Dobrý den, mám zájem o přestavbu Berlinga II 1.6 VTi 120, pár dotazů už tady bylo, ale chtěl bych vědět jaký systém, nebo spíše výrobce, je pro tento typ motoru nejvhodnější jestli postačí levnější varianta např. Lovato ... nebo dražší od firmy BRC.
Také jestli je u tohoto typu motoru potřeba přimazávání.
Dále pak jestli je možné umístit plnění v prostoru hrdla na benzín, případně cena a jaká je maximální velikost nádrže pro umístění místo rezervy.
Děkuji předem za Vaše odpovědi Miloslav
Dobrý den, chci se zeptat zda lze provést přestavbu u vozidla Peugeot s motorem 1.4 l VTi Active 70kW.
Díky Petr
Dobrý den, chtěla bych nechat namontovat přestavbu na LPG do 1rok starého Saetu Leon s motorem 1,4 16V 63kW. Jaké jsou zkušenosti a doporučení systému? Je vhodné doplnit o přimazávání? Jezdím spíš kratší vzdálenosti a dodržuji rychlost.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, vlastním Škodu Yeti 1,2 TSI (77kW) rok výroby 2011, najeto cca 15 000 km. Zajímalo by mne, jaký systém by jste mi doporučil jako nejvhodnější pro danný automobil a jaké typy nádrží by přicházeli v úvahu.
Děkuji
Dobrý den p. Vodička,děkuji za odpověď./835,od 7.08.2012/Ja dnes nechal auto v servisu HLpropan/na Michelské 3/9/se stejným problémem :nejde nastartovat auto na studený motor.A v servisu mně řekli že startuje auto na benzinu,že s plynem nic společneho...Ale před přestavbou na plýn auto startovalo Super....tak ja nechal auto do pondělka v servisu,at sami skus-jat ho nastartovat...
Dobrý den pane Reky, a Tomáši P.
motory koncernu PSA 1,6 88kW jsme přestavovali na LPG se systémem sekvenčního vstřikování BRC jak v Berlingu (viz zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Berlingo/3567.html">neptun-harfa.cz/Berl…</a> ), tak i v Peugeotu, konkrétně model 207 (viz zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/207/3538.html">neptun-harfa.cz/207/…</a> ). Jedná se o motor, používající technologie VTi (Variable Valve Lift and Timing injection - proměnný zdvih a časování ventilů), provoz těchto vozů na LPG je bez problémů, přestavba je možná, a jak vidíte i reálná.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den , a jaký systém by jste mi doporučovali do Berlinga 1,6 88 kw a na kolik by mě vyšel?
Dobrý den.
Chci nechat přestavět auto na LPG, jedná se o Peugeot 308 1,6 VTi 16V 88 kW r.v. 2011, když jsem oslovil jednu firmu u nás na Moravě, bylo mi řečeno že můj motor je příliš složitý a že jiný systém než Landirenzo ho nezvládne. Já sám jsem přitom uvažoval o BRC. Opravdu mohu použít jen Landirenzo ?
Dobrý den Honzo,
Přemontáž by byla možná, museli bychom pravděpodobně použít jinak dimenzované vstřikovací trysky. Zároveň si nejsem jist, zda by se do Fabie vešla nádrž, kterou máte ve Vectře (používali jsme různě velké nádrže, a já nevím, jakou máte konkrétně Vy). Pro bližší podrobnosti včetně cenových doporučuji konkrétní telefonický dotaz na čísle příjmu zakázek 777 30 50 80.
S pozdravem, Ivan Vodička
Dobrý den pane Lucák,
Je možné, že je EGR ventil částečně přidřený, a občas vázne. To pak může elektronika vyhodnotit jako chybu a následně rozsvítí kontrolku motoru. Před uvažovanou přestavbou by bylo vhodné nechat závadu odstranit, nejlépe u specialistů na Fordy. Pro přestavbu Fordů Mondeo doporučujeme aditivaci ventilových sedel (např Flash Lube – více zde: <a href="http://www.neptun-harfa.cz/Ochrana-ventilovych-sedel/3467.html">www.neptun-harfa.cz/…</a> ).
S pozdravem Ivan Vodička