Dobrý den Milane,
V případě Citroena Xsara 1,6 bych se za nějaký způsob aditivace ventilů (např. Flash Valve Saver, či VAP Saver – více zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Ochrana-ventilovych-sedel/3467.html">neptun-harfa.cz/Ochr…</a> ) přimlouval.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Bartoň,
To že jsem patrně někde uváděl, že mi auto spotřebuje nějaké množství benzinu, tak je v naprosté většině pouze benzin sloužící pro jízdu před přepnutím na LPG, jinak na benzin nepřepínám (pouze vyjímečně např. na dálnicích po horkém Chorvatsku, nebo v Německu bez rychlostních omezení tam na několik km benzin pustím…). Neregistruji, že by se mi „zalepovali trysky“. K tomu co za problémy evidoval Váš mechanik se pochopitelně nemohu vyjádřit – pokud chce čistit BA potrubí, jistě k tomu má důvod.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Kakeš,
Omlouvám se za pozdější odpověď. Bohužel zkušenosti se vstřikováním kapalné fáze LPG nemám, nemohu sloužit. Doporučuji návštěvu servisu, který bude Váš systém umět diagnostikovat a opravit.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den,
rád bych se zeptal, jaké jsou dle vašich zkušeností optimální svíčky do škody fabia 1.4MPI 44kw při provozu na LPG. Děkuji
                        
            
                        
                            Mám citroen Xsara Picasso  1,6 16V  r.v. 2007. Prosím o odpověď zda tento motor potřebuje přimazávání ventilů.
Děkuji Milan
                        
            
                        
                            Vážení návštěvníci, 
z technických důvodů nebude možné do 22.7.2012 odpovídat na vaše dotazy na tomto foru. Panu Bartoňovi a panu Kakešovi se tímto omlouváme a prosíme o strpení.
Děkujeme za pochopení.
                        
            
                        
                            Dobrý den,
už více než měsíc jezdím na plyn (Roomster 1,6, viz. předchozí dotazy) a ... asi jsem to krapet "přehnal", když více než 2000km "jen" na plyn, resp. jen starty na benzín. Při servisu po odjetí dalších 15000 mi technik volal, že počítač eviduje problémy s vstřkováním benzínu, zatím ne velké a navrhuje to řešit tak, že "něco" naleje do nádrže, já vyjezdím nádrž, pak vyměníme palivový filtr a ... mělo by to být OK. Ještě dodám, že kontrolka na palubce nesvítila a Rum jezdil dobře...
....asi dvakrtát zde zmiňujete, jak to děláte vy, t.zn. cca 10l benzínu vyjezdit každý měsíc...také to budu dělat a teď dotaz, co mohu přidávat do benzínu, abych pomohl "nezalepování" trysek ? Našel jsem Flashlube Injector Cleaner, je to ono ? Nebo je ještě něco "lepšího" ?
Nemyslím, že to budu používat stále, jen občas...
Děkuji. J.B.
                        
            
                        
                            Dobrý den,
mám na Vás dotaz. Mám Fiat Marea 1,6 16v a LPG typ Vialle LPI, vstřikování kapalného LPG. Poslední dobou auto hrozně cuká, škube a vůbec netáhne, tak 3x z5 přepnutí. Na benzín jede normálně. Nevím jestli třeba není ucpaný vstřik nebo něco jiného. A ještě jestli nevíte o nějakém přípravku na čištění LPG vstřiků, něco jako jsou přísady do benzínu.
Předem děkuji za odpovědˇ.
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Brožík,
Flashlube je přípravek, kde je účinná látka vázána na kapalině tak, aby byla přisávána do proudu vzduchu v sacím potrubí, kde by se měla rozptýlit a dostat do válců, kde shoří společně s palivem. K tomuto účelu bylo stanoveno celkové složení aditiva. Nejsem si jist, zda by se tato kapalina dokázala rovnoměrně rozptýlit v plynové nádrži v kapalném LPG tak, aby společně s plynem "putovala" potrubím do reduktoru. Ale zda by se dokázala společně s LPG odpařit v reduktoru při teplotách které tam panují nedokážu posoudit. Také není jisté, zda by úspěšně prošla filtry kapalné a následně plynné fáze LPG. Takže bych doporučil používat FlashLube Valve Saver (a pochopitelně i VAP Saver) takovým způsobem, pro který byly určeny - přisáváním do sacího potrubí.
Na druhou stranu existují i aditiva, která jsou určena pro přidávání do LPG nádrže před tankováním. Jsou od jiných výrobců, a patrně budou mít jiné složení odpovídající způsobu použití. Ale o jejich složení ani účinnosti mnoho nevím, takže se k nim nemohu blíže vyjádřit.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
Dobrý den, je možné aplikovat Flashlube přímo do LPG nádrže?Viděl jsem několikrát toto provádět aplikací do redukce plnění před nasazaním plnicí pistole.Děkuji.