Seznam příspěvků

jan vančura 28.02.2012 17:14

pro 578 - redukci zapůjčí za zálohu. Je to zdlouhavé vystát frontu na redukci pak na stojan a pak na placení. Většina pump má stojan se dvěma hadicema a devěma koncovkama takže redukce není nutná. Tankujete sám. Samolepky LPG na autě jsem neviděl, parkování v podzemí běžné :-). Normální lidé .

Bugr 28.02.2012 14:39

Dobrý den,v loni jsem koupil Mégana z D na lpg a chtěl bych se zeptat jestli je možné,že musím přepínat benzín na plyn manuálně?Při startování mi to startuje na plyn a točí a točí,takže přepnu na benzín,ale než dojde benzín do motoru tak to chvíli točí naprázdno,až po několika vteřinách to chytne,ale musím přišlápnout pedál plynu.Než se motor začne držet v otáčkách tak má takovej plechevoj,nepřirozenej zvuk.
Asi bych měl radši zajet do servisu že?děkuji za odpověď.

Jan Franc 28.02.2012 12:30

Dobrý den,dotaz se týká tankování v německu. Mám italské plnění a v německu jsou po dálnicích převážně belgické. Musím mít svoji redukci nebo mi ji zapujčí na pumpě,má s tím někdo zkušenost? Děkuji

martin ,,, 28.02.2012 10:29

Dobrý den.Mám dotaz ohledně LPG v systemu elpigaz čím by mohlo být když jedu na benzin a automaticky se me přepína na režim plynu ,když mam víc otaček tak mi to zacne cukat a blikat elektronika motoru než se to přepne(vzdy pri studenem startu )pak je to OK .a někdy když dojedu na křižovatku tak mi kolisají otačky na volnobeh mezi 900-1100.sem tam zlobí i start.mam to tyden po seřízeni a vymenení vstřiku)jeden mi vynechaval) tak su z toho nešťastny nejhorší je že to delalo i před tym takže mi to moc neopravil

Marek 28.02.2012 08:32

Dobry den,
uvazuji o koupi vozu dacia sandero s naslednym predelanim u vas na lpg.U tohoto vozu je na vyber motor bud 1,2 16V 55kW a nebo 1,6 8V 62kW.Muzete mi prosim rici ktery z techto motoru je pro zastavbu lpg lepsi?
Diky za info

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 27.02.2012 18:31

Dobrý večer Honzo,
Váš dotaz je obecný, proto ani odpověď nemůže být konkrétní. Nevím o jaký vůz se jedná, tudíž ani netuším, o jakých svíčkách doporučených výrobcem se bavíme. Obecně se směs paliva na propanbutan hůř zapaluje. Z naší zkušenosti vycházejí pro většinu motorů nejlépe svíčky s jednou klasickou elektrodou a doskokovou vzdáleností do cca 1,0mm. Svíčky s povrchovou, kluznou jiskrou, pomocnými kostřícími kroužky atd. nemívají na LPG nejlepší vlastnosti. Naopak svíčkám z kvalitnějších materiálů (platinové, iridiové, stříbrné, ....) se při provozu na LPG neopotřebovávají tolik elektrody, a pokud najezdíte za rok více jak cca 50.000km, tak se dá předpokládat, že se Vám i přes jejich výrazně vyšší cenu vyplatí (u přeplňvaných motorů je situace zase jiná).
Ve většině případů neuděláte s "originálními" svíčkami chybu. Pokud byste chtěl přesnější radu, napiště mi el. poštou na adresu vodicka [zavinac] neptun-harfa.cz typ vozu ev. svíček, a budu konkrétní.
S pozdravem Ivan Vodička

Honza 27.02.2012 14:37

Dobrý den, na březen jsem k Vám objednaný na přestavbu, předtím si chci ještě aspoň vyměnit svíčky. Můžu dát bez obav svíčky předepsané výrobcem, nebo doporučujete pro provoz s plynem použít speciální svíčky určené k provozu na LPG? Názory na toto se totiž rozcházejí. Díky za odpověď

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.02.2012 16:42

Dobrý den pane Litavský,
Omlouvám se, ale z Vašeho dotazu jsem lehce zaskočen – nevím, čemu říkáte „povinné revize po 1000km“ a „pravidelné revize po 10.000 km“, či „malá a velká revize…“ Také jsem Vás podle jména nedokázal ztotožnit se žádným vozidlem které prošlo Neptunem. Přestavby provedené v Neptunu Harfa mají doporučenou obecnou kontrolu po najetí cca 1000km po přestavbě. Dále jsou předepsané Revize LPG zařízení, většinou každých 10.000km nebo 12 měsíců (podle toho, co nastane dříve). Revize je vlastně kontrola těsnosti a mechanického stavu plynového systému, její interval je dán schválením typu přestavby. Každých 20.000 km pak předepisujeme výměnu filtrů a svíček (vyjma např. iridiových či platinových atd.) Tyto servisní intervaly máme vyznačeny i v servisní knížce. Ceny těchto úkonů máme uvedeny zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Mereni-emisi---revize-LPG/3057.html">neptun-harfa.cz/Mere&hellip;</a> . Ceny dalších „neplánovaných“ servisů jsou odvislé od dodaného materiálu a provedené práce, tudíž nijak obecně nejsem schopen odpovědět.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.02.2012 16:42

Dobrý den Karle,
Kdybyste psal podobný dotaz před 14 dny, kdy byly více než 10 stupňové mrazy, asi bych přitakal. Ale nyní jsou teploty kolem 0, a to už by mělo být v pořádku. Také Váš popis “ … systém se v různých intervalech svévolně přepíná na benzín…“ svědčí spíše o nějakém sporadickém problému než o vlivu mrazů. Proto bych doporučil kontrolu v servisu. Pokud se jedná o naši přestavbu (nebo to bylo montováno jinde, ale chtěl byste přijet k nám), doporučuji domluvit si telefonicky na čísle 777 30 50 80 termín opravy.
S pozdravem Ivan Vodička

Litavský 24.02.2012 14:12

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, kolik stojí povinné revize po 1000km a pravidelné revize po 10 000km? + kolik stojí měření emisí + neplánovaný servis seřízení vstřiků/kontrola systému. A ještě bych prosím rád abyste mi řekl, jestli malá revize znamená po 1000km a velká po 10 000km.
Děkuji Vám a přeji hezký víkend
S pozdravem Litavský