Aha,nevedel jsem ze Renault nabizi ty motory v ruznejch verzich,kazdopadne diky za info
                        
                            Scenika 1,4 TCe 96kW jsme přestavovali, tento motor není s přímým vstřikem. Protože o Vámi dotazovaném motoru 1,2 TCe 85kW nemám technické podklady, informoval jsem se u technika jednoho z prodejců Renault. Dle jeho informace je motor 1,2 TCe 85kW přímovstřikový... Lepší informace bohužel nemám.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobry den,
ja prave myslel ze uz je to mozne kdyz jsem videl ve vasi galerii toho Scenika 1,4 turbo,mel jsem za to ze je to take TCe motor...diky za info
                        
            
                        
                            Dobrý den Honzo,
v Meganu z roku 2012 je přeplňovaný motor 1,2 TCe o výkonu 85kW. Tento motor má technologii přímého vstřikování benzinu do spalovacího prostoru (u koncernu VW označované jako FSI). Motory s touto technologií vyžadují prozatím speciální software řídící jednotky LPG, ale pro motory Renault sady k dispozici nejsou. Proto prozatím nepočítejte u tohoto motoru s provozem na LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobry den,
jedna se o motor ktery se dava napr do Renault Megane 2012 s oznacenim Energy 1,2 TCe 115 viz cenik,v blizke dobe by se mel montovat i do noveho vozu Dacia Lodgy
<a href="http://www.renault-local.cz/pdf/ceniky/cenik_megane_5dv.pdf">www.renault-local.cz…</a>
                        
            
                        
                            Dobrý den Honzo,
požádám Vás o upřesnění - o jaký model Renaulta se jedná a měl byste ev. přesný typ motoru? Podle výkonu 85kW jsem žádný motor 1,2 nenašel...
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobry den,
chtel bych se zeptat jestli je mozne udelat zastavbu LPG do auta s motorem od Renaultu 1.2 TCe 85kW/115ps.Dekuji za odpoved
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Kob,
ohledně typu jednotky, typu auta, výřezu nebo sálání tepla by bylo nejlepší se podívat ka konkrétní provedení. Pokud přes den jezdíte přes Vysočany, můžete se cestou zastavit, podíváme se na konkrétní provedení, a pak se můžeme vyjádřit. Obecně si nemyslím, že by je jednotka LPG hřála na takovou teplotu, že by měknul plast v jejím okolí, ale prohlídka nám řekne více. Pokud byste měl nějaké upřesnění, můžete mi i napsat na mejl: vodicka[zavinac]neptun-harfa.cz
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den Petře,
opravy i seřízení LPG pohonů děláme, ale pochopitelně pouze na systémy, na které máme diagnostické připojení a ND. Protože nevím o jaké vozidlo, typ plynového systému ani příčinu problémů, nebudu hádat žádnou cenu opravy či seřízení. Doporučím telefonický kontakt na příjem zakázek 777 30 50 80, domluvíte si konkrétní termín přistavení vozidla, opravy a seřízení běžně provádíme v rámci jednoho dne.
pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den, řešil jsem závadu vytrženého šroubu pojistky alternátoru 175 A,šroub se vpodstatě uvolnil z plastu a pojistka se ulomila ,uvažuji že k tomu došlo působením tepla
z přídavné elektroniky LPG ,která je umístěna na levé straně vedle baterie v prostoru plastové schránky na baterii a  její jeden roh doléhal na plastové mezipatro
/nebyla dotlačena na dno minimálně jedním rohem/
 krytu přístrojové schránky,tím narušila svým odpadním teplem a teplem přenášeným z motoru pevnost ukotvení šroubu a způsobila tak výše uvedenou závadu.Jsem ojedinělý případ nebo ne s tímto druhem závady?Pojistku jsem musel objednat a byl jsem za exota.Teplotu  jednotky LPG jsem kontroloval
po jízdě a byla celkem teplá.V místě jednotky je v plastové schránce výřez asi na vyjmutí baterie a tím sálá teplo z motoru.Nevím zda toto umístění jednotky je optimální ,ani baterie nemá příliš ráda zvýšenou teplotu , klesá její životnost.Jinak přestavka na LPG OK ,cca. 23 000 Km,děkuji za odpověď.    Petr Kob.