Seznam příspěvků

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.03.2011 16:11

Dobrý den Ivo,
V současnosti máme zhruba na dva týdny dopředu obsazeno. Pro domluvu typu zařízení event. dalších podrobností i termínu přestavby Vašeho Fordu Fusion doporučuji telefonicky kontaktovat naši přijímací kancelář na tel. 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička

Tom 29.03.2011 16:06

Dobrý den, rád bych znal Váš názor na nutnost přimazávání ventilů u motoru Citroen-Peugeot typ NFU 1,6 16V 80kW? Případná zkušenost z montáží, počet motorů s a bez přimazávání + nějaké problémy těchto motorů s provozem LPG. Děkuji za odpověď.

Ivo 29.03.2011 11:00

Jaké máte v současné době čekací lhůty k objednání? Kdy nejdříve mohu mít LPG ve voze namontován? Za informaci děkuji.

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.03.2011 08:45

Dobrý den Ivo,
Forda Fusion s motorem 1,4 o výkonu 59 kW z roku 2009 přestavujeme se systémy sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG. Jako nejlevnější varianta z naší nabídky připadá pro Váš vůz v úvahu typ AC Stag 300 Plus. Cena pro přestavbu s tímto systémem je 28.000,- Kč. Dále bych doporučil použití aditivace Flash Lube Valve Saver pro ochranu ventilů a ventilových sedel s cenou 2.400,-Kč.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 29.03.2011 08:34

Dobrý den pane Ryška,
Chrysler Pacifiku Vám na LPG přestavíme, myslím že systém AC Stag 300 Plus by v tomto voze odvedl dobrou službu. Cena pro přestavbu šestiválcového motoru s tímto systémem je 34.000,- Kč. Flash Lube není podmínkou, nevím o tom, že by měl tento motor problémy s ventily. Ale na přání jej pochopitelně namontovat můžeme.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivo 28.03.2011 22:28

Dobrý den chtěl bych přestavbu na LPG pro Ford Fusion 1.4,rv.2009. Jaké máte v současné době lhůty k objednání? Zajímá mě levnější varianta LPG. Děkuji za odpověď

Karel Ryška 26.03.2011 21:02

Dobrý den,
chystám se koupit Chrysler Pacifica 3.5 V6 24v r.v. 2003 a rád bych ho nechal přestavět na LPG. Jaký systém mi doporučujete a je lepší přidat i Flash lube?
Předem děkuji

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 24.03.2011 10:12

Dobrý den Dane,
Toyotu Tacoma (stejně tak jako Toyota Tundra v naší fotogalerii <a href="http://neptun-harfa.cz/Tundra/3425.html">neptun-harfa.cz/Tund&hellip;</a> ) můžeme se systémem AC Stag 300 Plus přestavět. Použití velkých objemů válcových nádrží (i nad 100 litrů) např. zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/SRX/3193.html">neptun-harfa.cz/SRX/&hellip;</a> je možné, předpokládá dostatečný prostor v kufru, či na ložné ploše / korbě vozu. Naopak pod vůz místo rezervy jsou objemy nádrží maximálně do oněch cca 100 litrů (opět za předpokladu dostatečného místa). Přesný typ a velikost nádrže bychom doporučili podle prostorových podmínek a uspořádání Vašeho vozu. Pokles výkonu byste neměl zaregistrovat – bude minimální. Naopak zaregistrujete mírný nárůst spotřeby – cca o 1-2 litry, ale to Vám bude kompenzovat výrazně nižší cena plynu…Přimazávání / aditivace Flash Lube není podmínkou, ale pokud si budete přát, nic instalaci nebrání.
S pozdravem Ivan Vodička

dan 23.03.2011 20:36

Dobry den,premyslim o dovozu z Usa.Jedna se o vuz Toyota Tacoma rok 2007 V6 4.0 .Ve vasi galerii je nabidka s BRC a toroidem.Zajima me,zda-li je moznost pouzit system AC stag,ale hlavne vetsi nadrz[110-120 litru].Dale je-li potreba mazani ventilu a o kolik poklesne vykon? dekuji

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 18.03.2011 17:24

Dobrý den Vlado,
Vaše vozidlo má motor s přímým vstřikováním benzinu do spalovacího prostoru. Vozidla s těmito motory technologie FSI (TSI, TFSI…) jsou pro přestavbu na LPG poměrně „tvrdým oříškem“. Největší potíž spočívá v tom, že tyto motory mají vstřikovače benzinu umístěny tak, že přímo zasahují do spalovacího prostoru válce (na rozdíl od dřívějších motorů, kde vstřikovače dávkovaly benzin do sacího potrubí). Při provozu na benzin je vstřikovač ochlazován odpařujícím se benzinem. Při provozu na LPG nedochází ke vstřikování benzinu, a tudíž ani k ochlazování vstřikovače. Toto teplotní zatížení by mělo pro benzinové vstřikovače fatální následky. Proto výrobci LPG zařízení vyvíjejí soupravy pro přestavby motorů FSI tak, že i při provozu na LPG je do motoru částečně dávkován benzin. Podle provozních podmínek a zátěže motoru probíhá zhruba každá desátá dávka paliva v benzinu. Nicméně v současné době Vám přestavbu tohoto motoru na LPG nenabídneme. U Superba také pozor, dělaly se motory 1,8 jak s klasickým vícebodým vstřikováním kde přestavbě nic nebrání, tak i motory TSI, které zatím nepřestavujeme. Sledujte naše stránky, o možnosti přestaveb motorů FSI budeme naše zákazníky informovat.
S pozdravem Ivan Vodička