Seznam příspěvků

Radka 06.09.2012 21:05

Dobrý den, mám otázku, ohledně zájmu zlodějů o vozy s pohonem na LPG.Dalo by se říci,že to neovlivňuje jejich zájem, nebo je třeba zájem menší? Doporučte mi prosím, zabezpečení pro novou škodu Octávia s pohone na LPG.Děkuji předem a omlouvám se, pokud je má otázka hloupá.

Ladislav 06.09.2012 19:29

Dobrý den,
rád bych Vás poprosil o radu. jsem Vaším velmi spokojeným zákazníkem,Felda šlape na plyn jak hodinky. Zvažuji však nákup novějšího vozu a líbil by se mě Focus 1,6/74kW. Doporučíte mě tuto volbu pro následnou přestavbu na LPG,nebo se mám spíše poohlédnout po jiné značce vozu,např. Octávia 1,6? Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem. PS:není sedlo,jako sedlo

jirk 06.09.2012 12:39

jen ještě doplním, měl jsem i moderní diesel, který šel za půl roku z domu, zase jsem dal přednost LPG.
Pane Vodičko, proč furt výrobci chodí cestou úsporných dieslů, hybridních nedořešených kravin? LPG prostě kdyby se dořešilo, mi vychází jako nejlepší!!! Výhody benzinového motoru, nejlepší ekonomika, a nejlepší ekologie!
Prostě je to škoda. Ano vím že pak by ale lpg už nestálo 16,50kč.
Ale je to škoda! Neznám nikoho, kdo byl jaksi větší odborník než Vy, měl by jste jít dál a posunou LPG někam na vyšší úroveň alespoň o malý stupínek. Kdo jiný než Vy. Ano, vím je to utopie
Děkuji za odpovědi

jirk 06.09.2012 03:33

Dobrý den,
mám již několikáté auto na LPG a tento pohon se mi jeví jako nejlepší, přesto LPG není dořešené. Nechci vozit v lepším případě válec v kufru, nebo pro mě malou nádrž místo rezervy. Proč nejsou vyřešené zalepující se benzínové vstřikovače při delším provozu? Proč se nezmenší BA nádrž a nevyužije se prostor? Proč neexistuje originál auto na LPG, ale výrobce nabízí zase jen přestavbu?
Odpovědi znám, jen by mě zajímalo od Vás pane Vodička jako ,,nejvyššího plynaře,, názor proč vlastně to auto neexistuje. Jsou v tom lobby ropných společností, ale vždyť je PB taky ropný produkt????
A pro ty které jsem snad odradil, LPG je super, jen ne na 100%, musí být od firmy s praxí a o tom že to ničí motor snad už v dnešní době nikdo nepochybuje.

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 05.09.2012 17:02

Dobrý den Jirko,
v uvedených zemích můžete tankovat bez redukce, používají (vyjma části balkánu) italský typ koncovky plnění, stejný jako v ČR - viz naše mapka zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/Redukce-plneni-LPG/3304.html">neptun-harfa.cz/Redu&hellip;</a> .
S pozdravem Ivan Vodička

jirka 05.09.2012 10:13

Dobrý den,
je nutné pro systém BRC zakoupit redukce pro plnění LPG ve státech Rakousko, Itálie, Chorvatsko, Slovinsko?
děkuji za odpověď

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.09.2012 16:13

Dobrý den Miloslave,
Jedná se o stejnou přestavbu, kterou jsem psal ve své odpovědi č. 875. Doporučujeme BRC, máme je odzkoušené. Systém Lovato by dávkování paliva i výpočty zvládal také, ale v jeho SW možnostech není možná jedna konkrétní úprava, která by nám mohla „chybět“ právě z důvodů použité technologie VTi (Variable Valve Lift and Timing injection). Z téhož důvodu bych doporučoval ochranu ventilů přístřikem benzinu a nikoli FlashLube. Přípojku jsme vždy montovali klasicky na nárazník, obávám se, že pod víčkem tankování BA pro ni nebude dostatek místa. Typ, umístění a velikost nádrže se může u různých přestavovaných modelů měnit, více variant si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/CITROEN/3178.html">neptun-harfa.cz/CITR&hellip;</a> .
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.09.2012 16:13

Dobrý den Petře,
Motor koncernu PSA 1,4 o výkonu 70kW jsme přestavovali např. zde: <a href="http://neptun-harfa.cz/207/3436.html">neptun-harfa.cz/207/&hellip;</a> za použití systému sekvenčního vstřikování plynné fáze LPG typu BRC. Jedná se principielně o stejný motor jako se ptal Tomáš P. v dotaze č. 865, pouze s menším objemem.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.09.2012 16:13

Dobrý den Ráďo,
Koncernové motory 1,4 63kW považuji za povedené kvalitní motory. Přestaveb těchto motorů jsme dělali poměrně velký počet. Z námi nabízených systémů doporučuji sekvenční vstřikování plynné fáze LPG typu BRC Seq24. Přimazávání u těchto motorů není nutné.
S pozdravem Ivan Vodička

Ivan Vodička (technik Neptun Harfa) 03.09.2012 16:13

Dobrý den Karle,
Pro posouzení možnosti přestavby motoru s přímým vstřikováním (TSI) je nutné znát přesný typ motoru podle velkého techničáku. Doporučím, zjistěte typ motoru, a následně kontaktujte náš příjem zakázek na čísle 777 30 50 80.
S pozdravem Ivan Vodička