Dobrý den, pane Vodičko. Vůbec jste mě nezklamal. Naopak.Čtu to mezi řádky. Dovolte ještě jednu otázku. Nakolik je pro MAZDA2 žádoucí s LPG instalovat i systém FL.
Hezký den.
                        
            
                        
                            Dobry den, 
pocul som ze ak auto jazdi na LPG je dobre vyjazdit jednu nadrz BA za tri mesiace. Je to pravda? Ak ano z akeho dovodu.
Mam aj druhu otazku, v C5 2,0i 16V mam system AG bez FL. Niekto hovori: domontovat, dalsí: zbytocnost na C5. Kde je pravda? Dakujem
                        
            
                        
                            Dobrý den Honzo,
v přestavbě tohoto vozu nevidím problém, ale k systémům nabízeným Vámi uváděnou firmou se vyjadřovat nebudu. Pokud bych to udělal, popřel bych tím Vaše přesvědčení o mé korektnosti a kompetentnosti. K posuzování současných možností, vlastností a životnosti ostravského systému se skutečně necítím kompetentní právě proto, že je nemontujeme. Neptun Harfa je vyřadil před několika lety ze své nabídky, a od té doby se s nimi setkávám minimálně, většinou na servis starších provedení. 
Doufám, že jsem Vás moc nezklamal, s pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den, pane Vodičko, beru Vás za opravdu kompetentního, proto prosím dovolte dva dotazy. 
1. Je vhodná přestavba na LPG MAZDA2 s motorem FUJA 1,25i , 55 KW
2. Jaká je kvalita českého LPG HL Propan-Ostrava, prosím korektně i když je to konkurence.
Děkuji s pozdravem
Honza  
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Raboň,
nezbude než zjistit příčinu. Nejlépe kdyby se podařilo vyvolat závadu s připojenou diagnostikou, protože paměť závad není ve většině případu schopna vyhodnotit např. chyby ve snímaní teplot, tlaků či otáček a nebo napájení. Pokud se závada stává pravidelně např. při studeném startování, nebo naopak za horka, soustředit se na tyto podmínky, pokud se to stává nahodile (nedejbože např. jednou za měsíc...), nezbývá než se obrnit trpělivostí a hledat a hledat... Pro bližší domluvu doporučuji upřesnění telefonicky, možná bych měl ještě jeden nápad...
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
Dobrý den, v audi A6, r.v. 2005 mám 6-ti válec 2,4L a systém stag 300 premium. Občas zlobí přepínání na plyn - systém chce jakoby přepnout dříve (cca 1-2 minuty), což se nepodaří (při studeném motoru) a přepínání je třeba opakovaně zkoušet v průběhu jízdy - to se časem podaří. Pokud přepne sám, tak cca po 2-3 minutách, pokud je třeba přepínat ručně, trvá to cca 5-6 minut. Stává se i to, že systém nechce přepnout ani při zahřátém motoru (např. po krátké zastávce) a přepnutí je třeba zkoušet opakovaně ručně. Diagnostika problém nezjistila. co s tím? Děkuji za odpověď
                        
                            Dobrý den pane Kroužil,
Flashlube (a vše podobné) by mělo být montováno tak, aby kapalina nemohla stékat do sání samospádem, ale byla přisávána podtlakem v sacím potrubí. Z toho plyne, že je z hlediska dávkování nejvhodnější umístění nádobky co nejblíže mírně pod vstupem do sacího potrubí. Naopak z důvodu reálnosti montáže, kontroly dávkování a možnosti doplnění kapaliny bez nutnosti podstatných demontáží v motorovém prostoru je nejvhodnější umístění v přístupných horních částech motorového prostoru. V tom případě je nutné provést hadičku k sání tak, aby obsahovala smyčku (patřičný výškový rozdíl) aby náplň neodtékala do motoru samospádem na principu spojených nádob. 
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jaká je správná instalace Flashlube (resp. všech podobných aditiv). Měla by být nejvyšší hladina v nádobce níže než je zaústění do sání, nebo stačí přívod do sání vést tak,že bude minimálně v jednom místě výše než nejvyšší hladina v nádobce s aditivem? Mám instalovaný Flashlube a bohužel si myslím,že došlo k chybě při instalaci,neboť po odstavení auta mi všechen obsah nádržky (až na malé množství) samovolně odkapal do sání. Myslím,že je to tím,že od seřizovacího ventilu je vedení k sání ve spádu. Děkuji předem za odpověď.
                        
            
                        
                            Dobrý den pane Novák,
myslím, že pro výměnu rozvodů nebude nutný zásah do LPG systému. Pokud by s tím měl servis problémy, ozvěte se, a nějak se domluvíme. 
S pozdravem Ivan Vodička
                        
            
                        
                            Dobrý den,
mám od Vaší firmy instalované LPG AC Stag v Octavii II, 1,6 75kw a chtěl bych Vás požádat o radu. Čeká mě teď výměna rozvodů a zajímalo by mě, zda bude třeba při výměně nějak zasahovat do systému LPG, který jste instalovali? Nerad bych, aby v servisu zařízení nějak poškodili. Děkuji za odpověď