Seznam příspěvků

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.01.2011 10:08

Dobrý den Pavle,
V přestavbě uvažovaného vozu Fiat Doblo Malibu nevidím problém. Pro přestavby bychom použili sekvenční vstřikování, např. AC Stag300 Plus s cenou přestavby 28.000,- Kč. Pro eventuelní využití akční slevy kontaktujte naši přijímací kancelář na tel. 777 30 50 80. Fiata Doblo jsme již přestavovali, byla to např. zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Doblo-Cargo/3248.html">neptun-harfa.cz/Dobl&hellip;</a> ve verzi Cargo s motorem 1,4 a právě s nabízeným systémem Stag300 Plus.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 04.01.2011 13:45

Dobry den v noven roce, dnes jsem mimo kancelar. Omlouvam se Pavlovi i Ladislavu Cejkovi za zpozdeni, ale Vase dotazy mohu vyridit az zitra.
Ivan Vodicka

Ladislav Čejka 03.01.2011 22:14

Zdravím...přemýšlím o přestavbě.
Jednalo by ee o Škodu felicii Van plus 1.3 Mpi
Chtěl bych asi toroidní nádrž aby mi v kufru nepřekážela...
Jaká by byla cena přestavby...a jaké jsou splátkové podmínky při akontaci 30 procent a následně deseti splátkách...moooc díky za info s pozdravem Čejka Ladislav

Pavel 03.01.2011 19:34

Dobry den.Zvazuji porizeni automobilu Fiat Doblo Malibu 2002 1.6 16V 76kW.Jaky by jste doporucil system LPG a uz jste zminovany automobil prestavovali.Dekuji za odpoved.

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 22.12.2010 09:49

Dobrý den pane Meloun,
Jak správně napsal uživatel TOM, u Vaší Fabie již není kohout topení, teplá voda proudí přes radiátor topení (a tím pádem i přes reduktor) i v létě, když ve voze netopíte. (Ostatně pokud by tomu tak nebylo, nebyl by reduktor vyhřívaný, a Vaše auto by od roku 2004 nemohlo přes léto jezdit na plyn – a já předpokládám, že jezdilo…). Vzduchové bubliny se obecně se v systémech tvořit mohou, ale odvzdušnění systému rozdílné zapojení reduktoru podle zkušeností příliš neovlivní. S tím, co uvádí literatura kterou máte k dispozici nebudu polemizovat - nevím souvislosti a relevantnost toho, co jste vyčetl. Naprostá většina reduktorů, které jsem viděl, mají vstupy a výstupy vody na průměr 16mm, většina vozů má hadice k topení průměru 16 eventuelně 20 mm. Z toho vyplývá, že regulace množství vody která by šla při paralelním zapojení přes radiátor a přes reduktor není regulována světlostí potrubí. Ale zpět od Vašich dotazů ke konkrétnímu vozu. Pokud je vyhřívání reduktoru i topení v pořádku, nevidím důvod k zásahu. Pokud máte s funkcí vozu nějaké problémy, je možno je řešit, pro objednání servisu doporučuji tel. kontakt na náš příjem zakázek 777 30 50 80. Pokud byste požadoval přepojení vyhřívání reduktoru paralelně, můžeme to na Vaši žádost provést – voda bude zapojena podle mého názoru méně výhodně, ale stejně jako např. u starších vozů, které mají u radiátoru topení kohout – na funkci to nebude mít žádný podstatný vliv.
S pozdravem Ivan Vodička

tom 21.12.2010 19:59

U moderních aut se již topení neuzavírá ale vzduch do auta jde buď přes radiátor a nebo okolo. Favority a Felicie měly ještě ventil na radiátoru, ale ten byl řešen při uzavřeném radiátoru průtokově.

janev.meloun@seznam.cz 21.12.2010 19:29

A co v létě? Když je topení zavřené tak je uzavřený i okruh vyhřívání reduktoru ne? Navíc v takto uzavřeném okruhu se tvoří vzduchové bubliny a systém nejde odvzdušnit. Podle literatury se má reduktor zapojovat paralelně s topením, aby tento problém nevznikal.Tedy přívod do reduktoru za termostat a vývod z reduktoru za vývod z topení. Dělení průtoku je přeci regulováno světlostí potrubí ne?
Meloun

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 21.12.2010 11:37

Dobrý den pane Meloun,
Ano, podle naší zkušenosti je výhodnější zapojovat vyhřívání reduktoru do série s topením. Nemůže se tak stát, že by většina vody šla topením a na reduktor „nezbylo nic“, ale ani to nemůže být naopak. V případě zapojení do série jde všechna voda prvního okruhu přes radiátor topení, i přes reduktor.
S pozdravem a přáním pěkného prožití vánočních svátků Ivan Vodička

janev.meloun@seznam.cz 21.12.2010 04:05

Dobrý den, jsem vlastníkem vozidla Fabia 1,4MPI u kterého jste prováděli podle TP dne 10.3.2004 přestavbu na LPG. Vyhřívání reduktoru je provedeno připojením na vývod z termostatu k topení(přívod do reduktoru) a přívod vody do topení(vývod z reduktoru). Přímé propojení z termostatu do topení tedy neexistuje a v praxi to znamená, že reduktor a topení jsou zapojeny tzv. "do série". Je to tak správně?
Děkuji za odpověď.
Meloun

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 13.12.2010 09:32

Dobrý den Jardo,
Na Váš dotaz neumím přesně odpovědět. Podle mého názoru se do Superbu motory 2,8T nemontovaly. První generace Škody Superb podle mých údajů používaly pouze přeplňovaný motor 1,8T, a atmosférické motory 2,0 a 2,8 V6. Prosím upřesněte rok výroby Vašeho vozu, obsah a výkon motoru popřípadě typ motoru podle velkého TP. Pak Vám budu schopen jednoznačně odpovědět. Požadované údaje můžete také poslat el. poštou na adresu: <a href="mailto:vodicka [zavinac] neptun-harfa.cz">vodicka [zavinac] neptun-harfa.cz</a> .
S pozdravem Ivan Vodička