Seznam příspěvků

Jakub mareda 17.12.2012 21:19

Dobry den,chtel bych pozadat o radu.mam fabii 1.4 mpi,lpg montovano u vas v roce 08.problem je takovy ze posledni dobou se my vuz neprepina na lpg,denne jezdmim trasu kladno-praha,a vozidlo se obcas neprepne ani po hodinove jizde,nekdy pomuze vypnout motor a znovu nastartovat,nekdy nesepne cely den,jak kdy.kontrolka sviti ze je lpg sepnuto,ale vuz nejede jak ucpany,nekde jsem se docetl o vymene filtru.ja vuz vlastnim od 2010,a zatim jsem byl jen na bezne revizi u vas.muzete my prosim poradit o jaky problem se jedna a kolik by to priblizne stalo? Vuz ma naje to 128 tis.km.predem dekuji

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 14.12.2012 11:33

Dobrý den Pavle,
zařízení Elpigas nemáme v nabídce, ale podle mých informací tato jednotka přívstřik neumí. Pochopitelně pokud se obrátíte na Vaši montážní firmu, budou přesně vědět co Vám montovali, a také co v programu nastavovali.
S pozdravem Ivan Vodička

Anonym 13.12.2012 11:47

Dobrý den,
mám v autě jednotku Elpigas Stella power.Umí tato přístřik benzínu v určitých otáčkách?Nevím jestli to mám nastaveno.Díky Pavel

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 12.12.2012 14:21

Dobrý den Honzo,
jako většina kapalin, tak i FlashLube mění svoji konzistenci v závislosti na teplotě. Pokud se ve Vašem případě podstatně snížilo dávkování, doporučuji je upravit povolením regulačního šroubku tak, aby opět odkapávalo cca 12 kapek za minutu (pro 4válcový motor). Následně na jaře až průměrné teploty vzrostou to bude chtít dávkování opětovně upravit tak, aby byla spotřeba cca 100ml na 1000km (opět míněno pro 4válcový motor).
S pozdravem Ivan Vodička

Honza 12.12.2012 09:44

Dobry den,
chci se zeptat,jestli nevite zda-li muze Flashlube zmrznou v te nadobce v motoru.V techto mrazech se mi zda ze je FL tekutina o poznani stuhlejsi,i kapani,ktere mam nastaveno zhruba kapka za 6 sec se mi po vcerejsi kontrole prodlouzila tak na kapku za 15 sec.Mam koleckem nastavit kapani ztuhleho Flashlube zas na kapku za 6sec a nebo to nemam "ladit"?...diky za info

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.12.2012 09:36

Dobrý den tazateli č. 1020 a 1021,
Ve stručnosti – zkontrolujte zda je přestavba potvrzena ve velkém i malém TP, a následně zda se Vám bude pocitově zdát chod motoru v pořádku na obě paliva. U takto starých vozidel můžete problémy očekávat kdekoli, důležité je, aby to nebyly problémy zásadní (např. válce bez komprese, nefunkční lambdaregulace směsi atd.). Také není špatné zjistit, proč původní majitel prodává vozidlo, do kterého investoval přestavbu na LPG již po roce – tedy v době, kdy se investice stěží vrátila.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.12.2012 09:36

Dobrý den Pavle,
Ve Škodě 120 máte starý podtlakový systém bez elektronické regulace bohatosti. Takové systémy se za určitých podmínek mohou montovat pouze do karburátorových vozů bez lambdaregulace.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.12.2012 09:36

Dobrý den pane Hynek,
Zařízení AG nemáme v nabídce, takže Vám servis nenabídneme. Mohu pouze obecně tipovat na nečistoty v reduktoru či vstřikovačích, ale přesnější diagnozu musí provést servis specializující se na Vaše LPG zařízení.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 10.12.2012 09:36

Dobrý den tazateli 1017,
Přemontáž plynového systému je možná, cena se stanovuje podle pracnosti (značka vozu, typ plynového zařízení) a dodaného materiálu (minimálně spojovací materiál, potrubí, hadice atd). Pro podrobnosti kontaktujte nejlépe telefonicky příjem zakázek na čísle 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička

dotaz 09.12.2012 19:16

Dobrý den.chci si koupit pres inzerat auto renault ESPACE 2.0 s LPG r.v. 1998 manual,najeto 200 000km.. Uz je namontována LPG pres rok, sekvencni STAG 300.chci zeptat,ma to cenu a na co mam dat pozor.dekuji za rychlou odpověd.email <a href="mailto:chacatrjan [zavinac] seznam.cz">chacatrjan [zavinac] seznam.cz</a>