PS: Po prohlídce Vaší fotogalerie mám zřejmě v autě STAG (dle obrázků ovladače v kabině, obrázky ventilů plynu v motoru)
Dobrý den, mám v autě A8, 4,2 MPI sekvenční vestavbu LPG. Dost často "zamrzá" a tedy zasmrdí. Dělá to v podstatě od počátku a tam, kde mě to montovali asi před 3mi lety to nikdy pořádně neodstranili. Už mě nebaví to tam dále řešit. Nejčastěji to smrdí, je-li ne zcela zahřátý motor. Ale i když je dostatečně zahřátý a po dálnici to do kopce "osolím" a vytočím tak je schopen zamrznout také...
Množství vody hlídám, aby ho bylo na ohřev reduktoru dost. Je to na to dost háklivé.
Bylo by to možné u Vás opravit?
Dobrý den Pepo,
Golf z roku 1998 může být jak model Golf III, tak i Golf IV s různými variantami motoru 1,4 16v. Ale předpokládám, že bychom přestavbu prováděli se systémem sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG. U tohoto roku výroby bych doporučil systém AC Stag4Plus. Přesnější informace můžete získat telefonocky na příjmu zakázek Neprun Harfa na čísle 777 30 50 80, nejlépe pokud budete vědět typ motoru (např. AEX, APQ, AKQ, AHW, ...) podle velkého TP. Ještě bych připoměl akci přestaveb na splátky bez navýšení (více zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Moznosti-splatek/3060.html">neptun-harfa.cz/Mozn…</a> ).
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den Luboši,
na takto obecný dotaz mám jedinou radu: navštivte servis, který zjistí příčinu Vámi popisovaného problému (podle typu zařízení BRC zvolí odpovídající postup diagnostiky závady) a tu následně odstraní. Konkrétní termín je nejlepší domluvit si telefonicky na čísle příjmu zakázek Neptun Harfa 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den Honzo,
Přívstřik benzinu používáme jako jednu z možností aditivace ventilů, naše vlastní zkušenosti jsou však poměrně krátkodobé – umožňuje je verze firmwaru používaná od jara 2011. Podle vyjádření technika z vývoje BRC je tato varianta aditivace dostatečná, ale jako vždy záleží na konkrétním motoru a zejména jeho způsobu používání. Podle jeho slov BRC ve svých montážích nepoužívají přídavné aditivování FlashLube, VAP Saver či jiné, ale právě zmíněný přívstřik benzinu. Nemám žádný důvod mu nevěřit, a proto jsme varianty ochrany ventilů i u Vámi zmiňovaných vozů Ford či Renault rozšířili i o možnost přívstřiku benzinu.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobry den chci se zeptat premyslim darovat pritelkyni lpg do vozu vw golf 1.4 16v r.v. 1998 a chtel bych vedet tak nejak cca cenu montaze...predem dekuji za odpoved...
V citroenu xsara 1.6 mám namontovaný systém Brc.Při jízdě na automat,ale i na přepnutí na lpg asi po 12.km vypne a sám se přepne na benzin,na lpg už potom nepřepne,jen když je motor studený,tak to opět chvíli funguje.Poradíte mě?Předem děkuji
Dobry den,chtel bych se vas zeptat jestli privstrik benzinu pri zatizeni motoru je dostatecna ochrana (mazani) ventilovych sedel jako pri pouziti Flashlube,doporucil byste privstrik i na nachylnejsi motory ford,renault pod.? Dekuji za informace
Dobrý den pane Tejrovský,
ani Vaše zařízení Eurogas bohužel nemáme v nabídce. Firma Eurogas patří do skupiny Landi Renzo Group, pro své přestavby ve Francii, Belgii a Nizozemí (nejčastěji přímo pro prodejce nových vozů) používá v současnosti systém Omegas (dříve i jiné systémy). Dovozcem zařízení Omegas do ČR je firma Autogascentrum Strakonice. Ale obávám se, že vstup do programu řídící jednotky bude blokován, a s diagnostickými nástroji které jsou v ČR k dispozici se program nespojí (viz příspěvek 408). Proto vidím možnosti servisu tohoto systému v ČR jako problematický.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda servisujete systém EUROGAS, ktrý je v C5, r.v. 2009, a jaký dodavatel LPG je pro toto vozidlo nejlepší.
Děkuji za váš čas, s pozdravem L. Tejrovský