Seznam příspěvků

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.11.2012 07:20

Dobrý den Tomáši,
doporučuji vyhledat servis který provádí opravy Vašeho systému a domluvit se na opravě. My tento systém v nabídce nemáme.

Anonym 12.11.2012 23:59

Přeji hezký den.
Jako laik prosím o radu. Krátce vlastním Opel Zafiru A r.v. 2003 16V 92kW s motorem Z18XE a namontovaným LPG plynovým zařízením AGC 01-12. Jaký typ zapalovacích svíček je pro můj motor při provozu na LPG v celkové cenové relaci optimální, nebo přímo ideální...? Ptal jsem se i na jiném fóru, ale odpověď byla poněkud neochotně odtažitá... Chápu, že jako profíci nejste informační charita, ale přímo k Vám to mám hodně z ruky a jako invalida s omezenými zdroji nechci zbytečně investovat do nevhodného dílu zapalování... Děkuji moc za vstřícnou a relevantní odpověď... Zdeněk

Tomas 11.11.2012 11:27

Dobry den,

Koupil jsem si auto s plynem Prins a pri převozu do Prahy mi zacala pískat kontolka plynu (nejspis ze není plyn,ale diody ukazovali ze je plna nadrz) po natankovani 40 litru plynu mi zacali vsechny kontrolky klikat. Zkusil jsem to vypnout a zapnout, ale stalo kontrolky blikaji. Po dalšim tomto pokusu už nejde ani plyn zapnout. Nevite co s tím?

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.11.2012 11:54

Dobrý den Pavle,
podle Vašeho popisu bych hádal na vadný přepínač. Navštivte nějaké středisko kde Vaše zařízení montují, a nechte prověřit, ev. vyměnit.
S pozdravem Ivan Vodička

Pavel 31.10.2012 08:29

Dobrý den,

mám ve svém voze Astra G systém Magic sekvenčního vstřikování,
ale nyní v zimních teplotách mě tlačítko po ránu nesvítí,přepnutí slyším,že proběhlo po ohřátí na nastavenou teplotu motoru,ale prvních 20km mě dioda (<a href="http://www.lpg-obchod.cz/var/lpg-obchod.cz/storage/images/media/images/prepinac-magic-pro-sekvencni-vstrikovani/2916-1-cze-CZ/Prepinac-Magic-pro-sekvencni-vstrikovani_medium.jpg">www.lpg-obchod.cz/va&hellip;</a> ) nesvítí a někdy nevím,zda to jede na plyn nebo na benzín,protože se mi stane po cca 20 km,že se rozsvítí a blikájí obě kontrolky,ale po přemáčknutí do režimu plynu už to jede normálně.

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.10.2012 08:27

Dobrý den Honzo,
O vhodnosti toho či onoho systému se vedlo již mnoho více či méně vášnivých debat, každé zařízení má svoje příznivce i odpůrce. Myslím, že ve Vašem voze může bezproblémově jezdit každý z uvedených systémů, ani proti jednomu nemám výhrady. Vzhledem k menšímu ročnímu kilometrickému proběhu se můžeme spolehnout na systém AC Stag 300 Plus, provedení přestavby s tímto systémem si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Suberb-/3218.html">neptun-harfa.cz/Sube&hellip;</a> . Motory 1,8T 110kW jsou také poměrně často přestavovány na LPG, zde bych se přikláněl u starších provedení opět ke Stagu, u posledních modelových roků by se dalo uvažovat i o BRC (pokud stále platí 15.000 km ročně).
S pozdravem Ivan Vodička

Honza 30.10.2012 22:36

Honza

Dobrý den, zvažuji koupi Superbu I s motorem 2,8 6V s následnou přestavbou na LPG. Ve vaší nabídce jsou tři produkty a to Stag4/300, Lovato a BRC, kdy rozdíl cen je u tohoto motoru bezmála 10.000,-Kč. Má otázka tedy zní jaký běžný řidič pozná rozdíl v levnějším a dražším systém (spotřeba, náklady na údržbu apod.) a který by jste doporučil s ročním nájezdem cca 15tis. km. Rovněž připadá v úvahu motor 1.8T s přestavbou na LPG, kdy stále nevím pro který se rozhodnout pokud můžete poradit. Děkuji. Honza

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 30.10.2012 19:11

Dobrý den Honzo,
asi jako ve všem, i zde si myslím, že kvalita má svoji cenu. Neumím sice poznat, která ze směsí aditiv jakého konkrétního výrobce benzinu je pro můj provoz nejvhodnější a nepoznám jejich skutečné blahodárné účinky, ale vyhýbám se "nejlevnějším" cenám. Benzin tankuju u značkových čerpacích stanic na frekventovaných místech. Věřím (a je to skutečně pouze akt víry či důvěry), že u značkových frekventovaných čerpaček je pravděpodobnost nekvalitního výrobku menší. Tímto se s Vámi dělím o svůj názor, a přeji bezproblémový provoz i v nastávajícím zimním období.
S pozdravem Ivan Vodička

Honza 30.10.2012 14:32

Dobry den,
chtel bych se vas zeptat na nazor,zda li ma smysl tankovat vice aditivovany benzin napr Verva,kdyz je urceny pouze na studene starty u vozu na LPG.Jde mi o lepsi starty v chladnem obdobi a jeho cistici vlastnosti,napr benzinovych vstriku.Tim ze ho neni potreba mnoho,nevadi mi vyssi cena...myslite ze se projevi ucinnost "lepsiho" benzinu i kdyz by slouzil jen na starty a par stovek metru,nez system prepne na LPG?...diky za nazor

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.10.2012 17:09

Dobrý den Michale,
Přestavby provádíme většinou během dvou pracovních dnů, záleží však také na typu vozu. U vozů na leasing si musíte vyžádat u leasingové společnosti zapůjčení technického průkazu, leasingovky většinou nemají s povolením přestavby a zapůjčením dokladů problém. Ohledně podmínek záruky doporučuji kontaktovat Vašeho prodejce – někteří prodejci již LPG pohon akceptují, ale je to vždy na domluvě.
S pozdravem Ivan Vodička