Dobrý den pane Stodůlka,
v našich podkladech jsem hohužel nenašel, že by se vyráběla Honda CR-V s Vámi udávaným motorem 2,0 o výkonu 147kW, proto pouze obecně - doporučuji některý ze systémů sekvenčního vstřikování, v naší fotogalerii zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/HONDA/3232.html">neptun-harfa.cz/HOND…</a> máme tyto vozy se systémem AC Stag 4 Plus, a ty novější modely se systémem BRC Seq24.
Tolik k Vašemu dotazu, Ivan Vodička
DOBRÝ DEN PANE VODIČKO
JAKÝ SYSTÉM BY JSTE DOPORUČIL VČETNĚ AUT.PŘIMAZÁVÁNÍ VENTILŮ
DO HONDY CRV R.2003/2L BENZÍN,147KW-NAJETO 205000KM
DĚKUJI STODŮLKA
Dobrý den pane Kuta,
u Vašeho vozu se sešly hned dva důvody proč Vám musím odpovědět záporně. Sady pro přestavby se vyrábějí pouze pro motory do osmi válců, a sortiment přímovstřikových motorů s s možností přestavby na LPG je omezen na několik málo (cca 10 typů motorů) zejména koncernu VW.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den pane Novák,
kombinované nádrže LPG/benzin se nedělají. Pochopitelně lze vybobit jakoukoli benzinovou nádrž tak velkou a tvarovanou, abyste pod vozem "uspořil" místo pro plynovou nádrž. Její tvar, velikost i umístění je dána, a většinou bývá tak velká, že její umístění místo části benzinové nádrže pod vozem stejně není možné. A navíc proti tomuto řešení je i legislativa - každá, i benzinová nádrž musí být schválená, obávám se, že nahrazení původní benzinové nádrže jinou by byla neschválená změna, vozidlo by neprošlo STK, a v případě nehody by se na škody vzniklé takovou úpravou nemusely vztahovat pojistky.
S pozdravem Ivan Vodička
dobry den,
zajimalo by me, zda je mozna konverze na LPG u auta bmw 760i. Jde o V12 motor s high precision injection-primym vstrikovanim. A pokud toto lze, jaka je odhadni cena prestavby.
Predem dekuji za odpoved
Dobrý den, rád bych se zeptal zda náhodou neexistuje možnost nahradit originální nádrž na benzin, nějakou jinou dělenou nádrží na LPG/Benzin, tak aby nebylo nutné zasahovat do zavazadlového prostoru. Díky
Dobrý večer pane Hála,
děkuji za uznání, snažím se odpovídat vždy podle svého názoru. Na druhou stranu v tomto případě neměl vyznít v tom smyslu, že Citigo nedoporučuji přestavovat na plyn, ale pouze tak, že s přestavbou a provozem tohoto typu nemáme a ani nemůžeme mít dlouhodobé zkušenosti, protože je to novinka.
S pozdravem Ivan Vodička
Pane Vodičko,
děkuji za Vaše korektní doporučení. Vážím si ntoho! Kdyby Vám šlo jen o "kšeft", odpověděl byste ve prospěch přestavby.
Ještě jednou díky.
Dobrý den pane Tirner,
pokud uvažujete o koupi nějakého menšího vozu se stářím cca 12 a více let (viz Felicia), zaměřil bych se více na faktický stav vozu, než na konkrétní typ či značku. A až si vyberete vůz, který by Vám vyhovoval, tak potom bych před jeho koupí doporučil konzultovat, jaký motor (typ) ve voze je, a podle toho by se odvíjela možnost přestavby na LPG, typu plynového zařízení a pochopitelně i ceny.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den pane Hála,
k možnosti přestavby vozu Škoda Citigo Vám mnoho neřeknu. Jedná se o nové vozidlo s novým motorem. Myslím, že tento model není adept pro velké počty přestaveb - montáž plynové nádrže by podstatně zmenšila již tak poměrně malý zavazadlový prostor, a vzhledem k relativně nízké spotřebě a určení vozu zejména pro městský provoz bych očekával delší návratnost investice. Ale konkrétní varianty a rady Vám nenabídnu, s tímto vozem jsem zatím neměl tu čest. Pokud však máte známé, kteří již mají zkušenosti s životností těchto motorů po přestavbě na LPG, dejte na jejich doporučení;-)
S pozdravem Ivan Vodička