Dobrý den pane Upas,
Píšete o životnosti Vašich svíček v BMW X5. Bohužel neudáváte typ svíček, takže se k nim nedokážu vyjádřit jinak než tak, že NGK i Champion jsou tradiční velcí výrobci s širokým spektrem výrobků, kde by se určitě dal vybrat vhodný model. My používáme svíčky od firmy Denso. Konkrétně pro Váš motor by se jednalo o typ K20TXR s dvojitou kostřicí elektrodou, a nebo pro plyn výhodnější jednojiskrové provedení K20PRU. Také lze použít svíčky s prodlouženou životností s iridiovým hrotem elektrody a označením IK20. Nejvíce zkušeností máme s typem K20PRU, výměnu u motorů v odpovídajícím technickém stavu doporučujeme po 20.000 km při běžných provozních podmínkách. Při extrémních zátěžích (např. časté delší jízdy po dálnicích, nebo naopak krátké pojížďky s ne zcela prohřátým motorem) se životnost snižuje.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den,
prosím kolik by stála demontáž systému LPG z Felicie? V březnu končí životnost nádrže:*(
Popřípadě kolik by stála její výměna? Jedná se o toroidní nádrž s externím ventilem, motor 1,3Mpi, 50kW
Děkuji za odpověď
Dobry den
Mam prozbu mam bmw x5 motor 3,0 benzin a mam problem s svičkama mam system brc a odchazi me svičky ngk po 12 tisic schampiony po 15 tisic prosim o radu dekuji moc
Dobrý den pane Koty,
Vaši Cordobu bychom přestavěli za použití systému sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG. Dle našich zkušeností s koncernovými tříválci bych doporučoval spíše systém BRC Sequent24 s cenou přestavby 31.000,- Kč. Ale je pochopitelně možné použít k přestavbě i zařízení AC Stag, alespoň na úrovni verze 300Plus, s cenou 37.000,-Kč. Přestavbu bychom provedli během jednoho až dvou dnů. Typ použitého zařízení bychom vybrali i podle Vašich požadavků a nároků, zohlednili bychom i například převažující provozní podmínky a počet najetých kilometrů.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den pane Uxa,
Bohužel Vás zklamu. Plynové systémy Holandského výrobce AG nemáme v nabídce, a proto Vám jejich servis ani nenabídnu. Podle písemného popisu nejsem schopen odhalit příčinu – pouze bych hádal. Nevím ani, jaké zařízení od firmy AG máte ve voze, ani spoustu dalších podrobností. Takže jediná rada, navštivte servis který provádí montáže a servis výrobků firmy AG. Například v Praze sídlí dovozce tohoto systému, a ten by Vás jistě odkázal na nějakého svého dealera podle místa Vašeho bydliště.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den Lenko,
Tak jak popisujete Váš problém, tak připouštím, že může být na vině skutečně nízká teplota. Pokud po nastartování při teplotě -10 C vyjedete z kopce, dochází pouze k pomalému ohřívání motoru, a tím pádem i reduktoru. Proto může dojít po přepnutí k dalšímu poklesu teploty plynu a následně i opětovnému přepnutí na benzin. Právě zvuková signalizace u těchto systémů upozorňuje řidiče na přepnutí do benzinu u důvodu nedostatku plynu. Ale k tomu abych mohl jednoznačně určit příčinu Vašeho problému neznám kompletní funkci plynového systému. Pokud jsou teploty nad nulou máte stejné problémy? Po ohřátí je jízda na LPG bez problémů? Je v pořádku okruh chlazení a topení vozu, je v chladicím systému dostatek náplně? Pokud problémy Vašeho vozu přetrvávají, můžete se ozvat telefonicky na číslo našeho příjmu zakázek 777 30 50 80, a domluvíme si termín, kdy bychom se Vašemu vozu mohli věnovat.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobry den,
zvazuji prestavbu Seata Cordoby 1,2 12V 47kW rv. 2005 na LPG s nadrzi na plyn v rezerve. Muzete mi sdelit jaky LPG system se hodi do meho auta a jak dlouho prestavba trva.
Dobrý den. Mam Peugeot 306 1.8 16V r.v. 2001 se systémem AG. Auto už mám 3 roky jezdím bez problému. Až teprve včera začalo auto asi cca po 3 až 8 km přestat jet na plyn musel jsem tedy přepnout na benzín a po několika ujetých kylometrecg jsem mohl zpět přepnout na plyn. Ujel jsem zas nějakou vzdálenost a auto opět přestalo jet na plyn. A teď to dělá stále. Někdo mi říká že mám špatné svíčky ale to se mi nechce věřit. Sice jsem je měnil a od té doby to začalo dělat ale nevím nevím. Nikdy jsem s tímto plynem neměl problém. Je možné mi nějak poradit prosím.Děkuji Josef Uxa
Dobrý den! V Grand Vitaře 2.0 máme namontovaný Stag 300+. Stává se, že po zahřátí a přepnutí na LPG se po přidání plynu opětovně rozsvítí blikající kontrolka. Několikrát se stalo, že se potom zapnula nějaká zvuková signalizace, která není ani nikde v návodu popsána?! Jelikož se LPG bojím, ručně v tu chvíli přepínám na benzín. Po návratu na plyn se situace při zahřátém autě již neopakuje. Může mít na tuto situaci vliv teplota? (auto parkuje venku, teplota -10, rozjezd několik km z kopce)
Dobrý den pane Otáhal,
Vaši Hondu Civic s motorem 1,6 VTEC o výkonu 81kW bychom na LPG přestavět mohli. Použili bychom systém sekvenčního vstřikování plynné fáze. V naší nabídce máme zařízení AC Stag 300 Plus s cenou přestavby 29.000,- Kč, který bych pro Váš vůz považoval za technologicky odpovídající. Mohli bychom však použít i Italský systém BRC Sequent s cenou 33.000,- Kč. Zde: <a href="http://www.neptun-harfa.cz/Civic/3233.html">www.neptun-harfa.cz/…</a> si můžete prohlédnout tento vůz po přestavbě se systémem AC Stag300. V tomto voze je namontován FlashLube Valve Saver (nádobka je vedle baterie, a na fotografii je z ní vidět pouze modré víčko). Její montáž nabízíme za 2.400,- Kč, a protože uvádíte, že jezdíte pravidelně do práce po dálnici, (a předpokládám, že je to podstatná část z ročně naježděných 40.000 kilometrů), aditivaci ventilů bych u tohoto vozu doporučil.
S pozdravem Ivan Vodička