Dobrý den, chtěl bech se zeptat na cenu přestavby u Mitsubishi Lancer 1,8 r.v. 2009, 105kW. Jaký systém doporučujete? Je nutné použít ochranu sedel? Vůz je ješte v záruce, bude táto záruka platná i po montáži LPG?
Dobrý den, mám ještě otázku ohledně servisu lpg. Mám Dacia Logan 1,6 ze systémem Stag 4 a od montáže mám najeto 10tis km a ani po montáži jsem nebyl na doseřízení a kontrolu. Potřeboval bych tedy revizi a doseřídit atd jaká by byla zhruba cena u vás??
Děkuji
Dobrý den, uvažuji o přestavbě na Hyundai Sonata r.v.1995,2,0 16v 102kw automat převodovka. Co by ste mi doporučil za systém a cena? Spíše bych levnější variantu. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den pane Tomeš,
Bohužel Vaši Audi A6 s šestilitrovým dvanáctiválcem Vám na LPG nepřestavíme. U takto extremně výkonných motorů mají plynové systémy problém se zajištěním dostatečné dodávky paliva do motoru. Zároveň ani výrobci neuvažují o přestavbách těchto motorů, běžně nabízejí pouze 8válcové řídící jednotky. U Jeepa 5,7 HEMI je situace jiná, přestavbu Vám nabídnout můžeme. Oproti našemu ceníku bychom použili dva regulátory tlaku. Cena při použití systému BRC Sequent Plug&Drive a maximální velikosti toroidní nádrže (viz foto zde: <a href="http://www.neptun-harfa.cz/Grand-Cherokee-LIMITED/1290.html">www.neptun-harfa.cz/…</a> ) by byla cca 51.000,-Kč.
s pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda je možné předělat 12 válcový motor u audi a8 6.0 12W na plyn a kolik by to stálo.
Potom by mě zajímala přestavba 8 válcového motoru u Jeepa 5.7 hemi, v ceníku máte motory poze do 160kw.
Děkuji
Richard Tomeš
Ještě jednou dobrý den pane Vávra,
Omlouvám se, měli jsme nějaký problém na serveru, a odpověď na Váš dotaz vypadla. Proto Vám ji píši znovu.
V přestavbě Vaší Primery nevidím problém. Jedná se o motor se starším vícebodovým vstřikováním benzinu. Elektronika řízení motoru ještě nepodporuje EOBD protokol. Proto bych pro přestavbu doporučil systém sekvenčního vstřikování plynné fáze AC Stag 4 s cenou přestavby 28.000,-Kč. Zde <a href="http://www.neptun-harfa.cz/Primera/1236.html">www.neptun-harfa.cz/…</a> se můžete podívat na fotografii uvedeného vozu po přestavbě. Přísun paliva je zde řešen pro každý válec zvlášť. Za použití elektronicky řízených vstřikovacích trysek se dávkuje plynná fáze LPG přímo do sacího potrubí, před vstup do hlavy válců. Výkon motoru při provozu na LPG se téměř neliší od výkonu při jízdě na benzín. Spotřeba LPG je pouze o málo vyšší, než spotřeba benzínu.
Děkuji za Váš zájem, a doufám, že je moje byť stručná odpověď dostačující.
Ivan Vodička
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na předělání staršího Nissana Primera na plynový pohon. Je to rok 1998 obsah dva litry. Děkuji
Dobrý den Víťo,
Hyundai i30 Vám přestavíme za 29.000,- Kč. Ale neodpustím si i poznámku k funkci plynového systému. V této cenové variantě bychom použili zařízení AC Stag 300Plus, které bych pro Váš vůz považoval za technologické minimum. Pokud bychom vozu chtěli dopřát přesnější vstřikovače a elektronicky sofistikovanější řízení, sáhli bychom do vyšších pater. Pak bych nabídl přestavbu se systémy AC Stag300Premium za 31.000,-Kč, a nebo zařízení BRC Sequent s cenou přestavby 33.000,-Kč. Předpokládám, že by se dala použít cca 50-60 litrová nádrž místo rezervy. Ohledně použití aditiva pro ochranu ventilů a jejich sedel je situace skutečně trochu nejednoznačná. Skoro to vypadá, jako strašení uživatelů. Ale i Vy píšete, že jezdíte na LPG 25 let a bez problémů… Ve skutečnosti neexistuje žádný oficielní seznam výrobců, který by doporučoval nebo nařizoval použití ochrany ventilů. Ze zkušenosti však mohou mít některé motory problém, a to zejména pokud jsou „našláplejší“ (velký výkon z malého objemu). Také častější používání vozu na horní hranici výkonu při delších jízdách (přes Německo na 3 etapy po 200 km rychlostí 150…) působí negativně. Ale např. moje manželka má Forda o kterém se říká, že přimazávání potřebuje. Aditivaci namontovanou nemá, a u vozidla se (naštěstí!!!) žádný problém neprojevuje. Pravdou je, že jezdí převážně krátké trasy, žádné honění na dálku. Takže zpět k Vašemu vozu – 80kW z objemu 1,4 je poměrně dost. Jeden litr aditiva stojí cca 600,- Kč a vystačí cca na 10.000km. Vícenáklad v řádu 6 haléřů na jeden kilometr není skutečně nic zásadního. Nevím v jakém režimu budete nejčastěji vůz používat, ale vzhledem výkonu bych se za montáž aditiva pro ochranu ventilových sedel přimlouval.
Na závěr bych poděkoval za Váš zájem.
Ivan Vodička
Dobrý den prosím o informaci kolik by stála přestavba u vozu Hyundai i 30 s motorem 1,4, 80 kW s toroidní nádrží. Kolika litrová nádrž by se dala použít. V autě je plnohodnotná rezerva. Doporučujete použití ochrany sedel ventilů. Sám jezdím 25 let jen na LPG, ale zatím jsem s ventily neměl žádné problémy. Děkuji za odpověď Víťa
Dobrý den pane Václavek, podle Vašeho dotazu je vidět, že jste se již o možnost přestavby zajímal, a něco o tom víte. Pro přestavbu Forda Fusion 1,4 bychom použili systém sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG. Přestavbu můžeme provést s polským zařízením AC Stag 300 Plus za 28.000,- Kč, a nebo s italským zařízením BRC Sequent za 32.000,- Kč (viz náš ceník zde: <a href="http://www.lpg-neptun-harfa.cz/Cenik-montazi-LPG/1143.html">www.lpg-neptun-harfa…</a> ). Ochrana ventilových sedel přídavnými aditivy (Flash Lube, VAP saver...) je u těchto motorů skutečně poměrně často používána, a i my bychom ji doporučili. Cena montáže FlashLube je 2400,- Kč. V naší fotogalerii (zde: <a href="http://www.lpg-neptun-harfa.cz/Fusion/1197.html">www.lpg-neptun-harfa…</a> ) si můžete prohlédnout Ford Fusion po přestavbě na LPG. U tohoto vozu (motor 1,4 59 kW typ FXJA) jsme použili zařízení BRC Sequent24 a interní toroidní nádrž o objemu 46 litrů. Pokud byste rád ještě nějaká upřesnění, (vím že je moje odpověď poměrně stručná, ale na téma pohonu LPG by se daly popsat stohy papíru – vlastně mnoho a mnoho obrazovek…) je možné spojit se s námi i telefonicky na čísle 777 30 50 80. Děkuji za Váš zájem, Ivan Vodička