Seznam příspěvků

omega 3.Oi 29.11.2012 13:38

ja som z Piešťan. Ked mi poradite ze kde je najbližšie servis ktory sa zaobera alebo teda ktory vie nadstavit STAG tak budem rad teda velmi vdačny za info. ono je to u nas tak ze na SK nieje schvaleny splynovač STAG a ked ze nie je schvaliny tak ho nikto nemontuje a ani sa tym nezatazuje.. najbližšie co sa mi podarilo zistit kde by vedeli co s tym a su tam sikovny majstri tak su v Poprade. mozno sa pytate preco som si to robil doma sam?. odpoved e taka ze ked som si to chcel dat namontovat normalne v servise tomu urcenemu tak ceny ktore mi ponukli boli 1200€ a viac! bez zapisu do TP a zapis do TP by stal dalších 300€ co je asi hodnota auta.(1500€) ja uz jedno auto mam doma co jazdy na plyn tiez opel 2.0i 16 a tam do nerobí ziadne problemi spokojnost na 100% uz 3 roky.

Pauli 28.11.2012 20:10

995. opel omega 3.0i
Odkud jste? Znám velmi kvalitní servis LPG cca v půlce slovenska. Doporučuju pouze kvalitní servis.

Michal Hrubeš 28.11.2012 18:08

Dobrý den,
na automobilu Kia Carnival 2,5 V6 mám namontované zařízení LandiRenzo s reduktorem a řídící jednotkou. Hlavním problémem je volnoběh na LPG. Při jízdě s vyřazeným rychlostním stupněm se volnoběžné otáčky drží na cca 800 ot./min, ale při zastavení vozidla začnou klesat pod 500 ot./min a motor zhasne. Na benzín se nic podobného neděje.
Podotýkám, že membrány byly měněny před 3 měsíci, nově byly vyměněny zapalovací svíčky za Bosch FR6DC+ a vyčistěna škrtící klapka.
Prosím o radu.
S pozdravem

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.11.2012 17:33

Dobrý den "Omego",
Zkusím Vám ušetřit práci s kontrolou zapojení kabeláže odpojování benzinových vstřikovačů. Zkuste si zkontrolovat v programu LPG, zda je u všech šesti válců zobrazena doba vstřikování, a zda je u všech válců srovnatelná a smysluplná. Dále můžete v diagnostickém modu zkusit provoz vždy pouze jednoho válce na LPG, tím zkontrolujete správné přiřazení jednotlivých válců. To jako konkrétní odpovědi na Vaše dotazy.
Ale přesto si neodpustím podle mě nejlepší radu - najděte si ve svém okolí nějaký servis který montuje toto plynové zařízení, a nechte si zkontrolovat mechanické provedení a nastavit SW (včetně doladění parametrů za jízdy). Ostatně tak by to legislativně mělo být, přestavbu smí provádět pouze oprávněná osoba, jedná se o vyhrazené plynové zařízení podléhající určitým bezpečnostním předpisům.
S pozdravem Ivan Vodička

995. opel omega 3.0i 28.11.2012 11:20

zdravim.
no vcera som skusal este skorej ako som si toto precital prehodit tie kabliky na lambdy a nic. ziadna zmena aj ten impulzní je dobre zapojení tak cez vikend poriem ci som sa nahodou niekde nepomylil pri zapojený na tych vstrekoch.je tam dost rozoberania kym sa k tomu dopracujem tak preto som aj Vas poprosil o radu ci to moze byt v tych lambdach. za odpoved pekne dakujem. takze lambdy na to nemaju ziaden vplyv. a na tych tryskach som vyvtral dierku podla tabulky co bola k tomu takze teraz tam mam 2,7mm priemer trysiek a znacka strekovacou je VALTEK. mam k tomu len Polsky manual tak moc s toho sa vyčitat neda. este som rozmyslal ci som nepouzil stary program na nadstavenie RJ respektive moc som sa v tom nehrabal len som dal autocalibraciu mozno aj tam bude chyba. Skoda ze nebyvam blizsie k Vam hned by to bolo jednoduchšie ale takto to mam k Vam 500km :(

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 28.11.2012 08:23

Dobrý den tazateli č. 994,
Vámi popisovaný problém může být v montáži (jejím mechanickém provedení), a nebo programovém nastavení jednotky. Signály připojení lambdasondy jsou u systému AC Stag 300 ISA2 pomocné signály pro okruh adaptací (pokud je v programu povoleno). Nepředpokládám, že by špatné zapojení těchto kabelů způsobilo Váš problém, pro vlastní provoz na LPG tyto signály Stag nevyžaduje. Pokud byste neměl správně zapojený kabel snímání otáček, systém by pravděpodobně nepřepnul na LPG, event. by mohl cukat v akceleraci (jak píšete), ale na kolísání otáček při volnoběhu to mít vliv nebude. Toto jsou obecná fakta, pro přesnější zjištění a opravu doporučuji navštívit servis, event. nás můžete kontaktovat nejlépe na čísle našeho příjmu zakázek 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička

STAG 300 isa2 27.11.2012 11:39

Zdravim. a mam tiez problemik zo sekvencnim LPG.. mam montovany STAG 300 isa2.. je montovaní do omegy V6 3.0i montoval som si ho sam vsetko je zapojene podla planu ani diagnostika nic neukazuje ale roby to jeden problem.. voplnobezne otacky kolišu ale pri 2000-3000 ide normalne ale akonahle pridam plyn tak zacne strielat do vyfuku..tak som rozmyslal ci mam dobre zapojene impulzne kabliky na lambde lavej a pravej strane.. ci s neni prehodzene alebo ci dokonca mam dobre zapojeny impulzny kabel z cievky. ale ak by nebol problem v tom tam kde by potom mohol byt?

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 26.11.2012 14:23

Dobrý den pane Korda,
přestavba Sharana 2,8 V6 je možná, zařízení Lovato patří ke kvalitním italským produktům. V minulosti jsme přestavovali Sharany zejména se systémem Stag (byly to starší modely...), s provozem nejsou problémy.
S pozdravem Ivan Vodička

Korda 24.11.2012 01:22

Dobrý den
Mám VW Sharan 2,8V6 150kw ,přemýšlím o systemu Lovato .Mužete mě k tomu nějak poradit ano či ne?

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 23.11.2012 17:59

Dobrý den Pavle,
Příčin Vašich problémů může být více – např. pípá Vám přepínač ve chvíli, kdy se motor přepíná zpět do benzinu? To by signalizovalo problém s dostatečným tlakem plynu na vstřikovací liště. Další příčinou by mohl být slabý ohřev reduktoru event. nevhodné nastavení přepínacích teplot na plyn a zpět na benzin. Další pravděpodobnou příčinou může být výpadek signálu otáček, nebo problém s napájením LPG systému. Pro zjištění skutečné příčiny Vašich problémů a jejich odstranění doporučuji kontrolu u specialistů na Tartarini (toto zařízení v nabídce nemáme).
S pozdravem Ivan Vodička