Seznam příspěvků

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 02.01.2013 08:04

Dobrý den Čestmíre,
doporučení k aditivaci ventilů opíráme zejména o zkušenosti s provozem. Jak jsem již psal, zrovna koncernové motory 1,6 patří k nejčastěji přestavovaným motorům, problémy zde nejsou. Ale přesto, pokud byste chtěl, je možné i k těmto motorům aditivaci ventilů namontovat.
S pozdravem Ivan Vodička

Ondřej Skipala 01.01.2013 13:09

Dobrý den. Mám ve svém vozidle VW Passat 1.6 namontovaný systémLPG MAGIC2 s reduktorem Magic Compact. Od zprovoznění systému mám problém s tlakováním expanzní nádržky. Včera jsem kontroloval těsnost systému LPG pomocí detektoru a náhodně jsem zjistil, že expanzní nádobka je natlakovaná propanem. Po otevření víčka nádobky začal okamžitě detektor plynu indikovat přítomnost plynu až přes horní mez výbušnosti. Je možné že by tento problém s tlakováním nádržky byl způsoben vadnou membránou nebo ó kroužky reduktoru? Děkuji za odpověď. Skipala

startování jen na lpg 31.12.2012 16:53

zdravim.chtel bych se zepatat.koupil jsem seat ibiza 0.9 lpg karburátor.je tam závada ,že se dá nastartovat jen na plyn.tudíš to dýl startuje.coje třeba udělat aby to startovalo na benzin.prý se musi vyměnit nějaké membranky.

čestmír 31.12.2012 12:17

Dobrý den Ivane,
děkuji za odpověď, že u přestavby Octavie 1,6 není nutná aditivace ventilů. Nicméně zeptám se laicky, podlečeho stanovujete,že daný typ motoru aditivaci potřebuje a jiný vůbec ne?

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.12.2012 08:43

Dobrý den Františku,
Ford S-Max není často přestavovaný model, problém je právě v umístění nádrže. U těchto vozů jsme zatím neprováděli přestavbu s toroidní nádrží. Pro posouzení variant velikosti a umístění nádrže doporučuji prohlídku Vašeho konkrétního modelu (právě z důvodu 7místné karoserie se obávám, že mnoho variant nenajdeme). Jinak motoricky 2litry 107 a 2,3 118kW nepředstavují problém, pouze bych doporučil aditivaci ventilů.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.12.2012 08:43

Dobrý den Michale,
Přestavba Volva XC 90 může přinést částečné komplikace, některé motory jsou vybaveny elektronickým snímáním tlaku paliva. Pro možnost přestavby doporučuji prohlídku Vašeho konkrétního motoru a jeho provedení. Aditivace ventilů si myslím nebude nutná, ale pro Vaši jistotu její použití nic nevylučuje.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.12.2012 08:43

Dobrý den Radku,
Aditivaci VAP Saver a FlashLube považuji za obdobně účinnou. FlashLube prošel testováním účinnosti v německé zkušebně TUV – viz zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/FlashLube---certifikovan-TUV-NORD-Mobilitat/3551.html">neptun-harfa.cz/Flas&hellip;</a> , a VAP Saver obsahuje podle chemického rozboru o něco více účinné látky, dá se tedy předpokládat, že i jeho účinnost bude dostatečná. Osobně bych oba přípravky nekombinoval, držel bych se jedné značky a pouze kontrolovat správné dávkování – cca 1 litr na 10.000km.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 31.12.2012 08:43

Dobrý den tazateli 1038 a 1039,
Holandské systémy Vialle nemáme v nabídce, nemáme SW, schémata ani ND. Proto Vám servis nenabídneme. Doporučuji internetovské vyhledavače, a popřeji úspěšné hledání servisu, který by Vám s tímto plynovým systémem pomohl.
S pozdravem Ivan Vodička

František 30.12.2012 01:58

Dobrý den, uvažuji o koupi jetého s-maxe. Chtěl bych se zeptat, je vhodná úprava u jeho motorů (zejm. 107kW - 140PS a 118kW - 160PS)? A dále, je možná úprava s nádrží v otvoru rezervy (chceme zachovat 7 míst) a jaký je eventuální dojezd na při této možnosti (Váš hrubý odhad)? Velmi děkuji za Váš čas.

Michal 28.12.2012 20:13

Dobrý den.Řeším přestavbu LPG u volva XC90 V8 4,4i,jaká značka by se nejlépe hodila?A také jestli zvolit aditivaci nebo radši přivstřik benzínu při vysokých otáčkách?Děkuji za odpověď!