Seznam příspěvků

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.02.2012 16:51

Dobrý den pane Stodůlka,
v našich podkladech jsem hohužel nenašel, že by se vyráběla Honda CR-V s Vámi udávaným motorem 2,0 o výkonu 147kW, proto pouze obecně - doporučuji některý ze systémů sekvenčního vstřikování, v naší fotogalerii zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/HONDA/3232.html">neptun-harfa.cz/HOND&hellip;</a> máme tyto vozy se systémem AC Stag 4 Plus, a ty novější modely se systémem BRC Seq24.
Tolik k Vašemu dotazu, Ivan Vodička

Anonym 01.02.2012 11:57

DOBRÝ DEN PANE VODIČKO
JAKÝ SYSTÉM BY JSTE DOPORUČIL VČETNĚ AUT.PŘIMAZÁVÁNÍ VENTILŮ
DO HONDY CRV R.2003/2L BENZÍN,147KW-NAJETO 205000KM
DĚKUJI STODŮLKA

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.02.2012 08:22

Dobrý den pane Kuta,
u Vašeho vozu se sešly hned dva důvody proč Vám musím odpovědět záporně. Sady pro přestavby se vyrábějí pouze pro motory do osmi válců, a sortiment přímovstřikových motorů s s možností přestavby na LPG je omezen na několik málo (cca 10 typů motorů) zejména koncernu VW.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 01.02.2012 08:00

Dobrý den pane Novák,
kombinované nádrže LPG/benzin se nedělají. Pochopitelně lze vybobit jakoukoli benzinovou nádrž tak velkou a tvarovanou, abyste pod vozem "uspořil" místo pro plynovou nádrž. Její tvar, velikost i umístění je dána, a většinou bývá tak velká, že její umístění místo části benzinové nádrže pod vozem stejně není možné. A navíc proti tomuto řešení je i legislativa - každá, i benzinová nádrž musí být schválená, obávám se, že nahrazení původní benzinové nádrže jinou by byla neschválená změna, vozidlo by neprošlo STK, a v případě nehody by se na škody vzniklé takovou úpravou nemusely vztahovat pojistky.
S pozdravem Ivan Vodička

kuta 31.01.2012 19:49

dobry den,
zajimalo by me, zda je mozna konverze na LPG u auta bmw 760i. Jde o V12 motor s high precision injection-primym vstrikovanim. A pokud toto lze, jaka je odhadni cena prestavby.
Predem dekuji za odpoved

Libor Novák 31.01.2012 18:27

Dobrý den, rád bych se zeptal zda náhodou neexistuje možnost nahradit originální nádrž na benzin, nějakou jinou dělenou nádrží na LPG/Benzin, tak aby nebylo nutné zasahovat do zavazadlového prostoru. Díky

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.01.2012 18:15

Dobrý večer pane Hála,
děkuji za uznání, snažím se odpovídat vždy podle svého názoru. Na druhou stranu v tomto případě neměl vyznít v tom smyslu, že Citigo nedoporučuji přestavovat na plyn, ale pouze tak, že s přestavbou a provozem tohoto typu nemáme a ani nemůžeme mít dlouhodobé zkušenosti, protože je to novinka.
S pozdravem Ivan Vodička

Hála 31.01.2012 15:15

Pane Vodičko,
děkuji za Vaše korektní doporučení. Vážím si ntoho! Kdyby Vám šlo jen o "kšeft", odpověděl byste ve prospěch přestavby.
Ještě jednou díky.



Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.01.2012 11:52

Dobrý den pane Tirner,
pokud uvažujete o koupi nějakého menšího vozu se stářím cca 12 a více let (viz Felicia), zaměřil bych se více na faktický stav vozu, než na konkrétní typ či značku. A až si vyberete vůz, který by Vám vyhovoval, tak potom bych před jeho koupí doporučil konzultovat, jaký motor (typ) ve voze je, a podle toho by se odvíjela možnost přestavby na LPG, typu plynového zařízení a pochopitelně i ceny.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.01.2012 11:37

Dobrý den pane Hála,
k možnosti přestavby vozu Škoda Citigo Vám mnoho neřeknu. Jedná se o nové vozidlo s novým motorem. Myslím, že tento model není adept pro velké počty přestaveb - montáž plynové nádrže by podstatně zmenšila již tak poměrně malý zavazadlový prostor, a vzhledem k relativně nízké spotřebě a určení vozu zejména pro městský provoz bych očekával delší návratnost investice. Ale konkrétní varianty a rady Vám nenabídnu, s tímto vozem jsem zatím neměl tu čest. Pokud však máte známé, kteří již mají zkušenosti s životností těchto motorů po přestavbě na LPG, dejte na jejich doporučení;-)
S pozdravem Ivan Vodička