Seznam příspěvků

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.01.2012 14:06

Dobrý den Honzo P (dotaz 425)
Nejčastěji se skutečně jedná o rozdílnou tepelnou roztažnost hadic, kovových nártubků a sponek (pokud je to pouze při prvním - studeném přepnutí). Doporučuji při studeném přepnutí kontrolu (detektorem, pěnotvorným prostředkem) a v případě netěsnosti opravu. Další možnost je že po přepnutí ještě není ideální složení bohatosti směsi, a je cítit nedokonale spálená směs.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.01.2012 14:02

Dobrý den Honzo (dotaz 423)
tady bych upřesnil: přívstřik benzinu se nastavuje ve vyšší zátěži, benzin je aplikován pouze v přesně daném zatížení, na volnoběh tedy nikoli (ale tepelné zatížení na volnoběh je minimální, a nevěřím, že v tomto režimu by byla jakákoli aditivace potřebná. Naopak FlashLube (či jiné přípravky na podobném principu dávkování) jsou aplikovány nejvíce při deceleraci (brzdění motorem), a nejméně (vůbec) v maximální zátěži (když sešlápnete plynový pedál na podlahu). Je to dáno tím, že kapalina je přisávána podtlakem v sacím potrubí (i u provedení FlashLube electronic), a ten je největší při zavřené škrticí klapce, naopak když sešlápnete plynový pedál na podlahu, je v sání atmosferický tlak, a žádná kapalina se nepřisává. Nicméně aktivní látky vytvářejí nepatrnou povrchovou vrstvu na ventilech, a ta má zjednodušeně řečeno "určité trvání".
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 16.01.2012 13:52

Dobrý den Libore,
pro přestavbu Renaulta Scenic z roku 2001 bych Vám nabídl systém AC Stag 4 Plus, toroidní nádrž podle provedení karoserie a uchycení rezervy, cca 40 litrů.
S pozdravem Ivan Vodička

Standa 15.01.2012 09:17

Dobrý den,
zvažuji montáž LPG do Ford Fiesta 1.3 51kW r. v. 2002. Auto používám denně po dálnici a jelikož není motor zrovna překoňován a síly taky moc nepobral, rozhodl jsem se pro lehký chiptuning s K&N vzduchovým filtrem, což motoru přidalo cca 9kW a cca 12N.m. Byl mi doporučen systém AC Stag4/300 Plus s Flash Lube Valve Saver a zajímalo by mě, jak si tento systém poradí s chiptuningem? Děkuji za odpověď.

Honza 15.01.2012 00:58

to Honza P.
patrně jsou povolené hadice. Teď jsem to taky dělal. Zasmrdí to jen na chvilku poté co to přepne na lpg že? Honza

Honza P. 12.01.2012 20:12

Dobrý den,již 2 roky mám od Vás namontovaný plyn a jsem velice spokojen. Na prohlídky jezdím pravidelně. Mam problém ale se zápachem plynu v interiéru. Většinou zasmrdí když přepne s benzínu na plyn když je motor studený. Čím to je? Děkuji za odpověd.

Administrator 11.01.2012 07:47

Vážení návštěvníci, z technických důvodů nebude možné zde odpovídat na vaše dotazy do neděle 15.1.2012, prosíme vás o strpení. Děkujeme

Honza 10.01.2012 22:55

Dobry den,
dekuji za odpoved 416. Jeste bych se chtel zeptat jestli tedy nevadi ze u pouziti privstriku benzinu jsou vlastne ventily a sedla bez ochrany,jen pri vyssim zatizeni a u pouziti Flashlube je ochrana porad,cili od volnobehu? Diky za objasneni

Libor 10.01.2012 21:30

Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda je u Vás možná montáž LPG do vozidla Renault Scenic 1,6 16V rok 2001. Pokud ano, jaká velikost nádrže by se montovala (místo rezervy)a jaký systém by jste mi doporučil.
Děkuji za odpověď a s pozdravem Libor

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.01.2012 11:56

Dobrý den Radku,
v Audi A8 4,2V8 není příliš místa, ale pokud je mi známo, tak přestavby těchto vozů provedené v Neptunu nemají problém vyhříváním reduktoru. Ve Vašem voze tedy půjde s největší pravděpodobností o nevhodné zapojení vyhřívání reduktoru, a nebo bude použit reduktor s malým přenosem tepla (nevhodný typ reduktoru - se systémem AC Stag300 lze používat různé druhy reduktorů). Pro možnost opravy kontaktujte nejlépe telefonicky příjem zakázek na tel. 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička