Dobrý den, mám dotaz ohledně montáže LPG na BMW e36,316i s motorem M43B16 výrobou 1994. Zda je to proveditelné a jaký systém by jste doporučil a jaká toroidní nádrž by byla vhodná? Děkuji za Vaší odpověď.
                        
                            Dobrý den pane Dvořák,
Nemáme žádné informace o problémech Vašeho motoru po přestavbě na LPG, přestavba by byla možná.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Mour,
Příčinou přepínání na benzin při akceleraci bude pravděpodobně signál nízkého tlaku LPG na vstřikovací liště. Příčin může být více, od přicpaného potrubí, filtrů kapalné či plynné fáze LPG, snížené průchodnosti plynu přes reduktor, až po chybnou signalizaci čidla tlaku plynu. Pro zjištění skutečné příčiny doporučím servis specializující se na Váš systém.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den, uvažuji o přestavbě MB E 320 6 válců na LPG.
Je tento motro vůbec z hlediska životnostil ventilů a sedel vhodný na přestavnu LPG. r.v.2004
                        
            
Dobrý den, vlastním ford focus 2001 - 1,6 a mám lpg cca 6 let.Nyní v letních teplotách při razantnějším rozjezdu např na semaforech přepíná (systém Magic 2 - lišta Valtec) náhle do benzínu - motor zaškube a když po jízdě vypínám zapalování,necvaknou elektromagnety-tedy jezdím na benzin (nefungují mi diody na přepínači v kabině, tak nikdy nevím, na co jedu. Můj servisák si neví rady.Je něco ucpané? najeto cca 80 tis. v lpg (filtr před lištou vyměněn) Děkuji.
                        
                            Dobrý den pane Jakubowski,
jedinou radu, kterou pro Vás mám, je uplatnění opravy v servisu, kde prováděli montáž. Je pravděpodobné, že není systém LPG optimálně nastavený, a proto dochízí k problémům se startování. Ale příčin může být pochopitelně více.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
Dobrý den p. Vodička.Udělali mně přestavbu LPG/mam motor 1.4i/,a teď nejde nastartovat auto....jenom s 5-6 pokusy....V Servisu kde to dělali,řekli,že musím 20 km jet na benzinu...Ale jak jet vůbec,jelikož nejde nastartovat?/auto před přestavbou po servisu.../Děkuji předem.
                        
                            Ještě jednou dobrý den pane Mádlík,
při přestavbách na LPG obecně dochází k mírnému úbytku výkonu, je to dáno vlastnostmi paliva. Ale při běžné jízdě úbytek téměř nejste schopen zaregistrovat. Navýšení spotřeby bývá cca 1-2 litry oproti benzinu. Svíčky doporučujeme jednoeektrodové podle doporučení výrobce, velmi se nám osvědčila značka Denso. Další podrobnosti jsme probrali telefonicky, v případě dalších dotazů se můžete ozvat. 
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Děkuji za odpověď,
ještě jsem tolik nestudoval problematiku LPG, ale jestli jsem správně postřehl, tak u mého typu motoru by nemělo dojít ke snížení výkonu, jen dojde ke zvýšení spotřeby oproti benzínu, je to tak? Je dále potřeba vyměňovat svíčky za speciální?
Můj dotaz ohledně montáže do nového vozu byl míněn, zda máte nějaké zprostředkované zkušenosti s případnými závadami motoru v záruční době. Předpokládám, že by v případě poruchy motoru, mohlo dojít k neuznání záruky z důvodu zásahu do motoru. Máte takové informace od nějakého zákazníka? Děkuji za odpověď.
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Mádlík,
pro přestavbu Vašeho vozu bych doporučil systém BRC Seq24 s přívstřikem benzinu VRS a toroidní nádrží místo rezervy. V tomto modelu Citroenu ( <a href="http://neptun-harfa.cz/C4/3613.html">neptun-harfa.cz/C4/3…</a> ) je stejný typ motoru 5FS, jako ve Vašem voze. Kdy se pro přestavbu rozhodnete je pouze na Vašem uvážení, z technického hlediska nic nebrání přestavbě ani u zcela nového vozu.
S pozdravem Ivan Vodička