Seznam příspěvků

Temi 11.09.2012 18:11

Dobrý den, chci se zeptat zda je možna přestavba na LPG u Bmw X6 5.0i Rv 2008?? Je to motor s přímým vstřikování paliva a dvěma turby.. Diky

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.09.2012 11:39

Dobrý den pane Král,
nevím nic o tom, že by se začal dodávat "koncentrovanější" přípravek VAP Saver. Doporučené nastavení je pro 4válcový motor cca 10-12 kapek za minutu, v praxi by měl vystačit jeden litr přípravku na cca 10.000 km.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 11.09.2012 11:37

Dobrý den pane Krčko,
přestavba Vašeho BMW X5 je technologicky možná, ale otázkou je velikost a typ použité nádrže, to je odvislé od vybavení a prostorového uspořádání Vašeho vozu. Pro přesnější určení bych doporučil prohlídku vozu, změříme prostorové možnosti a navrhneme možné varianty.
S pozdravem Ivan Vodička

s.Král 11.09.2012 09:35

Dobrý den, kolik kapek za 1 min. na volnoběh by mělo kapat aditiva Vap Saver u motoru výkon 125KW, podtlakový systém ? Slyšel jsem názor, že se změnilo dávkování a že stačí 2 kapky za min . ? Děkuji S.Král

Krčko Filip 10.09.2012 14:48

Dobrý den
Je možná přestavba na LPG u BMW X5 E70 4.8i V8 rv.2007?
Děkuji
Krčko

Ladislav 08.09.2012 17:46

Dobrý den Ivane,
děkuji za odpověď,tušil jsem,že to taknějak bude. Jinak přimazávání ventilů pomocí FlashLube používám i ve Feldě a mohu všem jen doporučit.
Děkuji s pozdravem Ladislav Hrubeš

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.09.2012 14:57

Dobrý den Radko (a diskutující s nickem 0,)
Neznám rozbor, který by potvrzoval větší či menší zájem zlodějů o vozidla s LPG. Osobně si myslím, že to nerozlišují. Jako zabezpečení bych určitě nespoléhal na vestavěný originální imobilizér. Osobně mám vůz (starší Octavia) doplněný o zamykání řadící páky (je to vidět i zvenku a eventuelního zloděje by to mohlo nasměrovat k jinému, méně chráněnému vozu…). Dále jsem originál imobilizér doplnil tajným vypínačem. Jednou se mi před cca 4 roky stalo, že jsem měl rozlámané plasty kolem spínací skříňky a vytrhané dráty, ale vozidlo zůstalo na místě (parkuji v Praze na ulici…). Asi to byl amatér, protože žádné zabezpečení není 100%. Takže doporučím kombinaci mechanického a elektronického zajištění, a pokud chcete investovat více (a vozidlo si to zaslouží), tak instalaci systému vyhledávání podle GPS.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.09.2012 14:57

Dobrý den Ladislave,
Děkuji, že se na nás opět obracíte. Obecně je pro plyn vhodnější motor Octavie 1,6 MPI (74 čí 75kW). Ale i Focusů 1,6 74kW jezdí na LPG poměrně hodně (i moje manželka má tento model…), pouze bych tento motor pro provoz na LPG doporučil doplnit aditivací ventilů (více zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Ochrana-ventilovych-sedel/3467.html">neptun-harfa.cz/Ochr&hellip;</a> ).
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 07.09.2012 14:57

Dobrý den Jirk,
Tak nějak nevím, z které strany uchopit Vaše příspěvky…
Předně děkuji za slova uznání. Ohledně výrobců a jejich produkce – LPG je stále vedeno jako alternativní palivo. Například Octavie 1,6 nabízená Škodou s provedenou zástavbou má LPG systém poměrně značně integrován, zejména co se týká zakomponování elektroniky, kabeláže a SW vybavení, ale i úprav a změn materiálů vybraných motorových dílů. Přesto je o tento model poměrně malý zájem. Takže se nedivím, že automobilka neinvestovala další peníze do homologace menší benzinové nádrže, či integraci LPG nádrže do karoserie (to by přinášelo patrně i nutnost dodatečných schvalování včetně bariérových zkoušek a dalšího). Další rozvoj automobilového průmyslu je podle mě dán zejména ekonomickými úvahami finančníků než technickými podmínkami či „přáním příznivců LPG“…
S pozdravem Ivan Vodička

0, 06.09.2012 23:51

Radko,
zabezpečení do vozů existuje mnoho. Já osobně si myslím, že všechna zabezpečení, která jsou vyráběna sériově jsou na tom hůře, než něco co je upravováno jako originál.
Např. já mám v autě komfortně umístěný přepínač, který odstavuje určitou část chodu motoru.
Dále pro lokalizaci doporučuji GPS, GSM, apod lokátor.
Omlouvám se za narušení fóra.