Seznam příspěvků

Radek 28.12.2012 15:12

Je pro ventily lepší FlashLube nebo VAP-SAVER? Pokud FlashLube mohu do auta s kitem VAP-SAVER nalít olej Flash-Lube? Díky předem za názor.

Anonym 28.12.2012 14:13

K FIATU STILO POD Č.1038: Ještě bych dodal,že většina komponentů je Zn.: VIALLE LUX a směšovač je zn. KEURNER (podle zápisu v příloze k TP.

Anonym 28.12.2012 12:28

Mám FIAT Stilo 16.16V dovezený z NL s LPG- t.zv.Holanďanem. Delší dobu mi motor "pocukává" a teď mi na přepínači "Benzín-LPG" začaly při provozu (i po ohřátí)blikat obě kontrolky a motor zhasíná na volnoběh. Dá se z tohoto popisu identifikovat závada?
Je někde v ČR servis,který opravuje tato zařízení? Na Rakovnicku jsem podobné nenašel a jinde mi bylo řečeno,že toto Holandské neopravují.

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.12.2012 12:24

Dobrý den Čestmíre,
koncernové motory 1,6 74kW jsou jedny z nejčastěji přestavovaných motorů na LPG. Provoz je bezproblémový, aditivace vetilů FlashLube není potřeba.
S pozdravem Ivan Vodička

čestmír 27.12.2012 11:47

máte zkušenosti s přestavbou octavie 1,6 MPI 74 kW? Mám na mysli zda bude mít přínos mazací souprava flashlube apod.?
Setkal jsem se s naprosto protichůdnými názory od lidí, kteří kolem přestaveb dělají, takže nelze udělat jasný závěr.
díky za info

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 27.12.2012 08:32

Dobrý den Martine,
Motory po montáži FL nemají vyšší kouřivost (to by tam musela kapalina „téct proudem“, a během pár desítek km by všechna zmizela). Většinou však motory v provozu na LPG „více kouří“ v chladném a vlhkém počasí – to je dáno vyšším obsahem vodních par, které při výstupu z koncovky výfuku kondenzují, a zároveň je v takovém počasí vodní pára „viditelnější“. FL by kouřil modře, vodní páry jsou bílé.
I Vám vše nejlepší do nového roku, Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 27.12.2012 08:31

Dobrý den Václave,
Mercedes GL je možné přestavět, Váš výběr systém BRC je správný. Vzhledem k výkonu motoru bych namísto aditivace ventilů FL doporučil spíš přívstřik benzinu ve vyšších zátěžích. Válcovou nádrž 100 litrů jsme již do GL z roku 2007 montovali, neměl by být problém. Další podrobnosti bychom probrali při prohlídce vozu před eventuelní přestavbou (např. u tohoto vozu očekávám složitější ale řešitelné napojení vyhřívání reduktoru). Pro další domluvu doporučuji tel. kontakt na naši přijímací kancelář na čísle 777 30 50 80.
S pozdravem a přáním všeho nejlepšího do nového roku Ivan Vodička

Martin 22.12.2012 10:51

Dobrý den,
mám od vás montovaný Flash Lube. Chci se zeptat, zda může přimazávání způsobit větší kouřivost v tomto počasí. Vždy když stojím na křižovatce a pak se rozjíždím jsem jako taková malá dýmovnice. Děkuji Martin

Václav 21.12.2012 21:32

Dobrý večer
Je možné u vás přestavět Mercedes GL 500 r.v. 2007,motor 5.5 285kw jedná se o 5-místné provedení. Roční nájezd cca 15000km 70% po Praze 30% dálnice.. Zvažuji systém BRC se 100L nádrží. Je nutné u tohoto vozu mít nainstalovánu ochranu ventilů FL ? A doporučujete při nainstalování LPG systému také výměnu zapalovacích svíček ? Děkuji předem za odpověd a přeju krásné Vánoce .. Václav

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 17.12.2012 23:11

Dobrý večer pane Mareda,
nevím o jakou příčimu Vašich potíží se jedná - k tomu bude potřeba diagnostika v servisu. Mechanik zkontroluje funkci komponentů, správnost signálů a podle projevů určí vadu, kterou bude potřeba odstranit. Z toho následně vyplyne i cena opravy. Doporučím kontakt na náš příjem zakázek 777 30 50 80, kolegové se Vás budou ptát na systém jaký ve voze máte, ten najdete v servisní knížce (ev. si připravte SZP pod kterou bylo vozidlo montováno, a kolegové to najdou v naší databázi). Podle typu LPG systému si s Vámi domluví termín opravy.
S pozdravem Ivan Vodička