Dobrý den přispivateli 789,
podle našich podkladů by techmologicky nemělo přestavbě motoru N52B25A nic bránit - viz moje odpověď č. 786. I Vám doporučím před přestavbou prohlídku prostorového uspořádání vozu, pak budeme schopni se definitivně a konkrétně vyjádřit k možnosti přestavby.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den,
sháním informace ohledně zástavby LPG do BMW 325i
(392C WB31 01)
Motor 2,5L 160kW Rok:2006
Kód motoru: N52B25A
Našel sem zde nějaké kontroly proudových vstřikovačů a otáčky benzínového čerpadla.....týká se to i mě?
Prosím o Váš názor. Děkuji
                        
            
                        
                            Dobrý den Josefe,
Vectru s motorem Z22SE je možné přestavět se systémem sekvenčního vstřikování, z naší nabídky mohu doporučit např. systém AC Stag 4 Plus, doplněný o aditivaci ventilů FlashLube. Pokud chcete využít naší letní slevové akce (více zde: <a href="http://www.neptun-harfa.cz/Cenik-montazi-LPG/3143.html">www.neptun-harfa.cz/…</a> ), domluvte si termín na našem příjmu zakázek na čísle 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den,
uvažuji o montáží  LPG systému na své auto, jedna se o Opel Vectra C 2.2 16v, motor Z22SE, rv 2003, prosím poraďte jaký systém a jestli je potřeba i FL.Ročně najedu cca 12-15 000 km. Děkuji.
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Vratislav,
motor s obsahem 2947 jsem v naší databázi u modelů E90 nenašel, ale existuje motor o objemu 2497ccm a výkonu 160kW, který se používal v letech 2005-7, je to typ N52B25A, kde je přestavba možná. Takže nejlépe zastavte se i s vozem a velkým TP, zjistíme přesný typ motoru, prohlédneme prostorové uspořádání a budeme schopni se definitivně a konkrétně vyjádřit.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den, 
upřesnění k BMW 325i , mělo by se jednat o obsah 2947 ccm a typové označení snad E90.Rok výroby jsem asi neurčil správně, ale ještě v r 2007 se objevují varianty obě.
Děkuji
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Vratislav,
BMW 325 z roku 2008 pravděpodobně s motorem N53B30 o objemu 2996ccm a výkonu 160kW Vám na LPG nepřestavíme. 
Tento moderní motor má elektronicky řízené otáčky benzinového čerpadla a proudovou kontrolu okruhu benzinových vstřikovačů, podle části podkladů i přímé vstřikování. To jsou podstatné komplikace úspěšné přestavby, a proto ji bohužel musím odmítnout.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Ještě jednou dobrý den Honzo,
Nerad bych, aby bylo moje předchozí vyjádření nějak zavádějící, jak by mohlo vyznívat z „Vašeho čtení mezi řádky“. Neptun Harfa měl v minulosti v nabídce více systémů, které se do dnešních dnů neudržely, i já jsem se setkal v minulých působištích s mnoha systémy. Nejvíce je mě líto zařízení italského výrobce Star*Gas – výborně fungovalo (vlastně určitě stále funguje…), následně to byl i první italský systém sekvenčního vstřikování který se v republice objevil, ale přesto se tato značka na českém trhu neudržela. Takže to, že jsme nějaký produkt nabízeli a dnes nikoli, nemusí vypovídat nic o jeho kvalitě.
Do Mazdy2 s motorem 1,25 55kW bych nějaký způsob aditivace ventilů určitě doporučil.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Rastislav,
I já jsem před mnoha lety „pocul, ze ak auto jazdi na LPG je dobre vyjazdit jednu nadrz BA za tri mediace“ a slýchal jsem to opakovaně z různých stran. Ale sám jsem to nikdy nedodržel... Na druhou stranu se snažím tankovat benzin tak, aby mi nikdy nesvítilo „hladové oko“ na palubce (z důvodu životnosti benzinového čerpadla), ale abych tankoval přibližně jednou za měsíc (takže tankuji tak 10-15 litrů). Pokud bych měl benzin v nádrži dlouhou dobu, mohlo by docházet k jeho degradaci – jednoduše by se mohl „zkazit“.
Citroen C5 2,0 16V nepatří mezi klasické „motory ve ventilovém ohrožení", ale pokud například jezdíte často delší trasy po dálnicích, přidáním aditivace ventilů nic nezkazíte.
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den,
zajímalo by mě zda je možné na LPG přestavět BMW 325, šestiválec 160kw, rok výroby 2008. Pořípadě jaké údaje o motoru jsou k tomuto vyjádření potřebné.
 Děkuji