Podle sdělení technika výrobce používají obě jednotky stejné řídící výpočty.
Tolik k Vašemu dotazu, pokud byste chtěl nějaká další upřesnění, klidně se můžete ozvat i na tel. číslo našeho příjmu zakázek 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička

Tomáš Chrenko 15.04.2012 13:15

Dobrý den, ještě se chci zeptat, který system je vhodnější do citroen c4 1,4 16 rok 2008, kod motoru KFU jak jsem již psal, Stag 300plus nebo Stag4plus, u stagu 4 jsem četl že je vhodnější pro starší vozidla, které nemají komplikované motorové systémy. Co je na tom tedy pravda. Děkuji

Hýbl 14.04.2012 11:46

Dobrý den,
jak je to s LPG do vozů Audi A6, 2,0 tsfi,r.v.2011 a výše s automatickou převodovkou multitronic? děkuji

Tomáš Chrenko 14.04.2012 09:25

Dobrý den, pane Vodička tady je kod motoru KFU a rok výroby 2008, tak jestli je pro to vhodný systém Stag4plus. Děkuji

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.04.2012 15:22

Dobrý den Jirko,
Když jsem se před lety setkal poprvé s elektronickým kitem Flash Lube Valve Saver, také jsem doufal, že dávkování bude realizováno bez ohledu na podtlak v sání. Ale elektroventil který je na nádobce fungoval jako „přerušovač“. V závislosti na otáčkách motoru přerušoval výtok z nádobky, ale bez podtlaku v sání nic nedávkoval. Není tam žádné čerpadýlko, které by zajišťovalo odtok kapaliny do sání. Tyto sady jsme tenkrát namontovaly pouze v několika kusech, a v současnosti je zejména s ohledem na jejich vysokou cenu nenabízíme.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.04.2012 15:12

Dobrý den pane Chrenko,
poprosím Vás, pošlete mi nejlépe el. poštou na adresu: vodicka[zavinac]neptun-harfa.cz typ Vašeho motoru podle velkého TP (např. KFU, NFU, ...) a rok výroby, obratem bych Vám zaslal nabídku a doporučení systému pro přestavbu na LPG. S názorem, že jak uvádíte: se u systému Omegas "neprovádí vývrty a proto je přestavba bez problému" se obtížně polemizuje. Nevím, co tím kdo myslel, ale u každého systému sekvenčního vstřikování se musí plyn nějak do sacího potrubí dostat, a proto bývají do každé větve zašroubovány trysky, kterými LPG do motoru proudí. Je pravda, že se každý systém individuálně upravuje a "ladí" pro každý konkrétní motor, ale doba provedení těchto nastavení by neměla být hlavním vodítkem pro volbu systému. Jinak cena přestavby 4válcového vozu s výkonem do 75kW je podle našeho ceníku 28.000,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička

Jirka 13.04.2012 13:31

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na Vaši zkušenost s Elekronic Valve Saver kit? Prý je lepší v tom, že dávkuje flashlube přesněji a i při zatížení motoru např. na dálnici. Oproti mechanickému flashlube, kt. odkapává jen při volnoběhu a deceleraci, kdy je vyšší podtlak v sacím potrubí. Díky, Jirka (fabia 1.4 MPI)