Dobrý den pane Tomáš,
Některé přestavby Fordů Mondeo si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/FORD/3179.html">neptun-harfa.cz/FORD…</a> . U těchto Fordů vycházejí pro přestavbu výhodněji čtyřválcové motory Duratec HE (ať již 1,8 v obou výkonových řadách, nebo dvoulitry 107kW), než výkonnější šestiválce. Takže Vaši volbu motoru pro přestavbu plně schvaluji (byť tyto motory s poměrně těžkým Mondem rozhodně nemají „výkon na závodění“). Ze zkušeností vychází spotřeba při provozu na LPG o cca 1-2 litry vyšší, než při provozu na benzin, záleží pochopitelně na provozních podmínkách a jízdním stylu. Nepatrný úbytek výkonu při provozu na LPG při běžné jízdě téměř nezaregistrujete. Objem nádrže vyjde na 50-60 litrů podle konkrétního provedené Vaší karoserie, každá plynová nádrž se tankuje automaticky na maximálně cca 80% své kapacity. Proto bývá dojezd těchto Fordů na LPG cca 400-450 km. Pro přestavbu bych Vám nabídl Italský systém vstřikování plynné fáze LPG typu BRC Sequent24 s cenou přestavby 33.000,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den pane Josef,
V roce 1997 se montovaly Audi A6 s více typy benzinových motorů – jak šestiválce 2,4 nebo 2,8, tak i čtyřválce 1,8 atmosférické i s turbem, ale také ještě motory 2,0 s jednobodým vstřikováním benzinu. A protože jste neuvedl jaký motor máte, bude i moje rada obecnější. Z mého pohledu by bylo nejvýhodnější, kdybyste měl motor čtyřválcový s vícebodým vstřikováním benzinu. Pak bychom pro přestavbu mohli použít osvědčené zařízení sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG, typu AC Stag 300 Plus, s cenou přestavby 29.000,- Kč. Pošlete mi např. el. poštou na moji adresu <a href="mailto:vodicka [zavinac] neptun-harfa.cz">vodicka [zavinac] neptun-harfa.cz</a> typ Vašeho motoru, a podle toho bych Vám nabídl nevýhodnější způsob přestavby na LPG.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den,
uvažuji o zakoupení vozidla Ford Mondeo 1,8 92 Kw motor Duratec r.v.2003. Rád bych se vás zeptal jaké zařízení na lpg doporučujete a kolik by zhruba stála přestavba.Preferuji raději kvalitu, nežli cenu.Ročně najezdím okolo 40 tis. km. Nádrž chci mít v rezervě (co možná největší). Chci se zeptat, zda-li nemáte zkušenosti s tímto typem auta a kolik paliva lze zhruba natankovat a případná spotřeba. Případně jestli nedoporučujete jiný Forďácký motor v Mondeu, který se lépe hodí na přestavbu na LPG. Děkuji
Dobrý den, uvažuji o přestavbě Audi Avant A6,benzín (r.v.1997, najeto 210.000 km) na LPG. Jaký nejvhodnější systém lze doporučit? Vůz bude používán v intenzivním provozu (cca 70-80.000 km/rok). Nejedná se mi o nízké pořizovací náklady, ale především o provozní náklady. Potřebuji kvalitní a spolehlivé zařízení. Děkuji
Děkuji za info, tedy se objednám.
Dobrý den Zuzano,
Bohužel Vás nepotěším, v současnosti přijímáme objendávky na přestavbu na cca 2 týdny do předu. Pro domluvu konkrétního termínu doporučuji telefonický kontakt s naší přijímací kanceláří na tel. 777 30 50 80. Vozidlo by u nás bylo podle domluvy 1-2 dny.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den, chtěla jsem se informovat, zda-li by jste měli tento týden čas na namontování lpg do felicie 95 rok, monovstřikování, 50Kw,a to zhruba ve čtvrtek a jak dlouho by to trvalo.
Dobrý den Jirko,
Doporučil bych Vám přestavbu za použití sekvenčního vstřikování BRC Sequent24, cena přestavby je 31.000,- Kč.
S pozdravem Ivan Vodička
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na cenu přestavby pro Roomster 1,2 51kw rv 2009. Jakou variantu byste doporučil? Jezdíme cca 25 000km/rok. Děkuji
Dobrý den Tome,
Vámi uvedený motor se používal např. v Citroenech Xsara nebo Berlingo v letech 2000-2005. Tento motor není uveden v žádném nám dostupném seznamu „vozů ve ventilovém ohrožení“. Ale záleží také na provozních podmínkách a zatížení motoru. Například v montáži do tohoto vozu: <a href="http://neptun-harfa.cz/Berlingo/3325.html">neptun-harfa.cz/Berl…</a> (Vámi udávaný motor NFU) jsme přimazávání použili. Tyto vozy jezdí na LPG bez problémů. Například toto uvedené Berlingo jsme montovali v 09/2010, a v lednu 2011 jsme provedli předepsanou revizi LPG systému, žádný problém jsme neřešili, vícekrát se tu vozidlo neobjevilo. Tolik ve stručnosti k Vašemu dotazu, s pozdravem Ivan Vodička.